Dag 6 och DJURHEALING

Nu mina vänner, är det dags för Nettans  populära djurhealing.
 
Det hela går av stapeln på  FREDAG kl 20-21.
 
Priset är 100 kr per familj oavsett hur många djur du har.
 
Vill du att ditt djur ska delta, då swishar du 100 kr till Nettan på:
070- 889 87 33
 
 
Därefter skriver du ett meddelande till Nettan antingen som sms  på mobilen eller på hennes mail: [email protected]
 
Tala om att du swishat och tala om vad ditt djur heter och om det finns något särskilt du önskar för ditt djur.
 
Under healingen kommer Nettan att besöka  vartenda ett av de anmälda djuren.
Du behöver inte själv vara närvarande om du inte har möjlighet.
 
Du kan börja anmäla redan nu och fram till klockan  18 på fredag !
 Tråkigt nog har vi inte haft möjlighet att närmare bekanta oss med småfolket.. och det beror på att vi varit så himla upptagna. Vi har ju haft besökare  konstant här hos oss.. och det  har varit jätteskoj !
 
Vi gav småfolket några Ahlgrens bilar som de snabbt roffade åt sig och ner i sin håla men som sagt,  någon närmare bekantskap har vi inte hunnit med.
 
På vår lediga dag for vi till Ullared och det var precis så lugnt och stillsamt som vi hoppats.  Inte alls en massa människor  och man behövde inte blir nertrampad, en tackar !
 
 Ullaredo !!!
 
 
Som ni ser.... ingen välfylld vagn... lite lagom bara sådär... och på torsdag har vi nästa lediga dag och det vete tusan om vi inte far till Ullared igen .  Jag ska ju trots allt skrapa ihop  julkalenderpresenter till två av de yngsta barnbarnen !
 
 
Inte ens i restaurangen var det kö minsann !
 
💖
 
Ni är flera som undrat över återbud vad det gäller personliga  besök men tyvärr har vi inte fått  ett endaste återbud så  det finns alltså ingen möjlighet att besöka oss.
 
Nettan  frigör däremot lite mer tiden på telefon så att så många som möjligt ska kunna få regression eller spådom via telefon.
 
På söndag gör vi vår sista arbetsdag här och på måndag far vi tillbaka hem.... så passa på och boka telefon med Nettan till fantastiska priser....
 
Här når du Nettan:
 
Mobil: 070 889 8733
 
Kram & kärlek från oss💖
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet ju jag vill accapterar C kvinna som hon är person. Men ibland är det inte lättare för mig. För jag vill inte som andra varit och gjorde mot mig som dom gav upp för snabbare och såna. Jag står kvar oavsett hur C kvinna tänker och känner för jag vet att det kommer sårar mig ibland men jag accapterar henne ändå.

Jag kommer aldrig vilja att var som andra har var mot mig utan jag vill behandla annat sätta mot C kvinna.

Jag hoppas ju det blir lättare med tid att accapterar C kvinna.

Jag vill att det ska var okej oavsett hur, vad och allt för mig.

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Det tar långt tid att läker allt sårar som jag har just nu efter schema, någon person, förändringar, nu i somras och allt.

Jag bearbeta fortfarande med mig själv och låta mig få tider som jag behöver för blir starkt igen och orka mer. Till och med min styrka är viktigt också. Jag behöver bara förstår och uppbyggd inom mig själv är förtroende och trygghet.

Det tar långt tid för mig att bearbeta det för blir starkare och mer positivare.

Känns som om jag förlora så mycket i somras då det blir segt för mig till och med allt förändringar. Ännu mer långsamt att förstår det. Jag hoppas jag blir redo något gång.

Jag ska aldrig låta mig stressar på.

Ha det bra

3 Evelina :

skriven

Hej, kommer vi få pengarna idag? Kram

4 Sara:

skriven

Hej! 💕
Har det funnits några tankar om mig från han när jag nu varit borta?

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Hur kommer det var samtal med E kvinna idag. Min samtalskontakt som jag har samtal idag med. Hur går det?

Jag fråga bara för jag har skicka många mejla med min känslor och tankar för henne då hoppas jag det går bra

Ha det bra

Svar: Försök att vara öppen och positiv, det har alla möjligheter att bli bra, kram :)
Esmaralda

6 Frida :

skriven

Härligt med Ullared kanske ska unna mig ett besök där snart 🙏.

Vad roligt att ni är fullbokade jag vill så innerligt gärna besöka er nån gång så hoppas att det blir min tur i framtiden och att ni fortsätter med stugäventyren 😁.

På fredag ska jag
till läkaren för min rygg är supernervös inför sånt att jag söker för ingenting osv. Tror du jag får hjälp då iaf?

Ha det fint
Kramar 💜💛💜

Svar: Nja, vi får se om vi orkar hålla på med våra stugäventyr... det tar på krafterna men är samtidigt jättekul att få träffa så många goa människor i bloggfamiljen.Det kan bli första steget mot hjälp, hos läkaren, kram :)
Esmaralda

7 AnnaK:

skriven

Såklart har jag drabbats av dåligt samvete gentemot dottern som inte får träffa sin pappa så ofta men jag hoppas hon förstår. Sen dåligt samvete gentemot sambon som blir ensam såklart. Kommer han träffa någon ny kvinna? Skulle kännas bra. Ska jag ha dåligt samvete?

Kram 🤗

Svar: Nej, det kommer inget gott ur dåligt samvete.. samarbeta med de dina och lös det praktiska så gott det går, kram :)
Esmaralda

8 Lucia :

skriven

Hej!

Kommer det bli bra när min dotter byter skola? Kommer hon trivas eller hamna i liknande drama som det varit nu?

Magont!

9 Lucia :

skriven

Alla planer föll pladask.

Tänka om, tänka ut ny plan. Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Kommer allt bli bra snart?

Kram!

Svar: Jadå, det kommer bli bra, stressa inte i tanken, kram :)
Esmaralda

10 Ellen:

skriven

Hej Ez,
Har bokat tid för operaton nu och undrar om der ser ut som att jag skulle bli nöjd med han kirurgen och resultatet, eller kunde det vara bättre att gå till nån annan?
Kram

Svar: Jag ser ingen varning kring denna kirurg, kram :)
Esmaralda

11 <3:

skriven

Godmorgon Es har de elaka tanterna på resan och personal sätt att kocken och jag gillar varandra ?
Så gulligt med presenten igår från honom. Kommer vi ses igen ? Kul med en liten semester fling men han känns så fin.
Kram

Svar: Någon har säkert uppmärksammat hans intresse för dig, kram :)
Esmaralda

12 ❤️:

skriven

Godmorgon ☔️
Så fint med djurhealing., har inget eget men man kanske kan ge till grannens katt..
Regn o mera regn, graderna sjönk o himlen blev mulen., så även jag.. tappar gnistan lite när man går från lite smått rosa moln till platt fall känns det som..
Jag vet vad du skrivit och svarat mig om grannen men, jag vill liksom inte bara avsluta, vill njuta lite till och ta för mig det jag vill ha ( lite till) hoppas trots allt vi får till en trevlig middag någon dag/gång….
Kram till er 🌷

Svar: Ja, man ge vilket djur man vill.. även de vilda djuren om man känner så !Kram :)
Esmaralda

13 Anita:

skriven

Hej kära Esmeralda, livet är lite upp och ner just nu. Jag håller på att ta mig tillbaka och bli en bättre version av mig själv. Men jag har en malande oro, kan du kan se eller få till dig några varningar?

Kan det ljusna och bli bättre för mig framöver?

Hoppas innerligt det.

Kram!

Svar: INga varningar kommer till mig.. försök att landa lite bättre i nuet.. ha en bra planering och det kommer bli betydligt bättre framöver, kram :)
Esmaralda

14 Dunegull :

skriven

Hej E,
Sitter och tittar på en resa i oktober. Ser det ut som jag kan hitta någon så jag kan följa med dem kompisar som bokat där den ena fyller 40?
Tänkte i såfall boka själv så man kan umgås lite och vara lite själv.

Kram

Svar: Tror du kan hitta något som passar dig, kram :)
Esmaralda

15 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Djurhealing Yay !
Skönt att det var lugnt på Ullared !
Förstår att de små gillar Ahlgrens bilar ,vem gör inte det ;-)

Grannen som var här igår ..känns som hon numer har mer positiv inställning till mig ?

Dagens utflykt med fd jobbarkompis till Nynäshamn blev inställd ...Regn och blåst väntas idag. Vi har ställt in flera ggr hoppas vi får till det nästa onsdag ;-)

Trevlig Onsdag önskas !

Kram Anki med flock

Svar: Ja, jag får faktiskt en positiv känsla från grannen som fått en mer positiv inställning.Hösten har kommit med besked.. och plötsligt dessutom... här får vi möblera om lite inför våra besök eftersom det inte längre går att nyttja våra två uterum.... kram :)
Esmaralda

16 Jossan :

skriven

Ja ny är det verkligen höst p riktigt! Regnet öser ner och man är ju en dränkt råtta..

Fullt upp på jobb under kommande veckor…

En fundering jag har haft under alla år. Varför faller aldrig något på plats för mig? Man kämpar i motvind. Vill inte universum att jag ska ha barn? Hade jag varit en så kass mamma?

Världen känns nattsvart…

Kram

Svar: Ja, nu känner man att hösten kommit !Du blir en jättebra mamma och din tur kommer, kram :)
Esmaralda

17 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Av ren nyfikenhet så undrar jag om min familj kommer tycka mitt bröllop e mysigt å fint lr kommer de tycka det e annorlunda å högljutt? Kram Shenzi 🌹

Svar: Jag tror faktiskt alla alla gäster kommer tycka det är fint, kram :)
Esmaralda

18 Ghostwriter :

skriven

Finns det en chans (värt att hoppas på) att jag får stanna kvar på mitt nuvarande jobb (just denna verksamhet)?

Eller om jag hittar ett annat innan anställningen går ut?

Kram

Svar: Chansen att stanna kvar på nuvarande jobb ser ut att vara 50-60 % , kram :)
Esmaralda

19 Cecilia:

skriven

Kul att ni får ihop en tur till Ullared under er resa. Älskar när det är mindre folk i butiker.

Vi håller på med renovering i radhuset och det går framåt, men mycket jobb. Har upptäckt fel i toaletten, så den behöver nog bytas ut. Den förra ägaren berättade att han bytte en del i toaletten själv var 6e månad för att få det att funka. Det kommer jag inte kunna hantera, dessutom verkar det ha blivit fel när han har gjort själv. Nästan så att han borde betala för en ny eftersom allt funkade fint under visningen. Är så otaggad på flytten nu, men kommer det att ordna sig och bli bra? Ska köpa salvia och rena hemmet innan flytten också hehe. Kramar

Svar: Ja, ett smockfullt Ullared är inte kul ! Ju mindre folk desto bättre !Låter enklast att fixa toan en gång för alla och inte mecka med den var sjätte månad !
Ta en sak åt gången, rena med salvia och andas lugnt, det är mycket nu men kommer landa och bli bra, kram :)
Esmaralda

20 Anki:

skriven

Tack för svar Es <3
Kram <3

21 Lotta S:

skriven

Ullaredo, haha! Är det känt uttryck eller hittade du just på det? Älskar sånt!

Vad ser du, behöver jag "stressa" med svampplockningen eller är det bra väder kvar efter 25 september då jag är tillbaka?

Svar: Vi brukar säga ( tjoa) det i bilen när vi är på väg.. särskilt jag och döttrarna :)Jag hade nog satsat på svampplockningen snarast... kram :)
Esmaralda

22 Sommar:

skriven

Tack för fantastisk regression och mötet med dig Ez, det lever jag på länge, kramar från K-M

Svar: Kram tillbax :)
Esmaralda

23 Skorpan:

skriven

Kul för djuren men synd att ni inte kommit er närmare småfolket. Ullaredo vill jag också bli någon gång ;).

Regn idag som ska övergå till uppehållsväder senare vilket ju är trevligt med tanke på kvällens program då jag ska på kvällskryss i skärgården med mat o musik, såvitt jag förstod det rätt ;). Får se om jag har fler än en bekant där. Som tur blåser det inte desto mera idag...

Trevlig lunch med min jobbekanta som undrade om jag sökt nåt annat jobb :D. Nej det har jag ju inte, känns som att jag behöver vara mera påläst, verkar det dumt Es? O något helt annat än jag läst tidigare.

Vilka nya val behöver jag göra, tänker på gårdagens cykeldröm?

Stolpskottet gjorde inte min dag, det hoppas jag att någon annan gör ;).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja det är synd att vi inte haft mer tid över för småfolket.Regnet vräker ner och när vi morgonfikade såg vi ett löv som rusade förbi i skogskanten... men vid en närmare titt var det en av småfolket som ordnat sig ett paraply !!
Du tänker rätt kring jobb.
Känn in kring vilka val du VILL göra och satsa mer på sådant som du kan brinna lite för, kram :)
Esmaralda

24 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan Es!
Vid midnatt hörde ja hur de började droppa vatten från taket och ner i min säng så jag fick ju panik och framförallt när de inte slutade utan ökade. Vi väcka hyresvärden då de kom från honom och de visade sig vara hans 300 liters akvarium som hade gått sönder. Dock verkade som dom kunde rädda fiskarna men fixa akvariumet. Tur jag var hemma annars hade dom inte märkt något förrän idag och de hade blivit värre med fukt skador.

Jag tänkte på vad du sa gällande min systers hund och hennes krampor och du skrev att healing kommer. Va de Nettans djurhealing du tänkte på? Jag har iaf anmält hunden dit och hoppas de ska hjälpa.
Ha en bra! Kram Zoey 💕

25 Ghostwriter :

skriven

Finns det en chans (värt att hoppas på) att jag får stanna kvar på mitt nuvarande jobb (just denna verksamhet)?

Eller om jag hittar ett annat innan anställningen går ut?

Kram

26 Solfjaeder:

skriven

Jag skulle gärna vilja swisha lite extra i efterhand till två personer som sålt på tradera, då jag tycker de fick lite för lite för sina saker-nästan som att de gav bort gratis fast det sved/hade behövt extrainkomsten..
Tror du gesten skulle uppskattas eller skulle det tas på fel sätt? Ena är medveten om att jag skulle vilja göra detta men inte andra..

Svar: Behöver man pengar är lite extra välkommet...och så tror jag att de tänker, kram :)
Esmaralda

27 Bjork:

skriven

Hej hösten har även kommit till min stad idag fick jag gå med regn ponco till jobbet:)

Komer jag bli bättre på att hålla vänskap relationer när jag kommer närmare kontakt med mig själv?

Kram

Svar: Ja, det kommer påverka positivt, kram :)
Esmaralda

28 Tess:

skriven

Hej Es

Jag har tänkt på dina svar som du har gett, och jag har letat hyres lägenheter, men de som dykt upp har för hög hyra för min ekonomi. Nu ska jag titta på en lägenhet som är renoverad och har låg hyra, är det ett bra beslut att ta den lägenheten? Tänker känns det rätt så passar den bäst utifrån mina förutsättningar.

Ha en fin dag! Kram

Svar: Känn in hur lägenheten känns.,... känslan är viktig, kram :)
Esmaralda

29 jerseyshore:

skriven

Kära Es

kommer jag att få den lägenheten som jag var och kollade på igår, hur stor chans ??

kram

30 Maddelito:

skriven

Hej ez!
Nu har jag varit på 3 st intervjuer inom djurvård och det är 2 st jag verkligen vill jobba på. Det ena var på djurens vänner o h det andra på en smådjursklinik. Personalen verkar jätte trevliga och snälla. Äntligen fick jag komma på intervju och inte bara nej överallt eller tack vi behöver ingen personal just nu men vi behåller din ansökan.

Jag undrar om jag kommer få något av jobben?

Kramar

Svar: Chansen finns, strax över 60 %, jag håller alla tummar, kram :)
Esmaralda

31 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Då får du nog skicka mig några tändsticksaskar om jag ska brinna ;D...

Ett trevligt samtal med en man idag o jag tror ju att han tyckte detsamma ;).

O solen skiner igen :). Bådar kanske gott för kvällen...
Kram Skorpan

Svar: Japp, det tyckte han, kram :)
Esmaralda

32 Anita:

skriven

Tack snälla för ditt svar! ❤️

33 Höst🍁:

skriven

Hurdan går tankarna hos hen när vi inte ses? Kramis till bästa spågummorna💕

34 Snödroppen:

skriven

Hejsan💞
Ja tiden går fort när man har fullt upp, synd att ni inte hinner med småfolket men dom har nog full koll på er😜
Här vräker regnet ner idag och det är mörkt o segt, tiden står still här på jobbet…😴
Idag skulle man legat hemma i soffan o kollat film…
Min hjärtevän söker nya jobb varje dag, får han komma på intervju snart tro o får han napp så han kan flytta till mej?
Kram🥰

Svar: Ja, helt klart att småfolket har koll på oss.. och vi se dem skymta här och där..Din vän kommer få napp. inte riktigt än dock men han ska inte ge sig, kram :)
Esmaralda

35 Ullie:

skriven

Har han träffat sina nära och kära ?
Väntar på att han ska göra nåt så jag ser allt är bra

Svar: Allt är bra och du kommer få bekräftelse, kram :)
Esmaralda

36 Mercan:

skriven

Tack esmaralda för svar från igår🤭Vad vackra ni är på bilden🤭Esmaralda ser du 5 tusen eller 20 tusen vınst från euro jackpot i Oktober🙂‍↔️Esmaralda överför Hörü första våningen permanent nästa år eller dröjer det till 2027🥹

Svar: Tråkigt nog kommer inga tecken till mig om vinst... kram :)
Esmaralda

37 Mercan:

skriven

Esmaralda du såg att jag hittar igen tiger söt randiga rosa blå ,blir det under det här månaden eller under året och hittar jag svarta nästa Onstag😁😎😁

38 <3:

skriven

Har jag hört det sista av J nu ?
Kram

39 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Goddagens

Imorgon får vi domen från Hovrätten. Jag har inte känt mig nervös eller orolig men idag är jag det. Hoppas på under 3.5.

Har känns som 2.4 eller 2.7 men tänker alltid fel Och får upp siffran 2.3. Men så hoppfull tänker jag inte vara.
Är det fortfarande förtidigt med en hälsning från mamma ❤️? Om inte annat till min syster för imorgon. Hon får inte gå på begravningen 😞 men vi är oerhört tacksamma att hon fick hälsa på mamma 2 ggr innan mammas bortgång (vilket är oerhört ovanligt)
En gång i vintras när mamma fortfarande kunde gå och sitta i soffan. Andra gången 4 dagar före mammas resa.

Kände av Milton i sängen i morse ❤️😃 Nere vid fotändan. Två ggr. Först lite grann sedan bad jag om en gång till för att vara säker. Då kände jag att han lade sig ned mot mitt ben.. Det är svagt som en halvt bortglömd sång men ändock där som en svag beröring av någon som vill visa kärlek och omtanke utan att störa, som en mor som stryker sin sovande bebis på kinden.
Tack Milton ❤️ för att du är så oerhört trogen och inte viker från min sida. Det är verkligen inte mig förunnat i detta liv ❤️ Älskardig.. Tack för att du valde mig 😃❤️

Kjam

Svar: Milton kommer för att trösta och ge trygghetHan känner av när din mamma är i närheten och försöker få sig att uppmärksamma besöket
Mamma är försiktig vid sina besök .. hon och Milton är tillsammans, kram :)
Esmaralda

40 MollyD:

skriven

Hjälp
Min lille hund inlagd idag. Jag bara gråter och är rädd att jag behöver säga farväl
♥️

Svar: Healing kommer, kram :)
Esmaralda

41 Zoe:

skriven

Hej! Va kul och bra då ska jag boka healing åt min älskade hund. Ser du om mitt liv vänder åt det positiva hållet och ser du något om kärlek ❤️ kram

Svar: Jag ser att det vänder.. mot det bättre... och din hund är så välkommen på healingen, kram :)
Esmaralda

42 Vitlilja:

skriven

Kommer jag få möjlighet att prata mer själv med tjejen på jobbet och lära känna henne? Finns det potential för det?

Svar: ja det finns absolut potential, kram :)
Esmaralda

43 Hönan:

skriven

Så bra ni verkar ha det :) skönt med ett tomt Ullared, då tåls det att återvända :) hoppas på fler bilder av småfolket så man kanske kanske kan få en skymt av dom.

Här är det mycket tankar. Svårt att tro att det bara skulle vara fysiskt? Min känsla säger annat och vill ju lita på den, men vill inte vara naiv heller. Har legat lågt ett tag nu och funderar på om jag gör bäst i att fortsätta eller om en kontakt skulle kunna vara välkommet?

Kram

Svar: Vi hinner ju tyvärr inte bounda med småfolket denna gången.. tråkigt nog !Visst kan du ta kontakt och av reaktionen så kommer du veta hur landet ligger... alltid bättre att veta, kram :)
Esmaralda

44 Smulan :

skriven

Kul med djurhealing. Har anmält mina.

Tänkte på småfolket.
Finns dom i alla skogar? Tänkte om man kan ta med och lägga lite godis kakor i skogen när jag letar svamp.

Svar: Kanske inte i alla skogar, men i många och de finns på fler ställen än man kanske tror... visst kan du ta och bjuda på lite gott när du går till skogen, kram :)
Esmaralda

45 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
Jag undrar om de kommer gå bra hos tandläkaren imorgon? Kommer han åtgärda problemet? Kram Zoey 💕

Svar: Ja, det ser ut att gå bra, kram :)
Esmaralda

46 AnnaK:

skriven

Blir allt bra då tillslut? Verkar han hitta sig nån kvinna? Han hade ju nån ukrainska på kroken tidigare vad jag kunnat räkna ut.

Kram 🤗

47 Maddelito:

skriven

Tack men smådjursklinik hörde av sig idag och sa att dom har gått vidare med någon annan 😪 så nu hoppas jag på djuren vänner eller om där kommer något annat jobb på en smådjursklinik.

Jag har sökt några andra tjänster på smådjursklinik men hae inte hört nåt från dom än.

Önskar er en fortsatt trevlig vistelse 🙂

48 Ally:

skriven

Hej Es, känner mig helt bedrövad.. Fick post fr Ortopedspec som jag skickat egenremiss till. Väntetid 1-2 år!!! Då vårdgarantin ej kan uppfyllas hos dem, skickas remiss vidare till ställe x ( vet ej vilken av dem)
Nu blev heeeela min värld omkullkastad.. hur blir det nu, HUR ska jag bli hjälpt? Känns sååå hopplöst! 😩
Kommer jag bli hjälpt snarast?? Vad får du till dig?
Varje steg smärtar i mina fötter…
Kram

Svar: Jag vet faktiskt inte vad du bäst kan göra... om någon i bloggfamiljen har tips att ge, snälla dela med er, kram :)
Esmaralda

49 Mercan:

skriven

Tack Esmaralda🤗💕🙂‍↔️hag ska hoppas på något litet🤗🙂‍↔️🙏

50 Misstjejen:

skriven

Hej

Idag var jag med på en liten olyckshändelse. Det händer några gånger för mig. Nu igen? Är det något varning som det vill säger? Jag och andre åker i den bil. Han krocka med annan bil.

Vad behöver jag tänker på om det?

Ha det bra

51 Cahförrr :

skriven

Åkte buss tidigare idag där jag fick en känsla av buss chauffören, han rörde huvudet/nicka till lite annorlunda. Dock höll jag koll extra och såg ändå inget mer än så. Var det något konstigt? Allvarligt?

Hoppas inte …

Kram

Svar: Känns som en viss oro över honom men ser ingenting exakt, kram :)
Esmaralda

52 Farida:

skriven

Tack Nettan för en alldeles magisk regression på Skype. Allt föll på plats och jag mår så bra. Tack och kram från Farida

Svar: Nettan hälsar och tackar, kram :)
Esmaralda

53 Ullie:

skriven

Tack underbara fina du
Så Tacksam jag är för svar är ju så orolig
Bara å jag vet det är bekräftelsen 🥹
Kramar i massor

54 Ally:

skriven

Tack för ditt svar Es och hoppas någon i Bloggfamiljen har tips..
Jag behöver tips till klinik/läkare som är specialist på just hälsenor och då i Skåne.
Stort tack på förhand med alla tips som trillar in 🙏🙏

55 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Är min gamla klass kompis emma lite svartsjuk på mig efter som hon inte var så trevlig sista åren vi gick i samma klass?

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: