Cravings.......

 
 
Japp, så här kul ser jag  ut.. och utslagen  på hals och haka 
är det lilla... nacken ,örat och ryggen är värst & vänster arm.... och tack o lov så kan jag ju inte se detta själv.
Det man inte ser,  det finns inte... he he he 😁
 
Men i morse fick jag ett kärt besök.... lille MG  tittade in en stund, hoppade upp i sängen och höll mig sällskap.  Jag  nickade till och när jag slog upp ögonen igen var han borta.
 
Jag har en sådan märklig craving idag... kålpudding.... omg omg...  så sugen jag är och  när jag skriver detta är klockan bara  strax efter nio på morgonen.
Jag behöver nog sova en stund till och lugna ner mig lite  😂
 
 
Inte heller idag besvarar jag frågor men hoppas vara i bättre form i morgon
Tack för era krya-på-dig hälsningar... det värmer ska ni veta.
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
 
1 Helena Ir:

skriven

❤️

2 Anki:

skriven

Godmorgon finaste Es
Så fin med utslag o allt <3
Så roligt att MG kom förbi o höll dig sällskap <3
Du behöver all healing du kan få
Vila nu ordentligt !

Här googlas det nu på vaccin för bältros !

Kram Anki med flock

3 MalinS:

skriven

Skönt att få en uppdatering och att du inte besvarar frågor idag. Vi har varit bortskämda här på bloggen. Se till att vila så länge du behöver.

Ps du är ultrasnygg no matter what!!

Kram

4 Solstjärnan:

skriven

Härliga MG som besökte fina matte❤️
Han finns vid din sida även nu din kära MG😊
Nu ska du vila o ta det lungt,sköta om dig och hoppas du slipper detta nu så fort som möjligt.
Krya på dig energi skickas😊
Kram 🤗

5 Skorpan:

skriven

Eländes elände, hoppas på att medicinerna har hjälpt, ens lite.
Fortsatta krya på dig kramar i massor!!!!!
<3 Skorpan

6 Liljan :

skriven

Godmorgon 🌄☕️
Alla verkar förstå att du är sjuk, skönt! Jag och säkert flera är nog så imponerade att du ens orkar och vill uppdatera oss om vad som sker.
Jag ska ta och googla på bältros om en liten stund när jag har skrivit klart.
Fick en ledig dag för att ägna mig åt att plugga. Den började iaf bra med att jag har sovit så gott som hela natten. Ingen musik, hör bara elden och en fluga som har lyckats ta sig in i huset.
En riktig mysmorgon!
Kram!

7 Ingela:

skriven

Hoppas att du fick din kålpudding och hoppas att du piggar på dig snabbt🌷

Krya på dig!

Kram Ingela

8 Mercan:

skriven

Ah lille söte MG besöker dig när du mår inte bra Esmaralda🤗💕🙂‍↔️😌🙏krya på dig🤗💕🙂‍↔️🙏

9 SOL:

skriven

God bedring Ez. Det får bare ta den tiden det tar,bare å akseprere situasjonen og la kroppen lege seg. Klem🥰

10 Ie:

skriven

Jag brukar inte kommentera så ofta, men jag läste precis gårdagens blogg och herregud, vad du har varit med om! En halvtimme med ryggmärgsstick utan
bedövning! Och du säger att det inte var så farligt... Vilken kämpe du är!

Krya på dig!

11 Ally:

skriven

Fortsatt krya på dig!❤️
Kram 🤗

12 Alex:

skriven

Krya på dig!!

13 Angeli:

skriven

<3

14 .:

skriven

Hej Es!
Hoppas verkligen att bältrosen försvinner fort.
Trevligt med MG som sällskap :)
Återigen, krya på dig!

15 Blä..:

skriven

Kära du vad allt som du råkar ut för. :-(
Såklart hoppas vi på bloggen på snart tillfrisknande men även som någon skrev vila å fokusera på dig själv nu det tror jag oxo är bra. :-)

Försöker sända lite healing.

Kram

16 Malva:

skriven

Tänk att du skulle drabbas så här illa av bältros. Jag vill pigga upp dig lite och har bakat kolakakor och i dag har jag skickat dig en burk. Hoppas den snabbt ska komma fram. Krya på dig nu. Du är viktig för mig och för så många fler. Stor kram.

17 Smulan :

skriven

Tycker du är fin,
Ta hand om dig och vila. Hoppas du fick din kålpudding
:)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: