Dag 4

 
Ett träd översållat med små gulliga äpplen i kanten av vår trädgård och jag blev så sugen att jag knipsade mig  ett och  bet av en stor tugga.... fifan...  jag spottade och fräste.. fy fasiken  så bittert !!
Några fler äpplen blir det inte för min del.
 
 
 
I går hade vi besökare hela dagen... underbara fantastiska människor... tex så fick  en  av regressionskunderna  uppleva fem liv... och en av spådomskunderna hade sin långhåriga tax med sig som glatt skuttade runt på gräsmattan och det var svårt att förstå att  lilla Taxametern hörde hemma i Alltet sedan 9 år tillbaka....... och mångla fler happenings både för oss och kunderna.
 
Framåt  kvällen hade Nettan spådom och regression via telefon.
 
Vi hade 1 1/2 timmes ledigt vid lunch och for till lilla byn Ätran  och den enkla restaurangen som finns där.
 
 
En imponerande meny med massa gott att välja mellan och vi valde
spagetti med köttsfärsås... och kocken berättade att såsen var hans eget recedpt, lagat från grunden.
 
 
Maten  lagas och serveras av den trevlige kocken !!
 
 
Det var supergott !!
 
Vilken tur  ändå att enda restaurangen inom  1 mils omkrets har god mat !!
Hit kommer vi ta oss fler gånger.
 
Det blev en sen arbetskväll.. och  sen en stund framför TV:n innan vi slocknade som små ljus !
 
I dag är en ny dag och idag är vi LEDIGA.. jajamän.. och har har planerat att fara till Ullared.
 
I dag kan jag alltså inte besvara frågor.
 
Men om du vill boka tid till telefonspådom eller telefonregression med Nettan så är du välkommen att höra av dig till henne också under dagen idag.
 
Kram & kärlek från oss💖
 
 
1 Månskenet:

skriven

Av de små sura äpplena går det fint att laga marmelad - har själv inte testat, än, men lär bli godare än av vanliga äpplen.
Ni ser ut att ha det mysigt där! Ni hittar alltid fina platser verkar det som! Ha det gott, kram!

2 Skorpan:

skriven

Trevlig Ullaredsdag!
Läste att Pernilla har kommit ut med en ny kollektion...
Kram Skorpan

3 Helena Ir :

skriven

Ha en skön ledig dag!
Kram

4 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Härligt att ni tar ledigt . Även om jag inte skulle kalla Ullaredsbesök för ledigt haha .

Här gjordes ditt recept på dillkött igår och det vart kanongott !!! Inte sista ggr jag gör den

Ha nu en härlig handlardag !

Kram Anki med flock


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: