VARNING.......

En varning kom nyss till mig och den är av mer allvarlig sort.
 
Du kvinna, medelålders, singel, bor i  hus eller radhus... barnen är stora.... och du har planerat en resa söderut i sommar.
 
 
 
Under resan kommer det vid ett tillfälle att finnas buffé och den ska du helt undvika att äta något  från. 
 Det finns smitta....och först kanske du tror att dett handlar om magsjuka men det är värre än så och handlar om  ordentlig  matförgiftning  med hög feber förutom fasansfulla ständigt rinnande diarréer  ocg magsmärtor.
 
Du blir rejält sjuk och under närmare  två veckor.
Hemresan blir en mardröm.
 Som sagt, du kan undvika detta om du undviker buffé !
Det finna andra alternativ och de ska du absolut hålla dig till och då kommer resaan blir både frisk och jättebra !
 
Kram & kärlek 💖
1 Ghostwriter :

skriven

Nu tog de sina saker och jag känner att jag kan känna mig mer fri från de. Det var inte enkelt dock men jag hoppas att jag nu kan få vara ifred? Har ju sagt upp kontakten och tänker absolut inte under några omständigheter gå med på en kontakt igen i det här livet.



Kram

2 Ghostwriter :

skriven

Nu när de blivit så mycket nytt på jobbet och knappt ingen vill vara där undrar jag om de är stor chans att jag får fortsätta där efter sommaren? Jag söker även annat ifall att - de är ju dock svårt eftersom jag nu bytt yrke och de enklaste är kanske få jobb via det



Kram och ha en fantastisk fredag!

Svar: En god chans att du får stanna kvar men du gör rätt i att söka också annat, kram :)
Esmaralda

3 Erika:

skriven

Hej! Tror du jag skulle ångra mig om jag klippte håret kort?

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Vill C kvinna har min komplimanger för i januari vägrar hon men senare när vi ses då börja hon prata om hur tjock hon är. Då tänker jag på att vill hon har min komplimanger?


Ha det bra

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan F kvinna tänker sig att samarbeta med mig som något uppdraget så vi ska har tillsammans?

Ha det bra

6 Cn:

skriven

Godmorgon Esmeralda jag frågade min arbetskollega Andy om han ville hitta på något och han svarade att vi säkert kan hitta på något så min fråga blev han glad att jag skrev och frågade? Tycker mycket om honom och jag är nästan förvånad över mig själv att jag vågade fråga eftersom att jag är väldigt blyg. Sen undrar jag hur min helg kommer att bli? Hoppas du får en fin fredag fina Esmeralda 😊

Svar: Visst blev han glad, kram :)
Esmaralda

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Igår kväll blir jag så känslomässigt över F kvinna, C kvinna och E kvinna även A kvinna. Det är fyra personer som jag mest imponera över under vårterminen även ifjol.

Dom fyra kvinnor gillar jag mest och är typ min favoritpersoner.

Jag uppskattar så mycket över dom fyra personer och dom gav mig så mycket av möjligheter

Det blir en långt sommar men snart är höst igen då ser jag emot att ses dom och umgås igen.

Jag är så tacksam för dom som jag har i min livet just nu.

Det blir bara positiv och ljusare med dom fyra personer kvinnor. Utvecklas med tid för bättre relationer för varje individer vill jag var med dom.

Ha det bra

Svar: Längta inte efter hösten utan lev i nuet och planera skojiga upplevelser för dig själv i sommar, kram :)
Esmaralda

8 SarA:

skriven

Nu tror jag jag inte att detta är jag då jag inte är singel. Men har planerat en kort resa neråt i Sverige med barnen och bokat en hotellnatt. Tänker att på hotell är det ofta bufféer. Blir ju lite nojig såklart. Man vill inte bli sjuk på semester såklart!

Trevlig helg. Kram

Svar: Ingen fara, varningen gäller inte sig, kram :)
Esmaralda

9 Klara:

skriven

Hej Es, hoppas att varningen kommer fram!!
Varför tänker jag på att göra slut och träffa andra så mycket???och kommer det bli så! Kram Klara

Svar: Jag tror att du gör dig själv redo för att ta steget vidare, kram :)
Esmaralda

10 Klara:

skriven

Hej Es, ser du om min ekonomi kommer bli bättre i år? Kram klara

11 Sommar:

skriven

Godmorgon,
Så himla bra du varnar, hoppas den når rätt person..vill inte se en efterlängtad semester bli förstörd för någon.
Idag blir det sommarfest med vänner, kul o mysigt, bara regnet håller sig borta för vi ska hålla oss ute.. ;-)
(önskar dock det kunder vara något varmare)
För ett tag sedan skrev du att riktigt bra dagar kommer, gällde det enbart jobbet eller i kärlek oxå? Är jag attraktiv i hans ögon, känner han lust?
Kram o glad fredag! :)

Svar: Så roligt med sommarfest !Lite tveksamt i kärlek, det kommer nog en annan för dig, kram :)
Esmaralda

12 Klara:

skriven

Hej,Ez ser du något specifik och spontan positiv händelsen ske i mitt liv snart? Kram Klara

Svar: Det kommer mer än en positiv händelse och snart dessutom, kram :)
Esmaralda

13 Dunegull :

skriven

Hej E,
Jag har nu bokat resa och beger mig på söndag. Jag har inga barn, kan jag slappna av eller detta kan gälla mig? Har endast bokat frukost, annars blir det ingen buffé från mitt håll.

Jag tackar för ditt svar igår och hoppas nu denna resa kommer göra mig susen. Alltid lite läskigt att åka själv. Träffar jag någon där nere som jag kan hänga med tro?

Kram och tack för allt du gör ❤️

Svar: Känns som att du reser tryggt och varningen gäller inte dig, kram :)
Esmaralda

14 Mimmi K:

skriven

Hej kära Es!
Jag sade ju upp mig för jag ville byta jobb, men det nya jobbet kändes inte bra av flera skäl. Så nu ska jag jobba inom den kommunala omsorgen istället. Det är nytt för mig och det känns nervöst. Chefen verkar bra men flera av kollegorna lät negativa till sitt jobb när jag var och besökte dem. Jag har en ständig oroskänsla i magen för det här jobbytet. Jag har även ett extrajobb inom mitt nuvarande yrke, som jag nog helst vill jobba med. Finns det chans att jag kan bli fast anställd där, eller kommer det något annat jobb? Hur ser det ut? Söker jobb, men är rädd att jag börjar bli för gammal för arbetsmarknaden.
Kram :-)

Svar: Känns som att du kommer söka dig vidare och det gör du rätt i. Pröva dig fram tills det känns absolut rätt, kram :)
Esmaralda

15 Liljan:

skriven

Godmorgon Ezmaralda och alla ☕️☕️🌅

Storstadsresan resulterade återigen med en förkylning och febertopp. Sänglakan fick tvättas och sedan halvsov hela eftermiddagen ända in på natten.
Vad gör man om man bara är förkyld nuförtiden? Ska man vara hemma eller infinna sig på jobbet?
Håller tummarna att meddelandet når fram, bara känslan att bli sjuk på annan ort och sedan ta sig hem är ren och skär terror.
En av mina bästa vänner fick en riktig kalldusch på väg hem från semester. I tron att massa värktabletter skulle lösa det, så avslutades semestern väl hemma med ambulans och en vecka på sjukhuset med inflammation i hjärtat...
❤️
Lyssna på sin kropp, och rätta sig därefter.
❤️
Kram till er

Svar: Jam det är viktigt att lyssna till sin kropp, annars kan det gå tokfel, kram :)
Esmaralda

16 Bjork:

skriven

Hej kan jag sluta lite tidigare o ta den tidiga bussen till stugan?

Kram

Svar: Det tror jag att du kan, kram :)
Esmaralda

17 <3:

skriven

Hej kära Es, J fru vet att J och jag är vänner men hon tror att jag bara är någon som är typ är kär i honom inget mera. J bad mig ljuga och svara henne det. Hon skrev spydigt till mig att det var sjukt att låtsas att jag och J umgås. För hennes man är bara hennes för alltid. Och att lycka till att få honom. J feg i går och vill att vi ljuger ihop en story.
Så konstigt. Han pratar med mig i telefon efter det uppdagas i 5 jävla timmar frun 10 min.
Bör jag säga sanningen till M eller ignorera hennes meddelande ? Kommer de skiljas ändå? Om hon vet att vi haft en relation kommer hon 💯lämna honom ? J och jag löste så många knutar inatt. Vi pratade till fem imorse. Grät och nästan somnade på varsitt håll. Han utomlands. Jag borta och frun på en annan plats. Blir det skilsmässa när han kommer hem på tisdag även om jag ljuger och säger att vi bara är affärskollegor ?
Kram

Svar: Jag tycker inte du ska gå med på att ljuga och förslaget från J talar för sig själv... fegt av J.....som sagt, respektlöst gentemot er båda två, kram :)
Esmaralda

18 Anette:

skriven

Hej! Jag och dottern ska åka till Danmark i sommar. Tror du resan blir bra? Kram

Svar: Ja det tror jag absolut, kram :)
Esmaralda

19 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Hoppas varningen når rätt person och att h*n tar till sig den. :)

I onsdags var det nära att topplocket gick för jag blev så irriterad på planeraren på boendestöd, organisatoriskt fungerar det inte alls!
På måndag är det möte med sköterskan på psykiatrin, jag tvivlar starkt på att någon från boendestöd kommer dyka upp, är min magkänsla rätt?

Kram 🐈‍⬛

20 Jossan :

skriven

Godmorgon

Usch vilken mardröm med den varningen!
Om 17 dagar åker jag till Spanien och det ska bli så sjukt skönt! Äntligen då är det dags för återhämtning!
Jag kolla igenom kriterierna för utmattningssyndrom och jag bocka av en del av dem.

Igår blev det att tvätta och städa lite. Jag kan redan nu packa min väska med kläder till Spanien. Kommer bli träningskläder på jobb under våra kommande dagar.
Idag blir det fortsatt städ, skriva omdömen och sen ska jag följa med min kompis till stan och fixa present till hennes brorsdotter. Måste fixa ett kort till min systerson som tar studenten på måndag. Helt sjukt detta ju!

Hoppas saker börjar falla på plats för mig nu när skolan är slut…
Hoppas vänner och kärlek dyker upp under sommaren! Låt detta bli mina sista dagar som singel…

Kram

Svar: Härligt att åka iväg och du får vila ut ordentligt !Känns som att det kommer bli en bra sommar för dig... ha en bra planering, kram :)
Esmaralda

21 Alex :

skriven

Hej!

Till hösten kommer jag arbeta i ett nytt arbetslag, där en person antagligen kommer vara sjukskriven 25% under lång tid. Arbetsbelastningen blir högre för oss andra. Hur kommer det gå med mina onda armbågar och att ta mer ansvar för barngruppen?

22 Alex:

skriven

Hej!

När kommer kriget i Ukraina ta slut? Blir det ett tredje världskrig på sikt?

Svar: Kriget kommer ta slut men kan dröja ännu en tid och det kanske blir ett tredje världskrig så småningom men inte i närtid.. det lär dröja i så fall och är ingenting att oroa sig för nu, kram :)
Esmaralda

23 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Hoppas verkligen vedebörande läser varningen !
Fy för matförgiftning .

Mira fortfarande ordentligt halt och jag ska ringa min veterinär nu kl 09 för konsultation

I morgon ska vallokalen iordningställas och på söndag står jag i vallokalen hela dagen

Trevlig Fredag önskas !

Kram Anki med skadad flock

Svar: Stackars lilla Mira, kanske bäst att veterinären tar sig en tittLycka till på söndag, lite spännande ju !! Kram och healing till Mira :)
Esmaralda

24 Bjork:

skriven

Hej var det någon jag kände väl som hejade på mig i den vita bilen?

Kram

25 Skorpan:

skriven

Hoppas alla resenärer som detta kan gälla är på alerten nu! Fy vilken utgång det kan bli. Månne detta drabbar andra som äter i buffe'n? Undrar jag bara i mitt stilla sinne... Dålig hygien på stället kanske...

Nej inte kom dom sig upp ur sängen i tid så de hann iväg per cykel idag, tyvärr. O tänker intr stressa över det även om jag ju skulle behöva motionen i allra högsta grad ;). Dåliga nätter är dåliga nätter o de tycks bestå...

Ser det ut att börja röra på sig på nåt plan i mitt liv Es? Känner mig lite som en urblåst simmadrass efter vinterns o vårens arbete ;). Lite svårt att komma igång med göromål.

O undrar om det kan bli till nåt med nån, man, under sommaren? Förstår att jag inte finns på nån top 10 lista för underbara kvinnor, men nån ska jag väl duga åt ;)?

Hoppas på en kul helg :).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja maten åker ju ut och in på bufféer så det är konstigt att bakterier frodas !Känns som om du nu kommer göra upp lite bra sommarplaner.. och det känns viktigt, kram :)
Esmaralda

26 Månskenet:

skriven

❤️ Hoppas rätt person känner igen sej o "räddar" sej!

27 Mercan :

skriven

Hoppas kvinnan ska läsa Varningen Esmaralda 😌tack Söta du för svar igår ☺️ Esmaralda du såg att någon kommer ramla men inget bryten ben, jag ramlade i går Esmaralda 😊 skadades jag vet inte vad delen av benet heter på svenska men jag går svårt, kommer det läka sig snart Esmaralda ☺️

Svar: Skönt ändå att det inte blev värre. Du kommer snart må bra igen, kram :)
Esmaralda

28 Mercan :

skriven

Esmaralda i går gick vi med min far till willys, och medan han väntade mig att handla på sittplatsen en kvinna bjöd min far kaffe, hade hon negativ avsikt 🤔

Svar: Nej jag tror inte hon hade negativ avsikt, kram :)
Esmaralda

29 Camilla:

skriven

Hej!

Imorgon ska jag åka och titta på en häst. Kan du känna om det finns någon varning om jag skulle köpa den hästen eller blir det bra?

Eller ska jag köpa den äldre hästen från utlandet som min bekanta tipsat om?

Kanske ingen alls? 😅

Min egen intuition är så färgad av drömmar och förhoppningar samt tidigare besvikelser så den törs jag inte alls försöka känna in. 😅

Ha en fin dag!
Kram

Camilla

Svar: Känn in när du tittar på hästen.. jag tror att du vet vilken häst du skulle trivas med och ge dig inte förrän det blir rätt, kram :)
Esmaralda

30 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Fy tusan!!!

Es, har sådan ånger för fel val. Kommer en ny chans till typ samma händelse?
Kram

31 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.
Påverkar den händelsen hans beslut? Om han vet om någonting.
Kram

32 N.:

skriven

Hej Esmaralda.

Finns det en chans till ett gemensamt barn mellan oss framåt?
Kram

33 Fråga:

skriven

Kommer J kontakta mig snart?

34 Zita :

skriven

Hej Esmaralda ja man kan känna sig träffad. jag ska till småland på tjejträff! om en vecka.

Fast det här var under resans gång.
Hoppas att det inte har Buffé på tjejträffen .
kram
☀️💖🍀

Svar: Ingen fara för dig, du kan lugnt äta om det skulle vara buffé på menyn, kram :)
Esmaralda

35 Mts:

skriven

Hej!
Allt är så tungt just nu, ekonomin är tuff och allt annat. Kommer jag få låna pengar idag? Kram!

36 Mercan:

skriven

Ezmaralda jag ska till andra hand butiken den18 de,hittar jag min byxa då😁💕🙂‍↔️😎🤭

37 Mercan:

skriven

Esmaralda tror du tjejen som är rätt för min bror dröjer till nästa år ,eller ska de träffas i skola starten under året🤭💕🙂‍↔️🤗tack för allt som du gör för oss söta Esmaralda🤗💕😌🙈

38 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Fy vilket öde den personen kan gå till mötes som inte är uppmärksam på denna blogg idag. Gräslig semester.

Finns det något som jag behöver uppmärksamma just nu?
Tack och kram!

Svar: PLanera in trevligheter för dig själv, kram :)
Esmaralda

39 Me:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan han komma tillbaka till mig? 🩷
Kram

40 Ghostwriter :

skriven

De finns en tjänst ute som är högre än mig på samma arbetsplats, ska jag ta upp att jag är intresserad eller vill de satsa på någon annan?
Kram! Tack

41 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Undrar varför det är viktigt med bra sommarplaner? Undrar bara :).
Kram Skorpan

Svar: Ditt liv påverkas positivt om du själv är aktiv och gör upp bra planer... det påverkar mer än man kan tro... kram :)
Esmaralda

42 Misstjejen:

skriven

Hej

Okej, det är svårt att inte längtar efter hösten och såna våga jag inte erkänna för någon just nu när andra gjorde så mycket för mig och få mig blir positiv. Jag vet att jag ska var tacksam. Och jag känner mig väldigt nöjd med vårterminen. Jag borde ju firar med mig själv för allt. Går ner i vikt, min mående, var aktiv och en massa.

Men jag ska försöka var i nuet och jag kan inte erkänna för någon om jag längtar efter hösten. För jag vet ju dom har gjorde så mycket för mig och vill inte gör dom besviken...

Ha det bra

43 Misstjejen:

skriven

Hej

Okej, det är svårt att inte längtar efter hösten och såna våga jag inte erkänna för någon just nu när andra gjorde så mycket för mig och få mig blir positiv. Jag vet att jag ska var tacksam. Och jag känner mig väldigt nöjd med vårterminen. Jag borde ju firar med mig själv för allt. Går ner i vikt, min mående, var aktiv och en massa.

Men jag ska försöka var i nuet och jag kan inte erkänna för någon om jag längtar efter hösten. För jag vet ju dom har gjorde så mycket för mig och vill inte gör dom besviken...

Ha det bra


44 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Finns det en chans till ett gemensamt barn mellan oss framåt?
Kram

45 Solstjärnan :

skriven

Oj låter inget vidare..Undrar nu om varningen handlar om en s.k resa till södern med flygresa?
Själv ska jag resa söderut i hemlandet så funderar ju naturligtvis om det räknas eller var det en resa längre bort.
Mat förgiftning är ju nåt man verkligen inte skulle önska...☹️
Har varit med om en matförgiftnig på en södernresa o var verkligen i dåligt skick många dagar och då var även hemresan en mardröm...
Es, brukar min kommande man åka tåg?eller föredrar han att köra bil?

Ha en bra dag😊
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Det är utanför Sveriges gränser.. så resor du inom landet är det ingen fara .Han kör som regel bil men händer att han tar tåget också, kram :)
Esmaralda

46 Misstjejen:

skriven

Hej

Har du något tips på hur ska jag hålla min fokus att tycker allt är roligt i sommar. Att släppa personer som jag ser emot fram I höst och allt såna. Hur ska det gör för mig att det blir lättare. Är det som jag ska inte tänker på dom och var tacksam som sommar kommer och njuta av det eller?

Jag vet ju jag får inte gör andra besviken för andra har gjorde så mycket för mig till och med några har sagt att jag behöver semestern också. Jag förstår ju några vill väl jag ska njuta av sommar och har trevligt också för varje stunder

Något tips? Tur att du kan tala om för mig ändå och det är bra tycker jag väl

Ha det bra

47 .:

skriven

Hej Es!
Blir min helg bra?

Svar: Ja, var på rätt humör själv, det påverkar, kram :)
Esmaralda

48 💓:

skriven

Han känner väl nåt för mig, vad får du för känsla? 💓
Kram

49 <3:

skriven

Kommer de skilja sig även om jag inte säger som det är?
Kram

50 Tjejen:

skriven

Hej Esmaralda.
Nu har jag fått reda på vem han träffar och varför det blev som det blev mellan oss. Men inte ifrån honom. Han har åter igen börjat träffa en tjej som han tidigare haft men inte varit tydlig gentemot mig. Är väldigt sårad över detta.
Kommer deras relation nu hålla i sig och bli långvarig?
Kram

51 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.
Är orolig att han tycker att jag gjort någonting fel nu i efterhand. Men det var han som sa att han ville backa.
Vet han om den händelsen med en annan kille? Och påverkar det hans beslut gentemot mig?
Även om han inte finna i min framtid. Kommer han att komma åter till mig?

Kram

52 Lotta S:

skriven

Ser du fler inbjudningar att presentera som resultat av denna konferens?

53 Sommar:

skriven

Fy bubblan för matförgitning🤑🤑🤑
Rekryteraren har inte hört av sej om nästa steg så jag bommande nog. Finnes de något som L tänker på eller saknar me mej?
Trevlig helg☀️🌸🤗

54 Zita :

skriven

Tack för svar! Esmaralda då behöver jag inte vara orolig.
Tror du jag kommer hitta kärleken snart 🤩💖

55 Lydia💕:

skriven

Åker till Spanien i sept men brukar inte äta buffé sådär utomlands usch låter hemskt
Undrar om min Pellefant har det jobbigt är med på mitt jobb varje dag där det är bullrigt hoppas han funkar ändå vill ha romans snart
Kram
Lydia💕

Svar: Din Pellefant älskar faktiskt att få vara med dig på jobb ! Kram :)
Esmaralda

56 T:

skriven

Hej es! Vad tror du om jobbet inom hr som jag är lite intresserad av att söka? Ibland tveksam om det är rätt väg för mig… får du någon känsla??

Tack!

Mvh
T

57 J:

skriven

Hej☀️
Usch för matförgiftning och inte trevligt med de alla symtomen som uppkommer då.
Ser du något om sonen min? Hans närmaste dagar?
Kram

58 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Det förvånar mig att J inte svarar. Förstår inte varför. Jag kan omöjligtvis ha gjort något fel känner jag. Så jag antar att det inte beror på mig?

Svar: Jag kan inte heller se att det beror på dig, kram :)
Esmaralda

59 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du om jag hittar mitt coop kort ,jag minns inte var jag la det,kan det finnas i min sisters väska🤔

60 <3:

skriven

Ser du skillsmässa mellan J och M när han kommer hem från Marbella. Vi ska prata ut på onsdag.
Kram

61 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret förut:) sitter på bussen på väg till stugan:)

Kram

62 Solstjärnan :

skriven

Tack för svar angående varningen.Du nämnde att det är utanför Sverige.
Så dubbelkollar nu ännu hur det är då jag nu bor i Finland o reser söderut i Finland dvs inom landets gränser.
Kan det gälla mig ? Eller var varningen till någon som reser till södern( typ med flyg)

Ha en bra fredagskväll😊!
Kram Solstjärnan ☀️

63 Ghostwriter :

skriven

Ursäkta jag skriver igen, ville bara uppdatera om jobbet. De verkar som att jag får stanna kvar och att de t.om finns möjlighet till mer %. Jag kommer ju söka annat också, men vore så skönt att slippa pendla innan man flyttar..


Hoppas du fick en bra fredag än så länge! Kram

Svar: Det låter ju bra.. håller tummarna, kram :)
Esmaralda

64 Dani:

skriven

Hej!
Hade min sista tenta idag ser det ut att den blir godkänd?

Kram🤗

65 Misstjejen:

skriven

Hej

Något vecka sedan var jag och kolla på den korttidshem som jag har var på varann helger under 2011 till 2014 år. En som jag har alltid störa mig på är Brittas mamma som heter Majvor så hon heter. Jag blir förvånar att hon går bort den 31 mars den 2013 år men jag har alltid tycker hon är jobbigt och är på mig hela tiden men under 1 år som inte hon finns medan jag minnas en tillfällen före jag ska sluta där och sluta på skola för student.

Så hon skriva på en lappen som önskar mig lycka till i framtiden till mig när jag ifrån den ställe i Stockholm.

Men hur kunde jag lyckas att har sett henne under 1 år utan jag visste om hon var dör och betyder det att jag har sett en spöke under 1 år. Men jag vill inte tar kontakt med den ändå. Men ska jag bara går vidare och ignorera.

Jag har alltid tycker hon är konstigt på något sätta mot mig.

Men hur kan det blir så... men hur kunde det har försvinna?

Men jag tror väl jag ska ignorera den fortfarande för alltid och jag hoppas bara hon inte är på jakt att få ses igen på något sätta...

Ha det bra

Svar: Jadå, bara ignorera för det här har ingen betydelse alls för dig, kram :)
Esmaralda

66 J:

skriven

Esmaralda.
Är orolig att han tycker att jag gjort någonting fel nu i efterhand. Men det var han som sa att han ville backa.
Vet han om den händelsen med en annan kille? Och påverkar det hans beslut gentemot mig?
Även om han inte finnas i min framtid. Kommer han att komma åter till mig? Ser du om han verkar veta om att jag var hos en annan kille efter krogen? Påverkar det hans beslut?

Kram

Svar: Jag tror bara han tappat i intresse och det har inte med någonting som du gjort att göra... jag ser honom inte i ditt liv i framtiden, kram :)
Esmaralda

67 Skorpan:

skriven

Nu förstår också tröga jag ;).
Tack för svar.
Kram Skorpan

68 Hönan:

skriven

Oj, hoppas budskapet når rätt person!

Bör jag släppa det eller finns det fortfarande en konversation som bör tas?

Kram

Svar: Om du känner så, då kan du släppa med gott samvete, kram :)
Esmaralda

69 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag undrar vilka är min iq så kan man ser på det? Jag tänker på att jag är duktigt på relationer, kommunicera och en massa. Jag är i ålder 29 år nu men... ska roligt att få vet om det.

Så vilka är min iq i åldern just nu än min egen åldern? Eller på något sätta som kan du ser?

Är min iq lika som någon har haft eller är det helt annorlunda?

Ha det bra

70 Mercan :

skriven

Esmaralda kan du se var någonstans har jag lagt mitt gröna coop kort 🤔får se om jag klarar det utan sigg från i morgon för alltid 😡😠😤😿


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: