STORHEALING

Det var länge sedan vi hade storhealing med personliga önskemål men nu ska det bli av.
 
I går kväll ringde Madame från Paris mig och vi pratade länge och väl och hon påpekade precis det jag själv kommit underfund med..... att den  25/10 när jag är i Tyskland  står alla tecken rätt och det är ett unikt tillfälle för healing.
 
Och healing kommer det att bli !
Ett sådant tillfälle kan man inte missa.
 
 
Har du något särskilt som du önskar och vill uppnå.. då är du välkommen att maila mig på:
[email protected]
 
Kostnaden är 100 kr och du swishar till:
 
mobil: 123 0707 109
 
När du swishat mailar du mig och talar om vad du önskar av din healing.
 
Jag kommer att skicka healing individuellt till var och en och avsluta med storhealing.
 
Du kan anmäla dig redan nu och fram till kl 15 den 25/10.
 
Kram & kärlek 💖
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan min och C kvinnas relation blir en berättelse för flera? Grund av våra relation är annorlunda än flera... kommer vi dela med såna historia?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Min fråga är när kommer den ändringen om jag och C kvinna ska ses så slutet av oktober eller börja av november?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet varför jag är alltid glad och nervös även längtar efter C kvinna när det närmare till vi ska ses. För jag insåg ju jag glömma ofta bort den glädje och positiv känslan. När C kvinna och min träff är närmare då ihågkomna jag hur var glädje... så jag ska ser det som positiv och njuta av den känslan.

Ha det bra

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan det blir en bra fika hos mig när C kvinna besöka min lägenhet? Jag tänker väl det ska var bra att vi kan umgås hemma hos mig. Så jag kan visar en del som foto på mig eller andra saker som hon får ser en nytt perspektiv av mig.

Ha det bra

Svar: Ja det finns god chans att det blir en bra och trevlig fika, ta det som det kommer, kram :)
Esmaralda

5 A:

skriven

Härligt! Vilket klockslag är det? 🙂

Kram!

Svar: Klockslaget är inte riktigt bestämt än men det blir under kvällen, kram :)
Esmaralda

6 <3:

skriven

Vad känner T B för mig ? Känner han fortfarande någon attraktion till mig ?
Kram

Svar: Ja, det känns som om attraktionen finns kvar, kram :)
Esmaralda

7 Maria:

skriven

Godmorgon Es

Jag kommer definitivt anmäla mig till healingen. Är i stort behov av det nu.. Mår riktigt skit pga relation.. Hoppas det blir bättre snart..
Jag är i behov av att flytta omgående. Kan du se om jag hittar något lämpligt inom en snar framtid?

Önskar dig en fin dag! ❤️
Kram

Svar: Du är så välkommen att ta del i healingen !Du kommer hitta en bra bostad men det kan dröja lite, kram :)
Esmaralda

8 Mags:

skriven

Hej, när kommer jag hitta min drömlägenhet
I år eller nästa år.
Tror jag missade en i augusti
Kram kram

Svar: Kan dröja till nästa år, kram :)
Esmaralda

9 Jossan :

skriven

Godmorgon

Idag fick jag sova en timme längre. Det var väldigt skönt! Men imorgon blir det på det igen! Känner att jag lagt på mig lite för mycket igen så får försöka få bort det!

Jag ska för en gångs skull vara med på healingen! Och jag vet precis vad jag ska önska! Tror du vet samma önskning!

Har drömt så mycket drömmar inatt. Jag hoppas så att jag kommer ha en lika fantastisk sommar nästa sommar som detta året.
Pratar med två nya tjejer. Hoppas det blir nya vänskaper.

Inte för jag vill sluta umgås med min kompis som jag känt nu i 1 år. Utan vill göra ännu fler saker med henne. Blir dock så stressad av att träffa kärleken när jag umgås med henne. Blir pressad.

Idag blir det massa städ när jag kommer hem. Igår skrev jag tenta.. hoppas den blir godkänd…

Kram

Svar: Du är så välkommen att ta del i healingen !Avskärma dig från att bli pressad.. ta egen kontroll över detta.. kram :)
Esmaralda

10 Linda N:

skriven

Jaaaaa!! Storhealing❤️❤️ Bloggfamilj, magi, sällsamhet och wow-feeling. Detta behöver jag verkligen! Tack för att ni gör detta!!
Kramar😃

Svar: Du är så välkommen att ta del, kram :)
Esmaralda

11 a88:

skriven

Hej!
Storhealing vill jag vara med på någon gång, men just nu är det tufft ekonomiskt.

Undrar om jag och min livspartner börjar närma oss varandra?
Eller har jag gjort något val som försenar mötet?

Känner mig lite uppgiven om det, har provat olika appar och annat, men hoppas universum kan hjälpa till lite.

Kram och önskar en fin dag

Svar: Ni bör närma er varann, kram :)
Esmaralda

12 Bjork:

skriven

Hej idag är jag inte lika täppt kom på att jag hade någ använt nässpry för länge.
Det var det som orsakade min täppta näsa igår.

Får jag åka till mosters stuga vid nyår

Kram

13 L:

skriven

Vad spännande med storhealingen. Jag har varit med ett par gånger tidigare och det var trevligt. En gång stod alla i en stor ring i vita kläder. Starkt!

En fråga. Är mannen jag dejtar den trogna typen så att säga?

Kram

Svar: Ja, ofta blir storhealingar en stark upplevelse ! Hans självbild är att att han är trogen och som regel är han detta också, kram :)
Esmaralda

14 Liljan:

skriven

Godmorgon till er ☕🌄❤️
Igår bad jag medryttaren att kolla till den fyrbente. Mycket reaktion från vänster sida. Det får bli massa vila och massage och kanske ett besök av equiterapeut. Djuren har det lyxigare än en själv 😂 Men med all rätt iofs!
Att ev halka i hagen kan sätta sina spår, särskilt på en nuförtiden äldre hästherre...

Vad trevligt det lät med storhealing, hade ju varit magiskt! Ska kika på möjligheten att vara ledig under den tiden och om jag kan vara med på ett hörn med mina önskningar.

Kram till er

Svar: Hästen blir så väl omhändertagen.. så skulle alla hästar ha det !Kan du inte vara ledig under healingtiden så är du välkommen i alla fall.. ofta fungerar det fint ändå, kram :)
Esmaralda

15 💞:

skriven

Godmorgon
JAAA för healing ✨🙏 efterlängtat!

Funderat om jag ska bjuda in för att bara förmedla vad jag känner och står.. eller ska jag invänta tills han tar kontakt, annat förslag?
Kram :)

Svar: Visst kan du själv ta initiativ.. istället för att vänta passivt, kram :)
Esmaralda

16 Skorpan:

skriven

Vad innebär det att alla tecken står rätt den 25/10? Stjärnorna står i rätt ordning? Kul att Madame va i kontakt med dig några dagar efter att du hade bloggar om din Parisvistelse :). Kanske hon bor i lägenheten som professorn bodde i? Bara en tanke ;).

Hmm kanske healing vore på sin plats, inte deltagit på länga just pga att det inte tycks "bita" på mig. Är nog inte hemma då heller, ja hinner tänka över saken ännu en tid...

Borde börja förbereda mig inför nästa veckas mässa där jag ska vara på plats i dagarna tre. Efter der blir det ännu en mässdag men då i en annan stad. Gissar att jag kommer att vara mycket mör på helgen efter allt stående o dåligt sovande i främmande säng ;). Det oavsett ska det bli kul att komma bort från byrån, till ett ställe där det vimlar av karlar ;D, o få göra lite annat. Kanske nån förstår att jag kan göra sånt också?! O att man kan ta till mig vid andra tillfällen också?!

Blev månne de två jag igår träffade på byrån lite uppiggade av våra möten Es? Jag tror ju det men kan ju inte med säkerhet veta...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan


Svar: Ja, det var kul att Madam hörde av sig efter att jag skrivit om Paris men hon bor inte i professorns gamla bostad.. dock bor hon väldigt stort och centralt. Spännande med mässa ! Nog blir du trött men en hel del positivt tror jag också kommer ske. Visst blev de två du träffade igår uppiggade, helt klart, kram :)
Esmaralda

17 .:

skriven

Hej Es!

Hen sa igår att hen är stolt över mig. Och det kändes absolut fint att höra! Men samtidigt blir jag lite rädd... Det är ju bara oktober. Tänk om jag inte kan leva upp till det längre fram. Känna mig misslyckad i att jag inte lyckades. Att stoltheten blir ren besvikelse, kanske inte ens besvikelse utan mer än så. Fast jag kanske ska se det från hur det är just nu. Att det är bra för nu? Men jag blir rädd, det blir jag. Jag vill ju inte få hen besviken. Och håller väl inte riktigt med i hens förklaring.. För jag är ju inte där än...

Svar: Ta det för vad det är och tänk i nuet.. kram :)
Esmaralda

18 Lotta S:

skriven

Vad är månne speciellt med just detta datum? Vilken tid sker healingen?
Ser du en glimt av mig då jag gått i pension, vad kommer jag att fylla dagarna med?

Svar: Healingen kommer att ske under kvällstid men någon exakt tid har jag inte ännu.. det är helt enkelt en datum som väldigt starkt känns rättDu kommer hitta ny aktivitet när du går i pension och troligen kommer du att pröva dig fram lite, kram :)
Esmaralda

19 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Ser det ljust och positivt ut kring min dotter?

Kram

Svar: Ja, inga varningar kommer till mig, kram :)
Esmaralda

20 Evelina:

skriven

Hej, allt detta trubbel med bilen kommer väl lösa sig? Kram

Svar: Ja det ser ut att lösa sig, kram :)
Esmaralda

21 Dunegull :

skriven

Känns det troligt att få ett nytt jobb innan årsskiftet?

Min chef är på mig nu om att jag måste ta massa projekt uppåt landet vilket jag inte alls är sugen på. Jag är orolig för ryggen och har lyft detta flera ggr men han bara hotar med att jag inte hanterar mitt jobb i såfall.
Riktigt illa ledarskap. Har lyft till HR oxå men det händer inget. Våra chefer i Sverige sitter tyvärr för säkert därav jag söker annat.

Ser du om d blir mycket resande och flängande i höst?
Jag vill fokusera på annat och detta gör mig både ledsen och orolig.

Kram

22 Mercan:

skriven

Esmaralda du såg liten shans ,ska gå dit på Fredag kl 10 ah min önskan hittar jag snygg byxa ah🥹🤗💕🙂

23 Fia:

skriven

ÄNTLIGEN, det här har jag väntat så länge på, tack Ez för att du gör detta möjligt. Tidigare healing har gett mig otroligt mycket. Kram

Svar: Kram och välkommen :)
Esmaralda

24 G:

skriven

Det låter väldigt lockade med healing… ska fundera!

Es, ser du om det blir någon försäljning av vår lägenhet denna månaden? Kram :)

Svar: Kan dröja längre, kram :)
Esmaralda

25 Lou:

skriven

Som en skänk från ovan, detta kommer jag absolut vara med på!

Stor kram :)

Svar: Du är så välkommen :) kram
Esmaralda

26 Mercan:

skriven

Ser du vinnst från eurojackpot för oss mellan slutet av månaden och början av November söta Esmaralda🥹

Svar: Nej tyvärr, ingen vinst av betydelse kan jag se, kram :)
Esmaralda

27 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag kan tänka mig att det blir en stark healing och kanhända är Madame med på ett hörn?

Jag undrar över om hen behöver backup i många beslut som inte skulle behövas enligt mig för att säkerställa sin position och inte göra fel och kunna hänvisa till att dom andra fattade beslutet? Tänker jag rätt? Jag skulle själv fatta beslut mera självständigt men är inte i den positionen.
Tack och kram!

Svar: Ja, Madame kommer vara med.Hen behöver mer backup än man kanske kan tro, kram :)
Esmaralda

28 Mackan:

skriven

Hej es, får du in något spontant om mig? kram

29 Mercan:

skriven

Tack Esmaralda blir det liten vinnst ändå och hittar jag på Fredag något bra🙂‍↔️💕🤗🙂


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: