Hemfärd....

 
Tusen tack till vår sista besökare igår... det blev avskedsbubbel och godis som vi njöt av !
 
I dag  flyger vi söderöver, hem till Skåne.
 
Vi vill tacka er alla som besökt oss och som haft kontakt med Nettan via telefon och Skype.
 
Det  har varit alldeles underbara dagar och fyllda av glädje beger vi oss hemåt 💖
Att få träffa er i bloggfamiljen har varit magiskt 💖
 
En hel del från södra Sverige har hört av sig och undrat när vi tar emot där.. och faktum är att vi pratat om att KANSKE vi kommer till  trakterna kring Ullared i slutet av maj
Ingenting är bestämt än men det skulle vara roligt !
 
Tusen tack alla fina ni i bloggfamiljen och stor kram
 
I ljus & kärlek 💖
 
I dag kan jag inte besvara frågor !!
 
1 Skorpan:

skriven

Tack för alla Farstarapporter, kul att ha fått ta del av dom. Gissar att du inte svarar på frågor idag fastän du inget skrivit om detta ;). Så önskar er bägge en trevlig hemresa! O en bra dag!
Kram en trött Skorpa, vaken sedan tre i natt :(.

2 <3:

skriven

Godmorgon Es, trevlig färd hemåt igen. Blir det en mysig spa vistelse imorgon? Hoppas vara pigg och orka. Tänker satsa på rosa tylldrömmen till kvällens middag. Kan det bli någon liten flört eller någon som tittar lite extra förutom J och tar kontakt ?
Kram 🩷

3 Anette:

skriven

Vilka fina presenter ni fått, det är ni väl värda! Trevlig resa hem önskar jag er. Kram❤️

4 Anette:

skriven

Vilka fina presenter ni fått, det är ni väl värda! Trevlig resa hem önskar jag er. Kram❤️

5 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Ha en fin hemfärd idag.

Tror inte du besvarar frågor idag, men ifall..

Har känt mig lite nere sista tiden, ser något inom kärlek / relation ut att vara påväg inom snart?

Kram

6 Bjork:

skriven

Hej ha en fin dag:)

Hur kommer det sig att att kommer träffa kompis före kärleken?

Kram

7 Mercan:

skriven

Trevlig resa önskar jag båda två🤗💕🙂

8 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Det har varit fantastiskt att ha fått vara med på ett hörn under er vistelse i Farsta. Vi som bor norr om Stockholm vill gärna få möjlighet att få träffa er också ;) Önskar er en trevlig resa hem till Skåne. Kramar 🐈‍⬛

9 Solstjärnan:

skriven

Tänk så många ni träffat😊Hoppas nån av dom gästbloggare om mötet med er,det vore trevligt 😊
Dina bloggmedlemmar finns utspridda i när och fjärran minsann 😊Ni är på gång som redan planerat nästa resa😊.Kanske ni framöver ochså planerar in nån resa till grannländerna😊

Trevlig hemresa!😊
Kram Solstjärnan ☀️

10 MalinS:

skriven

Tack själva!!
Det var fantastiskt att träffa er, jag blev så star struck. Blev så känslomässigt att träffa dig.

Det va också himla kul att pröva regressionen med Nettan.

Fick enorm energi resten av dagen när jag kom hem.

Stort tack och Kram

Hoppas ni får en smidig flygtur hem.

11 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Just nu har jag en låg period på jobbet och undrar om det blir någon förbättring? Hänger det helt på mig eller ser du om det även har att göra med gruppdynamiken? Jag har svårt att ta tag i saker och komma framåt. Tack!

12 Anki:

skriven

Godmorgon Es och Nettan <3

Tack själva för allt ni gör för oss i bloggfamiljen
Trevlig resa hem <3

Kram Anki med flock

13 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Det har varit fantastiskt att ha fått vara med på ett hörn under er vistelse i Farsta. Vi som bor norr om Stockholm vill gärna få möjlighet att få träffa er också ;) Önskar er en trevlig resa hem till Skåne. Kramar 🐈‍⬛

14 <3:

skriven

Såg inte att du inte besvarar frågor idag.
Kram 🩷

15 Ally:

skriven

Godmorgon
Lycklig o god resa hemåt ✈️
Hoppas allt flyter på bra..
Kram :)

16 Ghostwriter :

skriven

Pratade med Nettan ”3 frågor”. Det var speciellt.


Ha en fin resa hemåt!

Kram

17 Ghostwriter :

skriven

Pratade med Nettan ”3 frågor”. Det var speciellt.


Ha en fin resa hemåt!

Kram

18 Agnes:

skriven

Ha en fantastisk resa hem, ni båda!

Stora kramen, Everybody! ;0}

19 Mikaela :

skriven

Kommer hotell svara mig? När?

20 Carolina:

skriven

Någon gillade inte Nettans tre frågor men jag var mycket nöjd Jag fick de svar jag sökte. För 100 kronor får man ha rimliga förväntningar.

21 Helena Ir:

skriven

Carolina.Helena heter jag..inte någon! Du vet inte vad jag pratar om..så..Så bra att dina förväntningar uppfylldes!

22 Mamman:

skriven

Önskar jag också haft pengar till en spådom! Kul att det blev lyckat!

Kommer mitt paket till mig i veckan eller har det försvunnit?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: