Varningar.....

Varningar:
 
Kvinna född den 19 maj 1987 och som  planerar en resa till Italien eller Turkiet.
Välj Italien. Om du väljer Turkiet kommer det att bli en hel del obehag som du önskar att du vore utan.
 
💖
 
Kvinna  bosatt i Stenunghsund och som är mamma till tre barn omkring tonåren och du dejtar en man som  visserligen är supersnygg men du har redan uppmärksammat hans dåliga humör och dåliga attityd, Gör slut snarast. Håller du fast vid honom kommer det att bli obehagligt.
 
💖
 
Du är en ung mamma, 17 eller 18 år och  du försöker bryta dig loss från dina destruktiva hemförhållanden.  Du har blivit lärd att socialen ska man akta sig för... men  du ska inse att det gäller inte dig utan bara dina föräldrar.  Vänder du dig till socialen får du hjälp och jag är säker på att de förstår dina problem. Det känns inte bra om du fortsätter att bo hemmna, tråkigheter kan komma.
 
💖
 
Du kvinna i 40-50 års åldern som missbrukar... nu är det så att du har en stulen bil på din uppfart och polisen har kartlagt och följt upp annat också  och snart kommer de och knackar på.
Föregå dem och ta steget direkt in på rehab.. för du vill ju blir kvitt ditt beroende.
 
💖
 
Nu önskar jag er alla en riktigt fin lördag.
Här blir det lugn och fint...en kort promenad kan det tänkas bli men annars  ingenting särskilt.
Idol ikväll  och hemgjord pizza... mums !!
 
Kram & kärlek 💖
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Igår kväll ska jag gör mig ordentligt inför myskväll då var jag i sovrummet så fick jag något bild och något positiv stämningen som skratt som det händer i min lägenhet då C kvinna titta in min lägenhet. Jag förstår inte den sammanhang. Kan du ser något av det? Och är det något bra?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag drömmar något om Natasa som sagt att jag ska blir intervju här gång igen efter ifjol. Stämmer det så det blir här terminen eller nästa år?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Känns som jag har blir mer positiv just nu under här vecka än tidigare. Det känns skönt att jag kunde släppa en del också och fokus på framtiden även jag hoppas på när jag ses C kvinna så vill jag att vi ska har kul och trevligt dag. Bara en mysigt stunden och glömma allt problem och negativ den stunden när vi är hos mig eller i skogen så vi kan bara har trevligt och positiv så gör dag blir lättare så tänker jag.

Vore bra?

Ha det bra

Svar: Du tänker rätt men planera och tänk inte för mycket utan låt saker och ting komma som de kommer ibland, kram :)
Esmaralda

4 J:

skriven

Gomorgon,

Hoppas att de som varningarna är till läser detta 🙏

Igår kväll efter jobbet såg jag att jag hade fått några sms av samma person. Kommer det bli bra?

Åhh gott med hemmagjord pizza och Idol.

Hoppas att du mår bättre nu.

Kram

Kram

5 💖:

skriven

Godmorgon,
Bra med varningar, hoppas dom når ut..
Skönt med en avkopplande lördag för dig 🤍
Här blir det babbel o bubbel 🥂med ett gäng väninnor, nya som gamla, det jag fram emot..
njut av Lördagen! Kram

6 LottaS:

skriven

Det var viktiga budskap, ta hand om er ni som det gäller. Och en sådan exakt detalj som födelsedatum, nyfiken hur det kom fram!
Es, tips på serie med annorlunda miljö: Billionair Island. Inte vad man kan tro utan drama och intriger runt laxodling utanför Trondheim! Inte bästa nånsin utan fascinerande på annat sätt.
Ser du om det blir rekordkallt här hos oss i vinter? Länge?

Svar: Födelsedatumet och andra detaljer, det bara kommer när jag öppnar upp och tar emot....Kallt i vinter kan det bli, kram :)
Esmaralda

7 Solstjärnan :

skriven

Hoppas dessa damer läser dessa varningar och kan undvika obehagligheterna.
Bra att du tar det lugnt,det behöver du som inte ännu är i skick.
Har börjat se över lediga jobb och undrar om mitt kommande jobb finns i min stad eller måste jag börja söka jobb någon annanstans?
Igår fick jag en trevlig pratstund med mannen som servade min värmepump😊Sådana här gånger märker jag verkligen att jag saknar en man i mitt liv😊 Så håller tummarna att min SM och jag möts så fort som möjligt 😊
Det känns bra att du sett att vi möts😊

Ha en bra lördag och
fortsatta krya på dig hälsninga o kram från mig🤗

Svar: Sök gärna också i närområdena... på köravstånd, kram:)
Esmaralda

8 Mags:

skriven

Hej kära du,
Mina barn och barnbarn planerar att åka till Filippinerna i Mars
Jag har blivit medbjuden ska jag tacka ja
Kram❤️

Svar: Hade kunnat bli en riktigt fin och speciell resa, kram :)
Esmaralda

9 Hon:

skriven

Hej,
Ser det ut som att jag och hans barn blir mera bekväma och kända med varann längre fram, eller kan det bli jobbigt så att de inte gillar mej? Är ju så ovan med barn...
Kram

Svar: Tiden ser ut att arbeta för er på ett bra sätt, kram :)
Esmaralda

10 Bjork:

skriven

Hej händer det något vid jul för mig efter som jag får tecken om jul med jämna mellan rum?

Kram

Svar: Känns som en lugn och bra jul, kram :)
Esmaralda

11 Berg:

skriven

Fint med dina spontana spådomar, hoppas de når fram! Så bra att varningarna är specifika, då är det tydligt vem det gäller och ingen behöver oroa sig i onödan.

Så skönt med några fina höstdagar nu, blir att passa på att röja undan i trädgården innan det blir kallare. Ser du något om hur mannen bor? hus? Kommer han att vara flyttbar?

Ha det fint! Det lät härligt med hemgjord pizza och idol!

Svar: Han bor i eget, hus eller lägenhet och det känns som om han kan vara flyttbar men inte så långt... kram:)
Esmaralda

12 Mercan:

skriven

Esmaralda ska först dit på Fredag den 18de om två veckor ,tror du jag hittar något då min byxa eller larph lauren jacka,och dröjer min tiger byxa till nästa år🙂‍↔️🥹💕

13 S-G:

skriven

Vem blir president i USA ?

14 AnnaK:

skriven

Får han köpt sitt hus snart? Eller är det bara ett spel alltihop.

Kram 🤗

15 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

På tal om varningar… vår fina lilla kanin ska snart kastreras, ser du om det kommer att gå bra?

Och hoppas han inte ändrar sig alltför mycket efter ingreppet? Han är sån myskanin nu, älskar att mysa och bli kramad och klappad. Hoppas det beteendet inte försvinner?

Kram

Svar: Känns som om kastreringen kommer gå bra, jag ser inga varningar.Hans goa beteende kommer vara kvar, kram :)
Esmaralda

16 Jossan :

skriven

Godmorgon

Jag har fått höra att jag tar emot andras känslor genom magen. Detta drar ner mig helt.. Hur kan jag stänga av det?
Finns det någon Sten som man kan köpa eller något?

Ser det ut som vi kommer träffa killarna någon dag? Men känns inte som de är intresserade att umgås…

Idag blir det att träffa en kompis på en sen lunch!

Kram

Svar: Träna dig på att stoppa sådant som du inte vill ta in.. med lite träning tror jag att du klarar det bra. Kram :)
Esmaralda

17 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, myser på i Stockholm 🫠. Hoppas att kvällen bli lovely. Kommer någon speciell titta på mig och gilla min look ? Är min känsla rätt att det kan bli lite kändisar ikväll ?
Kram

Svar: Någon kändis kan det bli.. och du kommer vara fin som alltid, kram :)
Esmaralda

18 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Hoppas verkligen dessa varningar hittar fram !
Ha nu en lugn lördag <3
Pizza och idol låter perfa!

Här åks det till äldsta sonen där yngsta sonen hjälper brorsan med trallbygge.
Lilla mamman Mira älskar när bägge brorsorna är på plats och hon storstrivs hos äldsta sonen .

Kram Anki med flock

Svar: Vad roligt att ni hjälps åt i familjen.. du har fostrat dina grabbar bra !Kan tänka mig att lilla mamman är lycklig när hon har alla samlade... kram :)
Esmaralda

19 Skorpan:

skriven

Det ante mig att det skulle komma varningar också, men i o för sig bra för alla dem som varningarna gäller. Hoppas alla de läser dessa.

Det usla sovandet fortsätter o det är ju så frustrerande. Förstår inte vari felet ligger...

På måndag ska jag till ögonläkaren, kommer inte ihåg när jag besökt en sån senast. Har en jäkla utväxt på mitt vänstra ögonlovk som bara växt sig större o nu irriterar också. Ser du Es om jag kanske kan få den borttagen under besöket? Man vet ju aldrig vad det kan vara...

Idag fest hos grannflickan som blir konfirmerad. Får se om grannkarln är alls talför ;).

Pizza o Idol låter mysigt.
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Se till att få utväxten borttagen.. kanske du behöver en speciell tid för detta.. men det är dags. Vad roligt med konfirmationsfest, kram :)
Esmaralda

20 Maria:

skriven

Tänker R på mig ännu, eller har han lagt det bakom sig? Kram detsamma trevlig helg.

Svar: Tror han är på väg vidare, kram :)
Esmaralda

21 .:

skriven

Hej Es!

Jag har väldigt svårt att tänka mig det. Men har hen glömt mig?

22 .:

skriven

Och trevlig lördag till dig med :)

Svar: Tack :)
Esmaralda

23 Mimi:

skriven

Hej!

Känner sån oro. Tror att det beror allt oljud och sömnbrist. Blir det bättre och oron försvinner? Oroar mig också för mammografin nästa vecka.

Kram

Svar: Kan ske du ska jobba på att försöka acceptera ljud... helt ljudlöst kan det inte bli.. alltid är det något som låter... i bostaden eller utanför.... kram :)
Esmaralda

24 Spådomen:

skriven

Ingen tvekan utan att spådomen var till mig och jag tar den till mig. Tack . Kram.

Svar: Vad bra att spådomen hittade rätt, kram :)
Esmaralda

25 Bjork:

skriven

Hej ska ta en skön promenad efter lunch :)

Tänka att få fika med någon snart:)
Och så lyckades jag köpa kyckling som går ut i morgon.

Kram

26 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du hur många år det tar så att Hörü överför första våningen permanent hemma i Bulgarien🥹

Svar: Det ser jag inte men jag tycker ni ska prata med henne nästa gång ni kommer dit, kram :)
Esmaralda

27 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret :)

Ses jag och min nya vännina snart tro?

Kram

28 Mimi:

skriven

Hej!

Jag kanske är lite ljudkänslig men det är höga ljud från järnvägen. Det dunkar på ordentligt och surrar högljutt och ett enerverande tjutande ljud. Värst nattetid eftersom de jobbar när det är lite tågtrafik. På dagarna är det oftast mindre oljud. De lär väl snart bli färdiga med upprustningen av järnvägen. Kommer oron att försvinna så småningom??

Kram

29 Lotta S:

skriven

Kommer det lösa sig bättre än jag befarar angående min kulminerande ekonomiska oro?

Svar: Det ser ut att komma en lösning, kram :)
Esmaralda

30 Skorpan:

skriven

Tack Es!

Jo jag måste få den borttagen för den har ju börjat irritera så. Borde kanske kolla mig i spegeln mera grundligt nu o då, hade inte märkt att den har blivit så stor, min utväxt. Lite obehagligt ställe den sitter på med tanke på borttagningen men det finns ju de som kan sånt också. Sjalv skulle jag väl ta till saxen ;).
Kram Skorpan

Svar: Det går nog rätt smidigt att få den borttagen... gör det nu innan den blir större... kram :)
Esmaralda

31 Är det mig varningen gäller :

skriven

Är det mig varningen gäller ? Kan parta till det ibland. Hoppas polisen inte har koll på det.
Kram

32 Jess:

skriven

Hur kommer det gå för mamma?

33 Berg:

skriven

Tack för svar! Skönt att han har eget. Förstår att det kan vara svårt att vara flyttbar långt, finns säkert hemmavarande barn i någon form. Bara att hoppas att distansen oss emellan inte blir för lång. Allt annat får ordna sig med tiden.

34 Iréne:

skriven

Hej Esmaralda

Vart med denna man i 6 år vi bor inte ihop .
Men han ska bestämma mycket vad jag ska göra å inte göra..
Senast igår vart han sur för man skulle gå på ett återbesök ., Som jag vill ha reda på saker å ting om min hälsa .
För han tycker att den läkaren är en falsk männniska som suger pengar av folk osv.

Snälla hjälp mig på rätt väg , har ingen ork eller enrgi kvar snart med allt ...
Kan du se om jag ska fortsätta med denna man

Kram Iréne



Svar: Det är viktigt att du fattar egna beslut kring dig själv och lever dessa beslut... ingen annan ska få bestämma över dig. Kram :)
Esmaralda

35 Helena Ir:

skriven

Tack för svar igår. Hade en väldigt trevlig kväll igår. Trevligt sällskap och fin musik. Somnade gott kl 2 på natten. Lite onykter ;)

Åker hem och kollar Idol mm. Imorgon nya äventyr i Stockholm.

Ha en fin lördag
Kram

Svar: Härlig kväll du hade, så roligt :) Ha fortsatt kul på dina äventyr :) kram
Esmaralda

36 Mercan:

skriven

Tack så hemskt mycket söta Esmaralda🤗💕😌👍🙏hoppas varningarna når bloggfamiljen🙂‍↔️💕🙏

37 Ghostwriter :

skriven

Känns det som jag ska lyssna på läkarna ifråga och ta medicinen jag fått tills annat anges? Jag tycker det ger mig ångest av tanken på att käka medicin, speciellt att de inte känns av rätt anledning… och att de ska trappas upp rejält på kort tid ..



Kram

Svar: Just nu bör du nog lyssna på läkarna och samarbeta med dem, kram :)
Esmaralda

38 Naturvän :

skriven

Hej!
Hoppas innerligt varningarna kommer fram

Röjardag och nu blir det fika med cheese cake på terassen.

Ser du om mannen i huset kommer flytta ihop med sin nya kvinna? Tiden får kanske utvisa...

Kram

39 Mimmi K:

skriven

Hej Es!
Är nu inne på min andra penicillinkur. Har lunginflammation :( Ser du om det snart vänder för mig?

Och så min sambo.... Han har sagt att jag ska berätta allt om något känns fel, det funkade i början men nu när jag gör det går han i försvar... Så då drar ju jag mig för att berätta. Varför har han ändrat sig?

Kram från en sjukling till en annan :-)

Svar: Det verkar som om er dynamik förändrats....och just det kan ni behöva prata om... kram :)
Esmaralda

40 Emiza:

skriven

kommer jag ha barn med P?

41 Mamma:

skriven

Vilken mysig kväll du har framför dig 🥰
Min yngsta dotter ska träffa Försäkringskassan om någon vecka för att diskutera arbetsträning.
Förra gången var det lite för tidigt och hon fick avbryta.
Kan du se om det kommer att gå bättre denna gången?
Kram ❤️

Svar: Ja, bara hon hamnar på rätt ställe så kan det bli bra, kram :)
Esmaralda

42 Bjork:

skriven

Hej bor min blivande själv nu?

Längtar efter hanefter den rätta han med?

Kram

Svar: Han bor ensam nu och längtar han också, kram :)
Esmaralda

43 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du att jag hittar snygg byxa den här månaden,och dröjer tiger söt randiga🤭💕😁😎😁

Svar: Du kommer hitta byxor som du tycker om och trivs med men välj noga, kram :)
Esmaralda

44 Mee:

skriven

Hej Esmaralda.

Kan han tänka sig att gå in i ett förhållande med mig?
Kram

45 Nya steg :

skriven

Fick erbjudande på visning av lgh mittemot mig. Är det stor chans att jag kan få den genom gott intryck eller sätter anmärkningen käppar helt?

Kram

Svar: Anmärkningen kan ställa till det men chansen finns att det kan gå din väg, kram :)
Esmaralda

46 Hmm:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ser chanserna ut att detta kan gå min väg och gå ända fram?
Kram

47 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Kram

48 Helena Ir:

skriven

Tack..musik i kroppen förvandlar en. Helt enkelt den lyfter..blanda det med en del alkohol..Lite skrattsalvor på det..sådär lagom fucking crazy helt enkelt!

Kram:)

49 Isabella:

skriven

Hej, Skrev till dej i lördags, men har på känn att jag gjort eller tryckt på nåt så det int farit fram. Min fråga var att jag besökte min(vår) sommarbostad som vi då äger ilag o nu försöker sälja. Men saken är den att jag ända sen barn älskat att vara på sjön o vid sommarbostad. Nu undrar jag vänligen om du kunde se om jag har nån chans att få behålla den. Har skött räknar/uthyrningen osv osv. Mitt ex vill inte betala trots att den är gemensam. Mina barn har hjälpt mej med att se till att allt är i ordning där. Har en bit ca 20 sjövägmitt hjärta blöder för sommarbostad en, där kan jag andas. Ser du nåt om vad som kommer att hända. Så tacksam för svar. Häls Isa


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: