Hjälp !!

I dag gästbloggar: EE

Hej alla i bloggfamiljen

 Jag behöver er hjälp. Finns det någon som är bra på att se vart saker kan ha gömt sig?

 Det jag söker är en nyckel. Till en Saab. Det sitter en ljusgrå lite snurrigt snöre eller snöre-aktigt på den.

 Hängde i mitt nyckelskåp och nu i en flytt så hittar vi inte denna. Skåpet står i min tvättstuga på en skohylla. Vet inte om den infon hjälper. Men allt är väl bra tänker jag.

 Sist jag vet att jag såg den är för två veckor sedan när vi mekade med bilen. Är dock ganska säker på att det var i nyckelskåpet jag såg den.

 Håller på att bli galen här hemma. Tycker att jag letat överallt. Har sökt i byxor och väskor, i bilen och där vi mekade. Har frågat både en vän som var med och min bror om de fått med nyckeln av misstag. Men ingenstans finns den.

 Nu har bilen åkte med min son i en flytt och bara en nyckel har kommit med.

Han har tittat i kläder och i bilen. Men nä inte verkar den kommit med.

 Kan någon vänlig själ har förmågan att se denna nyckel? Eller ska jag helt enkelt göra en ny extranyckel.

 Tack för jag fick låna lite plats i bloggen :)

 Många Kramer EE

----------------------------

 

 

 Förkylningen fortsätter... suck.... få se hur jag känner mig  för vi är ju bjudna till dottern i skogen på  Ozzys skolavslutningsfest i eftermiddag, .. med grille och skoj! Tveksamt om jag kan ta mig dit.Oavsett vilket så kan jag inte besvara frågor idag heller
 
Tusen tack för alla hälsningar från er igår.. de värmde !

Kram & kärlek 💖

1 Skorpan:

skriven

Skulle hjälpa om jag kunde men saknar förmågan att se. EE, tror nog att du får hjälp här av nån :)!

Es, du får nog bara ta det lugnt o bli frisk. Är det inte boklansering snart o turne' landet runt med den ;). Vila o vätska, det är vad som gäller! Hoppas att mamma klarar sig undan smittan.
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

2 Linda N:

skriven

Hej Es, du gör klokt i att stanna hemma. Så har ni dessutom anledning till att fira en gång till senare. Kram o fortsätt krya på dig!💕

Och hoppas att någon kan se var Saab-nyckeln gömt sig. Alltid frustrerande när tingen beslutar sig att leka kurragömma.💛

3 Nyckel 🔑 :

skriven

Jag känner en annan förvaring, låda. Att ni lagt den någonstans där den inte skulle varit från början. Förslag är att tömma alla flytt kartonger och förvaringar, kolla plastfickor, och små förvaringar. Ta ur alla nycklar ur skåpet och gå igenom en i taget för ibland stirrar man sig blind. Hoppas ni finner den :) Jag hittade en gång min hemnyckel som låg i en väns innerficka i en väska. Där nycklarna inte skulle legat från början, där man inte kommer ihåg att leta


/ Ghostwriter

4 Dunegull :

skriven

Krya på dig E ❤️‍🩹

5 Mikro:

skriven

Godmorgon!

Kan du se om dom pratat om oss men ser inte sitt eget fel i allt för problemet ligger och blivit så här ? Märks så tydligt att dom pratat om oss för dom ignorerar allt nu sista tiden. Kram

6 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Till dig kära E.E.


Vad trist jag känner sim att du ska ta dig en titt under tvättmaskinen ðet känns som om den kasat under där! Ju mer jag tänker på det så känns det som att den har glidit ur fickan när du höll på med bilen kolla i rabatten... den gillar tydligen att röra på sig eller så ville den inte att du skulle ut o köra med den just nu av nån anledning. Något du kan testa (som låter helt tokigt) gammalt skrock är att lägga en sax i fönsterkarmen o " be" nyckeln komma tillbaka ett gammalt beprövat knep.

Hoppas du hittar den, för mig känns det som att du hittar den ganska snabbt.Lycka till kära du♡♡♡

7 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es

Åh vilken otur att du skulle bli sjuk just nu! Men jag hade stannat hemma så man inte smittar nån annan! Ni är ju en familj som gör mycket kul tillsammans så det kommer fler tillfällen.

Nu är det min tur att skicka Healing till dig. Får jag det? Om, så lägg dig bekvämt vid 10.30 ca så skickar jag Healing till dig! Kryapådigkramisar
Drick mycket o gärna varmt!

Ta hand om dig
☆♥︎☆

8 Anki :

skriven

Godmorgon Es
Till EE hoppas du hittar nyckeln

Fortsätt ta hand om dig Es Vila Vätska Värme 🥰

Här har datorn havererat Pilligt med mobilen...
Veterinären står på agendan

Skickar healande krya kramar till dig Es ❤
Kram Anki med flock

9 Rädd:

skriven

Tog jag rätt beslut? Jag är arg och ledsen och hoppet är obefintligt. Kommer det vända? Eller ska jag börja kolla mig efter ett annat jobb?

Kram och kärlek

10 Erika :

skriven

Hej! Fick en känsla av att nyckeln ska ligga i närheten av ett fönster. Men kan vara helt fel, fick bara en känsla. Hoppas du hittar den.

11 SUSANNEAMALIA :

skriven

God morgon.. ☕☕☕💯❣️🙏🙏

EE
Har du kollat i bilen.
Mellan säterna under bilmattan eller mellan solskyddet. Nyckeln ligger mellan något.
Bröstfickan brukar jag stoppa net saker utan att tänka på det
Hittar sedan saker i tvättmaskinen.
Detta är mer logik än vad som är synskt.

När jag blundar och nollställer ser jag en nyckel på en grusgång vid en trappa med en kant av sten till rabatt. Det hänger blomblad över nyckeln. Har du varit på ett sådant ställe??

Stor kram och lycka till❤️💯🙏🙏

Esmaralda..
Vad tråkigt att du är sjuk och inte kan delta på Ozzys firande.

Pröva med iprensa.. Det finns en ny blå förpackning som heter något i stil med implaflex.. Ligger tillsammans med alvedon iprensa.. Magisk effekt på nuskler.. Skicka gubben på appoteket.. Jag hoppas du kan gå på kalaset. 🎂🍰💯🥂🥂🪽🤧😊

Ser en gång

12 Vb:

skriven

Hej Es, finns det något ord du ser som kan förbättra detta? Dvs att han förstår mig och ändrar vissa saker?

13 Biljana:

skriven

Är det bara för mig som bloggen krånglar ? Via datorn. Kram

14 Mercan:

skriven

Önskar dig och dina nära och kära hälsa söta Esmaralda🤗💕😌🙏

15 Chatrine:

skriven

Du får ta det lugnt med förkylningen och krya på dig Ez. Ibland blir det bara så att man får stanna hemma.

Till gästbloggare EE: Jag ser att nyckeln tappats vid eller under yttertrappan. Är det på trappan så sitter den fastkilad i skogallret.

Kram Chatrine

16 Ally:

skriven

Hej
Tyvärr EE är jag inte bra på sådant här.. hoppas du finner nyckeln 🔑
Fortsätt krya på dig Es 🩷
Proppa dig med Citroner, färsk ingefära, honung åsså det tradigaste.. VILA, den bästa medicinen, men ack så tradigt!
Snart e du på benen igen..
kram

17 Smulan:

skriven

Krya på dig, hoppas du snart är frisk och kan fira Ozzy

18 Smulan:

skriven

Men om ni meckade med bilen hade ni inte nyckeln då?
Kolla i verktygslådan i bilen och runt där ni var


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: