Och det bara hände.....

Idag gästbloggar:  Sol i sinne
 
 
 

Sol i sinne kallas jag här och är en kvinna på 54 år.

Jag vill berätta att nu är det min tur att ha mött kärleken. 

Jag blev spådd  för 5 år sedan att detta skulle ske men inte när.

För tre år sedan träffade jag en man som jag trodde det var rätt med men det funkade  inte  med våra barn. Hans ungar gillade inte mig och mina gillade inte honom och det slet på relationen och vi gjorde slut på överenskommelse.

Jag kände att jag fått nog av dating online och raderade allt och bestämde mig för att ha fokus på mig själv och mitt eget liv istället.

Det hade jag och så i sommar  åkte jag till Island och träffade min kärlek där som av en händelse.

 Vi möttes på ett torg med gatuservering och eftersom det var trångt hamnade vi vid samma bord och började prata.

När ölen var slut beställde vi varsen till  och tiden bara flög iväg.

De resterande 9 dagarna som jag var kvar där träffades vi varje dag.

Nu har han varit i två veckor och besökt mig här i Sverige och det här är en kärlek som det slår lågor om.

Jag känner att han är den som är rätt för mig och han känner på samma sätt.

Nu ska vi försöka få ihop detta lång distans förhållande så gott det går och fortsätta känna oss för.

 

 

 Jag har på känn att det  kommer gå väl och leker så smått med tanken på att flytta till Island. Tror jag kan skapa en karriär också där och är inte beroende av att bo i Sverige

Ville bara dela med mig eftersom jag är så glad.

Lycka till alla ni som väntar på kärleken, rätt som det är så händer det.

Kram från sol i sinne

 

1 Liljan:

skriven

Godmorgon ☕🌄

Sitter arla morgon och njuter av mörkret med begynnande ljus som skymtar över bergen. Det är jobbdags snart, men jag vill hålla känslan av att låtsas att jag endast behöver vara ledig idag.

På tal om kärlek...
Man ska alltid påminnas av att den absolut viktigaste kärleken, är kärleken och omtanken man ger till sig själv. Tro'tt eller ej, kan man inte älska sig själv och se till sina egna behov så är inte kärlek ifrån någon annan räddningen. Hur man än letar, IRL eller via nätet/appar, så är alla träffar bottennapp. Man vill gärna inte dra upp den första som hugger...
Den bästa lärdomen jag har fått är att alltid ha en säkerhet som man kan landa emot om man tappar greppet. Känner man att man inte är i behov av någon annan, man kan antingen lösa det själv eller ta hjälp av någon annan, så är det självklart det bästa man kan göra!
Hur ofta har man inte stått handfallen när man möts inför utmaningar som man känner att det lika gärna kan vara bäst att kasta in handduken, skita i't och låtsas som att det regnar?
När har du senast klappat din egna axel och sagt "Bra jobbat! Det där gjorde du jävligt bra!"?
🩷
Börja med att älska dig själv först, det kanske är den kärleken som är den bästa för dig?
Kram till er

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer den meddelande i här månaden om det blir inte av att jag och C kvinna ses den 14 november utan annan datum?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Är den bra nyhet som har gör med i en långt period eller kort period?

Ha det bra

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Igår tänker jag på dom fyra kvinnor som jag gillar mest och undrar jag om dom förstår hur jag mår på riktigt. Vill väl om mig och bryr sig om mig?

Ha det bra

Svar: De vill dig väl och de bryr sig om dig men alla kan inte alltid sätta sig in i hur andra mår och det är naturligt, kram :)
Esmaralda

5 Dunegull :

skriven

Vad roligt att höra och stort grattis 🥰

Då kanske det även finns hopp för mig, väntat så länge och känner att livet bara rinner ifrån mig.

E-kommer det gå bra för min hund nu hos mina föräldrar när jag är på resande fot?
Hon brukar ju vara där men jag är ju så galet saknig så fort jag lämnar henne i 10 minuter. Det är galet men jag vill ju vara med henne hela tiden. Hon är verkligen min kärlek i livet.

Kram

Svar: Kommer gå bra när du är på resande fot.. din hund saknar dig men anpassar sig, kram :)
Esmaralda

6 Anonymus:

skriven

Godmorgon,
så härlig läsning denna morgon, glad för din skull, Sol i sinne. Ja, plötsligt händer det.. :-)
Vi är nog en hop som suktar efter riktig kärlek här på Bloggen, det ger en förhoppning att det finns och det kommer...
Lycka till med kärleken -Sol i sinne!

En fråga till dig Es gällande mitt arbete; Vi kommer börja med beredskap och detta är bara något vi måste ha, en gång i månaden under 1v och då ska man vara tillgänglig 24/7 alla dygnets timmar.
Jag känner en stor oro kring detta gällande stress och min sömn samt mitt privatliv.. kommer det funka och kommer det bli så pass lite störningsmoment att det kommer vara hanterbart?
Kram :)

Svar: Kan ta ett tag att komma in i det hela men jag tror det ska vara hanterbart, kram :)
Esmaralda

7 Jossan :

skriven

Godmorgon

Då var det tisdag igen, och 1 oktober.. om 22 dagar fyller jag år och ja ännu ett år som singel jag förstår inte vad jag gör för fel egentligen. Jag försöker rannsaka mig själv och se om det är något men nä asså jag är väl lika bra som någon annan?
Jag har varit öppen och varit ute hela året. Men man bli så osäker på att han finns..

Men men inatt drömde jag att jag var hos dig på någon fest. Gick fram till ett gäng tjejer som var duktiga på att berätta att jag inte fick sitta hos dem och de var även duktiga på att berätta hur dålig jag var på allt. Varför ingen ville ha mig visste de också…
Aja tur det är drömmar…

Nu har jag nya syprojekt på gång! Hade gärna delat med mig av min Instagram men då hade jag avslöjat min identitet och det vill jag inte riktigt…

Nu ska jag fixa mig så man kan ha sig till jobbet.. såklart blev jag underkänd på tentan….

Kram

Svar: Sådana drömmar tar så mycket energi... i vaket tillstånd, försök att ge dig själv positiva tankar så att de tar över också i sömnen... kram :)
Esmaralda

8 Helena Ir:

skriven

Hej Sol I sinne :)
Grattis till kärleken. Låter fint det du berättar. Lycka till!

Kroppen bråkar med mig, hoppas det är något tillfälligt. Inte läge att bli sjuk just nu när jag har planer i veckan.

Har något svårt för en kvinna på gymmet. Tycker hon har ett burdust sätt. Undviker henne för att jag inte ska koka över..Hon har en syster som tränade där tidigare..henne hade jag lättare att förhålla mig till. T o m riktigt bra efter några år !Det är nog en personlighets fråga med den andra. Det går inte att gilla alla! Vi klickar helt enkelt. Jag trivs nog bättre med män.. ;)

Ha en bra dag. Själv håller jag mestadels hemma.

Kram

Svar: Tänk bort den här personen.. hon är inte viktig för dig och låt henne inte ta av din energi, kram :)
Esmaralda

9 Lotta S:

skriven

Härligt, grattis Sol!

Es, ändrar försäkringsbolaget åldern från 80 till 100? Eller spelar det ingen roll för hur samhället är uppbyggt då dottern är i den åldern?

10 Naturvän :

skriven

Hej!

Lycka till med kärleken och ev flytt till Island... kul att ta del av.

Undrar om bilden av en man som dykt upp på min näthinna har ngn relevans i verkligheten..marina färger och välklädd.. kanske bara önsketänkande...

Nu blir det en sista runda i bergen..packa och idag flyger jag hem. Ser framemot allt jag har att göra i höst och det skall bli skönt komma hem

En fråga...ser resan hem ut att gå bra....alltid lite pirr i magen innan jag är på flygplatsen och checkat in

Kram och ha en fin dag..
Kram

Svar: En slags marin garderob kan han mycket väl haResan hem kommer gå bra, kram :)
Esmaralda

11 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Men ååå.. Härligt Sol i Sinne.
Jag blev spådd för ÖVER 10 år sedan att min är på G men nope... Han har fortfarande inte kikat fram. Och detta av olika "spådamer". I vintras såg Nettan att kärleken kan komma nästa år (själv har jag givit upp)
Känner mig gammal, oattraktiv tjock och ointressant. Man jämför sig med hur man såg ut för 15 år sedan.

Ja ja.. Den som lever får se.

STORT grattis till kärleken och nya äventyr


Kjam

Svar: Din kärlek kommer och han tycker du är hur fin som helst, kram :)
Esmaralda

12 Bjork:

skriven

Hej får jag gå på någon klass återförenig framöver med b1?

Kram

Svar: Ja så lär det bli så småningom, kram :)
Esmaralda

13 .:

skriven

Hej Es!

Jo, förut skrev du om fobier. Och att vi skulle skriva om våra fobier. Jag skrev om min sovfobi, som är mer komplicerat än det låter. Det har varit mycket bättre under flera år, men sen jag har börjat jobba för ca en månad sen har det blivit värre. Och blir bara värre. Ångesten blir stark. I natt och igår natt har jag tagit lugnande liksom lite här och var vissa nätter. Men jag vill inte att det ska bli något att ta till, liksom en vana. Jag är egentligen starkt emot tabletter. Min samtalskontakt sa förra veckan att jag ska skriva ner allt som jag känner kring sömnen. Jag känner främst fysiska symptom men även psykiska. Då kanske folk (och hen) tänker "men sov då". Fast det är inte fullt så enkelt. Es, kan du se om detta släpper? Vad ska jag göra?

Svar: Det kommer släppa.. fortsätt samarbeta med din samtalskontakt, kram :)
Esmaralda

14 smulan:

skriven

Grattis till kärleken.

Äntligen fått tid till läkaren, blir det OP snabbt efter det , eller dröjer det tills i vinter.

15 Skorpan:

skriven

Åh gosh så glad jag blir av att läsa om dom som har träffat kärleken. Grattis i massor till dig Sol i sinne!! Härligt! Ja varför inte dra till ett nytt land om det är möjligt? Absolut. Du får uppdatera då du flyttat så kan vi komma på besök ;). Bara njut!!!

O jag vill också bli kär o galen för nu är jag bara galen o min aura är säkert svart o frånstötande vad gäller karlar ;). Eller hur Es? Det är som så lugnt o händelselöst... Känns det som att han kan vara nära nu Es? Håller tummsrna för att du ska säga ja o innerst inne vet jag att svaret är nej ;)...

Tur att måndagen är avklarad, kan väl bara bli bättre mot slutet av veckan?

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Nope, du har ju en jättefin aura !Kan dock inte säga hur nära han är men ni närmar ju er varann hela tiden....
Slutet av veckan ser helt ok ut, kram :)
Esmaralda

16 Mercan:

skriven

Ser du om vi lyckas resa till Bulgariem hemma hos våra söta katter under året Esmaralda eller kommer det dröja🤗💕🙏🙂

Svar: I vinter eller vår ser det ut som om resan blir, kram :)
Esmaralda

17 Camilla:

skriven

En härlig berättelse, jag har väntat 13 år på min stora kärlek, som du Es sagt skall komma in i mitt liv, vet inte när eller hur det skall ske, ibland ger jag nog upp hoppet och tror jag skall leva ensam, fastän det är väldigt skrämmande och tråkigt. Men jag vill tro på dig Es, att han plötsligt uppenbarar sig. KRAM

Svar: Ja, han finns fortfarande i din framtid och allt pekar på att han kommer dyka upp, kram :)
Esmaralda

18 AnnaK:

skriven

Ska sälja ett parti smycken på Tradera och tänkte sälja det som ett paket. Tjänar jag mer på att dela upp det eller sälja allt i en klump?

Kram 🤗

Svar: Tror det blir ungefär samma sak, kram :)
Esmaralda

19 MalinS :

skriven

Så härligt att läsa detta, det förtjänar du. Ni kommer lösa det praktiska på något sätt:)

Esmeralda ser du om jag kommer bli snabb och effektiv på det här nya jobbet? Känner mig så svårlärd och långsam.
Jag är äldst i gruppen och känner mig så långsam och svårlärd. Som en gammal dinasaurie.
Gör bort mig med jämna mellanrum.

Allt ska ju gå så snabbt i det här yrket men jag halkar efter.

Hoppas du mår lite bättre.

Kram

Svar: Du kommer in i det och kommer flyta på bra för dig, ge dig själv lite tid bara, kram :)
Esmaralda

20 L:

skriven

Åh, vad roligt. Tänk att det hände. Så fint!

Jag är i samma ålder och jättesingel och det är urtrist. Har gett upp och kommer antagligen leva själv resten av livet i bitterhet och ensamhet 😳 Det är verkligen tråkigt, men kanske blir okej ändå på något sätt.

Undrar om det blir en flytt för mig framåt, inom Sverige eller söderöver?

Kram

21 Lulllull:

skriven

Kul! Men varför verkar alla på bloggen möta kärleken först i åldern 50+?

Blir det så för mej?

Svar: har inte tänk på att det är så !! Jag ser inte exakt när du ska möta kärleken.. den känns ju nära men så har jag känt ett bra tag nu, kram :)
Esmaralda

22 Anna:

skriven

God morgon Ez,

Så fint skriver av sol i sinnet.
En liten fråga. Kommer jag att flytta tillbaka till min lght nu i dec som jag hyrt ut i 2:a hand för att provbo som sambo, eller kommer jag förlänga uthyrningen ett tag till?

Ha en riktigt fin dag!

23 Lie:

skriven

Hej.
Grattis till dig, vad roligt.

Ser det ut som att det kan bli så som jag vill hela vägen fram?

Kram

24 Mimi:

skriven

Hej!

Kommer jag ut bland folk igen kanske jobb eller annan åtgärd?

Kram

25 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ser du om det går att lösa ”problemet” med glasögonen jag beställde? Det blev fel och jag blev sjukt stressad av det. De funkar inte alls till det jag behöver dem till. Mår illa nu. Orkar inte ta tag i det här men det hänger över mig nu som ett moln. Ser du om det kommer att lösa sig?

Svar: Ta tag i det och du kan lösa det, kram :)
Esmaralda

26 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du att nu när jag går dit ibland den här månaden att jag lyckas shöpa min söt randiga tiger byxa som jag missade,du såg att samma kommer igen ah blir det snart söta Esmaralda min önskan🤩💕🤭och min önskan att hitta kappa eller jacka eller kabaj larph lauren eller annat bra märke ha ha🤣🤣🤣ha det bra🤭💕🤗🙈

27 Bjork:

skriven

Hej tog g hand om mig i fredag bara för att vara snäll eller är jag lite viktig för henne?

Kram

28 H:

skriven

Gör jag rätt i att sjukskriva mig? Kram

29 Fia-Lotta :

skriven

Helt underbart, Sol i sinnet! 🥹
Blev så glad av ditt inlägg.

Och för en i väntans tider.. ;-)
Någon detalj runt min segis, Es? Kan han titta fram snart?

Kärlekskramar på er alla 💛☀️

Svar: Det hoppas och tror jag verkligen, kram :)
Esmaralda

30 Mercan:

skriven

Sol i sinne 🤭ah vad gljädjamde så roligt🙈önskar lycka till till bloggfamiljen som väntar på kärleken🤭och Esmaralda spådde mig att min rätte kommer snart,så roligt🙈🤭💕🤗

31 Självständig :

skriven

Vilken härlig läsning!
Lyckönskningar!

Passar på att fråga om mannen med stort m kan dyka upp detta år?

/En som ”väntat” och levt det goa livet ensam väldans länge :)

Svar: Möjligheten finns, kram :)
Esmaralda

32 Klara:

skriven

Så härligt, stor lycka till. Ni kommer få det att funka! Kram Klara

33 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Tänker fråga vad du ser mig jobba inom.
Just nu arbetstränar jag i butik (Coop) men tror inte min kropp kommer hålla.
Vart ska jag sökande mig?
Jag är så nollställd. Drömmen är något administrativt (ej telefonsäljare) men inte bara sitta still utan även rörligt. Djur vore trevligt 😊


Kjam på dig fina du

34 Berg :

skriven

Din glädje skiner igenom texten och ger hopp och glatt sinne hos oss som väntar på kärleken! Tack för att du delar med dig, och lycka till! Det gäller ju att man verkligen har klickat för att orka och få till ett bärande distansförhållande.

Förstår att du Es nu blir överöst med frågar om kärlek…och här kommer en till.. jag har ju också blivit siad att det kommande förhållandet börjar på distans.. tror du att det är han eller jag som är utanför våran hemstad när vi möts, eller båda? Det ska bli så spännande att möta denne man 🤗

Ha det gott!

35 Svärmor till häxa :

skriven

Hej E!

Jag undrar om du kan se vad mina svärföräldrar tycker om mig och fall om dom alltid tycker allt är mitt fel för att jag är ärlig? anser min svärmor är en häxa falsk men spelar ängel och alltid tycker synd om om henne själv och ska alltid vara ett offer i ALLT!!!! Eller har dom dåligt samvete nu hur som varit mot mig när allt visat sig vara att jag är oskyldig? Kommer jag få en ursäkt för det som varit i våras för som jag känner så är det inga jag kommer hälsa på helt ofta alls längre och aldrig lita på dom längre. Tycker dom ens synd om en undrar jag? Så mycket som jag fått gå igenom dessa åren där jag bara blir sviken och bedragen av dom som står mig närmst ?

Med vänlig hälsning, jag

36 Naturvän:

skriven

Hej!

Känns betryggande...ja det är då märkligt med den här synen av mannen. Marina shorts och solbrända ben... undrar om det är ngn som närmar sig... alltså bara ett tecken.... hoppas kan man ju alltid..

Blev så glad när jag kunde kommentera härifrån på Kreta och från Sverige.. hemifrån funkar det ej

Kram

37 Mercan:

skriven

Ah🤭tack så hemskt mycket söta Esmaralda 🤗💕🤭jag blev så glad🤭💕🤩🙈

38 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Undrar om det ser möjligt ut att han och jag blir en familj?
Kram

39 Svärmor till häxa :

skriven

Hej E!

Jag undrar om du kan se vad mina svärföräldrar tycker om mig och fall om dom alltid tycker allt är mitt fel för att jag är ärlig? anser min svärmor är en häxa falsk men spelar ängel och alltid tycker synd om om henne själv och ska alltid vara ett offer i ALLT!!!! Eller har dom dåligt samvete nu hur som varit mot mig när allt visat sig vara att jag är oskyldig? Kommer jag få en ursäkt för det som varit i våras för som jag känner så är det inga jag kommer hälsa på helt ofta alls längre och aldrig lita på dom längre. Tycker dom ens synd om en undrar jag? Så mycket som jag fått gå igenom dessa åren där jag bara blir sviken och bedragen av dom som står mig närmst ?

Med vänlig hälsning, jag

40 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Är inne i en period just nu där jag känner att saker faller samman.
Jag är själv med barnen och har min utbildning att tänka på.
Jag har svårt att hålla fokus. Blir inte rätt planering för barnen.
Jag känner att det är för mycket och jag vill ha ordning på mitt liv och alla nära och kära runt mig.

Hur ser det ut. Kommer det bli ett lugn och bli ordning och reda igen?
Kommer saker falla samman?
Jag har konstant dåligt samvete för barnen. För mina vänner och stress för utbildningen
Jag har annars mått ganska bra.
Kram

41 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag känner att jag tycker verkligen om honom på
Riktigt. Men är rädd att han inte är allvarlig med mig.
Igår blev det lite snurr på tråden och vi blev lite oense och han blev besviken.
Kommer det att lösa sig mellan oss och komma vidare?
Kommer vi kunna landa i något stabilt?
Kram

42 Doris:

skriven

Hej!
Grattis Sol i sinne,va kul att läsa att nån träffat kärleken.

Min kärlek som ska dyka upp lyser med sin frånvaro. Väntat i snart 16 år och såklart närmar han sej men åren går.
Är han redo Es?

Kram

43 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Grattis Sol i sinne till att ha funnit kärleken, gläds med er båda och önskar er all lycka.

Ezmaralda ser du nåt om min blivande livskamrat?

Kram 🐈‍⬛

44 A.:

skriven

Å vad underbart att höra om din kärlekslycka Sol i sinne! Stort grattis! 💕💕 och Island låter underbart!

Här är det gråkallt och lite dystert.☁️

Kära Esmeralda, kan du se om det kan komma att börja spraka lite härligt inom kärlekslivet under hösten för mig eller om det är stiltje?

Kram ❤️

45 A.:

skriven

Å vad underbart att höra om din kärlekslycka Sol i sinne! Stort grattis! 💕💕 och Island låter underbart!

Här är det gråkallt och lite dystert.☁️

Kära Esmeralda, kan du se om det kan komma att börja spraka lite härligt inom kärlekslivet under hösten för mig eller om det är stiltje?

Kram ❤️

46 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja då är han inte speciellt nära o tydligen trampar vi två på i filer långt ifrån varandra, suck. O den som väntar på något gott väntar alltid för länge ;). Ursäkta min dysterhet...
Men bra att auran ens är i skick, alltid något ;).
Kram Skorpan

47 <3:

skriven

Hej Es,ser det ut att bli en mysig weekend i Stockholm? Ska på show 1 dag, trevliga restauranger och lite uteliv. Kommer jag stråla på showen på lördag och känna mig fin igen ? Varit helt sänkt sen i fredags.
Vet vad jag måste hålla mig borta från nu. Min kropp blir helt slut.
Kram

48 Helena Ir :

skriven

Tack för kloka ord!
Lägger ingen energi..

Kram

49 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Grattis Sol i sinne till att ha funnit kärleken, gläds med er båda och önskar er all lycka.

Ezmaralda ser du nåt om min blivande livskamrat?

Kram 🐈‍⬛

50 Mercan:

skriven

Esmaralda kan du se om jag hittar min söt randiga önskade tiger byxan den här månaden eller dröjer det till nästa år😁😎😁🙈

51 AnnaK:

skriven

Tack för svar! Verkar jag få iaf en tusenlapp för allt? Är några guldsmycken också. Säljer för att jag behöver pengar så jag går runt denna månad.

Kram 🤗

52 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Grattis till kärleken!

Jag har nu köpt kosttillskott åt dottern, vilka borde hjälpa mot hennes dåliga hy, de var inte helt billiga.

Tror du hon får hjälp av dessa?

Kram

Svar: Finns en chans att det blir bättre,,,, kram :)
Esmaralda

53 Rebecca:

skriven

Finns det någon speciell kärlek för mig där ute? Nästan tappat hoppet. Är 35 år , hade gärna haft en familj. Men bar med rätt person.

Svar: Rätt kärlek kommer så småningom, kram :)
Esmaralda

54 Ally:

skriven

Hej Es
Ser du om jag kommer bli kallad snart till den fotspecialisten jag skrivit egenremiss till? Tror du han kommer kunna hjälpa mig?
Står snart inte ut längre, varje dag smärta när jag går.. 😔
Kram :)

Svar: God chans att du får hjälp, kram :)
Esmaralda

55 Mercan:

skriven

Esmaralda🤭kan jag förvänta mig vinst från eurojackpot den här veckan eller blir det i slutet av månaden🤭om du ser någonting söta Esmaralda😎😁🤭🤗💕och träffar jag snart mannen med gott hjärta ha ha blir det den här månaden eller dröjer det tills resan under resan till Bulgarien ha ha söta Esmaralda🤭💕🤗🙈

56 Team rynkeby:

skriven

Nu är vi igång. Ska försöka hjälpa till och få sponsorer. Tror du Ica i den by jag bor kommer säga ja och sponsra om jag frågar?

Kram

57 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Ser du om de e nu de börjar vända för mig? De känns nämligen så?? Kram Shenzi 🌹

58 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Ser du om de e nu de börjar vända för mig? De känns nämligen så?? Kram Shenzi 🌹

59 Anki:

skriven

Go´eftermiddag Es
Oooh stort grattis Sol i sinnet !! Så roligt att läsa om din islänning ! Stort lycka till och blogga gärna igen så vi får veta hur det går <3

Sov inte bra hade ont efter vattengympan så jag fick upp o ta smärtisar i natt ...men sjukgymnasten sa nej till toahjälpmedel igår men jag fick honom att ändå ställa frågan till arbetsterapeuten och minsann ringde hon inte i morse för att tala om att de kör ut en fristående toa på en gång ! Tur ska man ha ibland ;-)
Tänk om man hade den turen med ev livskamrat...

1 oktober och hösten går nu inte att hejda

Kram Anki med flock

60 Lydia💕:

skriven

Åh vad härligt att läsa om det här det piggade upp dagen❤️stort grattis till kärleken
Kram
Lydia💕

61 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Vet g att jag är tacksam att hon hjälpte mig infredag?

Kram

62 Ullie:

skriven

Ja håller tummarna o säger lycka till

63 T:

skriven

Hej! Å sååå härligt med kärlek som bara slår till ❤️

Idag hade vi gemensamt kategori möte vi ( b och p) men jag vet inte ens. Kommer detta någonsin bli väl. Känns som att vi är två yrkesgrupper som har väldigt skilda bild av verksamheten. Känns som att det bara blir än mer slitningar. Eller vad tror du??

Känner mer och mer att det börjar bli dags att lämna. Om det inte får hålla sig lugnt runt mig. Och det känns som att man försöker sätta upp sitt eget tält i en storm som en gammal kollega sa till mig. Kommer jag kunna jobba på och hålla mig ifrån stridigheter och slippa dras in i allt spektakel??

Tack!

64 T:

skriven

Hej! Å sååå härligt med kärlek som bara slår till ❤️

Idag hade vi gemensamt kategori möte vi ( b och p) men jag vet inte ens. Kommer detta någonsin bli väl. Känns som att vi är två yrkesgrupper som har väldigt skilda bild av verksamheten. Känns som att det bara blir än mer slitningar. Eller vad tror du??

Känner mer och mer att det börjar bli dags att lämna. Om det inte får hålla sig lugnt runt mig. Och det känns som att man försöker sätta upp sitt eget tält i en storm som en gammal kollega sa till mig. Kommer jag kunna jobba på och hålla mig ifrån stridigheter och slippa dras in i allt spektakel??

Tack!

65 Sessan:

skriven

Grattis Sol!

66 Mercan:

skriven

Esmaralda jag undrar om du kan se om jag har träffat någon gång förut kanske för två år sedan mannen med gott hjärta som kommer i mitt liv😤🤔🫣annledningen att jag undrar nu är det som en kvinna har spått mig konstigt på tarot för två år sedan att jag ska träffa någon närmaste dagarna som följer bröllop , och nu samma kvinna spådde mig att jag ska träffa någon den här månaden😤de ljuger😡

67 Isabella:

skriven

Hej, vänder mej till dej i hopp om lite hjälp. Var o besökte min(vår) sommarstuga som vi håller på att sälja pga skilsmässa. Nu blöder mitt hjärta, jag sku så gärna vilja ha den kvar, är uppväxt så gott som på sjön. Finns det nån möjlighet som du kan se att jag får behålla den. Tacksam för svar. "lessen"


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: