I will survive......

I dag gästbloggar:  Liv 
 
 
Jag fick min Pellefant som jag beställde och jag aktiverade honom medetsamma.
 
Jag glömde sedan att prata med honom för det var så mycket annat som hände i mitt liv och dessa händelser toppades av att min sambo sedan 23 år gjorde slut då han träffat en annan.
 
Jag var helt knäckt.
 
 
 
På kvällen efter beskedet när jag gick in i sovrummet så  var Pellefants ask vält och han själv låg på min säng. 
 
Jag är inte medial men förstod att han gav sig tillkänna för att han ville hjälpa.
 
Jag tog honom i handen och kände hur varm han blev och så började han pulsera.
 
För varje pulserande släppte den förlamande sorg jag kände och jag började tänka i nya banor.
 
Hade vi egentligen haft det så bra de sista åren ? Nej, det hade vi inte. Älskade jag honom? Ja förut men nu var det nog mest vänskapliga känslor kvar.
 
 
 Jag satt med Pellefant ett bra tag och tog emot alla dessa känslor och insikter som kom till mig.
 
Jag upptäckte att det var  känslor som stannade kvar hos mig och jag blev allt mer nyfiken på  mitt eget liv och  på de olika livsval som jag nu kunde göra.
 
Jag tycker det är otroligt att Pellefant påverkade mig så start just när jag behövde det som mest.   Jag är så oerhört tacksam för honom.  Det här är verkligen magi som fungerar.
 
Stor kram Ez och tack.
 
" Liv "
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag är nyfiken på vad C kvinna ser mig som person? En vän eller som sin elev. Eller något som hon har hemliga tankar om mig?

Vad hon har för syn på mig? Tänker hon på något speciellt som spännande relation som något hon har längtar efter?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag är nyfiken på adolf hitler och det låter intressant med såna dokumentär som jag har sett I netflix. Men jag undrar om han lever annan livet i en annan person idag eller vad är just nu för honom idag?

Ha det bra

Svar: Jag ser inte var han befinner sig idag.. om han är återfödd eller om han finns i Alltet, kram :)
Esmaralda

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag undrar varför är C kvinna tysta just nu mot mig i facebook? Är det något speciellt tankar hon har om mig? Eller är det något känslor som hon behöver dämpar om mig? Vad är det för något känslor som hon har?

Ha det bra

Svar: Hon tycker om dig men är inte så reaktiv på Facebook, kram :)
Esmaralda

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Varför C kvinna vill har min komplimanger när hon tjatar om hon är tjock men hon gillar inte förra gång.

Har hon något syfte på min komplimanger om henne?

Ha det bra

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag träffa C kvinnas hunden doris också? Jag ser emot fram det.

Ha det bra

6 Skorpan:

skriven

Så underbart Liv att höra att Pellefant kom in i ditt liv just då det som bäst behövdes. Måste kännas alldeles underbart att kunna känna att livet, o Pellefant, bär även om luvet är tufdt just nu. Lycka till o bwrätra gärna om Pellefanr gör nåt stort senare också :).

Hann med mina göromål igår innan främmande kom, orkade dock inte ta mig för allt som jag hade tänkt o det är ju typiskt mig, tyvärr. Kaoset bestod o vi hade en trevlig dag ute i spåret där vi promenerade. Satte äldsta i arbete som grillansvarig o själv lyckades jag åstadkomma en hel måltid för en gångs skull ;D. Det har inte hänt på eviga tider...

En trevlig o lite annorlunda dag där också hemmafolket deltog o tog del i diskussionen vilket jag är förvånad över, de kan alltaå umgås med folk ;)...

I framtiden hoppas jag ju på umgänge med folk o då så att den andra också axlar ansvaret för ev bjudning. Det är så jag vill ha det, delat ansvar o så att vi gör saker tillsammans, delar vardagen. Allt utöver detta, t ex himmelsk sex, är ju bara bonus ;D. Kan det månne bli så Es?

Röstningsdag idag...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

7 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tack Liv för att du delar med dig .

Uppe med tuppen Nu mot vallokal 06.30
Mira ngt bättre !

Snälla gå och rösta låt inte högervindarna/nazisterna lamslå EU

Kram Anki med flock

Svar: Lycka till idag.. ryska syster gör samma sak som du idag !Jag ska strax iväg och rösta... måste bara ha i mig lite kaffe först, kram :)
Esmaralda

8 A:

skriven

Skönt att få hjälp med insikten, tack för stt du delar med dig!
För mig tog det ett par år innan jag gick vidare efter stt ha blivit lämnad.

Träffade en vän igår och som alltid pratade hon mest om alla sina problem. Vilket är helt okej. Men just igår så ville jag prata om mitt jobb. Jag hann säga en mening och sen avbröt hon mig med att säga "min vän har liknande problem". Jag försökte efter det att prata om det igen, men hon avbröt för hade egna historier att berätta.

Min energi tog lite slut då jag själv inte mår så bra pga jobbet.

Men idag är en ny dag. Blir att ta det lugnt. Igen. Orkar inte så mycket mer än det vanliga som att tvätta städa etc. Jobbar dock bara två dagar nästa vecka, så hoppas på ny energi efter det. Kommer det lösa sig för mig med allt?

Trevlig söndag!

Kram!

9 Jennifer:

skriven

Godmorgon finaste Esmaralda!

Jag är nu iväg på min resa och älskar det, men tyvärr började resan inget vidare, fick gå igenom en rad tråkiga och SOVJETISKA fasoner och system. Bland annat blev jag stoppad på Tbilisi flygplats just innan jag var påväg att boarda mitt flyg. Flygpersonalen krävde och tvingade mig att betala för min väska IGEN, fast jag redan betalat långt tidigare och uppvisade kvitto för dem, annars hotade de att både jag och min väska blev strandade där, de vägrade släppa mig ombord. De påstod att de inte hittade något om betald resväska i deras system. Så hade inget annat val än att betala igen, fast jag blev rasande arg och känner mig så lurad. Avskyr den känslan. Kom slutligen iväg med mitt flyg men 800 kronor fattigare, en del av reskassan. Tänker såklart klaga till flygbolagets huvudkontor men finns det en chans att jag får pengarna tillbaka?

Så har det hänt en rad andra tråkigheter också, hade glömt hur besvärligt det kan vara att resa i dessa länder. Lokala befolkningen och själva landet är dock fantastiska, bara post-sovjetiska systemet som ännu finns djupt rotad i samhällena SUGER. Men jag är ändå glad att vara tillbaka!

Ser turen ut att återvända för mig nu? Hoppas!!
Kram,
Jennifer

Svar: I somliga länder går det till lite hur som helst och det vet du nog men så himla trist när man drabbas.Finns ingen värre känsla än att bli lurad.
Ingen större chans att du får pengarna tillbaka
Du reser i ett land som det är tufft att turista i och allt går inte med flyt men bra ting kommer också, kram :)
Esmaralda

10 <3:

skriven

Godmorgon Es, J skrev igår och ringde fast han inte ville att vi skulle höras av. Berättar att han är skild och ska leta boende när han kommer hem. Varför fortsätter han skriva när han inte vill ha kontakt ? Blev detta slutet för mig och J ?
Kram

11 Bjork:

skriven

Hej var det c jag hejade på härom dagen?

Kram

12 Klara:

skriven

Hej Esmaralda, kommer jag träffa Lew.. igen och vad tyckte han om mig egentligen? Kram Klara

13 Lycka:

skriven

Hej Esmaralda.

Kanske precis den styrka du behövde… vad roligt. Fortsatt Lycka till.

Kommer möjlighet att vi kommer att börja umgås?

Kram

14 Jossan :

skriven

Godmorgon

Snart är denna långhelgen slut. Det är skrämmande att tiden går så fort.
Igår gjorde jag en del ärenden sen åkte jag till mina föräldrar. Jag gjorde vår tårta som vi ska ha på studenten.

Idag ska jag baka kanelbullar till sista dagen med mina elever. Sen blir det att blåsa upp alla ballonger och pynta här hemma.

Missade en fest igår..
Tror du att det kommer bli att jag kommer vara på en sån fest?

Vädret är så tråkigt. Kan det inte bara bli fint och varmt igen? Hoppas på en sjukt bra och varm sommar..

Tog en bild på mig igår jag kände att min självkärlek var på topp men hoppet på botten. Hennes kommentar var att jag såg så trött ut. Och hon kände av hopplösheten på bilden. Ja mediala människor är lite läskiga ibland 🙈hon la ett par kort och alla kort var så fina och som en saga sa hon. Hon har sett mig hålla mina två barn när jag stod och höll våra minsta på jobbet. Lite coolt.

Får se om hon har rätt!

Kram

Svar: Så funt av dej att baka kanelbullar till dina elever !Sommaren kommer med värme och detta trista blåser över.
Kram :)
Esmaralda

15 Ally:

skriven

Godmorgon
Vilken underbar läsning här på morgonen, ja talismanerna är verkliga energier som gör vad dom kan. Jag ångrar mig enormt mycket att jag aldrig försökte beställ en denna gången, har många tidigare i mitt hem..
Tufft med skilsmässa och separation, hoppas Pellefant ger dig den styrka och vägledning du behöver nu 💖, tack för du delar med dig.

Es: får du till dig något om Midsommar eller sommaren framöver, något att se fram emot? 🌾
Kram :)

Svar: Jag ser bra ting för dig.. glädje och avkoppling och men det är knutet till dina egna val så planera bra, kram :)
Esmaralda

16 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.

Han skrev att han skulle backa. Jag skrev att då backar jag också.
Sen var jag ju hemma hos en annan man några veckor efter det efter krogen, utan att det hände något.

Men jag undrar om han har fått veta om detta? Och om han har några tankar att jag har gjort något fel i och med detta? Om det påverkar några chanser med honom?
Kram

Svar: Jag tror inte han vet och om han vet så känns det inte som om det påverkar någonting, kram :)
Esmaralda

17 Lotta S:

skriven

Vilken fantastisk upplevelse, Liv!
Es, jag hade det fint på mitt jobbäventyr, du hade rätt att jag nog var i behov av exakt något sånt. Fick mig att fundera på mannens eventuella jobbuppdrag någon annanstans, är det en plats som vi tycker är spännande och trevlig? Kan det vara möjligt att det äventyret skulle ge liknande känsla som detta mitt äventyr?

18 Liverpool :

skriven

Hej e
Är min pellefant aktiv fortfarande då den blivit matt i färgen.

Svar: Jadå, han är precis lika aktiv, kram :)
Esmaralda

19 Misstjejen:

skriven

Hej

Varför C kvinna var inte uppskattar våra relation och jag trodde ju hon har syn på våra relation är vänskap men inte kurator och elev. Vi har sluta för 10 år sedan.

Men uppskattar hor våra relation?

Ha det bra

Svar: Hon uppskattar dig och er relation, kram :)
Esmaralda

20 Skorpan:

skriven

Det blev till en andra omgång sovande då jag somnade om på morgonkvisten o det var kanske behövligt :).

Innan jag somnade såg jag en karta över nån plats o det var som om kartan rörde på sig. Den visade gator, antar jag, o nu undrar jag va det var som hände Es? Nån forna stad jag levt i eller en glimt av min kommande hemstad?
Kram Skorpan

Svar: Ibland är det skönt att somna om !Jag tror det handlade om en plats där du en gång levt, kram :)
Esmaralda

21 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

När jag spontant mötte på honom och jag fick känslan att han inte riktigt var i balans så sa han, Det kommer aldrig kunna bli du och jag.
Menade han det? Och menar han det?
Kram

22 Mercan:

skriven

Esmaralda tycker du min beige boomerang bomber jacka är snygg på mig 😭min mor tycker att jag är som hemlös med den att jag ska kasta den 😭

23 Liljan:

skriven

Godmorgon och särskilt till Liv och dess Pellefant!
☕️
Ibland kommer ju livet emellan och vi kan inte göra annat än att låta det fortgå. Tur är ju att något pockar på uppmärksamhet någon gång ❤️
❤️
Arla morgon åkte vi och röstade, en trevlig start på dagen.
IVFen... testet visade positivt i början på denna vecka... en undersökning ska göras om ett kort tag för att se om den fortfarande frodas ❤️
Kram till er ❤️

Svar: Håller tummarna, kram :)
Esmaralda

24 Mercan:

skriven

Ser du fara med det att jag knappade min personnummer i går när jag beställde coop kort på mobilen Esmaralda😭💕🥹

Svar: Nej jag ser ingen fara, kram :)
Esmaralda

25 Klara:

skriven

Hej Esmaralda, har jag och L träffat varandra i ett annat liv förut och vad hade vi för relation i såfall? Kram Klara

26 Klara:

skriven

Hej Es, vad tyckte L om mig igår? Kram Klara

27 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag har också varit med om att talisman gjort underverk.

Kommer det finnas möjlighet till att vi kommer börja umgås?
Kommer han vilja komma åter till mig?
Kram

28 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att försöka vilja komma åter till mig?

Kram

29 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja då kan jag inte spå framtiden då ;). Får förlita mig på dig.
Kram Skorpan

30 <3:

skriven

Godmorgon Es, J skrev igår och ringde fast han inte ville att vi skulle höras av. Berättar att han är skild och ska leta boende när han kommer hem. Varför fortsätter han skriva när han inte vill ha kontakt ? Blev detta slutet för mig och J ?
Kram

31 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han vilja komma åter till mig?
Kram

32 Dani:

skriven

Hej!
Ser det ut som att jag får godkänt på min tenta jag gjorde i fredags eller ser det ut som de blir omtenta i augusti?

Kram🤗

33 Vitlilja :

skriven

Kan någon se var mina cykelnycklar hamnat? Är de i mitt hem?

34 SOL:

skriven

Jeg har heller ikke aktivert min talisman, må ha ro i og rundt meg, men det blir i dag.

Jeg blir litt skremt av de følelser jeg kjenner for tiden, min gode leder i min nye jobb er så alt, alt for bra, fin, ordentlig, klok, vennlig, sterk og myk på samme tid.
Jeg vil ikke at han skal forstå min attraksjon så jeg blir unnvikende og tørr ikke møte blikk, føler meg hemmet i hverdagen og vi jobber ganske tett.
Jeg tror nok han liker meg også, men han liker nesten alle mennesker.
Han må ikke vite det, han er ikke oppnåelig for meg, jeg skal IKKE inn i noe trekantdrama og jeg vil ikke ha tanker og følelser okkupert av noe jeg ikke kan få, jeg må komme over det så jeg blir fri, men hvordan? Vi møtes jo hver dag.
Det er leeenge siden noen har truffet hjertet mitt sånn. Huff.

35 Mimmi K:

skriven

Tack för svar Es. Jo man klarar väl det man vill och mer än man tror. Men jag har ju en skörhet pga mitt förflutna och en utmattning i bagaget, och undrar om jag är stark nog att klara jobbet inom hemtjänsten?
Kram :-)

36 Piggelin:

skriven

Wow Kommer det nå fler pellefanter?

Esmeralda, är mannen jag har min soulmate?


Svar: Nej, fler Pellefanter blir det inte men kanske om 1/2 till 1 år att det kommer ett gäng andra talismaner.. ingenting är bestämt än, kram :)
Esmaralda

37 Bella:

skriven

Godmorgon! ❤️
Kommer tom hit och säger hejdå innan han åker? :-) :-(

Kram

38 Mee:

skriven

Hej Esmaralda.

Det är ett ex han gått tillbaka till och de umgås nu.
Ser du om det kommer att bli seriöst? Och blir det långvarigt?
Kram

39 Rebecca:

skriven

Kommer jag hitta en bra lägenhet att köpa?

Svar: Ja, ha lite is i magen, en bra lägenhet kommer, kram :)
Esmaralda

40 AN:

skriven

Hej Esmeralda, jag är fullkomligt förkrossad!! 😢

Jag jade med mig min älskade Pellefant till Stockholm. Har honom nära mig hela tiden. Men så har jag tappat honom. Jag har panik, har letat överallt! Vad händer med honom nu? Stackarn! Känner mig så förtvivlad...😭 Nu funkar såklart inte önskningarna heller.

Kram!

Svar: Nu är Pellefant ledsen o förtvivlad, precis som du... och dyker han inte upp.. då dör han ganska snabbt och dina önskningar dör med honom.. men, det är sådant som händer så klandra inte dig själv, kram :)
Esmaralda

41 Ally:

skriven

När du skriver ”knutet till mina egna val” kan det menar att jag mer ska vara aktiv och ”bjuda in” till saker jag själv önskar ske?
Våga ställa frågan typ…
Tack o kram :) ☀️

Svar: Exakt så, kram :)
Esmaralda

42 Silvertassen :

skriven

Hej Es!
Jag skulle gärna vilja åka till Italien på bröllopsresa och skulle därför vilja ta in lite av italiensk meny till bröllopsmaten. Ser du om de finns någon möjlighet till det?? Kram ❤️

Svar: Absolut att den möjligheten finns, kram :)
Esmaralda

43 Klara:

skriven

Hej Es, ser du om jag kommer träffa Lewis igen? Kram Klara

44 SusanneAmalia :

skriven

God förmiddag☕☕☕🍨💯❣️

Rösta ska jag.. På rätt parti det är viktigt att vi tar ansvar för Sverige.

Ekonomisk insikt och miljpolitikens mål. Att vi ser problemen och inte de skapade problemen.

Bort med alla vindsnurror. Dessa är bara ett stort problem.
Gotlands snurror utrotar sjöfågel och försörjer ön med 2% av den el som produseras. I Lappland hamnar örnar efter en åktur i snurran döda på marken och renar fjällräv flyr sin kos. Snälla gå ut från kontoret och titta på verkligheten.. Den finns i studiebesök i naturen. Könsrellaterade rastgårdar är ytterligare ett kontorsbeslut.
Fram med lite kompetens..

Kan vi höja nivån lite och se värkligheten??

Dessa folkvalda politiker skulle kanske bli hjälpta av verklighet..

Soc har en budget där man räknar ut om det är ekonomiskt lönsamt att hjälpa människor.
Hur mycket kostar en narkoman samhället??

Sjukhusen ringer till Soc och ber om hjälp men det är pollecy att vänta flera månader innan de svarar för att då kanske ett ekonomiskt engagemang kan undvikas om personen naturligt har avlidid.

Man blir mörkrädd när man upptäcker att allt handlar om ekonomi.

Men vi måste ha el..
Nickolas Tessla har lite uppfinningar som finansvärlden och miljökämparna borde titta på. Man borde kunna kombinera dessa mål. Elektromagnetism är en av idéerna
Men då måste man börja jobba som ett team tillsammans inte mot varandra.
Rösta idag är svårt. Vilka vill jobba tillsammans??

För en grönare mer ansvarsfull värld där vi tillsammans bidrar till glädje kärlek och slutar att kasta sten på varandra. Inget samhälle fungerar utan att vi jobbar tillsammans.

Fick kretik för att jag aldrig blev arg och stred.
Varför är det så viktigt att såra människor vara elak ställa allt på sin spets. Vi mot dem.

Europa har mycket att göra.

Den animaliska och vegetariska floran är viktig.
Tillsammans bör vi styra världen mot en grönskande livfull fauna. Ingen vill ju egentligen skada
världen.

Kärlek till moder jord har vi alla.
Ekonomiska vinster borde bytat ut mot empatiskt ansvarstagan de..
Självklart ska vi ha ett ekonomiskt tänk men inte låta elbolagen göra storvinstet på den enskilda medborgaren.

Var hittar man ett parti som empatiskt tar ekonomiskt ansvar??

Tillsamans inte vi mot dem..

Det måste vara prio 1 för att lyckas.

Bilt kanske kom på något bra med lite färgröra kan vi kanske rädda världen...

Nä nu mot vallokalen
...

Empatisk ekonomi med ansvar.. Kärlek och glädje till jorden världen och mänskligheten...

Solglada valkramaramar❤️💯







45 Hemlig:

skriven

Hej Liv!
Vilken Pellefant du har fått och som nu är nu till stor hjälp i din livssituation. Kanske det var din önskan?

Jag väntar ännu på min hjälp att anlända. Esmaralda, ser han ut att kunna hjälpa mig med min största önskan även om jag gav honom fria händer att se till mitt bästa helt på egen hand? Var är han månne?
Tack och kram!

46 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Finns chansen att vi ska umgås med varandra igen?

Kram

47 Me:

skriven

Hej Esmaralda.

Tycker han inte själv att han varit taskig emot mig?
Kommer vi någon gång kunna prata om reda ut?
Kram

Svar: Jag tror inte han tänker så mycket på detta, kram :)
Esmaralda

48 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Imorse lossnade en liten bit av vad jag tror var min tand, min framtand på neder sida, på insidan. Man ser liksom ett litet typ mellanrum mellan tandköttet och tanden (om jag tyder det rätt...) sprang till tandakuten som gav mig tid imorgon, hon tyckte det var onödigt att jag skulle betala dubbelt idag eftersom jag ändå inte hade ont kunde jag vänta. Är så tandläkarrädd, tror du detta går att fixa smidigt?

Svar: Det kommer gå bra, lita på tandläkarens råd, kram :)
Esmaralda

49 Mercan :

skriven

Esmaralda kvinnan igår sa att jag ska fråga idag shefen om jag kan bytta beige boomerang jackan men jag tycker det är omöjligt utan kvitot, Esmaralda tycker du att jag är fin med den🤔💖🙂

Svar: Jag tycker att du är fin i jackan, kram :)
Esmaralda

50 VB:

skriven

Hej Es, jag är i lite kris just nu.. jag vet inte inte OM det kommer bli bra om vi skulle flytta till skogen där borta? Ser du att det blir bra eller jag ska lita på min magkänsla att det int blir bra..?
Kramar

51 Hönan:

skriven

Hej,

Kom innebörden av min fråga fram igår? Var lite otydligt skrivet.

Kram

52 Ghostwriter :

skriven

Jag känner sån där pulserande inom mig att jag ska göra förändring. Jag vet också precis exakt vad jag ska göra. Däremot är det svårt med det där tålamodet samtidigt som jag första gången i mitt liv inte känner stress att göra allt på en gång. Så min fråga är helt enkelt om jag är på rätt bana och i rätt ”tid” i min plan? För jag lever ju dessvärre med prestationsångest och stress över min ålder hur jag än vrider och vänder påt.



Kram!

Svar: Du är rätt på det stora hela men ta små steg framåt och stressa inte dig själv för då kan det bli fel, kram :)
Esmaralda

53 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer vi att umgås med varandra igen?
Kram

54 Jen.:

skriven

Fick 2 jobbförslag. Ett som jag visste om ett annat inom ett område jag vill jobba inom. Är sugen på att ta emot det nya men undrar om jag hellre borde satsa på att gå en praktik extra inom ett nytt område innan skolan tar slut eller kommer en sådan praktik inte att öka mina jobbmöjligheter mera än den nya jobbet? Vad ser du? Är det studier eller jobb som borde vara mitt fokus?

55 Jen.:

skriven

Fick 2 jobbförslag. Ett som jag visste om ett annat inom ett område jag vill jobba inom. Är sugen på att ta emot det nya men undrar om jag hellre borde satsa på att gå en praktik extra inom ett nytt område innan skolan tar slut eller kommer en sådan praktik inte att öka mina jobbmöjligheter mera än den nya jobbet?



Vad ser du? Är det studier eller jobb som borde vara mitt fokus?

56 AN:

skriven

Tack för svar, men jag är så otroligt ledsen över detta😢🥺Stackars Pellefanten...Jag är så arg på mig själv så att jag kan spricka och förtvivlad! Hade en väldigt viktig önskan om en släkting.

Kram!

57 Vännen:

skriven

Hej Esmaralda.

Finns det chans att vi ska umgås igen?

Kram

58 Klara:

skriven

Hej Es, ser du verkligen ingenting kring mig och L? Kram Klara

59 <3:

skriven

Nu när frun vet och J ska skilja sig. Är det slutet för mig och honom ? Det är kaos i hans liv nu och han mår verkligen dåligt och vill straffa sig själv.
Kram

60 .:

skriven

Hej Es!

Jag som hade tänkt att göra en hel del nu i helgen. Men jag har tametusan inte gjort ett skit! Mer än att kolla på tv... Jag försöker att inte ha ångest över det. Jag kanske behövde ha en sån här helg då energin har legat på noll?
Det är så mycket som fallit ur banan just nu... Rutiner och regelbundenhet. Jag mår inte så bra, det känns som att inget spelar någon roll. men det blir väl bättre så småningom antar jag.

61 Mercan:

skriven

Ah🤭tack så hemskt mycket söta Esmaralda🤗💕😌🤭🙂‍↔️

62 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag har tänkt på att eventuellt skaffa kontaktlinser. Det är flera år sedan jag prövade sådana och då korrigerade de inte min syn tillräckligt bra. Tänker att de har utvecklats mot det bättre under dessa år,tror du att jag kunde hitta bra kontaktlinser för mina ögon?
Tack och kram!

63 Bjork:

skriven

Hej kommer jag få hjälp med spolknappen på toaletten?

Åker till mamma vid midsommar ska bli kul:)

Kram

64 Bjork:

skriven

Hej kommer jag få hjälp med spolknappen på toaletten?

Åker till mamma vid midsommar ska bli kul:)

Kram

65 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Kommer jag få hjälp med att få ordning ute på balkongen så jag och Igge kan vara där ute i sommar?

Kram 🐈‍⬛

66 Lina :

skriven

Jag är rätt trött på eviga samma klagan och sen att jag då är den som Är skit, för att jag säger ifrån. Når liksom inte fram. Försökte också ta upp med syster att vi måste ses mer. Det verkar ju heller inte nå fram. Att man betyder något är en sak, att visa det i praktiken en annan. Varför nya vänner är mer intressant än de man redan har kan jag dock inte förstå

Kommer det bli mer träffar?
Kan en millisekund nå fram av det jag säger eller är det bara jag som gör fel enligt personen?

Kram

67 N🌸:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ser chansen / möjligheten ut att vi ska komma att börja umgås ?
Kram

68 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur mår min pellefant? Har honom med mig hela tiden och känner att jag knappt kan vara utan honom. Han är stabil och ingen skojare direkt.

Kommer någon utav mina önskningar bli uppfyllda?
Kram

69 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att bli en långvarig relation mellan dem? Kommer han bli singel igen?
Kram

70 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Har jag förlorat honom?
Eller Kommer han ta kontakt igen?

Kram

71 Minna:

skriven

Tyckte folk att jag såg jättesmal eller oproportionerlig ut på gymet idag?
Kram

72 Hon:

skriven

Hej,
Tycker han längre att jag är attraktiv?
Kram

73 Dani:

skriven

Är orolig att jag inte klarar tentan jag gjorde i fredags. Kommer bli jobbigt annars? Borde jag oroa mig?

Kram

74 Rädd:

skriven

Hej E! Grym förväntansångest inför kommande veckor för jobbet innan sommaren slutar. Vet inte om saker kommer bli bra, landa rätt och jag kommer gå på semester med en bra känsla? Eller helt det motsatta? Vill ha hopp, men tvivlar.

Kram och kärlek


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: