Krönchen.....

Tack för alla  krya -på-mig  hälsningar som jag fått av er.💖
 
 
 
Hos doktorn gick det bra trots allt.. slapp det eländiga provet på livmoderslemhinnan som inte är smärtfritt och precis som när jag var gravid en gång i tiden fick jag följa med  och se ultraljudet på skärm och det visade sig att livmoderslemhinnan blivit normal igen !
 
Det får man vara tacksam över !
 
Blödningarna trodde doktorn berodde på  att slemhinnorna skadades av cancermedicinens verkningar ( alltså, denna cancermedicin! )  och nu har jag fått medicin som jag ska ta och sen ska vi stämma av.
 
Av min goa läkare fick jag också en stor kram och det värmde.
 
Vi har inte hunnit fixa iordning spabadet så premiärdoppet får vi vänta med tills nästa helg... den som väntar på något gott..... 😁
 
Helgen är här igen.. och veckorna bara rusar iväg.
 
 
Och nu får dagarna gärna rusa på ett tag till för jag räknar ner tills det blir dags för oss med årliga  turen till Tyskland.
 
Den här gången ska vi bo  på ett nytt ställe i Lubeck... på Krönchen.. som är en slags herrgård.
Den  24/10- 26/10.. så två nätter  av maximal lathet !
 
 
Ett lite extrafint rum har vi också bokat.
Man måste ju alltid ha något att se fram emot.
 
Eftersom jag mår allmänt bättre nu....så blir det till att röja i helgen...in med det sista av utemöblerna...fixa med växterna och annat sånt som är rätt tradigt men måste göras.
 
Har ni några kul helgplaner ?
 
Kram & kärlek 💖
 
 
1 Mags:

skriven

Godmorgon❤️
Skönt att du mår bättre
Jag ska hjälpa en kompis att rensa vinden.
När tror du jag hittar min lägenhet och när kommer jag flytta?
Kram 🥰

2 Liljan:

skriven

Godmorgon!🌄☕️
Efter massa åkande på grusvägar och lera så tror jag nog att min bil behöver TLC. Den har indikerat Servife och jag lär kolla över bromsarna efter att jag pallnitade igårmorse när en älg kom joggandes över vägen. EfterOm jag själv är jägare och var på väg till jaktmarkerna så tänkte jag att min kvot var nära att fyllas redan igår...
Arla morgon så varnar de för snö så jag får ta och köra försiktigt.
Det har varit en blöt veka, men med bra kläder och väktänkt utrustning så klara man sig bra!
Man ska aldrig underskatta kvalitet ❤️
Kram till er

3 Smulan:

skriven

Skönt du mår bättre och bättre. Kul med en tripp att se framemot.
Här blir det lite fix med hall/allrum.
Små små steg. Men blir nog jättefint när det är klart

Svar: Kommer bli jättefint, kram :)
Esmaralda

4 Smaragd :

skriven

God morgon,

Vilket mysigt ställe i Tyskland. Där kommer ni ha det lungt och skönt!

Kommer lägenheten utomlands vara vår till jul eller dröjer det?

Kram!

5 Jossan :

skriven

Godmorgon

Ja jag kommer inte ha världens roligaste helg. Blir att plugga och städa. Kanske sy lite..

Inatt har jag drömt om mina vänners kommande bebis. Han ska komma nu när som.

Drömde även om en av killarna från i somras. När jag och kompisen var ute och gick var samtalet mycket om hur ju ska göra saker med dem tills igår när hon skrev ”jag har så mycket annat roligt att göra så jag har inte lagt energi på det”. Då är hon väldigt mycket på att jag ska träffa någon och där finns en som jag tycker verkar vara intressant. Men jah fattar inte hur hon från ena dagen vill göra hur mycket som helst till nästa inte bry sig. Känns som hon ljuger för sig själv..

Ser det ut som vi kommer umgås med dem snart?

Kram

6 Mike :

skriven

God morgon E! I mitt fall blir det lugnt, blivit sjuk och har ont i kroppen.

Jag unders E! Kan du se om jag gjort något ont i detta liv eller mitt förra för att jag ska bli behandlad och sviken av folk som står mig nära. Jag gör så mycket för folk och är godhjärtat men jag får sällan tillbaka det. Och det begär jag inte för vissa är verkligen fina. Gör så ont att bära på allt ibland. Mamma svek mig genom att ta sitt liv och nu med patner sviker mig genom att hö bakom ryggen för tredje gången och denna gång illa. Är så trött på att må dåligt. Jag vet att jag ta mig igenom men undrar vad jag gjort för att det ska vara så jämt när man är lycklig sen ska någon bara krossa det. Få det inte vara lagom ? Sen undrar jag snälla E har min mamma något att säga mig ? Kram

7 J:

skriven

Gomorgon,

Skönt att du mår allmänt bättre nu.

Mysigt att ni ska till Lubeck snart.

Är ledig denna helg men inga planer ännu.

Kommer jag möta kärleken? Så ensamt att vara ensam. Att dela livet med någon saknar jag.

Kram

8 Bjork:

skriven

Hej det gamla vanliga ska jag göra i helgen städa,tvätta,laga mat:)

Gå på stan och se om jag hittar en taklampa.

Är det min kusin på l som jag kommer träffa lite oftare framöver?

Kram

9 Tess:

skriven

Godmorgon Es!

Skönt att höra du mår lite bättre ♥ Vi vara hundvakt i helgen men också göra lite "tråkiga" men nödvändiga saker såsom städa, rensa och packa.

Min man förlorade sin far förra året och nu ser han ofta på sin telefon samma klockslag 13.13, är det hans far som ger honom tecken?

Sen undrar jag om du kan se någon förändring gällande mitt arbete, blir det nytt jobb snart? Söker aktivt och skickar in ansökningar, men får inget napp. Blir det inom den bransch som jag så gärna önskar?

Trevlig helg till dig!

Kram

Svar: Ja jag tror nog att din mans pappa sänder hälsningar... han hälsar att han fortfarande finns och att han har det så bra, kram :)
Esmaralda

10 LottaS:

skriven

Tack för rapporten och fint det gick så pass. Min influensa står och väger, till helgen borde både husvisning och fixande inför resan göras, så hoppas det inte går åt värre hållet. Tyvärr redan för kallt utomhus att göra det som inte hunnits i trädgård och skog, när vi kommer tillbaka är det säkert vinter.
Något budskap till mig just nu?

Svar: Stressa inte över det du ändå inte hunnit med... kram :)
Esmaralda

11 Mercan:

skriven

Jag är glad för din skull söta Esmaralda🙂💕🤗ser du att jag slutar röka snart😤besviken över mig själv😤😡😤Esmaralda min fråga,som du såg shanns igår,tycker du att Gant mörkblå byxan som jag prövade igår är jätte snygg på mig🤔

12 Ally:

skriven

Godmorgon bästa Es,
Skönt allt gick bra på sjukhuset, glädjande.
Så mysigt med resor, korta som långa å planeringen är halva nöjet.
Har oxå bokat in en resa med syster och mamma till Spanien där vi firar julen, hoppas inga incidenter? ( mamma är ju 80+, trots allt)
Helgen blir lugn med pyssel och egenmys.. Tänker T på mig nåt?

Mötte mitt ex här om dagen, vad kände han? Trots det gått så lång tid fladdrar det till i hjärtat på mig..
Kram o glad fredag 🥂

13 Jennifer :

skriven

Skönt att du fick bra hjälp av din läkare! Det är viktigt!

Jag ska skriva ett antagningsprov imorgon i Stockholm till läkarprogrammet, det är svårt. Men ska försöka fokusera o ta en uppgift i taget!

Ha en fin helg!

Svar: Ha is i magen, du har en chans att klara det, kram :)
Esmaralda

14 Berg :

skriven

Så mysigt ni gör det för er! Herrgårdsliv i Tyskland är inte fel. Jag ser fram emot göra på liknande sätt längre fram, med weekendresor som lättar upp vardagen!

Det smyger sig på sämre villkor på jobbet nu, och jag undrar om den större förändring du såg är nära anstående eller en bit fram? Jag vill ju komma därifrån, men är inte riktigt i hamn med det ännu. Svårt förstås att se i tid, men du kanske får något till dig?
Ha det bra!

15 Skorpan:

skriven

Ja du får fortsättningsvis krya på dig Es!

Vilket fint ställe, verkligen något att se framemot o kunna ladda upp inför kommande glöggfest o jul. Ta inte ut dig i helgen nu utan gör nåt litet lite i taget...

Helgplaner, eg inte annat än att vi har gårdstalko o då kanske jag får min egen hemska trädgårdsplätt fixad. Borde väl skämmas över hur den ser ut, men inte ens det orkar jag göra ;D... Vad tror du Es, har mannen månne för tillfället en gård att sköta om eller bor han i våningshus o längtar efter sin egen gård, o mig ;)?

På måndag, om jag har tur, blir skåpdörren fixad o sen vem vet när kommer en låssmed o tittar till dörrhandtaget. Suck att jag kan få spatt o spader då allt tar sån tid...

Brandalarm i butiken idag o det var bara att pallra sig ut o vänta tills brandkåren hade kollat att allt var i sin ordning, ingen brand. O jag som skulle komma tidigare till jobbet :D...

Ha en trevlig vilsam dag!
Kram Skorpan

Svar: Planen är faktiskt att ta det riktigt lugnt i helgen... börjar inte träna förrän i början av november.Skönt i få trädgården fixad ju !
Typisk att något hände när man är tidigt till jobbet... kram :)
Esmaralda

16 V:

skriven

Godmorgon 🌸

Vad skönt att det gick bra hos läkaren, en kram är många gånger precis vad man behöver.

Mysigt med en trip till Tyskland, ett favoritland!

Helgen består av slutspel för barnen i fotboll.
Och hantera alla känslor när en påskriven skilsmässoansökan låg på bordet imorse. Brutalt smärtsamt.

Vad tror du, kära E? Är skilsmässan ett faktum eller kommer det ordna sig mellan oss?

Kram

Svar: Så roligt med barnens fotboll... jag minns hur det var när sonen spelade förr och missade aldrig en match.Även om det löser sig en tid mellan er så tror jag att skilsmässan kommer så småningom.. kram :)
Esmaralda

17 Frida:

skriven

Åå vad skönt att det går på rätt håll och att energin kommit tillbaka.🥰

Så rätt att boka och planera för roligheter. Det hade jag också behövt... men det kanske kommer? 🤣🤣.

Ha en fin dag.

Kramar 💜💛💜

Svar: Jadå, det kommer för dig också, kram :)
Esmaralda

18 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Undrar om det här senaste tjafset vi hade mellan oss kommer förstöra möjlighet på längre sikt?
Kram

Svar: Kan bli lite svajigt en tid men god chans att det rättar till sig, kram:)
Esmaralda

19 unni:

skriven

Fineste Ez <3 Så godt å høre. Ønsker deg god bedring og stor varm klem fra meg <3

Svar: Tusen tack & kram :)
Esmaralda

20 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Ser du hur provet idag gick?

Kram

21 .:

skriven

Hej Es!
Bra att allt gick bra.

Jag vaknade upp med en sån hemsk ångest för ett tag sen. Så mycket röriga drömmar i natt. Ångest fortfarande. Usch.

Nu är det tre dagar sen jag skrev till M angående fika och livet i övrigt. Men inget svar tillbaka. Funderar på vilket sätt jag skulle kunna vara fel. Gjort fel eller liknande. Fast samtidigt.. Hur skulle det kunna vara så. Hur skulle det kunna vara mitt fel. Tror du att hon hör av sig snart?
H hör heller inte av sig. Jag kanske sprider någon negativ energi eller något? Hm...


I helgen ska jag och en vän till min farmor och sen blir det tvätt. Men jag känner egentligen inte för att göra någonting alls...

Svar: Ditt fel är det inte så släpp den tankenHa det så trevligt hos farmor, kram :)
Esmaralda

22 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Ser du hur provet idag gick?

Blir det godkänt?

Kram

Svar: 75 % att det blir godkänt, kram :)
Esmaralda

23 H:

skriven

Hej Ez! Tror du att det kan finnas en chans att jag får jobbet som sjuksköterska inom psykiatrin om jag söker det? Kram o trevlig helg

Svar: möjligheten finns, kram :)
Esmaralda

24 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja trädgården är ju bara på to do -listan, hur det sen blir med den är en annan femma om jag känner mig själv rätt ;D. O det hoppas jag ju att jag gör...
Kram Skorpan

25 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du att jag stannar längre med min mor i Bulgarien när vi reser dit eller kommer jag med mina siskon dem har sitt jobb och min mor moste sammla ihop sina dokument arbetsår och behöver längre tid🙂💕🤗

Svar: Finns en chans att du stannar längre, kram :)
Esmaralda

26 Tjej :

skriven

Min pappa har fått urinvägsinfektion igen.. ovanligt för män. Om du orkar hade du kunnat skicka lite healing till honom?

Kram

Svar: Absolut, healing kommer, kram :)
Esmaralda

27 Solstjärnan :

skriven

Vilken resa du har att se framemot 😃Den blir nog bra!😊 Förstår att du räknar dagarna tills😊
Vilken trevlig, mänsklig läkare du träffat😊,en fin person med gott hjärta😊
Du behöver nog få vila o ta det lungt ännu framöver så du får må bättre.
Så skönt att det blir veckoslut😊
Kommer att ha gäster i helgen och ska hoppeligen få vistas ute med min hund om bara vädret inte blir för regnigt.Naturligtvis ochså mys med något gott, ljus o nån bra film 😊
Har nu börjat se om det skulle finnas ett nytt jobb till mig.Es ser du något om vad jag kommer att göra på det inkommande jobbet?
Är det jobb med barn,unga eller vuxna?
Kommer jag att jobba mer konkret eller blir det att använda datorn mycket?

Ha en bra fredag 😊
Kram Solstjärnan 🤗

Svar: Vilken härlig helg du planerar!Nytt jobb kommer för dig men ser ingenting exakt vad det handlar om... kram :)
Esmaralda

28 EE:

skriven

Just nu känner jag att jag inte har tid med något, jag försummat allt och alla. Lite gått in i väggen som hästägare.

Därför har jag starka funderingar på att sälja min häst. Har kontakt med en tjej som för tillfället är på island men som kommer hem i slutet av året.

Kan hon vara rätt för min häst att flytta till? Det är inte längre bort än att jag kan hälsa på, hon har erbjudit det med, hon känns som hon har koll på hur man sköter en häst med diagnoser. Magkänslan säger att hon kan vara bra.

Ingen lätt sak att bestämma. Men tror att jag innerst inne redan bestämt mig.

Kramar

Svar: Ja jag tror också att du bestämt dig för att sälja och det är ett bra beslut, kram :)
Esmaralda

29 Mercan:

skriven

Esmaralda min bror har semester en vecka och vill att vi ska flyga nästa vecka på slutet till Bulgrien hemma,ser du att det blir så eller dröjer resan🙂‍↔️💕🤗🙂

30 H:

skriven

Hej Ez! Tror du att det kan finnas en chans att jag får jobbet som sjuksköterska inom psykiatrin om jag söker det? Kram o trevlig helg

31 Mercan:

skriven

Blir resan nästa vecka under hjelen Esmaralda eller dröjer,för du hade svarat att det blir vinter vår🙃ska jag spela euro jackpot för 5veckor🙃ska jag hitta min byxa på Fredag har jag tod då bara🥹

32 Mercan:

skriven

Tycker du Esmaralda attGant byxan är fin på mig🥹🤔🥹

33 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Hur är det möjligt att en och samma person kan råka ut för så mycket elände på samma gång? Du får nog ta det fortsättningsvis lugnt för att inte råka ut för ännu flera sjukor.

Det gick som du spådde och jag har inte orkat ta tag i mitt viktprojekt, tyvärr. Ser det ändå bli av någon dag? Känner mig inte så fet som vågen påstår. Fastän jag kanske är det.
Tack och kram!

Svar: Ja jag har kommit in i en hemskt flyt med sjukdomar sista tiden.. och nu får det vara nog !Visst kommer ditt projekt att bli av, kram :)
Esmaralda

34 V:

skriven

Tacksam för svaret!

Blir många matcher under åren, men så himla roligt & väldigt kul att alltid vara med och stötta barnen i deras intressen 😊


Skilsmässan, som du tror kommer så småningom ändå, kommer jag vara okej med den då? Eller kommer beslutet alltid att vara hans?

Kram 🌸

35 Mercan:

skriven

Tycker du Esmaralda att Gant byxan som jag brövade igår är snygg på mig ,för jagt tänker köpa den halva priset och då är det inget öpet köp🥹tacksam för svar,eller ska jag strunta i den och kommer hita finare byxa Esmaralda🥹

36 Anki:

skriven

God förmiddag Es
Men så skönt med lite positivt ! En kram sitter alltid bra ! Ta det nu ändå lugnt i helgen . Du har ju en rolig resa med toppboende framför dig <3

Här står inget på agendan förutom få bort lite vatten...suck det har kommit över 80 mm regn hitintills på 2 dagar och jag får in vatten i garaget då avrinningen i diket inte funkar...vägföreningen vägrar spränga ner rören ..Nu vill jag inte ha mer regn tack ;-)
Drömmer mycket nu igår rädda jag Moses ur en strid å i morse försökte jag stoppa en ny granne som skulle fälla ett stort träd som luta mot mitt hus haha Jag vakna så jag vet inte hur det gick med trädfällningen
Är det oron över toarenoveringen som triggar tro ?

Ha nu en härlig Fredag alla
Kram Anki med flock

37 Helena Ir:

skriven

Du är duktig på att komma iväg och hitta det som förgyller livet. Det har ju varit mycket för din kropp många år! Du är en kämpe och förebild. Det mesta går 😀

Jag är själv sliten..Det är något som kommer och går varje år,speciellt den här årstiden. Så glad att förra helgen blev så fin! Det är sånt att leva för :)

Och idag kommer min yngsta efter hennes jobb. Mysigt!

Ha en fin fredag!

Kram

38 Hon:

skriven

Hej,
Skönt att du mår bättre 🙏
Undrar om kan ligga nån sanning i mina tankar om honom eller är jag bara paranoid?
Kram

39 G.H:

skriven

Det var ju jättebra nyheter! Nu vänder det med hälsan till det bättre för dig!!

Fick en känsla, visst har det hänt nåt positivt?

Kram:)

40 Mercan:

skriven

Esmaralda jag har spelat våran fyra rader euro jackpot för idag ser su smått vinnst🥹

41 Mercan:

skriven

Esmaralda slut jag röker inte längre jag är modig😤💕🤗🤭ha det bra🙃🤭💕🤗

42 Bjork:

skriven

Hej hittar jag en fin taklampa?

Hur blir det nu när kollegan slutar kommer det bli kaos?

Kram

43 Mercan:

skriven

Jag prövade idag igen Gant byxan och jag vet inte vad jag ska göra Esmaralda,tycker du den är snygg på mig söta Esmaralda🤭slutade röka för alltid inte heller ska köpa sigg när jag får mina pengar och inte heller kommer röka när vi befinner oss i Bulgarien,det beslutet har jag tagit nu för jag såg på Faccebok två söta hundar som var så rädda på gatan och utan mat ändå har jag dålig samvete att jag kan inte köpa mat och ge till dem Esmaralda istället unar jag mig idiotiska sigg men slut för alltid med sigg😡😤😡

Svar: Känns byxan tveksam så köp den inte, andra kommer... kram :)
Esmaralda

44 Dunegull :

skriven

Får du in något spontant om mig idag? Något budskap?

Kram och trevlig helg

45 Socionomen :

skriven

Gott att du börjar repa dig, Es! 🙌:)

Riktigt tungt i jobbet just nu, ledsen och tappat tillit. Ser du hur det kommer utveckla sig? Får jag stanna, må gott i en tjänst?

Kram från ledsen socionom..

Svar: Det ser svajigt ut nu men kommer lugna ner sig, kram :)
Esmaralda

46 Frasse:

skriven

Hej Esmeralda, hoppas det är bra med dig.
Jag har ett par frågor som jag hoppas du kan finna svar på.
1) Min senaste exmake som sårade mig så djupt, hur går det med hans nya förhållande? beter han sig likadant än?
2) Min andra exmake som jag har två barn med levde i många år med en dam som visat sig vara psykopatdrag med anledning till sitt hat mot våra barn och väldigt elak i övrigt.
Min exmake där har aldrig pratat med mig efter att vi skilde oss, tror det berott på henne.
Nu har han äntligen kommit ifrån henne.
Jag undrar om han ändrar sitt beteende och att vi ska kunna umgås och prata framöver eftersom vi har två barn och sex barnbarn så anser jag att vi har en del gemensamt.

47 MFF:

skriven

Lär jag missa årets match om jag tackat nej. Är inte sugen på så lång resa men rädd att missa årets happening.

48 Louise:

skriven

Idag har jag ringt CSN för att höra om de kunde fixa en avbetalningsplan för mig på den väldigt höga summan som jag skulle betala. Men det kunde han tyvärr inte göra men han sa dock att han kunde skicka fram den summan till slutet av november vilket han gjorde och jag kan betala lite extra om jag hade möjlighet på den höga summan. De 3000 drygt som jag ska betala fram till sista december är ju inga problem de pengarna har jag ju. Och så sa han att det som är kvar på det återkravet kommer(hoppas jag han har rätt) att försvinna nästa år. Så jag riskerar inte att hamna hos KF. Så ett problem mindre. Men en vinst på lotto skulle inte skada så man slipper vända på varje krona.
Ett jobb hade passat bra också.

På måndag är det dags för praktik.
Det ska bli intressant. Tror och hoppas att det kommer gå bra och att det kommer vara någon som kan vara en referens för mig. Skulle egentligen vara där 5 veckor men mejlade arbetsförmedlingen för att höra om man kunde ta bort den sista veckan så man fick enbart 4 veckor.
De har ju såklart inte svarat men bör höra av dem nästa vecka.

Igår var jag på möte med skolfam som barn i familjehem erbjuds genom skolan där det diskuterades om hur de ska hjälpa dottern med tex matematik. Det var mycket fokus på det. Så jag fick träffa dottern en kvart innan hon skulle på lektion och se lite av hennes skola.
Får se om jag kan få några multilappar utskrivna här till henne.
Träffade henne efter skolan också då familjehemsmamman var med på mötet och skulle köra henne hem.
Och så fick jag bilder och klipp från ridningen också.

Vi fick aldrig beslutet från Kammarrätten utan fick reda på genom våra ombud att de gick på förvaltningsrättens linje och de skrev inte ens någon motivering. Vi ska anmäla de till JO och IVO (Soc till Ivo) och domstolen till JO.
Men dottern har mer talan nästa år och hon kan då säga att hon faktiskt vill hem men vi får ju se.

Hade intervju i tisdags och de kunde matcha mig till ett resursuppdrag och att deras kollega skulle ringa mig i onsdags men det blev inget av det så jag tror de bara ville bli av med mig.
Kommer det jobb efter praktiken eller fortsätts det att söka?
Jag har praktiken för att kunna lära mig ta lite plats i arbetslaget, lite med föräldrarna samt att få ännu en referens och få kanske timanställning där efter praktiken.

I helgen är det städ och tvätt som gäller.

Ha en fin fredag, krya på dig ännu mer och tacksam för svar. Kram




Svar: Oavsett när dottern kommer hem.. så kommer det ju att lösa sig allt eftersom och du kommer alltid att vara en viktig person för henne....kanske inget jobb direkt efter praktiken men ge dig inte...kram :)
Esmaralda

49 Ally:

skriven

Hej igen, du ser väl inga tecken på oro kring vår resa i jul, visst kommer vi kunna åka iväg till Spanien?
Tack o kram :)

Svar: ja det ser ut som om ni kommer iväg som ni ska, kram :)
Esmaralda

50 Konvalj:

skriven

Hej! Du är så värd att få bli helt frisk nu efter de svåra sjukdomarna. Hoppas att er resa blir avkopplande och givande. Här är det förkylning och trötthet, men det går säkert över, som det brukar. Tänk att det är planerat i Universum att ens rätta partner ska komma till slut, oberoende om vi vill eller inte. Jag känner mig som Agnes, som skriver rakt på sak, och jag trivs alltså otroligt bra för mig själv. Vad ska jag med en gåbbe till? Sedan förstår jag dem som längtar efter barn och inte vill bli föräldrar i 45 åå utan hellre i 30 åå och dessa behöver verkligen få träffa en hygglig partner och blivande förälder. Förstår även dem som på riktigt längtar efter sällskap och kärlek. Förstår bara inte mig själv. Host, host.
Pensionerad Konvalj

51 Skorpan:

skriven

Är det flunsa på kommande då huvudvärken satt igång eller är det bara dagen efter sviter månne, vad tror du Es, risk för sjukor här?

Härligt med fredag...
Kram Skorpan

Svar: En mindre risk för flunsan finns... kram :)
Esmaralda

52 Mercan:

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda🤗du hjälpte mig 🙃nu vet jag att jag ska vänta🙃💕🤭👍

53 <3:

skriven

Hej Es kommer fond utbetalning nästa vecka? Trodde den skulle bli utbetald den här veckan. Varför dröjer det så länge ?
Kram

54 T:

skriven

Hej es! Vilken snäll läkare du har. Som ger en kram och allt. Skönt att höra att de verkade hittade orsak till blödningarna.

Helgen är kommen och jag känner mig lite trött och mör. Hade medarbetarsamtal med min chef i veckan och beskrev min trötthet och även min gräns för vad som är rimligt för mig. Sa att jag ev inte längre passar här om tempot bara ökar. Förstod hon mig es? Tveksamt om hon kan göra så mycket åt det?

Varför påminner min kollega J om min förra gamla kollega P som jag ogillade starkt. Det är något i utseendet på dem som är likt? Är det något jag ska förstå? Hålla mig undan J?

Tack!
T

55 Bjork:

skriven

Hej kommer det lugna ner sig lite på jobbet har varit lite stressiga veckor dom senaste?

Kommer väl bli änu stressigare när kollegan slutar.

Kram

56 Mama Africa:

skriven

Halloj i fredagsmystider, hoppas av hela mitt hjärta få lov att komma iväg på en drömresa nästa sommar, hur ser mina chanser ut att få ledigt för det?

Kram :)

57 Mama Africa:

skriven

Halloj i fredagsmystider, hoppas av hela mitt hjärta få lov att komma iväg på en drömresa nästa sommar, hur ser mina chanser ut att få ledigt för det?

Kram :)

58 Frasse:

skriven

Hej, skrev tidigare idag, testar igen.
1)hur ser det ut mellan min senaste exmake och den han bor med?

2)kommer jag och mina barns far att få mer kontakt efter alla år han bott med en riktigt elak dam. Han har inte pratat med mig under dessa år och bara nonchalerat mig. Nu är han äntligen av med henne och jag undrar om han och jag kan återuppta kontakten igen och kunna prata eftersom vi har barn och barnbarn tillsammans?

59 Frasse:

skriven

Hej, skrev tidigare idag, testar igen.
1)hur ser det ut mellan min senaste exmake och den han bor med?

2)kommer jag och mina barns far att få mer kontakt efter alla år han bott med en riktigt elak dam. Han har inte pratat med mig under dessa år och bara nonchalerat mig. Nu är han äntligen av med henne och jag undrar om han och jag kan återuppta kontakten igen och kunna prata eftersom vi har barn och barnbarn tillsammans?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: