Surgery.com....

 
I dag är det dags för sjukhusbesök .... och  tro inte att det beror på  bältros eller hjärnhinneinflammation... nej, nu har ett tredje problem tillstött.... blödningar !
 
Det här är tredje gången... har ju blivit opererad två gånger förut för en förtjockad livmoderslemhinna orsakats av den cancermedicin som jag åt i fem år.
 
Och nu är det alltså dags igen !
 
Hade jag själv fått bestämma ( får man det ?)  så hade jag  fått en rejäl hysterektomi , men får se hur det går idag.
 
Jag är så galet trött på alla sjukdomar och elände... nu vill jag bara vara frisk... hyfsat frisk i alla fall.
 
I dag kan jag alltså inte besvara frågor.
Efter besöket är tanken att vi tar en sväng inom Ikea..
 
Kram & kärlek 💖
 
1 Skorpan:

skriven

Men eländes elände!
Hoppas allt går bra idag!
Kram Skorpan

2 Agnes:

skriven

Önskar dig ett lyckosamt besök hos doktorn...att du får det du vill ha!

Stora kramen, Everybody! ;0}

3 Månskenet:

skriven

Kram, sköt om dej! 🤗🥰

4 En trevlig prick:

skriven

Godmorgon,
Usch, 3:e gången, inte kul. Du har all rätt att välja en hysterektomi, dock behöver detta planeras in och kan troligtvis inte göras inför din planerade operation idag, fast ställ frågan.
Stort lycka till!
Kram :)

5 Helena Ir:

skriven

Nej men så tråkigt! Hoppas du får bra hjälp nu! Så tröttsamt för dig!
Healing kommer!


Kram

6 Solen ☀️:

skriven

Tar det aldrig slut på allé elände?
Krya på dig på alla sätt!
Hoppas du snart har tagit dig förbi det hela och är frisk som en nötkärna!

Kram Solen ☀️

7 Maria :

skriven

Krya på dig Esmeralda! <3

8 J:

skriven

Hej,
Hoppas att sjukhusbesöket går bra.
Kram

9 Lou:

skriven

Åh nej. Tur att du är starkare än de flesta!

Stor styrkekram :)

10 Solstjärnan :

skriven

Nä inget vidare med sjukdomar,dom vill man välja bort!
Så tråkig sidoeffekt din cancer medicin ger..klart att du är led.. Operationen kommer gå bra och du får blöda det ur världen.Lycka till!
Bra att det blir lite shopping i Ikea,det piggar upp😊
Kram Solstjärnan 🤗

11 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Lycka till idag med op <3
Hoppas ni hittar ngt trevligt på ikea

Här står mammografi på agendan i regnet

Kram Anki med flock

12 Mercan:

skriven

Esmaralda jag önskar att du alldrig mera ska operetas 😌💕🙏önskar dig hälsa 😌tack för ditt stöd igår ,det betyder mycket för mig😌💕👍lycka till idag hos läkarbesöket😌💕🤗🙏

13 Hon:

skriven

Hoppas allt går bra och krya på dej 🙏
Kram

14 MalinS:

skriven

Lycka till och krya på dig finaste Ezmaralda ❤️

15 Smaragd :

skriven

Krya på dig!

Kram!

16 Dunegull :

skriven

Lycka till och krya på dig ❤️‍🩹

17 LottaS :

skriven

Kramar och goda tankar!

18 Skytten 1:

skriven

Hoppas det går bra idag med sjukhusbesöket.

19 Esset:

skriven

Näe, dra på trissor nu får det väl ändå räcka tänker man.

Håller tummar att det ska gå bra idag.

Lite mys på IKEA lättar alltid upp :)

Krya på dig!

Kram

20 L:

skriven

Stackars stackars dig!
Hoppas du blir frisk snart och kan göra allt du vill göra.

Kram

21 .:

skriven

Tänker på dig idag. Det kommer gå fint ♥️

22 smulan:

skriven

Usch vad jobbigt, jag tycker du borde få bestämma själv, hoppas läkaren lyssnar på dig .
kram

23 Jen2:

skriven

Önskar dig all lycka till idag ❤️
Ville också bara säga att jag inte längre alls kan se din blogg via appen sedan någon vecka. Men kanske bara jag som har bekymmer med det?

24 Nornan :

skriven

Men vad du drabbas! Ja du kan absolut be om en hysterektomi. Nu för tiden görs operationen oftast genom slidan så ingreppet är inte lika jobbigt som en buköppning.

Krya på dig kram!

25 F:

skriven

Hoppas att det kommer att gå bra 🌸

26 Drutten :

skriven

Men attans 😔
Håller tummarna och krya på dig 🤗 ❤️
Mvh Drutten

27 Ie:

skriven

Lycka till! Det kommer att gå bra. Sköt om dig!

28 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Trist att du har drabbats en tredje gång, hoppas du får den behandling som du önskar.
Jag har också fått en förtjockad slemhinna i livmodern som visade sig vara cancer. I morgon ska jag operera bort både livmoder och äggstockar via titthålskirurgi.

Stor kram 🐈‍⬛

29 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Trist att du har drabbats en tredje gång, hoppas du får den behandling som du önskar.
Jag har också fått en förtjockad slemhinna i livmodern som visade sig vara cancer. I morgon ska jag operera bort både livmoder och äggstockar via titthålskirurgi.

Stor kram 🐈‍⬛

30 Lydia💕:

skriven

Nu får det vara slut på sjukdomar
Krya på dig
Kram
Lydia 💕

31 Angeli:

skriven

<3

32 Isabella:

skriven

Hej, undrar en sak angående vår sommarstuga, blir den såld eller kommer den att bli kvar.
Tacksam för svar.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: