Dag 5 och nöjd kund....

I dag börjar jag bloggen med  en gästblogg från : Siv
 
Hej Es och Nettan och ni andra i bloggfamiljen
 
Har ni inte gjort regression så gör det.
 
Jagh gjorde en regression på  telefon med Nettan och  först tänkte jag att det aldrig skulle funka, att jag inte skulle kunna koppla av och i början  kändes det som allt bara var mina fantasier.
 
Nettav vägledde mig varsamt och hjälpte mig hela tiden vidare och mitt första besök var tidigt i min barndom  i detta livet när min mormor passade mig. Hon  avled när jag var 4 år.
 
Jag såg hur hon körde mig i min röda vagn och jag såg himmel och trädtoppar ovanför mig.
Mormor sjöng för mig och jag var fylld av en känsla av stark kärlek.
 
När jag var klar med den biten i min barndom  fick jag visualisera en hiss som jag gick in i och jag fick trycka på en av knapparna i hissen och valde  våning 4.
 
När jag kom fram och klev ur hissen så ser jag att jag samtidigt kliver ut på en stor scen med ett stort folkhav framför mig.  Nettan ställer frågor och hjälper mig att lokalisera mig. Jag är utomhus och  jag har starka strålkastare på mig.
 
Så börjar jag sjunga och jag känner igen rösten  som min men samtidigt som någon annans, det är svårt att förklarta.
Människor klappar händer, en del dansar och jag  känner att vi befinner oss i Amerika.
Jagf är omtyckt och hyllad och känd och det känns som att jag trivs med detta.
 
 
 
Jag tar hissen till en ny våning och när jag kliver av ser jag att jag har små smutsiga fötter och en långt trasig klänning. Jag är barfota och jag är hungrig och jag är ett barn.
Jag går runt och tigger mat på ett torg av gummor som säljer all möjligt och bilderna visar att det här är långt tillbaka i tiden.
 
Jag har en sådant stark känsla av ensamhet inom mig och av att vara oälskad.
Någon mamma finns inte i mitt liv men jag en mormor som mitt vuxna jag förstår är svårt sjuk och sängliggande i sin lilla stuga. Jag sover hos mormor men hon kan inte ta hand om mig och inte om sig själv.
 
Mormor avlider och jag  flyttas till ett ålderdomshem där jag får bo bland gamla och sjuka.
Det blir inget lyckligt slut på det livet. Jag drabbas av allvarlig sjukdom som verkar vara kikhosta och avlider i den sjukdomen och då är jag inte vuxen än.
 
Så tar jag hissen till översta våningen och när jag klivet ut befinner jag mig på en båt. Det ser ut att vara en fiskebåt. Havet stormar och vågarna piskar och de som arbetar på fiskebåten runt mig har panik.  Jag verkar inte ha någon uppgift direkt och är nog yngre än de andra. 
Två män spolas överbord men till slut kommer vi i land.
 
 
Aldrig mer till sjöss, bestämmer jag och  sedan blir det ett hopp i tiden och jag  har familj, fru och barn och arbetar som  skräddare. Jag är nöjd och glad i mitt liv. Jag tar över skrädderiet och vi har det gott ställt.  Jag blir riktigt gammal i detta livet
 
Ja, detta var lite av vad jag fick uppleva under min regression
Insikten att  vi hela tiden får nya liv och nya möjigheter var en stark känsla som fyllde mig med glädje och meningsfullhet.
Nu känner jag mer styrka i livet jag lever idag och ska leva det så fullgott som jag bara kan.
 
Lycka till ni andra som ska göra regression, ni kommer inte ångra er.
 
Massa kram från  Siv
 
 
Tack Siv för att du ville dela  din regression med oss.
 
Våra tider för personliga besök är slut men Nettan kan göra loss ett par timmar för regression via telefon/skype eller Facetime.
En regression tar ca 2 timmar och priset är  800 kronor, alltså kraftigt reducerat.
Nettan är utbildad regressionsterapeut och har mycket lång erfarenhet.
 
Spådom kostar 350 kr för en halvtimma och 500 kronor för en timma. också via  telefon.
 
Vill du veta mer eller vill du boka så välkommen att kontakta Nettan
 
Telefon: 070 889 8733

 
 
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tänker ofta på caron och jag önskar mig alltid att hon gav mig tillräckligt tid också. Få mig känner blir lyssna och förstår av Caron. Hon sviker mig. Jag vet inte hur ska jag släppa henne. Jag har alltid behöver henne också.

Det är så svårt att gå vidare från caron...

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Det är så svårt med min känslan om C kvinna. Jag vet inte hur ska jag hitta den hållet som är rätt. Jag hoppas att hon förstår något gång hur har jag tufft just nu...

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tänker på det är ingen som förstår hur jag mår inom mig själv och jag har så mycket funderar över som jag behöver prata med den person som kan gav mig en känslan tryggt och lugnt.

Caron finns inte på länge men jag vet inte om det kommer någon som jag kan prata med så mycket om.

Det känns så svårt just nu för mig och jag är i tufft perioden.

Jag vet inte vad ska jag gör.

Ha det bra

Svar: Försök att lita till dig själv och dina känslor... visst är det bra med samtalspartner men man måste inte alltid få bekräftat av en annan person.....kram :)
Esmaralda

4 Lucia :

skriven

God morgon,

Blir det flytt för oss innan jul detta året?

Kram!

Svar: 70 % chans att det blir så, kram :)
Esmaralda

5 Sara:

skriven

Hej! 💕
Vad för känslor kände han igår när han såg mig?

Svar: POsitiva känslor, han gillade vad han såg, kram :)
Esmaralda

6 Maria:

skriven

Är Riccardo min soulmate? Kommer jag att höra ifrån honom igen? Kram!

Svar: Känns som om det kommer finnas en annan så småningom, kram :)
Esmaralda

7 <3:

skriven

Godmorgon Es, hur är D L som person ? Vad är det han gillar med mig ? Tycker det är lite konstigt att han är singel.
Kram

Svar: Han verkar vilja styra och ställa när man lärt känna honom, kram :)
Esmaralda

8 Bjork:

skriven

Hej får jag se min blivande spela fotboll framöver?

Kram

Svar: Möjligheten finns, kram :)
Esmaralda

9 Tess:

skriven

Godmorgon Es

Spännande med reggression.

Nu har vi sålt huset och står båda utan bostad, hur kommer det gå? Kommer vi båda hitta bra boenden? Vad kan du se?

Kram

Svar: Ni kommer hitta boende men köp ingenting i panik... hyr gärna först och ta tid på er att leta efter det ni vill ha, kram :)
Esmaralda

10 En trevlig prick:

skriven

Godmorgon,
Såå roligt att få ta del och läsa delar från din regression Siv, Den ger en ro på något sätt, att vi hela tiden föds igen och igen tills vi är klara. tack snälla för du delar med dig.

Behöver dina råd Es; Igår träffades vi och ja, det blev en mysig intim stund.Jag tycker mycket om hans sällskap och vill ha något mer än bara just sexet..Jag pratar inte livslång relation på något sätt, men lära känna, middagar, umgås utanför husets fyra väggar, hitta på saker.. kan det utvecklas till det om jag tar det lite långsamt och inte driver på? (vilket jag annars tyvärr kan göra)
Sen undrar jag även om han träffar sitt ex och om dom har intimt med varandra?
Önskar dig och Nettan fortsatt fin dag!
Kram :)

Svar: Ärligt talat så ser jag inte denne man i din framtid och det verkar som han mest är ute efter kravlöst sex... hur han har det med exet ser jag inte, kram :)
Esmaralda

11 Dani:

skriven

Hej!
Har tenta idag vid klockan 2 ser det ut att gå bra?

Kram☘️

Svar: Runt 65-70 % att du blir godkänd, kram :)
Esmaralda

12 smulan:

skriven

Tack Siv för att du delar med dig.

Katten är fortfarande borta. 3 veckor nu, barnen är ledsna och saknar henne.
Finns det en chans att hon dyker upp snart. eller är hon borta för alltid .

Svar: Ju längre hon är borta desto mer talar för att hon hittat ett annat hem.. och jag förstår hur tråkigt detta är. Kram :)
Esmaralda

13 Sol i sinne:

skriven

Siv, jag håller 100% med dig. Regression har gjort underverk för mig. Jag fick under en regression insikt i varför jag är så blyg och rädd och den insikten innebar att jag kunde programmera om mig själv och mitt liv blev mycket bättre. Kramar på er alla.

14 SarA:

skriven

Härligt med så goda upplevelser.
Har nu påbörjat min nya tjänst och jublar inte av glädje. Men hela tiden dyker det upp nya tjänster att söka och nu äntligen på ett företag jag länge haft ögonen på. Blir vikariatet mitt?
Kram

Svar: Det finns en god chans, kram :)
Esmaralda

15 Tingeling:

skriven

I morgon har jag bokat regression och det blir min tredje gång. Jag rekommenderar alla, det är helt magiskt och det gör i alla fall mig till en bättre version av mig själv, kramar och tack Nettan för allt du gjort för mig i regressioner.

Svar: Nettan hälsar och tackar, kram :)
Esmaralda

16 Bjotk:

skriven

Hej tack för svaret:)

Får jag se hur minsysterson har det i nässjö?

Kram

17 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tack Siv för att du delar med dig <3
Det inspirerar !

Hoppas ni fick en trevlig handlardag igår och hittade ngr spännande fynd .

Här föll efterlängtat regn i natt .Hösten rycker allt närmare ,
Min fina nya granne har nu flyttat och hon har hyrt ut huset .Hann bjuda henne på en lunch och saknaden kommer bli stor då vi har en speciell kontakt.
Blir det permanent eller kommer hon tillbaka ?
Vi säger att vi ska ses men jag vet hur det blir ...

Igår var jag till sjukhuset för vattengympa och det känns idag vill jag lova..
Idag står fotvård på agendan
Trevlig Tisdag !

Kram Anki

Svar: Lite folk i Ullared.. och man kunde ta sig runt i godan ro.En tackar för att det blivit svalare och regnet igår var välkommet
Känns inte riktigt som om grannen komma tillbaka för att bo och gör hon det så blir det nog bara för en kortare period
Härligt med vattengympa ! Kram :)
Esmaralda

18 Vännen:

skriven

Min kompis blev singel för två veckor sedan. Nu har hon börjat träffa två killar. Är de något för henne eller är han bara något för att reparera sig själv? Tycker hon går för snabbt fram med allt. Hur blir det för henne? När ska hon acceptera att hon borde fokusera på sig själv?

Svar: Hon behöver ta mer tid för sig själv annars är risken att hon satsar på fel kille, kram :)
Esmaralda

19 G:

skriven

Det är så spännande med regressioner… jag hoppas kunna också göra en, men nu är ekonomin prioriterad på andra saker.


Es, ser du om det blir någon graviditet denna månaden?


Kram!

20 Misstjejen:

skriven

Hej

Om jag ska lita på mig själv och lyssna på min egen känslor då ska jag inte igång hela tiden för bara andra vill. Som längesen bruka jag gav egentid med mig själv och ha fokus på mig själv som dessa gör mig glad och må bra. Jag ska inte bryr mig om andra som vill jag ska gör si och så.

Då borde jag uppbyggd en starkare trygghet och förtroende för mig själv. Till och med jag ska styra över min egen mående, känslor, tankar, hälsosam och allt.

Då behöver jag bara hitta den verktyget för ta tillbaka dessa igen och stå alltid på min egen sida för vad jag vill oavsett vad andra önskar sig från mig.

Då det är något som jag behöver börja med senare det utvecklas sig till en styrka som är starkare med en bestämt känslan.

Något sätta ska jag börja... jag är trött på att var snälla och låta andra vad dom vill gör med mig.

Så jag ska sätta en gränsen och står på min egen sida. Jag hoppas att jag hitta den tillbaka och utvecklas i det. Blir bättre person också.

Ha det bra

21 Lotta S:

skriven

Spännande upplevelse och grattis till er som lyckas med regressioner!
Så vemodigt att snart bevhöva flytta in till stan på heltid. Vädret inte det bästa just nu för skogsvistelse heller de närmaste dagarna, sen reser jag iväg ganska snart. Blir det bra väder i höst att se fram emot för mer svampplockning efter vistelsen i ert avlånga land?

22 <3:

skriven

Kommer kocken ge mig en liten present idag tror du ? Sån fin man.
Kram

23 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Tack för du delar med dig av din regression, spännande och modigt av dej. Jag har funderat många gånger på att göra en för jag förstår ju att Nettan är väldigt duktigt men jag har inte kommit till det stadiet ännu men jag hoppas det kommer…
Har missat att ni är iväg nettan och du, har inte läst bloggen på länge nu, livet bara flyger fram och tiden räcker inte till känns det som!
Jag har ju en komplicerad situation med mina barn men nånstans känns det som att nån slags öppning är på gång med en av grabbarna, stämmer den känslan? Kommer jag få mer kontakt med honom nu snart? Jag längtar så mycket….❤️
Kram🥰

Svar: Ja, jag tror att din känsla stämmer men ta det varligt och läs av, kram :)
Esmaralda

24 .:

skriven

Hej Es!
Igår började jag äntligen att arbetsträna på det nya stället. Och även om dagen gick jättebra så är det en sak som ger mig så mycket ångest och rädsla. Såpass att det gör ont i bröstet och att jag önskar att jag inte fanns. Har jag ställt till med någonting nu? Löser det sig? Behöver jag vara orolig? Varför kan jag inte bara få landa i att allt är bra. Jag hatar mig själv!

Svar: Nejdå, du behöver inte vara orolig, kram :)
Esmaralda

25 Skorpan:

skriven

Grattis till dog Siv som fick en så lyckad regression :)!

Önskar jag också kunde göra en regression som gav mig tidigare liv att uppleva, men icke. Hopplöst fall både när det gäller regression o spådom ;D.

Förstår inte varför jag sover så uselt igen, dåligt melatonin? Efter vakandet somnade jag om o drömde om en röd cykel som jag cyklade med o när jag stannade så visade sig båda däcken vara punkterade o andra helt vridet. Sadeln stals medan jag var borta o sen insåg jag att det ju inte ens var min cykel :D. Märklig dröm igen.

Idag blir lunchen med min jobbekanta av o det tror jag blir trevligt. Ser du nåt annat trevligt som kan hända denna vecka Es?

Ha det gott o hälsa småfolket... Som också jag såg på fotot. Yess ;).
Kram Skorpan

Svar: Drömmens cykel handlar mer om dina val.. kan vara dags att se över och göra lite nya val.. kram :)
Esmaralda

26 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Ser du hur jag hittar mitt nästa jobb?

Känns så osannolikt att jag skulle få nytt jobb genom att söka via platsannons bland hundratals andra sökande….

Eller blir det så? Hur ska jag lyckas?

Kram

Svar: Jag tycker du ska söka allt det som intresserar dig och känns rätt, osäker på om det är exakt så du får nya jobbet men du ska ha alla antenner ute och var aktiv, kram :)
Esmaralda

27 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag undrar nyfiket om min familj å släkt kommer tycka om mitt framtida bröllop, dvs att de var fint å mysigt lr att de kommer vara annorlunda å att de inte e lika fint som min systers/kusiners bröllop? Kram Shenzi 🌹

28 Lotta S:

skriven

Blir de som köper pappas hus lätta eller svåra att samarbeta med?

29 Skorpan:

skriven

Tack för svar!
Vad kan det handla om för val då? Själv har jag just nu ingen susning om det...
Kram Skorpan

30 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Hejsan Tjejer vad mysigt ni har det...

Fråga

Jag undrar varför så många fåglar flyger i ett våra fönster så ofta sedan några veckor tillbaka? Förr hade det ju en speciell betydelse. Hur ska jag tolka detta?

Undrar också om du får till dig nåt glädjande i mitt Liv framöver?

Ljus&kärlek

Kram-☆♥︎☆

Hoppas på ett svar♥︎♥︎

31 Kvinnan:

skriven

Hej,
Hej,
Försöker få in mer aktivitet i mitt liv och jobba med mej själv på olika sätt, dejtar också.. men känns som att det går lite trögt och blir lätt trött.. men undrar ifall det ser ut som att jag tar steg i rätt riktning ändå eller om du har tips att ge kring detta?
Kram

32 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Är så låg idag. Jag bara ser att folk har fina jobb och är framgångsrika. Blir bara sur och less på allt. Jag vill ha mening i mitt liv men avskyr när det blir pretentiöst. Antar att jag är bitter. Behöver en ljusning. Vad ser du?

33 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag undrar nyfiket om min familj å släkt kommer tycka om mitt framtida bröllop, dvs att de var fint å mysigt lr att de kommer vara annorlunda å att de inte e lika fint som min systers/kusiners bröllop? Kram Shenzi 🌹

34 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag undrar nyfiket om min familj å släkt kommer tycka om mitt framtida bröllop, dvs att de var fint å mysigt lr att de kommer vara annorlunda å att de inte e lika fint som min systers/kusiners bröllop? Kram Shenzi 🌹

35 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag undrar nyfiket om min familj å släkt kommer tycka om mitt framtida bröllop, dvs att de var fint å mysigt lr att de kommer vara annorlunda å att de inte e lika fint som min systers/kusiners bröllop? Kram Shenzi 🌹

36 AnnaK:

skriven

Hoppas ni hade bra shopping igår 😊

Kommer sambon träffa nån ny kvinna? Skulle kännas skönt för såklart får jag dåligt samvete. Önskar att han redan träffat nån.

Kram 🤗

37 Ghostwriter :

skriven

Jag fick hamna på en fantastisk arbetsplats och nu verkar dem tveksamma på vart jag ska vara ännu en gång. Finns det god chans att jag kan få stanna där?!



Kram

38 Ghostwriter :

skriven

Jag fick hamna på en fantastisk arbetsplats och nu verkar dem tveksamma på vart jag ska vara ännu en gång. Finns det god chans att jag kan få stanna där?!



Kram

39 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Hur är det ens möjligt att besöka tidigare liv? Förstår inte hur det går till. Härligt för dom som klarar av det, det gör inte jag.

Känner mig åsidosatt igen och kanske det bara är en dum känsla. Eller hur kommer det sig att då jag skrev och ställde en fråga så har jag inte fått något svar och andra har? Är det tekniken som strular eller vad? Missnöjd är jag.
Tack och kram!

Svar: Det vi varit med om bär vi inom oss.. glimtar av minnen från det som varit... och under en regression plockas dessa minnen fram :) Skriv din fråga på nytt, kram :)
Esmaralda

40 Emra :

skriven

Hej Ez! Vilken typ av jobb får jag i höst? Kommer jag att trivas? Kommer jag att ta mig härifrån snart? Det står still här. Kram

41 Evelina:

skriven

Hej, kommer vi få pengarna idag? Kram

42 Mercan:

skriven

Esmaralda kan det vara så att kvinnan i turkiskt tellwe menade kärleken för mig nästa månad den 18 de ,kan det hända då🤣Esmaralda hittar jag min byxa ska nästa vecka på Onstag dit kl 10:00 eller dröjer det😁😎😁

Svar: Kärleken kan komma när som helst så ha ögonen med dig... kram :)
Esmaralda

43 en trevlig prick:

skriven

Meeeen, det var ju inget kul svar... Hade hoppats vi kunde få en kul höst ihop iaf. Du sa ju tidigare chansen var över 50% och god, vad hände där..? ska jag vara ärlig i hur jag känner i detta, finns chans han tänker om? (nu tänker jag främst här inom några månader, inte i min framtid)
Kram :)

Svar: Något kan det bli även om det är mer tillfälligt, kram :)
Esmaralda

44 Vitlilja:

skriven

Är hon på jobbet som jag pratat med ibland, intresserad av mig? Finns det någon potential där?

45 Mimi:

skriven

Hej!

Hittar jag ett jobb eller möjligen praktik innan jul?

Kram




46 Berg:

skriven

Hoppas ni fyndade i Ullared! Ja, det gör man väl alltid där 😉

Tack för gästbloggen om regression. Många spännande saker som kom upp!

Nu har jag tackat ja till ett extrajobb, velat hit och dit angående detta så länge, så tänker att nu måste jag prova.. inser att det skulle vara svårt att hinna med en kärlek också i allt som pågår.. men samtidigt så vet jag ju att det kan dröja innan han dyker upp, så kalendern bokas upp med annat. Förhoppningsvis försenar det inte mötet, utan när han kommer så får relationen ta den plats den behöver..
Tänker jag rätt? Är mannen också en person med många järn i elden? Ser han ut att vara redo?

Ha det bra!

Svar: Han har många järn i elden och är en aktiv person.. han bör vara redo snart, kram :)
Esmaralda

47 Vb:

skriven

Hej stora es, ser du om chansen är stor att jag blir gravid snart? Kramar

48 Anonym:

skriven

Hej E,

Ser du om jag får komma på intervju på banken i stan? Där vart vi bor? Kram

49 Anonym:

skriven

Finns det möjlighet för oss att skaffa barn ihop? Eller kommer antibiotikan röra tills er en hel del??? Så rädd för medicinen jag tagit .. att det liksom förstår våra planer..

50 Hus:

skriven

Hittar vi huset innan jul?
Kramar

51 Dottern E:

skriven

Hejsan Es.
Jag har det extremt tufft med min dotter.. hon lyssnar verkligen int rock har ingen hyfs alls och bara 9 år gammal är så rädd att hon hamnar i fel väg snart.. vad ska jag göra? Jag håller på bli galen och ta hjälp av någon funkar inte …vart blev det så fel i barnuppfostran VART?!? Jag får all skuld av mamma och mannen att det är jag som är problemet . Kan vara så?

52 E:

skriven

Nöjda kunder är väl ändå det bästa betyget man kan få🌟🌟🌟 Nyfiken på va' han tänkte när vi träffades? 🤗😉

53 <3:

skriven

Så fin present och kort med ♥️jag fick av kocken. Så fint gjort av honom. Har du andra runtomkring märkt att han och jag gillar varandra? Mysig liten fling på semestern. Kommer jag finnas i hans tankar ett framöver och vi möts igen ?
Kram

54 Maddelito:

skriven

Hej ez!
Nu har jag varit på 3 st intervjuer inom djurvård och det är 2 st jag verkligen vill jobba på. Det ena var på djurens vänner o h det andra på en smådjursklinik. Personalen verkar jätte trevliga och snälla. Äntligen fick jag komma på intervju och inte bara nej överallt eller tack vi behöver ingen personal just nu men vi behåller din ansökan.

Jag undrar om jag kommer få något av jobben?

Kramar

55 Mimi:

skriven

Hej!

Kommer min otur att vända och det blir bra/bättre så att jag får lugn och ro?

Kram

56 L:

skriven

Så spännande med regressioner och att kunna hitta den röda tråden i sina 😊

Undrar om mitt jobb. Verkar gå åt skogen. Funkar inte alls. Jag mår inte bra.
Kommer jag lyckas hitta nytt snart?

Kram

57 Hon:

skriven

Hej,
Undrar varför brorsan är så irriterad på mig jämt och ständigt.. shamar mej för att jag typ gör fel på gymet m.m... vet inte varför han ska så lätt störa sig på vissa människor som inte gör honom något illa utan bara för att man är som man är. Borde jag kanske bara strunta i eller undvika honom ett tag? Vill ju inte att han ska ta ner min energi.
Kram

58 Misstjejen:

skriven

Hej

Känns som om här höstterminen blir bara svårare för mig och jag är hela tiden nere och ledsen över allt. Som jag önskar att det var förut.

Och jag vill väl C kvinna ska uppmärksamhet så jag mår inte bra som hon trodde. Hoppas inte ju hon tar risk för det. Utan bryr sig om mig också.

Ha det bra

59 Misstjejen:

skriven

Hej

När jag och C kvinna ska ses före det så vill jag var tydligt med att hon ska ta det lugnt med mig utan skämta för mycket och driva med mig. För min höstterminen är ju tuffare och svårare just nu. Jag vill väl hon ska var omtänksamhet mot mig också och försöka förstår mig.

Jag är för känsligt för allt just nu.

Ha det bra

60 jerseyshore:

skriven

kära Es♡

hur stor chans har jag att lägenheten blir min?
var nyss och tittade på den :)

ha en fin kväll

kram

61 Mercan:

skriven

Esmaralda kommer Hörü överföra till oss permanent första vånningen hemma i Bulgarien nästa år eller dröjer det till 2027 söta Esmaralda🙂‍↔️har varit i andra hand butiken och hittade inget alls såg att de satt dyra prislapar po visa byxor hela 250 kr , men du såg att jag kommer hitta min byxa för det priset som jag önskar, känner mig lugn söta Esmaralda😤💕🙂

62 Dani:

skriven

Hej!
Nu har jag gjort klart tenta? Ser det bättre ut eller sämre?

Kram☘️🌺

63 Mercan:

skriven

Esmaralda 😁du såg att jag hittar samma byxa söt rosa randiga tiger som jag misade och jag är glad för det🤭för ett tag sedan du sa att det dröjer men Esmaralda ser du om det blir snart nu 😁😎😁🙈den här månaden eller under året😁🙈😎of och dem säljer visa kläder dubbelt så mycket dyrt jag ska vara klok och köpa den som är värd och inte så enormt dyrt😡hjälpte idag hemma min mor och hon skickade mig handla mat min älskade mor Esmaralda hon lagar så gott mat det kan jag inte själv ,det vore klokt att lära mig av henne laga så smakrika mat och inte slösa bort till skräp sigg och Esmaralda min mor är emot att jag ska handla begagnade kläder men jag vill köpa i smygg min byxa och ska dölja den hemma jag vet att jag är dum hemskt att jag gör det men i butikerna finns inte snygg märkes byxa of duma jag att jag ens röker och betalar massa för begagnade kläder men det kommer jag att sluta med jag är ledsen bara att jag gör besviken min familj och har stickit ut så ofta att röka och till butikerna😡😤🙂‍↔️🙏alltid känner jag mig trygg när jag skriver till dig Esmaralda tack🤗💕🙂‍↔️

64 Mercan:

skriven

Esmaralda jag läste nu det som har upplevt Siv,tack Siv🤗jag undrar Esmaralda som jag förstor vi alla har tidigare liv men hur blir efter som jag vet vi går till Alltet och träffar där vår familj🙂‍↔️ska jag inte leva i Alltet med min lilla sister som är där när jag dör och med mina föredrar syskon Esmaralda😌🤔😭eller kommer jag att bevinna mig i annat liv med andra😭🤔🥹finns det bara tidigare liv innan Alltet eller efter åckså när jag dör🥹det undrade jag förut åckså Esmaralda🤔🥹💕

65 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tänker lite tankar om min relation till C kvinna är inte alltid lättaste som vi har oavsett vilka och vad vi har varit.

Men jag borde ju var uppskattar det för mig själv även om ibland vill jag mer bekräfta än så från henne.

Men kommer jag accapterar henne som hon är även om hon bete sig lite tokigt ibland... jag vill aldrig var den som andra varit mot mig för jag försöka behandla C kvinna som hon är oavsett hur är det för henne.

Jag hoppas ju jag lära mig med tid och förstår henne också. Det är en stort modigt av mig som har såna relation till henne så menar jag just nu.

Kan du ser det med tid som blir positivare för oss oavsett vilka är vi och allt om oss själv.

Jag vill väl accapterar henne som hon är men jag håller på ju blir bättre på det.

Jag hoppas det ger resultat något gång. Kommer det gör?

Ha det bra

66 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Hejsan Tjejer vad mysigt ni har det...

Fråga

Jag undrar varför så många fåglar flyger i ett våra fönster så ofta sedan några veckor tillbaka? Förr hade det ju en speciell betydelse. Hur ska jag tolka detta?

Undrar också om du får till dig nåt glädjande i mitt Liv framöver?

Ljus&kärlek

Kram-☆♥︎☆

Hoppas på ett svar♥︎♥︎


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: