Pellefants gåva.....

Hej fina bloggfamilj

 Jag tillhör dem som längtat efter  kärlek och ställt åtskilliga frågor om när den kommer men har bara fått höra att den kommer.

Jag fick min Pellefant och hade bara en önskan.  Kärlek.  Tänkte att en önskan är bättre än tre för då kan talismanen ha allt fokus på den önskan.

När Pellefant var ny hos mig så höll jag på att råka ut för en allvarlig olyckshändelse.  Det var i samband med en av dessa skjutningar som numera sker kontinuerligt. 

Jag var på en plats men fick för mig att ge mig iväg därifrån omgående och  jag såg Pellefant för min inre syn.

Det var en sådan stark känsla, att jag bara gick. 

Bara en halvtimme därefter skedde skjutningen som  dödade. Jag trodde att Pellefanten tagit i så hårt för att rädda mig att han var död.

 

 Jag tackade honom väldigt mycket och pratade med honom, gav honom lite salt och pratade mer. 

Jag pratade bara om hur tacksam jag var och ingenting om min önskan, att träffa kärleken.

En eftermiddag stod jag med Pellefant i handen och pratade och då kommer en stark inre bild till mig av ett grönsaksstånd på vårt torg.

Känslan var överväldigande och jag begav mig dit utan att riktigt veta varför.

Jag gick runt och stannade i ett stånd och handlade tomater.

 

 

 Försäljaren skojade lite och fick mig att skratta och jag tittade lite mer noga på honom och det var en riktigt snygg karl.
 
  Han gav mig några tomater extra och en knippe rädisor.
 
Vi pratade nog i tio minuter och sen kom nya kunder så han hade inte mer tid. 
 
När jag  kom hem upptäckte jag att han skrivit sitt mobilnummer på papperspåsen till tomaterna och jag  skickade en text.
 
Han svarade direkt och dagen efter bjöd han ut mig på dejt. 
 
För att göra historien kort så klickade vi väldigt snabbt och det blev kärlek vid första ögonkastet.
 
Tack till Pellefanten som grep in i mitt liv igen. 
 
 
Vi har pratat dagligen sedan dess och träffats en hel del. Han hjälpte sin kusin i fruktståndet den lördagen men annars är han ambulanssjuksköterska.

Han har det som jag söker i en man och just nu irrar jag runt i ett kärleksrus.

Mitt tips till dig som söker kärleken och har en Pellefant:  prata med din Pellefant, ta den i handen och prata om det du söker och känn sedan in. Det kan inte bara vara jag som får en inre bild. Den bilden man får, den ska man följa.

 

Tack Es för en underbar talisman.

Fin sommar önskar jag er alla

Kramar från   Linda

1 Skorpan:

skriven

Åh himmel så härligt Linda att höra att du har hittat kärleken!! Tänk va en Pellefant kan göra för en :). Lycka till med kärleken!

Kärleken ja, har hans tankar förändrats, mannens, hoppas han ännu på att möta mig? Tänkte han ev att midsommaren kunde ha tillbringats med mig Es? Längtar så...

På äventyr i en stad där trafiken inte alls fungerar som den brukar. Ligger aningen efter i tidtabellen så vi får väl se när jag är framme ;). En långsam människa som jag behöver mycket tid på mig till allt...

Myvket spring idag, hoppas allt går vägen.
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Mannen längtar men tänker inte så mycket på saken utan det handlar mer om att han tänker " Det sker när det sker om det är meningen" och det kommer det ju att bli ! Kram :)
Esmaralda

2 <3:

skriven

Godmorgon Es, M en kille har frågat mig om date flera gånger och verkar inte ge upp varför fortsätter han fråga?Jag har sagt till honom att jag inte är redo riktigt efter allt som blev efter J. Inte är han väl något för mig eller är jag dum som inte ger honom en chans? Han verkar ha tänkt ut någon mysig restaurang date.
Kram

Svar: Är du lite nyfiken och inte negativt inställd mot honom så visst tycker jag att du ska ge honom en chans.. dejta och känn in, kram :)
Esmaralda

3 Jens :

skriven

Hej!
Mannen som jag dejta slutade plötsligt höra av sig. När jag konfronterade honom igår så visade det sig att han bara vill ligga med mig och inget annat. Det gjorde fruktansvärt ont. Men är stolt över mig själv för att jag tydliggjorde att jag var 100 procent säker att jag inte ville ha nåt med han att göra.
Blev han lite ställd av mitt agerande?

Tack för att du finns!💛

Svar: Han blev kanske lite förvånad... bra att du stod på dig, kram :)
Esmaralda

4 Maria:

skriven

Hej,
Min dotter är sur på mig för en sak, kan se om det blir långvarigt? Hon svarar inte när jag ringer..
kram 🥰

Svar: Ni behöver prata... och det kommer lösa sig mellan er, kram :)
Esmaralda

5 SarA:

skriven

Oj vilken fin och härlig kärlekshistoria.
Min arbetshistoria har blivit allt annat än fin och härlig. Igår kom ett besked som drabbar ett gäng bland annat jag. Omorganisering och neddragning. Ett stort gäng sägs upp och konsulter avslutas. Där ibland jag!!!
Har ju haft på känn att det varit oroligt och har sökt jobb sen flera veckor tillbaka. Men nu börjar det återigen bli lite bråttom. Och så kommer en semester på detta snart…. Vill bara hitta mitt drömjobb nu! Önskar så att jag också hade en pellefant som kunde ge mig lite extra tur. Har drömt en del på senaste om drömjobbet men finns fortfarande ingen tjänst att söka. Löser detta sig eller kan jag komma att bli arbetslös efter sommaren?!
Kram

Svar: Sök allt du kan... även om det inte är drömjobb och sedan kan du därifrån söka dig vidare, kram :)
Esmaralda

6 Erika :

skriven

Hej! Tror du min lillebror Calle kommer träffa kärleken?

Svar: Ja, det kommer han att göra även om det dröjer lite, kram :)
Esmaralda

7 Bjork:

skriven

Hej blir det någon tjej middag i helgen?

Blir det någon shopping i helgen?

Kram

8 Pellefant:

skriven

Godmorgon,
lika glädjande varje gång att få läsa om er som träffat kärleken, så roligt Linda.
Grattis och njut av sommaren! :-)

Behöver konfrontera hen och veta om jag togs bort medvetet? Hen har ett horn i sidan till mig och haft allt för länge utan orsak, jag behöver veta., vad ser du kring detta..
Tack och kram

9 J:

skriven

Gomorgon,
Underbart med kärleken och lycka till Linda!
Kommer sonen hem snart till hunden?
Kram

10 Mee:

skriven

Hej.
Vad roligt. Jag ska prata med min och jag fick ett budskap direkt när jag fick honom.

Finns något intresse för mig?
Kram

Svar: Ja intresse finns ser inte hurpass seriöst, kram :)
Esmaralda

11 Hemlig:

skriven

Hej Linda!
Din berättelse inger verkligen hopp till andra som också söker kärleken. Stort grattis till att ha hittat din kärlek!

Esmaralda, jag har heller inte ännu hittat kärleken. Finns han verkligen och tänker han någonsin mera på tvåsamhet eller är han nöjd med sitt liv som det är nu? Jag är led att behöva vänta.
Tack och kram!

12 Trötter:

skriven

Hej!
Igår när vi skulle åka hem från jobbet var bakrutan på bilen trasig.
Man blir både arg och ledsen.
Funderar på om någon gjort det med flit eller om det varit en olycka och den inte sett vad som hänt eller inte vågat säga.
Skulle betyda mycket att veta <3
Kramar från en som cyklar idag ;)

13 Lotta S:

skriven

Grattis Linda, fantastisk kraft i den talismanen!

Ni i bloggfamiljen som ser försvunna saker: benen till min dotters säng, var sjutton kan de vara??

14 .:

skriven

Hej Es!

Jag ska till läkaren idag och kolla upp varför jag tappar hår, fått en del nya födelsemärken och pigmentfläckar. Jag känner mig väldigt nervös och orolig, vill inte alls gå dit. Ser du något allvarligt kring detta?

15 Liverpool:

skriven

Hej!
Är en pellefant ägare o hoppas på kärlek,Nu är Emma singel.Ser du henne i min framtid?Då menar jag inte bara som arbetskamrater.

Svar: Känns tveksamt, du ska nog inte räkna med att hon kommer finnas i din framtid, kram :)
Esmaralda

16 Lotta S:

skriven

Rätt länge sen jag haft en humörsdipp, känns faktiskt ovanligt och det är ju bra förstås att inte känna så lika ofta längre. Nu kanske kopplat till mer påtagliga fysiska symptom, det har ju varit den oron mer på senaste tiden. Kommer jag på rätt spår ännu innan mannens semester?

Svar: Det kan ta lite tid men du kommer helt klart på rätt spår igen, fullt ut, kram :)
Esmaralda

17 MalinS:

skriven

Så fantastiskt att läsa, så glad för din skull.

Min kroniska huvudvärk tar kål på mig. Man har gjort allt för att hitta orsak (undersökningar, prover, olika behandlingar) men man varken hittar orsak eller rätt behandling. Esmeralda ser du om jag någonsin kommer bli av med detta? Det påverkar hela mitt liv.

Kram

Svar: Så jobbigt ! Men när jag ser längre fram i tiden så är du kvitt huvudvärken men kan inte se hur, kram :)
Esmaralda

18 Dunegull :

skriven

Woow vad roligt och stort grattis Linda 🥂

För egen del har jag gett upp för länge sedan. Tråkigt men helt sant. Verkar inte finnas någon vettig över hurvud dager där ute…

E, min rygg e fortfarande katastrof. Ser du om vila är det som kommer hjälpa eller blir det ytterligare behandling som kommer vara vägen framåt?
2 år nu, 2 operationer..börjar kännas hopplöst 😢

Kram på er alla

Svar: Så jobbigt det måste vara ! Jag ser tecken som visar att rätt gymnastik ( sjukgymnastik) kan hjälpa en aning.. kram :)
Esmaralda

19 Mercan:

skriven

Esmaralda kan det komma pengar från någon anannstans än eurojackpot,ska jag tro på kvinnan🤔

Svar: Jag ser inte att större oväntade pengar är på väg mot dig, kram :)
Esmaralda

20 K. :

skriven

Såg nya positiva sidor hos en ny vän och vi skulle ses tills personen gjorde påhopp från ingenstans som är en sida jag inte sett heller innan. Personen hade fått tragiska nyheter, men ingen ursäkt.. Fick jag detta som ett tecken för att inte åka och träffa honom?
Är rätt säker på att det där humöret inte är engångs…



Kram

Svar: Du bör inte acceptera sådan sidor som han visat.. så var vaksam och dra dig ur om det kommer mer red flags, kram :)
Esmaralda

21 K. :

skriven

Såg nya positiva sidor hos en ny vän och vi skulle ses tills personen gjorde påhopp från ingenstans som är en sida jag inte sett heller innan. Personen hade fått tragiska nyheter, men ingen ursäkt.. Fick jag detta som ett tecken för att inte åka och träffa honom?
Är rätt säker på att det där humöret inte är engångs…



Kram

22 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Vilken lycka Linda !!! Dessa talismaner är starka .jag är så glad att du hittat kärleken Stort lycka till Linda och tack för att du delar med dig !
Din berättelse ger hopp !

Här bokas takläggare för offerter o koll av tak .De har inte tid förens mitten på juli .Ja veteranpoolen hade tid nu men de frågade hur högt det var...vågar inte ta ut dom ;-)
Tidig rastning av lilla mamman som får kort koppelpromenad Värmen stiger fort .
Jordgubbar i växthuset sitter som en smäck till frukost .
Livet är ändå bra härligt ...
eller "shingsar" jag det nu haha

Kram Anki med flock i skuggan idag

Svar: Ibland kan veteranpoolen vara bra men de har sina begräsningar !Härligt med egna jordgubbar till frukost ! Kram :)
Esmaralda

23 Ghostwriter :

skriven

Min katt vägrar under några omständigheter sluta skrika. Det pågår dygnet runt. Han skriker efter mat i tid och otid.

Är det hans rutiner som ändrats som påverkar honom eller är det bara för han är äldre? Jag får inte sova, sova ut eller göra något annat än att ge han mat. Har provat att inte ge efter men då skriker han i timmar utan pauser tills matrn är i skålen.


Kram

Svar: Det här begriper jag mig inte på och ingenting kommer till mig spontant.Någon annan på bloggen som kan ge tips ?
Kram :)
Esmaralda

24 Mercan:

skriven

Esmaralda du såg att tiger söt rosa randiga byxan kommer igen men det dröjer länge ,dröjer det månader eller år,blir den min tills sist som jag missade🤔

25 Cecilia:

skriven

Vilken underbart inlägg. Blir så glad för din skull Linda, tack för att du delade med dig.

I det nya boendet finns möjlighet att släppa ut katterna, jag vet att vår ena verkligen hade uppskattat det. Är dock orolig för bilvägen och att något ska hända dem. Kommer definitivt skaffa en GPS för katterna om de skulle ut och ta in dem på kvällen, men är rädd för det värsta. Ser du någon varning om jag släpper ut dem? Kramar

Svar: Ingen varning kommer till mig men finns det bilar så finns det alltid en risk... ibland kan det vara värt att ta den risken och ha en lycklig och glad katt som får gå ut, kram :)
Esmaralda

26 Doris:

skriven

Hej!
Grattis till kärleken Linda.
Har också önskan om kärlek .Har gjort som du,pratat och känt in,iallafall försökt.
Kanske min pellefant jobbar för att det ska ske.

Något budskap från universum i dag Es?

Kram

Svar: Ha tillit till Pellefant och ta emot det han försöker ge, kram :)
Esmaralda

27 Mercan:

skriven

Ska nu dit hittar jag snygg märkes byxa istället för sigg Esmaralda eller annat bra😎😁😎🙂‍↔️

28 Ann:

skriven

Kommer vi klicka på kärleks/partnersvis om jag och W träffas i verkligheten? Vi är idag vänner.

Kram

29 Vb:

skriven

Hej Es,

Kan du se om han kommer jobba som pilot i slutändan? Kramar

30 Anonym:

skriven

Hej E,

Det är inget fel på mig känns det som .. utan det är fel på honom? Kram

Svar: Ni verkar inte vara kompatibla, kram :)
Esmaralda

31 AnnaK:

skriven

Ingen detalj om nästa boende? Uppe eller nere? Verkar det bli snart?

Kram 🤗

Svar: Inga detaljer kommer till mig tyvärr, kram :)
Esmaralda

32 K. :

skriven

Nej du har rätt, sådana sidor som blir plötsliga och väldigt negativa är väldigt osmakligt och jag sa ifrån! Tycker det är ett manipulativt förhållningssätt han har... och han sa att han inte brukar ha sådant humör men jag tror inte ett dugg på det.... Jag bryr mig om honom men är rädd att han pratar illa om mig nu efter händelsen? Ser du det? Känns de som jag kan lita på honom som vän istället?


Kram tack så mycket

33 Mikeo:

skriven

Hej Esmeraldra !

Kan du se något om det är mig han/ dom skyller allt på ? Jag är så ledsen och framför allt att han/ inte ser sitt fel i detta, kan du se något kring det ? Sen hur man ska göra för att det ska bli bättre ? ❤️‍🩹

34 Anonym!:

skriven

Ursäkta att jag skriver fler än två frågor idag. Detta känns väldigt viktigt. Du måste inte svara. Fick veta att min bror som fyller 26 skriver med en tjej som som ska fylla 16. Jag förklarade hur fel detta var, att hon inte är myndig och att hon fyller 16 bara innebär att hon får ha sex, inte att hon är vuxen varken i huvudet eller enligt lag. Han menar på att föräldrarna vet om. Jag tror isf hon ljuger för honom. Jag vet att min bror inte har felaktiga intentioner och han har diagnoser som gör att han är själv betydligt yngre än sin ålder. Det gör det inte mer ok, bara att jag som anhörig inte vet hur jag ska hantera detta! Är rädd att han ska vara som min riktiga peddo bror eller råka illa ut hos polisen, att flickan ifråga ska må dåligt.



Kram från en orolig och arg syster

Svar: Ja, det är inte okey, det håller jag med dig om och jag tror inte heller att föräldrarna vet om det hela.Dock tror jag att det kommer rinna ut i sanden ganska snart, kram :)
Esmaralda

35 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja det är bara i min panna som det står skrivet "desperado" ;D. Tyvärr... Inget att göra åt den saken gissar jag.

Hittade fram o fick njuta av frulle ute o se lite nya vyer, det är kul o piggar upp. Förstår bara inte hur jag ska bli av med denna trötthet som har hållit mig i sitt grepp nu ett bra tag. Vet inte vad jag kan göra åt saken heller. Vila jo, annat?
Kram Skorpan
Kram Skorpan

Svar: Kanske du ska pröva meditera så du kan släppa alla känslor och all inre stress och liksom nollställa dig, kram :)
Esmaralda

36 Mercan:

skriven

Tack söra Esmaralda🙂jag köpte stilig klänning Godske bara 30kr😆😎😁🤭

37 Allt:

skriven

Jag har skickat in ett ärende gällande en kroppslig skada som hände för massor med år sedan. Det var på väg till jobbet och där och då ( ung och dum) tror jag inte jag sökte skadeersättning vilket jag borde ( dokumentation finns ju o dyl). Jag har fortsatt besvär efter denna skadan..
Vad är oddsen att jag får ut någon ersättning med hjälp av dom som ska driva detta vidare nu?
Kram :)

38 Helena Ir :

skriven

Lotta S (13) om det nu är rätt..Men i mitt huvud såg jag de i en vit plastpåse.
Hoppas du finner de snart!

Kram

39 smulan:

skriven

Vad häftigt, och grattis till kärleken.

Orkar inte mer, får vi den hjälp vi behöver snart/nu som myndigheten lovar eller dröjer det några månader som någon annan sa?

40 <3:

skriven

Vad ser du kring J nu ? Är det hat nu han känner för mig ? Han visade sitt rätta jag tror jag i senaste mejlet. Så konstigt allt denna kärlekshistoria var. Tror inte att han tålde att jag sa ifrån till sist. Vem var J egentligen som olika personer. Kommer vi ses igen ?
Kram

Svar: Han ville nog kunna styra och när du tog över rodret visade han sitt rätta jag... nu vet du och det är positivt, kram :)
Esmaralda

41 Berg:

skriven

Så glad jag blir av att läsa om pellefanternas magi! Och grattis till dig som funnit kärleken! Så roligt!!

Esmeralda, viktiga delar av mitt nya kök har inte levererats och efter nästa vecka går hantverkarna på semester. Det gamla köket är borta. Ser det ut att lösas med köksbänkar
och att allt levereras inom kort? Eller är det mer troligt att jag får en sommar utan kök? 🙃
Ha det gott!

Svar: Det kan bli att det klarar sig på håret, runt 60 %.. annars får du leva en tid utan kök, kram :)
Esmaralda

42 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du att jag ska träffa mannen med gott hjärta snart under året eller dröjer det till nästa år🤭💕😎😆

Svar: Jag ser inte när det sker.. det kan ske snart men det kan också dröja... håller tummarna att det inte ska dröja för länge, kram :)
Esmaralda

43 Mercan:

skriven

Ah🤭vilken söt berättelse Linda vad glädjande att du hittade kärleken🤭💕🤗🙂

44 Hon:

skriven

Hej,
Undrar om han alls önskar han ha kontakt längre.. Ser det mer positivt eller negativt att ta kontakt med han?
Kram

Svar: Tror inte du vinner så mycket på att ta kontakt, kram :)
Esmaralda

45 AnnaK:

skriven

Går jag på riktigt under snart? Känns som det. Och ändå är lösningen så enkel egentligen...måste vara extremt konflikträdd.

Kram 🤗

Svar: Tänk efter om någon i din omgivning kan hjälpa dig en aning, kram :)
Esmaralda

46 Jen2:

skriven

Vilken underbar hjälp av Pellefant ❤️ Jag bad också om kärlek av mitt Bosse Bi och inte långt därefter dök han upp!

Nu till en fråga, både min ängel och mitt bi har betytt så mycket för mig. De har haft en egen bädd bredvid min. Häromkvällen när jag skulle titta till dom var asken tom 😭
Ibland har jag hållit dom i handen när jag ska sova och någon gång lagt dom i lådan i nattduksbordet. Någonting säger mig att de hamnat i något papper där och slängts… Jag hoppas så den känslan är fel. Då har jag förlorat dem båda för alltid. Kan du Es, eller någon annan känna av var de tagit vägen?

Svar: Jag får en känsla av att i alla fall en av dem är kvar i bostaden.... vad känner ni andra ? Kram :)
Esmaralda

47 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Jag känner att jag har utvecklats så mycket under den tuffa period jag gått igenom att vänskapen med mina gamla väninnor inte ger mig nåt utbyte längre. Kommer jag finna någon ny vän som är på samma nivå som mig?

Kramar 🐈‍⬛

Svar: Ja, en eller ett par nya vänner kommer, kram :)
Esmaralda

48 Mercan:

skriven

Tack söta Esmaralda🤭önskar dig lycka till med allt i livet🤗💕🙏Ezmaralda har Ozzy kommit hem från resan 🤗💕🤭

Svar: Jadå, han är nu hemkommen och har haft en fantastisk vistelse :) kram :)
Esmaralda

49 Mj:

skriven

Hej Esmaralda.🩷
Kommer killen kontakta mig? Kommer det finnas någon chans att det kan bli vi?
Kram

50 Mercan:

skriven

Esmaralda😫😭😤har jag förstörd min larph lauren jeansen, det står maskintvätt could och jag tvättade den i 40 grader miniprogram😡det ser ut bredare😭jag borde tvätta den handtvätt i 30grader Esmaralda eller hur of jag förstörde min fina byxa och materialet blev grov Esmaralda of duma jag😭😭😭😫😫😫den blev bredare och grov😭😭😭

51 Cai:

skriven

Hej! Så roligt att du hittade kärlek på det viset!!
Jag kände mig träffad av ”spådomen” men men:?

Var e du ” kärleken”?
Han med stort

52 Bjork:

skriven

Hej fick säga till några grann barn att dämpa sig lite med hamrandet för att det var precis jätmte min öppna balkong dörr och det låter jätte jobbigt i min höraapparat.

Tror du dom eller föräldrarna tog illa vid sig för det var ju inte otrevligt det var på ett bra sätt och jag visade apparaten ändå var de jag som fick stänga dörren.?

Kram

Svar: Jag tror inte att någon tog illa vid sig, kram :)
Esmaralda

53 Anonym! :

skriven

Tack ska du ha för din tid att svara Esmeralda! Jag känner mig också som en elak syster när jag säger till, men jag blev så överväldigad och har själv svårt att förstå andra ibland.



Kram 🙏

54 Elisabeth:

skriven

Tror du han längre har tillgång till min mobiltelefon, i och med att jag har en ny, men har kvar samma appar från förra telefonen?
Kram

Svar: Ladda om apparna för att vara helt säker, kram :)
Esmaralda

55 Hönan:

skriven

Vilket fint möte, grattis Linda! :)

Är movet mitt för en chans till en framtid?

Kram

Svar: Så kan det mycket väl vara, kram :)
Esmaralda

56 Rädd:

skriven

Gjorde jag bra ifrån mig idag på mötena? Kommer jag få hjälp framåt? Eller åker jag bakåt? Hade typ gett upp det här jobbet, vet inte varför jag fick upp lite hopp idag?

Och borde jag höra av mig och säga att jag kan följa med och besöka det där stället efter sommaren? Eller spelar det ingen roll?

Kram och kärlek

Svar: Lite hjälp kan du få om du själv trivs och vill visa framfötterna, kram :)
Esmaralda

57 Mercan:

skriven

Esmaralda jag är så ledsen jag förstörde mina fina larph lauren jeans ,tvättade dem i 40 grader medan det står på plagget 30grader jag såg inte medan jag letade efter hur mycket grader det står😫duma jag nu är de inte lika snygga som förut😫😭😫jag tycker de är mycket breda och grova i materialet😭vad ser du vad tycker du söta Esmaralda 😭😫😭

58 Mercan:

skriven

Esmaralda mina jeans larph lauren är inte lika snygga i form och material efter att jag har tvättat dem i 40 grader istället för 30 grader jag tror att de är förstorda i elastiteten😭hjälp mig Esmaralda vad tror du för jag tycker de är inte lika snygga finna på mig som när jag prövade dem innan tvätt of duma jag mina enda som var super fina byxor som jag var glad för of duma jag😭😭😭😫😫😫

59 Anonym! :

skriven

Tack ska du ha för din tid att svara Esmeralda! Jag känner mig också som en elak syster när jag säger till, men jag blev så överväldigad och har själv svårt att förstå andra ibland.



Kram 🙏


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: