De lediga jobben.....

Läste just om jobb som ingen vill ha.. men som är hyfsat välbetalda

Avloppsinspektör… vill inte så många bli och det är ju inte direkt ett  glamouröst arbete men lätt att få jobb och inte alls dåligt betalt

Samma sak med oljeriggarbetare… massa betalt men tuffa arbetsförhållanden och hemifrån en hel del.

Inte så många har på sin önskelista att bli kriminalvårdare.. eller skadedjursbekämpare eller sopbilsförare heller.

 

 
Jag har haft ett riktigt glamoröst jobb i min ungdom… när jag och en kollega var uppklädda i tighta  t- tröjor och lika tighta shorts ( likadana)  och så visade vi nybygga hus för folk under vissa visningsdagar.  
 
Vi var  värdinnor, hette det.
 
Vi liksom bara flöt omkring, log en massa, bjöd på bubbel och exotisk frukt ur silverbrickor och  vi var som en slags prydnad i huset.  Bra betalt var det också men man tröttnade ju så småningom.
 
 
Absolut tråkigaste jobbet var det halvåret som jag arbetade på fabrik, på Findus och tryckte ner köttbullar i burkar.

Eller när jag tvättade bilar.. skitigt och blött och totalt ointressant.

 

 

 Inom arbetslivet hittade jag nog inte hem på riktigt förrän jag utbildade mig till terapeut .. trivdes väldigt bra med alla psykologistudier… och vi var ett galet gäng som samlades på lite märkliga ställen där vi rökte på en aning och talade om livet.
 
Rödvinet flödade och  de psykologiska experimenten avlöste varann. Det var tider det.

Kram & kärlek 💖

1 Skorpan:

skriven

Avloppsinspektör nästa, tror det skulle passa mig som tycker om skitjobb ;). Krävs nog nån utbildning till det också. Eller är oljeriggsarbetare bättre?

Ja du har nog hunnit med alla sorters jobb Es o det glamorösa jobbet blir ju också bara ett trist jobb till slut, oftast i alla fall. Tänk att du ändå till slut hittade din kallelse, inte alla som gör det...

Hör nog till dem som inte hittat sin kallelse ännu o det kanske börjar bli bråttom snart, om jag ska sadla om, då även jag åldras hela tiden ;D. Till pensionen är det flera år o min pension som jag samlat ihop är så liten att jag aldrig skulle klara mig på den o kunna bo kvar i dessa trakter o det är ju bedrövligt.

För att klara mig ekonomiskt i framtiden behöver jag alltså en försörjare ;). Så var håller han nu hus? Är det jag eller han som är för oaktiv för att vi inte möts eller vill inte universum att vi möts ännu heller? Tiden bara går...

Idag är det pappas födelsedag o jag sände en gratulation till Alltet. Hoppas han har det bra o hälsar på idag :).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag gick efter vad som intresserade mig... psykologi var ett stort intresse så studierna föll sig naturligt och så rundande jag av med inriktning på familjeterapi och det har jag ju inte ångrat. Jobb finns alltid... det är ett trauma att leva i familj :)Grattis till pappa i Alltet... han kommer på besök i kväll... kram :)
Esmaralda

2 E:

skriven

Saknar P mig?
Kommer p och jag blir bästa vän igen?

3 Solstjärnan:

skriven

Så sant att många jobb inte är så populära fastän de är bra betalda.
Du har prövat på ett och annat jobb 😊 så intressant att du berättar 😊
Själv måste jag ju söka nytt jobb nu eftersom mitt tidsbundna jobb tar slut.Inte lätt att veta vad det är förutom då att det kommer att ha med människor att göra.
Hoppas att hitta det nya jobbet fort för detta med att bläddra bland jobb är inte vad jag gillar.
Vore ju trevligt att redan få delta i det nya jobbets julfest😊
Så här finns stora önskningar att jag får hjälp av universum,både att hitta ett jobb jag trivs med och att hitta den kommande mannen😊
Finns det något här och nu som jag kan göra,mer än då att söka jobb förstås?
Och att hålla ögonen öppna och ta ögonkontakt när det gäller män?
Vill ju så gärna komma vidare i livet!
Ha en bra söndag 😊
Kram Solstjärnan 🤗

4 <3:

skriven

Vad är det med min bror egentligen? Han är noll förstående när man är sjuk. Sitter nästan och är otrevlig mot mig och spär på att varför ska du åka utomlands. Är min känsla rätt att mamma gett eller kommer ge honom pengar till bilköpet?
Kram

Svar: Kan vara att mamma hjälper honom en bit på väg men jag är osäker, kram :)
Esmaralda

5 Mercan:

skriven

Tack söta Esmaralda ditt svar betyder mycket för mig ,jag vill fråga dig Esmaralda även om vi pratar med Härü och utvecklas positiv,kan det dröja tror du eller överför hon under året första våningen🥹🙏💕

6 Solstorm:

skriven

GodMorgon,
Ja det gäller att sats på `rätt`utbildning om man vill få jobb. Sk tråkiga jobb kan ju faktiskt bli riktigt bra, om man har rätt kollegor.. ;-)
Jag har oxå jobbat inom industi en gång i tiden, packade tuber på löpande band, förbaskat tråkigt och ostimulerande, men där och då behövde jag ha in en lön..

Ser du något om kommande vecka för mig Es, något bra som kan dyka upp eller som jag bör vara uppmärksam på?
Kram och skön Söndag! :)

7 Berg:

skriven

Ja, det finns många jobb man inte reflekterar över som nog kan vara ganska spännande med bra betalt.

Mycket jobb här just nu, på håret att hinna med som vanligt, men men..
Kan du se om min blivande har ett 8-17 jobb, eller om han liksom jag jobbar hursomhelst veckans alla timmar?
Ha en fin söndag!

8 LottaS:

skriven

På många sätt är nog det jobb jag har superbra. Jag klarade dock inte pressen då jag hade de mest krävande uppgifterna har också ofta svårt att tala offentligt så pass som jag borde. Det blev bättre då jag gick ner i krav och lön, men nu är problemet mest att jag inte är tillräckligt intresserad av att pressa mig för alla nya krav som efter hand gör uppdraget mindre meningsfullt, och då gör jag inte hela tiden så pass bra jobb som jag kunde/borde, vilket inte känns så bra.
Vi får se om jag hinner hitta fram.

Kommer fler spekulanter på pappas hus innan vintern är här eller har hoppet farit för ännu en jobbig eldningsvinter?

Svar: Med lite bra planer och självinsikt kan du nå hela vägen.... och vad det gäller spekulanter så kan det bli svårt att få sålt innan vintern kommer, kram :)
Esmaralda

9 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Jag har fått kontakt med en ny person som verkar trevlig. Ser du om det blir ett bra utbyte? Personen verkar reko och vettig men man vet ju aldrig.

Svar: Jag får en positiv känsla, kram :)
Esmaralda

10 Misstjejen:

skriven

Hej

När kommer det var dyker upp om förhinder så dessa sista veckor på oktober eller börja av november om att jag ses C kvinna? Så jag har bara väntar på den ska dyker upp hela tiden. Jag vill vet när sker det då kan jag fokusera på annat...

När kommer det var dyker upp?

Ha det bra

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan jag smsa C kvinna om den 21 oktober är en måndag så jag vill inte väl att hon råkar smsar mig medan jag har den möte med dom?

Kan jag talar för henne?

Ha det bra

12 Misstjejen:

skriven

Hej

Ser C kvinna emot fram att träffa mig snart igen och umgås?

Ska det blir kul om hon gör det...

Ha det bra

Svar: Hon tycker det är trevligt att träffa dig, kram :)
Esmaralda

13 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har börja att gillar leka med ord för heta stunden som C kvinna sagt såna till mig. Som i en relation att vi gör tokiga saker.

Är det bra? Jag vill få dom blir så i verkligheten... ska jag våga att gör det?

Ha det bra

14 Mercan:

skriven

Esmaralda hittar jag min byxa under Fredag eller helgen nästa vecka eller ska jag vänta🥹💕😬

15 Jennifer:

skriven

Godmorgon finaste Esmaralda! Hoppas du mår bättre nu 💕🙏🏻

Fina Esmaralda, vad är sannolikheten att jag kan köpa min flygbiljett till Oman nästa vecka? Räcker pengarna?
Kram,
Jennifer

Svar: Tack, jag mår bättre nu... inte 100% men i alla fall 75 :)Jag tror du kan köpa biljett med det blir väldigt tight.. räkna noga på alla omkostnader, kram :)
Esmaralda

16 Rebecca:

skriven

Ser du någon varning för mig framåt? :)

17 Lilit:

skriven

Godmorgon Fin Esmeralda. Jag berättade för min vän Andy om att jag drömmer om att jag ska skaffa hus och att jag även kan tänka mig att ha en inneboende p.g.a ekonomiska skäl, han sa det är ju fett nice., skulle han vara intresserad av att dela boende med mig utan att han säger det rakt ut , vi är ju bara arbetskollegor och kompisar. , min fråga skulle vi klara av att bo tillsammans enbart som vänner? Ha en fin dag.

Svar: Hade nog funkat en period men jag tror inte det blivit så långvarigt eftersom människors livsvillkor förändras.. kram :)
Esmaralda

18 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tur för oss att du valde terapeutjobbet.Det behövs verkligen här på bloggen med alla frågor <3
förstår att köttbullestoppning inte tillhörde favoriterna för dig,men värdinna lät glassigt men tråkigt.
På tv4 i morse var meterolog ett jobb där det saknades folk

Men vill folk jobba ? Verkar som de unga tror de ska få skyhöga löner för minsta möjliga jobb.
Nu låter jag som mina föräldrar gjorde när de uttala sig om min generation ;-)

Trevlig söndag önskas alla
Här regnar det igen suck

kram Anki med flock

Svar: ha ha ha, ja visst börjar vi låta allt mer som våra föräldrar .. :)Jag tror de flesta vill jobba men med sådant de VILL och det är ju på gott och ont.. förr i tiden ansågs det positivt om man hade samma arbete for ever... medan man numera tycker tvärtom.. att det är positivt att pröva sig fram med lite av varje.. vilket jag håller med om är bra. Kram :)
Esmaralda

19 Jossan :

skriven

Godmorgon
Söndag, och på schemat står städa och sy. Sen blir det en runda med kompisen.

Imorgon ska jag börja träna igen. Försöka komma upp och träna innan jobbet. Bara att bestämma sig för det. Så det blir nog bra. Tycker det är rätt skönt att göra så har man det gjort.

Kan du se när jag och kompisen kommer umgås med killarna igen?

Kram

Svar: Träna ska jag också komma igång med när jag är ordentligt frisk igen !Ni kommer hänga med killarna men det ser ut att kunna dröja lite, kram :)
Esmaralda

20 Mercan:

skriven

Esmaralda min önskan ah🥹tror du jag hittar söt randiga tiger byxan under den här månaden eller dröjer det till nästa år ah den var så snygg på mig jag är dum att jag lemnade tillbacka den 🥹😬🥹ska städa idag badrumen🤭

Svar: Du hittar rätt byxor men kan inte säga exakt när, kram :)
Esmaralda

21 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Har aldrig tänkt att dessa jobb vore nåt för mig men kanske jag borde tänka om. Din jobblista är imponerande måste jag säga. I dag är det inte så lätt att få jobb som tidigare.

Du såg att det var dags för mig att resa mera och detta har jag tänkt över. Är det bättre att planera och boka allt mycket i förväg eller blir det billigare att ta en sista minuten resa för mig? Det kostar en del att resa ju.
Glad att du nu mår bättre!
Tack och kram!

22 sofia:

skriven

Godmorgon!

Jag har jobbat inom det mesta men aldrig varit riktigt nöjd. Kanske för att efter ett tag blir jag riktigt rastlös och får en känsla av att jag behöver komma vidare. Jag känner folk som har jobbat på samma arbetsplats i massvis med år och jag undrar hur de gör det. Jag önskar att jag också vore en sådan person också som stannar kvar och är nöjd.

Jag befinner mig i alla fall i en ny svacka gällande jobb och behöver en förändring. Jag håller på just nu att söka ett jobb och undrar om jag har en chans att bli iaf kallad till intervjun. Vad säger du om det kära Es?
Ha en fin dag och kram 💕🥰
Sofia

23 Helena Ir:

skriven

Många jobb hinns med under ett aktivt liv. Och jag kan väl förstå att din som terapeut var till glädje.

Idag har jag en fråga: Varför känner man ( jag ) instinktivt nästan utan att känna eller pratat med en människa att jag får en sådan motvilja mot denne? Har det med en högkänslighet möjligtvis att göra? Just nu befinner jag mig där! Kämpar emot och försöker att hantera detta. Undviker närvaro, men det är inte riktigt jag. Det är f*n att ha denna känslighet. Och det är dessutom inte förstå gången i mitt liv. Jag blir helt utmattad av denna känsla. Som tur av väldigt sällan. Jag vet att det inte går att gilla alla i livet.. men det här kryper lite innanför skinnet på mig, speciellt när kroppen inte är i form. Jag förstår om du inget svar har. Känner mig som ett freak bara av att skriva det här ;)

Kram

Svar: Det är en tung känsla... och får man antipati gentemot någon som man "måste" spendera tid med.. då får man försöka vända sina tankar och inte gå in i det negativa... kram :)
Esmaralda

24 A:

skriven

Jag har gillat alla mina yrken, förskola, hemtjänst och städat. Jag städade på en fabrik och alla goa gubbar var så snälla, bjöd på bullar deras fruar köpt. Jag gillade att städa! Gillar det fortfarande men nu bara mitt hem. Nu har jag kontorsjobb och haft under flera år. När jag började med det efter att ha städat, trodde jag att jag skulle bli galen av att sitta still så mycket. Jag nästan sprang hem efter jobbet för hade så mycket energi i benen. Men nu har jag vant mig.

Vet inte vad mitt nästa jobb blir, för du har nog rätt Es, att här stannar jag nog inte livet ut. Lutar åt inom kyrkan på något sätt. Jag vill göra skillnad. Och man kan där också jobba utomlands. Får se!

Kram!

Svar: Du kommer ha ett arbete där du gör skillnad.. så är det meningen att det ska vara och det är vad du passar för, kram :)
Esmaralda

25 Hanna:

skriven

Hej!

Jag har tyvärr inte hittat hem i arbetslivet och det kommer jag nog få acceptera att jag aldrig kommer göra. Just nu trivs jag på jobbet men det är bara en säsongsanställning som snart tar slut. Jag har svårt att framhäva mig själv och att läsa om mig i ett personligt brev är nog inte så intressant för en arbetsgivare. Det är verkligen svårt att nå hela vägen fram idag och få ett riktigt jobb där arbetsgivaren satsar på sina medarbetare.

Ha en fin söndag!

Svar: Ge dig inte utan försök ha en bra plan... kram :)
Esmaralda

26 L:

skriven

Det finns ju många spännande yrken ändå. Försent att börja om för mig. Hade jag varit yngre hade jag gjort det 😊

En fråga. Vet inte hur jag ska göra med relationen med mannen. Vad känner han?

Kram

Svar: Han verkar pendla lite hit och dit i vad han vill, kram :)
Esmaralda

27 Bjork:

skriven

Hej får jag en familj på 4?

Hittar jag en taklampa?


Kram

28 V❤️:

skriven

Hej Ezmaralda❤️

När kommer min man A kontakta mig?

Kram💖

29 .:

skriven

Hej Es!

Just nu känns det som att jag börjar tappa kontrollen. Fastän jag egentligen inte har tappat den. Men i förra veckan kom jag i kontakt med mina känslor. Känslor jag kanske har förträngt eller bara inte har haft. Är det här något jag kommer att kunna hantera nu i denna jobbiga tid som kommer återigen. Eller kommer jag att behöva extra stöd?
Jag hade hoppats på att detta är skulle kännas lättare, men nu vet jag inte längre.

Svar: God chans att du kan hantera det här på egen hand men vacklar du alltför mycket ska du söka hjälp... lita på dig själv.. kram :)
Esmaralda

30 "Va"...:

skriven

Gomorron Esmaralda
Annan signatur idag.

Intressant att läsa om hur du varit o gjort som ung.

Mitt barn hade kommit så långt inom sina studier, efter mkt kämpande på hemmaplan med sorg m.m. Har något hänt? Glädjen är borta o jag känner att hen inte vill berätta för mig. Mitt barn har dragit sig inom sig själv o skäller o säger elaka saker till sin unga tonåring som är världens goaste o snällaste! Jag vet snart inte vad jag ska-kan göra är förtvivlad o vår älskade tonåring har varit hos oss i helgen. Men nu är det skola imorgon o vi bor på olika orter. Snälla hur kan jag hjälpa de båda två? Barnbarnet är så snäll o ordentlig!!
Mitt hjärta går snart itu hur ska man orka o vad kan jag göra? Mitt barn tåler inte mig o ljuger så mkt om mig även för barnen som inte är sanning... Hen behöver ingen terapeut för hen litar inte på nån, jag har erbjudit mig gå med men icke. Hur ser veckan ut för oss?
Kram

Svar: Försök att håll dig utanför mamma/dotter problematiken men var öppen för att prata med dottern eller ditt barnbarn om de tar initiativ, kram :)
Esmaralda

31 Myran 🩷:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag har fått veta att jag är gravid. Men är inte tillsammans med pappan. Jag har inte berättat för honom än.
Det jag undrar egentligen är om vi kommer att bli en familj tillsammans?
Kram



Svar: Känns inte riktigt som ni blir en familj på det sättet du kanske skulle vilja, kram :)
Esmaralda

32 Anonym :

skriven

Varför hörde J av sig inatt ? Trodde han att han skulle få komma förbi ? Hur tänker den karln med nedre regionerna. Han känns snäll ändå men jag tog lite illa upp att han ringde två inatt. Skulle vi passa ihop om han blir seriös ?
Han är klar för flera år sedan med exfrun.

33 Alex :

skriven

Hej!

Dottern och sambon är intresserade av ett lägenhetshus som är en bostadsrätt. Ser du om de köper nu?

34 Mama Africa:

skriven

Halloj Es, ser jag ut att komma iväg på afrikaresan i sommar? Håller alla tummar att jobbet godkänner, hänger på detta..

En stor dröm att uppleva gorillor och vandra med massajer 🙏

Söndagskramis :)






Svar: PLanera i tid och du kommer iväg på en underbar resa, kram :)
Esmaralda

35 Skrållann:

skriven

Hej!
Det dom är mest spännande är ju att det finns så himla många yrken som man aldrig tänker på ens och som man knappt vet existerar.

Hår nu med lite lätt ångest. Har haft ont i magen vänster sida lite från och till under ganska lång tid. Senaste tiden har det vara mera ihållande så jag måste söka för det imorgon. Alla mina värden är bra sedan tidigare då jag går på kontroller för den diagnos/sjukdom jag har men nu känner jag mig orolig och tänker det absolut värsta. Håll tummarna på att jag får en tid på vårdcentralen med det snaraste och att de tar mig på allvar och förhoppningsvis har en tursam förklaring till det onda jag har😞

Kram❤️

36 Bjork:

skriven

Hej kommer nästa kollega vara lika bra som dom som har slutat?


Ses c och jag snart?

Kram

37 <3:

skriven

Vad tänker B O om mig nu ?
Är han fortfarande lite sur för det jag skrev förra helgen. Kommer vi ses igen ?

38 Lilit:

skriven

Tack för svaret, kan du se ungefär vad som skulle kunna förändra våra livsvillkor, har en del dåliga erfarenheter att bo tillsammans med någon. Har ju bott ihop med dom jag har varit tillsammans med och då har det blivit massa svartsjuka men jag har aldrig bott med en kompis, så det är därför jag undrar

39 Mercan:

skriven

Överför Hörü första våningen under året nu eller blir det nästa år söta Esmaralda🥹

40 .:

skriven

När du skriver "lita på dig själv" menar du då på att jag kommer att klara det. Eller lits till mig i att jag kommer att veta och känna in vad jag behöver och inte lyssna till andra, om du förstår vad jag menar?
Kram

Svar: Stanna upp och känn in emellanåt och lita på magkänslan, den leder dig rätt, kram :)
Esmaralda

41 Evelina:

skriven

Hej, kommer vi att få bilen denna veckan? Kram

42 .:

skriven

Tack för svaren idag. Betyder mycket ❣️

43 Helena Ir:

skriven

Tack! Jo det är väl det som behövs. Börjar med att dra mig själv i örat och säger Skärp till dig, människa! Vad trött jag blir på mig själv! Men är ingen kvittrande fågel i alla lägen. Som sagt..Tack för svar!

Kram

44 <3:

skriven

Vad tänker B O om mig nu ?
Är han fortfarande lite sur för det jag skrev förra helgen. Kommer vi ses igen ?

Svar: Lite sur är han nog, kram :)
Esmaralda

45 Mercan:

skriven

Tack söta Esmaralda🤭hoppas min söt randiga tiger byxa dyker upp snart och annan fin byxa ska dit på Fredag när jag får mina pengar🤭💕😎😁😎nu har jag på mig min newhouse byxa🤭💕🤗

46 Bjork:

skriven

Hej får jag julshoppa med mina 2 vänner framöver?

Kram

Svar: Ja julshopping kan det bli framöver, kram :)
Esmaralda

47 Sessan:

skriven

Hej!
Min man hittar inte sina arbetsbetyg.
Han tror att han lagt dem i en röd mapp men är inte säker.
Kan du se var de är?? Har letat som bara den.

Kram

Svar: Jag ser inte var men de finns i närheten, kram :)
Esmaralda

48 Mercan:

skriven

Ah man känner sig nöjd efter att ha städat Esmaralda🤭söta Esmaralda tror du Hörü överdör första våningen att det kan hända inom två tre år🙏🥹💕nu ska jag gå och köpa hårfärg till min mor våran förberedelser att bli fina till att resa rill Bulgarien tror du det blir resa under den här månaden som min bror planerar Esmaralda han har semester en vecka🥹🤗💕🤭🙏eller blir det senare du såg vinter vår🥹💕🙂

49 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja traumor finns säkert i min egen familj också o det är ju synd att vi inte bor närmare dig ;). Trevligt med besök, kan behövas för är nog på attans surt humör idag, också...
Kram Skorpan

50 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Jag undrar om han vet om att hon vet om smset? Vet han att hon är/varit arg på mig? Kram ❤️

Svar: Han vet nog delvis i alla fall, kram :)
Esmaralda

51 Misstjejen:

skriven

Hej

Så nu är det sista dessa fyra veckor eller mer än fyra veckor då ses jag C kvinna och nu ska jag satsa på allt positiv dagar och bara få välmående för det ska blir lättare för mig när jag umgås med C kvinna. Vill inte väl våra relation ska blir påverkar. Då behöver jag tänker rätt bana nu för tills den dag kommer. Jag ska låta inte negativ kommer inne och påverkar mig. Inte hellre felet tankar och allt. Bara positiv tills jag ses C kvinna då det blir en toppen dag.

Ha det bra

52 Lavena:

skriven

Jag har nog aldrig haft nåt tråkigt jobb, fastän de "räknas" som tråkiga av många. Har jobbat både inom privata och offentliga sektorn.. Allra bäst var när jag jobbade på skolan här på orten. Har arbetat i olika omgångar som assistent och även varit på biblioteket en vända, innan kroppen sa ifrån för mycket för att jag inte skulle lyssna...
Es: Kommer jag få den lägenheten som ger mig mer tillgång till affär och annat och gör mig mer fri från att behöva fråga alla i familjen om hjälp -har ju så jäkla svårt för det!
Och OM jag får den - kommer jag få hjälp med flytten?
Tack för att du finns❤️
Kram till alla som behöver det😊

53 AnnaK:

skriven

Kommer han verkligen flytta frivilligt som han sa? Verkar som att han skiter i det igen. Usch vad less jag är.

Kram 🤗

54 Å M K:

skriven

Apropå jobb..
Jag bytte jobb för 1,5 år sedan. Då lämnade jag mitt gamla efter 34 år hos samma arbetsgivare 😅
Ser du om jag kommer byta jobb igen framöver? 🤔
Kram 🤗

55 Tess:

skriven

Hej Es

Vill så gärna byta jobb då jag vantrivs på mitt nuvarande och varit där över 20 år….
Jag söker och söker men får inget svar.

Vad kan du se? Blir det någon förändring för mig? Och är det inom den bransch jag önskar?

Ha en fortfarande fin söndag! Kram ♥️


Svar: Jag ser att det kommer ett nytt jobb så ge dig inte, kram :)
Esmaralda

56 Frasse:

skriven

Hej... försöker igen få se.
Kommer mina barns far och jag att få kontakt efter att han blivit ensam?

Undrar också hur mitt senaste ex lever idag med sin nya sambo, är han lycklig med allt som är kring han?

Svar: Det blir inte mycket kontakt men lite enklare, kram :)
Esmaralda

57 Mercan:

skriven

Ja Esmaralda min sister fick sin semester efter nyår vi troligen ska resa hemma i Bulgarien hos våra söta katter under den tiden tack söta Esmaralda ,inget bestämd än men troligt så🤗💕🤭och ska vara modig när jag stannar där längre med min mor ,ser du gnäll med idioten Hörü hon hatar oss fast vi gjorde alldrig dem illa något, tvertom😬😤😡

58 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Du kunde se barn för mig i framtiden. En del av mig vill vara hemma istället för låta barnet/barnen vara på förskola. Vad kan du se? Kommer mitt/mina barn gå på förskola efter en tid hemma eller vara hemma och börja först i förskoleklass? Kram Zoey 💕

59 Skorpan:

skriven

Ingen pappa ännu, men en svamppaj fick jag ihop efter min skogsutflykt idag. Ska avsmakas imorgon :). Hoppas den blev bra...
Kram Skorpan

Svar: Åh så gott det låter, kram :)
Esmaralda

60 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vill tala för C kvinna om nästa måndag att inte smsa mig när jag har en möte som jag vill inte få förlora C kvinna.
Kan jag tala det för henne imorgon?

Ha det bra

61 Mercan:

skriven

Ja Esmaralda jag skrev på en lapp inga mera sigg som pominnelse och det klarar jag galant för jag vet att jag får energi av matt man inbillar sig bara med sigg🙃👍🤗💕🤭

62 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Du kunde se barn för mig i framtiden. En del av mig vill vara hemma istället för låta barnet/barnen vara på förskola. Vad kan du se? Kommer mitt/mina barn gå på förskola efter en tid hemma eller vara hemma och börja först i förskoleklass? Kram Zoey 💕

63 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: