En Grå knackar på......

Då var det dags för möte med en Grå igen.. och den här gången i form av  en man som levererade nytt lock till mitt SPA bad !
 
Det knackade på dörren.... jag öppnade... och var helt ofärberedd.
 
  Det stod en Grå där !   OMG !!!
 
 
 
" Här kommer jag med nya locket" sa han muntert och jag svarade lika munter att jamen så himla bra ! Tusen tack !!
 
Jag tänkte bort Den Grå  så gott det gick och försökte bara se mannen i 30 års åldern med keps, stort leende, jeans och täckjacka !!
 
 
 
Jag har tänkt ibland att om jag skulle låta dem få veta att jag ser dem och  då få en chans att ställa mina nyfikna frågor... var kommer de ifrån och vad vill dom ??!!
 
Men mina vägledare varnar mig för detta mycket bestämt och det vore galet att gå emot deras varningar. Men kanske en dag det blir ett bra läge och jag kan fråga ?
Jag hoppas det.
 
 
 
Det är dock väldigt osäkert om jag skulle få några svar.
 
 
 
I går var jag på gyn och hade en  Nära Döden Upplevelse.... jag  kunde ju inte ta de där tabletterna från helvetet som jag blev ordinerad att ta före besöket.... fick ju diarre värre än syndfallet sist..... så det var på darriga ben jag klev in på gyn.
 
  Världens goaste överläkare tog emot mig  men när hon gjorde klart att det nog går  att ta prov från livmoderslemhinnan UTAN skitpillerna... så KAN  det vara förenat med mer smärta.... men det kan gå !
 
 
 
Vi kör, sa jag... och det kändes lite som att jag gick till min egen avrättning.
 
Jag ska inte ljuga, det gjorde så in i helvetes ont.... men jag grejade det och är så lycklig över att det nu är gjort.
 
Inom tio dagar får jag besked... om min  medicin mot bröstcancer orsakat  livmodercancer... suck.... något måste ju vara fel, det hör man ju !😳
 
 
 Ha en fin start på  helgen 
 
Kram & kärlek💖
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har bestämt mig igår och tar stödjande från dom som finns ofta nära mig. Jag tycker det är bra ide. Att få stödjande och motiverar för fokus på mig själv, jobbar, umgås med dom som jag gillar och allt såna.

Tror du att det ska hjälpar i min vardagslivet till den dag kommer i maj.

Jag vilja har stödjande från dom så det är bra?

Är det rätt av mig att gjorde det?

Ha det bra

2 Smaragd :

skriven

God morgon Es,

Jag håller tummarna för dig och att en cancermedicin ökar risken till cancer i annan kroppsdel låter konstigt. Känner med din oro.

Nu faller jag i oron över försäljningen igen. Jag behöver verkligen ett riktmärke att ställa in mig på för att kunna få lugn och veta att ekonomin kommer gå ihop.
Jag drömmer om nästa boende. Letar torp och tittar på hyresrätter. Vill närmare dina hoods. Man lever bara en gång.

Kram och trevlig helg!

Svar: Du kommer hitta det du söker, ge dig inte, kram :)
Esmaralda

3 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Fy jag får kalla kårar varje gång du berättar om ett nytt möte med de grå.

Vilken kämpe du är som pallade att ta provet utan att ta de där pillren. Vi håller håller tummar och tassar för att provet är negativt och att tabletterna inte har ställt till med något mer elände.

Fredag nu igen, önskar dig en trevlig helg. Kram 🐈‍⬛


Svar: Tack, ja det var e prövning igår men man klarar mer än man tror när det kommer till kritan :) Trevlig helg önskar jag er, kram :)
Esmaralda

4 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Åh hoppas och håller verkligen tummarna nu att det inte är någonting som blivit där nu.

Ser du ifall det kan komma en möjlighet igen med honom? Om en senare? Kram

Svar: Det ser ut att finnas någon annan för dig framöver, kram :)
Esmaralda

5 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Kan en relation med honom komma?
Kram

6 Jossan :

skriven

Godmorgon
Får ju verkligen hoppas att cancermedicin inte skapat ny cancer!
Nu ska jag börja fokusera på mig själv. Kommer nog aldrig träffa kärleken annars.
Min kompis frågar mig dagligen om jag har en dejt. Och jag säger nej. Hur ska jag ha fått det? Jag har inte Tinder längre och killen som jag pratar med sen förr vill bara ligga. Det är jag inte intresserad av. Blir bara stressad av att folk frågar mig men ingen försöker hjälpa heller.

Ska börja meditera och hitta på saker med folk så jag kan möta honom snart!

Fredag, äntligen så skönt det ska bli. Idag ska jag bara ta det lugnt och vila. Imorgon ska jag träffa kompis och söndag kalas!

Kram

Svar: Ja, lev så aktiv du kan, träffa nya människor och framförallt, gör sådant som får dig att må bra, kram :)
Esmaralda

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Känns som jag är lite mer positiv idag än några dagar sedan... jag vill hitta min mående med glädje, kärlek och efterlängtade. Jag tror det är mest att jag behöver har ensamtid just nu som gör min livet lite lättare och avslappna. I helgen ska jag tar det lugnt och titta på en serie som jag har spara och väntar då gör jag i helgen.

Jag vill att jag ska återhämta mig till positiv sida igen då kommer jag lyckas det?

Skönt att bara var med mig själv och det är noga vad jag behöver just nu för få goda energi tillbaka.

Ha det bra

Svar: Det går alltid lite fram och tillbaka i måendet men du har tagit dig steget vidare och kommer snart känns dig harmonisk igen, kram :)
Esmaralda

8 M:

skriven

Hej
Ser jag ut att bli nöjd med skåpet eller kanske det kunde vara bättre att returnera direkt, då jag känner tveksamhet?
Kram

9 morgonsol:

skriven

Hej och Godmorgon!

Väntan på svar är värre än värst...

Tänker på dig och alla andra som väntar på besked!

Sköt om dig!

10 Hanna:

skriven

Hej Ez!

Ja det låter helt galet det där med din medicin men jag förstår att du tar den. Ibland blir det uppenbart att vetenskapen om medicin och våra kroppar inte har kommit så långt.

Med tanke på De Grå. Vissa människor hävdar att vi härstammar från andra galaxer, jag vet inte vad jag ska tro om det helt ärligt. Kanske De Grå är "ättlingar" till någon av dom? Själv känner jag mig väldigt jordisk och längtar absolut inte ut i rymden till något annat solsystem.

Kram kram

Svar: Kan vara så med de Grå, jag vet helt enkelt inte så alla teorier är intressanta och öppna ! Kram :)
Esmaralda

11 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

🤣😂🤣😂🤣 "fick ju diarre värre än syndfallet sist".
Såg det framför mig och skrattade högt. Åh jisses.

Håller tummar och tänker i hjärta och tanke att bc inte orsakat lvc ❤️ Någon måtta får de ju vara ❤️

Fi fan!!! Dessa grå.. Har de "tagit över" / lånat en mänsklig kropp tillfälligt eller ÄR denna "person" en grå?
Tänker de har ju jobb, familj, personnummer, vänner.. De sitter inte typ bara på bussen, stranden, går på stan, på puben.
Starkt att kunna hålla masken. Jag hade smält av, dött på fläcken och blivit till en blöt fläck om jag såg något sådant... Brrrr!!!👽

Från det ena till det andra.
Får jag någon slags anställning under 2024? Med vad (på ett ungefär)

Kjam fina du ❤️


Svar: Ja, det är den stora frågan VAD de är ! Jag vet faktiskt inte och vill nog inte heller veta !Finns god chans att det kommer en anställning för dig... om du söker aktivt, kram :)
Esmaralda

12 ann-marie:

skriven

Hoppas det inte är något allvarligt. Och skickar en styrkekram.
/Kram

13 Bjork:

skriven

Hej kommer mamma tycka om min lilla familj framöver?

Kram

14 Misstjejen:

skriven

Hej

Måste fråga så igår och idag har jag märker lite att jag ignorera den känslan. Jag känner inte lika stort efterlängtade till maj men jag ser emot fram att ses C kvinna. Jag vill förklara min känslan. Att det känns lite mer lugnare och jag vet inte om jag har blir lite bättre på ha fokus på mig själv och annat också.

Det känns som det har blir lite mjukare och mer lugnt... vad kan det betyder?

Min personlighet förändras och har jag typ annan perspektiv på C kvinna så kommer jag gör det?

Kan du ser på hur är min resultat som person tills det är maj? Jag prata om mig själv...

Ha det bra

Svar: Du blir allt bättre på att finnas i stunderna och inte bara längta efter framtiden och det är positivt... det ger dig mer energi och livsglädje, kram :)
Esmaralda

15 Mercan :

skriven

Tack så hemskt mycket söta Esmaralda 🤗💞😌Esmaralda jag är rädd, i Torsdags kollade jag på mobilen tesultat på euro jackpot, sedan dess det här kommit mail från play Hugo lotts, jag gå ingenstans min mail, och jag var tvungen öppna mailen för att kuna blokera den, ser du något stulet fara Esmaralda 🙄

Svar: Jag ser ingenting stulet, kram :)
Esmaralda

16 Skrållann :

skriven

Hej.
Håller tummarna för att provsvaren lämnar goda svar till dig💗

Äntligen fredag och det ska bli en lugn helg med lite extra kärlek till hemmet som har fått stå tillbaka en tid. Och så självklart fotboll ikväll och på söndag när sonen spelar match😊
Dotterns vän verkar dock fått lite kalla fötter och kommit på att det är tre års åldersskillnad mellan dom🙄
Backar han ur och väljer att avstyra träffen?

Kram❤️

Svar: Det var härliga helger på den tiden sonen hade innebandymatch på fredagar och fotbollsmatch på lördagar... en tid jag minns med glädje och saknad. Dottern vän kan backa, nu eller inom kort, kram :)
Esmaralda

17 <3:

skriven

Hoppas på positiva besked för dig Es.

Vet L nu att vi avrått P från att träffa henne så länge hon har problem med drogerna ? Vad är hon sur för nu ? Jag vet nu att det inte går att lita på henne.
Kram

Svar: Hon känner sig nog lite orättvist bedömd, kram :)
Esmaralda

18 Skorpan:

skriven

Visst har man blivit nyfiken på de Grå fastän det nog är bättre att inget veta. Tur att jag inget kan se o känna. Fy vilket gynbesök du hade, det var nog allt annat än ett papaprov som togs av dig, stackare. Tummar o tår att allt är okej i nedre våningen :)!

Fredag igen o det är ju bara så skönt. Numera ser jag ju framemot veckosluten något som jag inte gjorde då jag var arbetslös, då var det ju bara dagar bland dom andra. Så kan saker o ting förändras.

Tror jag håller på o tappar sinnet. Igår kväll fick jag för mig att mannen visst ska gå i min dusch, dela säng med mig o idag såg jag oss åka i den kända spårvagnen i Portugal :D. Omg va felar jag Es? Antar att min längtan efter honom nu är enorm? O det hoppas uag är ömsesidigt ;).

Gymmandet har satt sig i mina muskler, aj så dom känns av. Gissar att det inte skulle kännas av i fläsket ;D... Tror alltså att jag har muskler gömda nånstans ;).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Härligt med fredag !Det är bra att du visualiserar mannen... det påverkar positivt....
Gymmande ska kännas och musklerna kommer leta sig fram... kram :)
Esmaralda

19 Allt:

skriven

Godmorgon
Huuuu, måste ju vara en chock varje gång du möter, du som ser… 👽
Fredag.. 🥳 får se vad dagen bjuder på. Ska suprisa en tidigare granne som fyller år idag, vi har inte sets på 7-8 år, hoppas hen är hemma när jag dyker upp.. 💐
Våren är på intåg, känns som livet rullar på för fort, vill hinna med så mycket, uppleva, ta in.. samtidigt är jag ”still” i mitt liv. Saknar kärlek..
kram o mysig fredag 🌷

Svar: Vilken fin överraskning du bjuder på !Du är i en stabil period i ditt liv... och kärleken kommer, kram :)
Esmaralda

20 Smöla:

skriven

Begravning igår, och jag spelade upp min låt för 100 personer! Jag som inte ens låter någon höra mig sjunga.
Var både mamma och pappa med oss? Har dom någon personlig hälsning till mig?

Svar: Javisst var både mamma och pappa med och din låt blev uppskattad !! De kommer alltid vara med dig, kram :)
Esmaralda

21 Lotta S:

skriven

Sannerligen inget feelgood-inlägg idag, osäker om mötena med de gråa eller allt runt din provtagning låter mer obehagligt...
Mitt immunförsvar är nog svajigt än trots alla möjliga tillskott, får ofta virusangrepp som kroppen kämpar och det bryter inte direkt ut så mycket men tillräckligt för att jag inte ska kunna träna igen eller förstås ökad trötthet. Ser du om det ger sig eller om det är något mer på svaj som de inte kan hitta?

22 Solstjärnan:

skriven

Inget vidare med smärtan du måste uthärda...men du klarade det!! Och nu är det gjort.
Nu hoppas vi verkligen att cancer medicineringen inte gett dig risken att få livmoder cancer...
Hoppas du har möjligheten att inte tänka på detta nu..på kommande testsvar utan tänker de goda tankarna om att allt är som det ska vara.

Es,vad är bäst för att sköta mitt öga?
Akupunktur, zonterapi eller något annat?

Ha en bra dag😊
Kram Solstjärnan ☀️

23 Liljan:

skriven

Godmorgon ❤️🌄☕🌱
Oj, så de Grå är fortfarande igång! Det var ett tag sedan som jag läste om dem i din blogg, och glömde naturligtvis att fråga om dem vid Farsta-besöket. Hur var det nu, är det ögonen som avslöjar dem? Har du någonson haft en kund som visat sig vara en Grå?

Ja, tänk vad medicinering kan ge för biverkningar av sjukdomar man kämpar för att bli av med. Vad det vid en årlig kontroll som vården fann någon abnormalitet? Och väntetider, fy faaaaan säger jag bara... Vi gör allt vi kan för att dämpa, lindra och ber om hjälp att låta detta bara vara någon förändring som kan behandlas ❤️
Kram till er och trevlig helg ❤️

Svar: Ja, det är på ögonen som jag ser att det är en Grå.. de är liksom silvriga och flyter omkring men för de allra flesta ser de helt vanliga ut. Tack och lov har jag aldrig haft en Grå som kund !Eftersom jag fick blödning och förtjockad slemhinna av medicinen måste jag gå på regelbundna kontroller... men nu slutar jag med medicinen om ett par månader och då har ja ätit den i 5 år ! Kram :)
Esmaralda

24 MollyD:

skriven

Men herre jösses! Tamoxifen eller vad du nu tar är skrämmande. Hoppas att allt går bra. Själv tog jag bort det hela för snart 3,5 år sedan. Fast det visade sig vara inget.
Bästa E , nu tror jag det vänder😀 Har köpt tomt och nu ska vi bygga. Om ett år är vi i mål. Hoppas vi. Gamla paret♥️
Du svarade vid ett tillfälle ” ge inte upp byggplaner än” så …,
Har lite stök på jobbet. Kommer jag jobba kvar här till jag väljer att pensionera mig? ( ca 2,5 år)

Svar: Vad roligt att ni köpt tomt och ska igång med att bygga... grattis :)Ser ut som om du kommer att jobba kvar, kram :)
Esmaralda

25 Mimi:

skriven

Hej!

Känner mig lite orolig för att vindkraftbullret ska höras till grannkommunen dit jag ska flytta. Det är dock fem min bort så förhoppningsvis hörs det inte. Min nuvarande hemstad har ju en stor vindkraftspark.
Ser du om jag kommer att bo kvar länge på min nya hemort??

Kram

26 Berg:

skriven

Det här med de grå.. det är minst sagt obehagligt må jag säga!

Vår husförsäljning gick ändock ok, om än vi står med dubbla boendekostnader längre än önskat. Det har dock tyvärr dykt upp en extra kostnad för dem som tar över huset och oklart hur de kommer agera i detta. Kommer de att acceptera eller ser det ut som om vi måste ge dem mer pengar? Kan du se något måntro?

Jag tycker det räcker nu, vill bara få ett avslut. Har redan förlorat så mycket ekonomiskt.. Så jobbigt att det drar ut på tiden..
Allt gott!

Svar: Avslutet för husaffären är nära nu, kram :)
Esmaralda

27 Maria:

skriven

Godmorgon Es!

Håller tummarna att du får goda besked 🙏🏼❤️

Jag hoppas på lite bra besked om mitt jobb snart.. Jag har blivit lovad en flytt till annan station i snart 1,5 år men omständigheter gör att det dras ut på tiden. Senaste besked är att det blir efter sommaren. Kan jag lita på det? Kan det till och med vara så att flytten blir innan sommaren?
Är så ledsen och besviken över hela situationen nu…

Önskar dig en riktigt fin helg! ☀️🤗❤️

Svar: Flytten ser ut att komma även om det dragit ut på tiden, ser dock inte exakt när, kram :)
Esmaralda

28 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Fy låter så otäckt med de Grå, svårt fatta att de finns på riktigt.

Esmaralda jag önskar och ber att du ska få positivt besked❤️

Dottern har sista tävlingen imorgon för säsongen. Ser du om allt går bra? Då menar jag att hon inte faller och stöter sig på isen?

De är ju så oskyddade på isen, varken skydd eller hjälm eller nåt. Bara det estetiska räknas, snygga frisyrer, tighta dräkter och smink ska det vara. Och nagellack…Så jädrans galet.

Och sen då
man jämför med hur bra skyddade ishockeyspelare är… otroligt! Borde ju vara lika för konståkare!

Kram

Svar: Tävlingen ser ut att gå braMen visst är det tokigt att de ska åka omkring helt oskyddade på isen... kram :)
Esmaralda

29 Mercan :

skriven

Esmaralda det händer konstiga saker med min mobil och det hände på kvällen i TV in åckså, är det hakare i min brors Wi Fi Esmaralda på grund av mig för jag öppnade mailen, jag borde fråga min bror 😭

30 Dani:

skriven

Hej!
Har tenta idag klockan två kommer det gå bra?

Kram

Svar: God chans att det går bra.... ta det systematiskt, kram :)
Esmaralda

31 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Va obehagligt med den grå, fy vale. Kom plötsligt o tänka på en kollega jag har, ogillar honom skarpt och har gjort från första början och han ger mej verkligen rysningar på alla sätt för han är obehaglig…
Du är en powerwoman Es och jag håller alla tummar att resultaten är bra från undersökningen💞
Äntligen fredag och långhelg! Ska fixa lite gott käk och bjuda hjärtevännen på ikväll, vi har en lugn helg framför oss men vi har så roligt ihop och vi pratar om allt och även djupa samtal. Ser du oss på nån liten semestertripp framöver eller bara en weekendresa framåt våren, skulle va så mysigt att komma iväg nånstans….💞
Ha en underbar helg🥰

Svar: De allra flesta obehagliga personer är bara obehagliga och helt mänskliga... det är inte ofta en Grå dyker upp.En resa tillsammans ser det ut att kunna bli ganska snart för er, kram :)
Esmaralda

32 Dunegull:

skriven

Skickar styrkekramar till dig ❤️

33 Anki:

skriven

God förmiddag Es
Herrejävlar stå öga mot öga med de grå ! Fy jag hade svimmat Tur du kunde finna dig och stod emot .Du ska nog lyssna på din vägledare <3
Duktiga starka du vilket jävla prov ! Nu håller jag och flocken tummar tassar och tår att beskedet blir positivt !

Här kommer yngsta sonen för en övernattning .!
Såå roligt att fixa mat och Fredagsmys

Trevlig fredag önskas och njut nu i badet med det nya locket !

Kram Anki med flock

Svar: Tack för hållna tassar och tummar !Mysigt med övernattning och ha fredagsmys tillsammans !
Kram på dej och flocken :)
Esmaralda

34 Nyfiken:

skriven

Är han kär i mig?

35 Mercan:

skriven

Tack så hemskt mycket söta Esmaralda🙂💕🤗😌

36 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Usch vilka typer de Grå är.
Och vilket hemskt besök hos gyn, stackars du.

Igår var det tal om tidigare liv och jag backar dit och undrar om jag kan räknas till en av de starka självständiga kvinnorna? Som klarar sig utan karl?
Tack och kram!

37 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja då har jag kanske inte helt tappat mitt sinne trots visualiseringarna ;).
Kram Skorpan

Svar: Nej det har du då inte :) Kram :)
Esmaralda

38 Katrin:

skriven

Jag ryser varje gång du skriver om de GRÅ. Tycker det är mycket obehagligt. Önskar dig all framgång med hälsan. Trevlig helg.

Svar: Tack :) Kram :)
Esmaralda

39 J:

skriven

Hej🌷
Hoppas att beskedet från gyn är bra.
Kommer sonen åka under helgen eller hur blir det? Han ändrar dag hela tiden.
Kram och ha en jätte fin helg 🌷

40 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du om det finns shans i stadium för reklamation till mina everest boots som släper vatten om jag går dit idag ,får jag mina pengar🤔😤🫣🥹

41 Josefine:

skriven

Ordnar det sig om jag kastar ut sambon och lever som ensamstående?

Överväger ställa ultimatum att om han inte har jobb innan maj/juni och går till parterapeut så måste han flytta ut.


Svar: Bra att du fattar ett tydligt beslut.. du kommer klara ditt liv som ensamstående fint, kram :)
Esmaralda

42 <3:

skriven

Ser det ut att bli en extra mysig date nästa vecka med J ?
Tror du inte det är spa vi behöver tillsammans nu. Tänker jag rätt där och vi kör konsert efter påsk.
Kram

Svar: Du tänker rätt, kram :)
Esmaralda

43 G.H:

skriven

Jösses vilken dag!! Fortfarande så förvånad att de grå kan smälta in så där bara …!

Imorgon ska maken och jag ut på middag. Lämnar barnen för första gången med en barnvakt 🙈 kommer det gå bra?

Kram:)

Svar: De smälter in eftersom de ser ut som vem som helst och agerar som vem som helst... jag vet inte hur många vi är som kan se deras verkliga utseende ! Vad trevligt för dig och maken i morgon, njut.. oroa er inte för barnvakten, det kommer gå bra, kram :)
Esmaralda

44 Chatrine:

skriven

Hejsan Ez... Herregud vad du får gå igenom. Men skönt att du klarade av det fast det blev smärtsamt. Vad heter medicinen mot bröstcancer? Min mamma tar östrogendämpande medicin mot bröstcancer men ingen läkare har sagt att man får någon annan cancer av den medicinen.

Ez: Jag har fått kontakt med en fin kille. Vi pratar på meddelande eller cam varje dag. Ser han ut att vara mer intresserad eller kommer intresset att försvinna?

Kram Chatrine

Svar: Först åt jag Letrozol som nog inte har lika allvarliga biverkningar... sen bytte jag till Tamoxifen... vilket inte gjorde mig lika stel i kroppen men har som sagt var andra biverkningar....detta var det dock ingen läkare som berättade för mig heller ! Han verkar intresserad och inom närmaste tiden så visar det sig hur pass seriöst detta intresse är, kram :)
Esmaralda

45 Mee:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att ta kontakt med mig igen?
Kram

46 AN:

skriven

Hej Bästa Esmeralda, fy då så otäckt med de grå...🫣 Jag skulle bli jätterädd.

Kan du se om kärkänslorna kommer att bubbla inom mig snart?

Kram!

Svar: Ja, det kommer, det är jag säker på, kram :)
Esmaralda

47 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer en möjlighet till en relation med honom att komma igen? Kommer jag att få valmöjligheten? Kram

Svar: Räkna inte med det, kram :)
Esmaralda

48 L:

skriven

Håller tummarna för att du är frisk. Jobbiga undersökningar.

Man undrar ju lite om de grå vet om vilka dom är. Säkert något ondskefullt, verkar det som. De kanske är någon sorts spion i förklädnad.

En fråga. Verkar som jag blir utan akassa. Ser du om det löser sig eller hinner jag få ett jobb?

Kram

Svar: Ja, jag tror absolut att de själva exakt vet vilka de är !De kan mycket väl vara spioner av något slag.
Verkar som om jobb kommer ganska snart för dig, kram :)
Esmaralda

49 Jeanette:

skriven

Tack för tipset! Ringde facket o frågade om uppsägningstid osv, ringde därefter till jobbet som hört av sig och berättade vad jag gör i bakrunden innan mötet vi har på måndag den 18e. Jag sa åt honom att om vi känner bra för varandra kontaktar jag min nuvarande chef och berättar läget. Det verkar en superbra arbetsplats som är enormt mån om personalen och kunderna.

Vad det gäller dina prover så hoppas jag att det är negativt. Är det något blir du säkert uppringd ganska snabbt, det blev jag. Fick samtal dagen efter provet togs. 2015 tog jag bort livmodern och äggstockarna.

Stor kram

Svar: Bra och du har du förberett vad du kan !
Ja jag tänker också att de nog kontaktar mig rätt snart om något allvarligt är fel... och med tanke på min ålder så skulle jag inte sörja över att mista livmoder och äggstockar... fast cancer är ju aldrig kul... kram :)

Esmaralda

50 Cam:

skriven

Tummar o tår hålls för ett positivt besked🌷🙏
Men vänta här,, stämmer det verkligen det G säger eller förskönar hon saker o ting som hon brukar?
Det ställer inte alls det hon säger o hennes symtom o mående. Vad är hönan o vad är ägget här egentligen?

Trevlig helg🌸
Kram💕

51 Skorpan:

skriven

Tur det för jag vill ju vara vid mina sinnens fulla bruk o energisk till tusen då mister stiger in i mitt liv ;D. I wish...
Tack Es!
Kram Skorpan

52 Smulan:

skriven

En dryg väntan då, väntar också på provsvar från patologen men tar ett par veckor till. Försöker att tänka bort.

Har sökt resursskola till sonen, har han någon chans att komma in, han skulle verkligen behöva det.
Kram och glad fredag

Svar: Chansen finns och jag håller tummarna, kram :)
Esmaralda

53 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Fy jag får kalla kårar varje gång du berättar om ett nytt möte med de grå.

Vilken kämpe du är som pallade att ta provet utan att ta de där pillren. Vi håller håller tummar och tassar för att provet är negativt och att tabletterna inte har ställt till med något mer elände.

Fredag nu igen, önskar dig en trevlig helg. Kram 🐈‍⬛


Svar: Tackar :) Kram :)
Esmaralda

54 De grå:

skriven

Jag känner att det kan vara på sin plats att nyansera den övergripande bilden som finns av de s.k. Grå. Vi slår ofta felaktigt ihop många olika Grå-grupperingar pga. att vi tycker att dem har liknande utseende. I själva verket kan de komma från helt olika planeter eller stjärnsystem. Dessa olika grupperingar, som vi nu förenklat valt att kalla de Grå, kan markant skilja sig åt när det gäller vilken agenda de har när de väljer att kontakta eller interagera med mänskligheten.
Många grupperingar av de Grå har valt att inkarnera här på jorden i syfte att försöka höja mänsklighetens vibration. Det finns även grupperingar av de Grå som har mer själviska syften så det kan vara bra att ha klart för sig vilken gruppering man har kontakt med. Det är inte helt omöjligt att du Esmaralda har en specifik koppling till någon av dessa grupperingar eftersom du kan se dem och återkommande stöter på dem. Du gör helt rätt i att lyssna på dina guider men deras avrådan behöver inte betyda att de Grå du stött på per automatik vill dig illa. Det vore intressant om du kunde försöka få mer klarhet i skälen till varför dina guider avråder dig. Kanske är tiden inte ännu inne för dig att få veta hela sanningen. Tack för att du berättar om dina möten med allt från naturväsen till de Grå.

Svar: Intressant !!Jag kallar dem Grå med tanke på deras ögon, ingenting annat
Tror nog att det kommer en dag när jag är redo att utforska detta fenomen, kram :)
Esmaralda

55 Bjork:

skriven

Hej vad menar du med att det tar ännu en tid?

Får jag shoppa lite nästa helg?

Kram

56 Ghostwriter:

skriven

Sinnes att du ska behöva se dem, om dem är farliga!


Jag väljer nu att helt gå vidare från mitt ex, hade önskat ett bestämt ja/nej svar på mina frågor för det hade underlättat mina känslor men jag inser själv att om han älskade mig, tänkte på mig, saknade mig, hoppades på oss igen så hade han haft möjlighet att höra av sig. Allt han gjort kan inte bara min kärlek väga upp och de är inte roligt att deppa/kämpa om det inte ens är besvarat.




Önskar en fin helg
Kram

Svar: Du tänker 100% rätt, lita på denna känsla, kram :)
Esmaralda

57 Alexandra:

skriven

Hej!
Vill han bara ligga, eller är han förälskad också? :-)
Hälsningar Alexandra

Svar: Han vill ligga men är inte oberörd av dig... ser dock inte styrkan i hans känslor, kram :)
Esmaralda

58 Skorpan:

skriven

Usch så less man blir på folk som inte sköter sina uppgifter. Varför ska allt serveras färdigtuggat, det förstår jag inte. Hoppas jag sköter mina åtaganden i framtiden som de ska skötas...
Trevlig kväll i baljan :).
Kram Skorpan

Svar: Du sköter dna åtaganden fint så var stolt över dig själv... kram :)
Esmaralda

59 Mercan :

skriven

Esmaralda ska jag försöka i stadium 🙄får jag mina pengar 😐😳😱

60 Mercan :

skriven

Bäst att inte gå dit 😚 🤗 🙂 👍

61 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Kontaktar han mig?

Kram

62 AN:

skriven

Tack finaste för svar! Det ser jag fram emot! 🥰

Kram!

63 Anonym:

skriven

Ser du om otrohet är stor i framtiden ?

64 Vb:

skriven

Finns chansen att vi får barn ihop nästa år elr lite längre fram?

65 Allt:

skriven

Besöket blev överraskande och uppskattat tror jag 🥳💐
Kände dock oro för hens gamla 🐶 som jag faktiskt inte tror mår alls bra..
ältar lire funderingar kring J, som du tidigare svarat mig att vi troligtvis kommer mötas i mitt nya hem, men ibland svarar du att vi kommer ha annan kontakt än den jag tänkt..
Vill ju främst ha det bättre än vi har det idag, kontakten alltså, idag ignorerar vi varandra och det är kännbart i mitt hjärta , oklart hur hen känner..
Kram :)

66 <3:

skriven

De gråa låter så otäcka. Har länge trott att min kvinnliga granne är det. Har P sagt att det är jag och J som bett honom att inte dejta L ? J sa honom att hålla tyst om det för min skull.
Kram

Svar: Jag tror faktiskt inte att din granne tillhör de Grå, kram :)
Esmaralda

67 Ljus:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du om han uppfattat som att jag är för på? Vilka känslor har han för mig? Som du kan se..:
Kram

68 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att ta kontakt med mig igen…?
Kram

69 Vb:

skriven

Finns chansen att vi får barn ihop nästa år elr lite längre fram?

70 Ghostwriter :

skriven

Tack för svar fina du!

Ha det så bra och hoppas du slipper dem grå :)

71 Mor:

skriven

Förstår så väl din oro <3
Kan du se saker i din egen framtid eller har du bara den gåvan när det gäller andra?
Min dotter som är vuxen har haft en ond höft sedan tonåren.
Det visade sig vara osteokondrit och nu har hon inget brosk i höftleden vilket orsakar en del smärta.
Nu har hon haft problem med fotleden på samma ben och hon är orolig att hon ska ha fått samma bekymmer där som i höften.
Har bett henne att inte övertänka utan gå till sjukgymnast och se om det inte finns en annan förklaring.
Jag får spader snart på allt hon råkar ut för :(
Vill ju att hon ska få ett liv utan en massa värk och oro.
Om en vecka ska hon åka utomlands vilket är underbart då hon så väl behöver detta.
Vet att man inte får fråga mer än en fråga men jag undrar så om detta med hennes fot och värk snart är ur världen och så är jag självklart lite orolig för resan.
Kommer hon hem välbehållen?
Många kramar <3 <3 <3

Svar: Ibland ser jag kring mig själv... men då kommer det mer spontant.Dotterns problem måste redas ut.. hon behöver veta varifrån smärta kommer.. och då kan den åtgärdas
Resan kommer gå fint, kram :)
Esmaralda

72 Mirre:

skriven

Hej Es,

Älskar när det kommer inlägg om de grå, jag är så otroligt fascinerad av dessa varelser och allt annat som är utomjordiskt.. men förstår att det måste vara en väldigt obehaglig upplevelse för dig som kan se deras riktiga utseende. Sjukt ändå att de går runt omkring oss sådär.. jag är säker på att det finns massa mer utomjordiska varelser här på jorden som smälter in bland oss utan att vi vet. Sånt tycker jag är riktigt spännande.. man undrar ju om man någon gång har interagerat med en grå utan att veta om det. Någon gång har jag fått en direkt känsla i kroppen om att någon är ond när jag tittat dom i ögonen men aldrig sett silvriga ögon.
Önskar ibland att jag också kunde se dom ,men jag tycker det är klokt att lyssna på dina guider och inte interagera med dom.. tror att de kan ha väldigt själviska syften och uppfattas som elaka/onda i våra ögon eftersom de förmodligen tänker och ser på saker annorlunda än vi.

--
Es, jag var på intervju för ett sommarjobb, ganska låg timlön men möjlighet att förbättra lönen genom sälj. De har inte hört av sig med besked ännu men tror du att jag kan ha en god chans att göra bra ifrån mig på säljområdet för att öka lönen markant? Sälj är något jag har velat utforska länge..

Och jag hoppas verkligen att det blir bra för dig med proverna, att resultaten visar bra och att du blir frisk snart <3 ta hand om dig Es, kram.

Svar: Det finns vanligt folk som är riktigt onda och elaka... så det behöver alls inte vara en Grå man träffat påTvärtom så tror jag att de är vänliga och trevliga och smälter in när de är klädda i sin människokostym !
Chansen med jobbet finns, kram :)
Esmaralda

73 Maddelito:

skriven

Hej
Jag har sökt några jobb. 1 som djurvårdare och 1 på hunddagis men jag har inte hört nåt än men sista datumet har ej gått ut.
Ser du om jag får något av jobben?

Kram

Svar: Finns en chans men den är inte så stor, kram :)
Esmaralda

74 Jossan :

skriven

Godmorgon
Får ju verkligen hoppas att cancermedicin inte skapat ny cancer!
Nu ska jag börja fokusera på mig själv. Kommer nog aldrig träffa kärleken annars.
Min kompis frågar mig dagligen om jag har en dejt. Och jag säger nej. Hur ska jag ha fått det? Jag har inte Tinder längre och killen som jag pratar med sen förr vill bara ligga. Det är jag inte intresserad av. Blir bara stressad av att folk frågar mig men ingen försöker hjälpa heller.

Ska börja meditera och hitta på saker med folk så jag kan möta honom snart!

Fredag, äntligen så skönt det ska bli. Idag ska jag bara ta det lugnt och vila. Imorgon ska jag träffa kompis och söndag kalas!

Kram

Svar: Bra tänk att du ska ha fokus på dig självSäg åt kompisarna att sluta tjata.... och gå ut och ha roligt !! Kram :)
Esmaralda

75 Na:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han kontakta mig igen?
Kram

76 Erika :

skriven

Hej!
Tror du jag påbörjar en utbildning i nästa år?

Svar: Bestämmer du dig för det så kommer det att funka och bli riktigt bra, kram :)
Esmaralda

77 Bella:

skriven

Vad modig du är ❤️

Borde jag åka till puben han spelar på imorn? Leva lite som på film 😂🍺❤️

Kram

Svar: Ja, varför inte !!! :) Kram :)
Esmaralda

78 Lydia💕:

skriven

Lilla vän vad du får utstå mycket ❤️
Men jag tror allt är bra med dig du är stark och fixar det här men jobbigt och vänta på svaret i 10 dagar
Du är bäst kom ihåg det
Kram
Lydia💕

Svar: Tack snälla :) Kram :)
Esmaralda

79 Ghostwriter:

skriven

Vad betydde den där drömmen jag hade om exet? Där han rörde min hand för att visa att han ser mig, tänker på mig osv?



Kram

80 Ghostwriter:

skriven

Vad betydde den där drömmen jag hade om exet? Där han rörde min hand för att visa att han ser mig, tänker på mig osv?



Kram

81 Dani:

skriven

Hej!
Träffar en kille från Holland. Borde jag oroa mig om den ryska tjejen, borde jag göra slut?

Kram

82 Smöla:

skriven

Begravning igår, och jag spelade upp min låt för 100 personer! Jag som inte ens låter någon höra mig sjunga.
Var både mamma och pappa med oss? Har dom någon personlig hälsning till mig?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: