Glad midsommar !!!!

 
Glad midsommar mina vänner... och som traditionen bjuder kommer här  Ikeas midsommarklipp.. låt oss titta och njuta 😂
 
Mamma är här hos mig och hon anlände igår och stannar  nästan en vecka.
 
Under förmiddagen går vi ner till vår äng.. där folk i vår avkrok av byn håller till.. och vi spelar fotboll och brännboll, klär midsommarstången, dansar och sjunger, umgås, äter varm korv, dricker medhavd öl eller bubbel och har det riktigt trevligt !
 
 
 
Sen fortsätter vi hem till oss några stycken.. och det blir midsommartårta och midsommardrinkar.  Lekar  och tävlingar brukar det också bli men vår lekledare ( sonen) jobbar hela dagen och hela natten.. så vi får se om vi kan vara kreativa på egen hand.
 
Så småningom blir det sill och potäter med alla tillbehör som inkluderar starkt i småglasen med tillhörande fräcka snapsvisor
Blir vädret bra så  sitter vi på stranden med lite bubbel en stund.
 
 
 
Längre framåt kvällen blir det grille
 
Och under dagen lär det komma en och annan, bofast och sommargäst som tittar  in en liten stund på ett glas.. det tillhör också traditionen !
 
Nu önskar jag er alla en riktigt fin midsommar... oavsett den blir traditonell, crazy eller bara på ditt eget sätt.
 
Kram & kärlek & glad midsommar   från mig, maken och mamma 💖
 
 
 
P.s. Idag besvaras inga frågor !
1 A:

skriven

Glad midsommar!

2 Ghostwriter :

skriven

Klart du kommer hitta på något, det är ju du! Så trevlig och härlig midsommar ni får. Glad midsommar ☀️ 🌷 🌺 🌹 kram

3 Ghostwriter :

skriven

Klart du kommer hitta på något, det är ju du! Så trevlig och härlig midsommar ni får. Glad midsommar ☀️ 🌷 🌺 🌹 kram

4 Skorpan:

skriven

Glad midsommar från mig med :).
Kram Skorpan

5 Mercan:

skriven

Glad midsommar önskar jag dig Esmaralda och alla i bloggfamiljen🤗💕🤭

6 Ally:

skriven

Glad midsommar till dig och familjen! 🌸🍓🇸🇪🥂☀️
Kram :)

7 Smulan:

skriven

Glad midsommar,
Här blir det annorlunda i år. Då livet är upp Och ner.
Men blir nog trevligt ändå...

8 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Önskar dig och alla på bloggen en riktigt trevlig midsommar !

(ps Jag ska hålla mig lååångt från bakning Hahaha)

Kram Anki med midsommartaggad flock

9 Bjork:

skriven

Hej vill bara önska glad midsommar:)

Kram

10 Johanna :

skriven

Glad midsommar till er!🌸🩷 Kram!

11 Dunegull :

skriven

Glad midsommar på er allihopa ☀️❤️

12 AnnaK:

skriven

🌸Trevlig Midsommar🌸

13 Agnes:

skriven

Glad Midsommar, Everybody!

Stora kramen! ;0}

14 Eva:

skriven

Önskar dig en alldeles jättefin midsommar!

15 Solstjärnan:

skriven

Glad midsommar 🌸🍃
Kram Solstjärnan ☀️

16 Klara:

skriven

Glad midsommar till dig Esmaralda och alla här på bloggen! 🇸🇪☀️❤️
Kram Klara

17 Amazing :

skriven

Glad midsommar!

Gör jag rätt i att lämna honom? Är det rätt val? Jag är så ensam

18 Hönan:

skriven

Glad midsommar till er 🌸☀️
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: