Lång dag & sen kväll.....

 
Svänga ihop en laxsås..... skiva citron..... och sen ska jag packa in mig &  laxen & presenter  i bilen och fara till Lund där barnbarnet Adison tar studenten !
Mamma hämtar jag upp på vägen.
 
Fint väder vill vi ju ha men regnar det, ja då är ingen skada skedd eftersom studentfesten ska hållas i abbonerad  restaurang ,  på ett hotell  i stan.
 
Äldsta  barnbarnet, alltså Adisons bror tog studenten mitt under covid med alla dess restriktioner.. och det funkade ju bra ändå eftersom vi  var utomhus !
 
Beger mig till Lund under tidig förmiddag... och  sen har jag på känn att det blir en lång dag och sen kväll.. så roligt det ska bli !!
 
I dag kan jag inte besvara några frågor.
 
Kram & kärlek 💖
 
1 Solstjärnan :

skriven

Njut och ha det bra på student festen🌹🌹😊

Kram Solstjärnan ☀️

2 Ally:

skriven

Godmorgon ☀️
Önskar ett riktigt trevligt studentfirande 🥳 ha en härlig dag! ☀️🌸🌼🎉🇸🇪
Kram

3 Mercan :

skriven

Grattis till studenten Adison 🤗💞🙂ha det så roligt 🤗🙃💖😇

4 Skorpan:

skriven

Sjungom studentens lyckliga dar...
Grattis till studenten jämte föräldrar!
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

5 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Trevligt studentfirande önskas !
Här är det utspring idag och på Fredag

Kram Anki med flock

6 .:

skriven

Ha en bra dag! :)

7 Louise:

skriven

Grattis till studenten Adison. Trist med regnet.
Min yngste tar studenten på måndag också i Lund. Vi hoppas på fint väder.

Ha så trevligt. Kram

8 SusanneAmalia :

skriven

Ojoj.. Lax citoner student vad kan gå fel??
Njut av dagen med glädje och kärlek. ❤️❤️💯💯🎊
Inte varje dag man tar studenten... 😊😊🙏

9 Smulan:

skriven

Vad härligt, grattis till studenten

10 Katrin:

skriven

Önskar dig en fin dag med nära och kära. Studenten är en viktig milstople.
Kram

11 Dani:

skriven

Hej!
Har min sista tenta på fredag ser det ut att gå bra?

Kram🤗


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: