Dag 7....

 
 
Hösten har kommit.. från den ena dagen till den andra.. regnet öser ner... småfolket springer omkring med löv över huvudet  och vi kan inte nyttja våra mysiga utrerum mer.
 
Så är det med den saken.... och det är  trots allt betydligt bättre än 30 plusgrader🙃
 
 
Här har vi Nettan i  full gång med tidsbokning och frukost samtidigt😄
 
Besöken fortsätter rulla in och det är jätteroligt  att få träffa alla irl...
 
Presenter har vi också fått :
 
 
Varsin fin  mugg
 
 
Servetter, jättefina och så fick vi en fikabricka full med goda kakor som vi snabbt slukade 😁
 
 
En bag med jättegott Merlot vin
 
 
En bag rosé
 
 
Godis och grillbestick...
 
 
Varsin läcker Budapestbakelse !
 
Snacka om att vi blir bortskämda !
Nu är helt underbara och världens bästa bloggfamilj.
 
I  morgon blir det besök under förmiddagen och sedan hela eftermiddagen ägnar Nettan åt spådom och regression via telefon.
 
I dag har vi  ledigt några timmar och far till Ullared igen.. för att plocka ihop det sista som vi missade sist.  Lunch i butiken blir det också.
 
💖
 
GLÖM NU INTE ATT DET ÄR DJURHEALING PÅ FREDAG, I MORGON,  klockan  20-21 och du kan anmäla dina djur fram till klockan 18 i morgon.
 
Kostnaden är 100 kronor  oavsett hur många djur du  anmäler
 
Swisha 100 kr till Nettan: 070 889 8733
 
Och skriv därefter ett meddelande, gärna på SMS, eller mailen,  och tala om vad ditt djur heter och om det är något speciellt som Nettan  ska fokusera på
 
Om man vill så går det också bra att skicka healing till vilda djur som ligger oss varmt om hjärtat.
💖
 
Tiden rinner iväg och nu har vi bara 4 dagar kvar i Hallands djupa skogar.
På måndag far vi hemåt och  på söndag är det sista dagen som vi är verksamma här.
 
Även telefontiderna börjar ta slut... men Nettan säger att hon kan skaka fram ett par tre tider.. så du som vill ha spådom via telefon eller regression , du är välkommen att kontakta Nettan snarast
 
Tel: 070 889 8733
Mail: [email protected]
 
💖
 
Kram & kärlek från oss 💖
 
Idag kan jag inte besvara frågor !
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Får ser om jag igång ännu mer att har motiverar för jobbet och sluta med ältar så mycket. Jag vet inte om det kommer släppa något gång. Jag har haft för mycket tankar om allt problem och var ledsen över. Jag har inte tid för framtiden och andra roligt händelser att tänker på.

Jag tycker det är jobbigt när jag har inte någon som jag kan prata med så det är konsekvens till jag ältar så mycket över allt och var ledsen.

Jag hoppas det blir bättre med tider för det lugna ner sig medan det är jobbigt för mig.

Jag vet inte om det kommer något positiv till mig i hösten som jag kan gläds över...

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Den tjejkompisar chanel och johanna som jag prata om med min mamma och samtalskontakt E kvinna. Dom tjejkompisar var inte snälla och dom snacka skit om Amanda framför mig. Så förstår jag nu så kanske jag behöver var backa och neutrala. Den beteende är inte okej.

Då det är bättre att jag hålla mig till dom som jag vet att det är bra människor

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har aldrig känna bra med Andre. Vad händer igår som krocka med en bil. Jodå jag vet ju jag ogillar honom och allt som inte jag vill gav tider för.

Det är alltid något fel med honom. Jadå jag tänker på något dåligt före den sker igår. Det gav otur.

Det bryr jag inte ens om honom men om det var andra som jag bryr mig om då förstår jag bättre än andre.

Varför andra lyssna inte på mig alls om andre. Och det förvånar mig inte ens om den händelse.

Jag vet ju jag har haft alltid rätt om Andre...

Ha det bra

4 J:

skriven

Gomorgon,
Mysigt att hösten har kommit 🍂☀️
Fina presenter ni har fått.
Finns det kärleksbudskap till mig? Behöver det för jag känner mig tung och ledsen inombords.
Kram

5 .:

skriven

Hej Es!

Visst är det väl ok att unna sig ibland?
Men jag vet inte om jag gör fel. Lite ångest. Fast jag unnar mig sällan.
Tycker andra sidan att det är ok eller ser dom mig som egoistisk?

6 Camilla:

skriven

Härligt har ni det ser man på bilderna. Jag har det fint i min nya lägenhet, men ensamheten är stark och arbetslösheten gör sig påmind när det bara är trist. Vet inte vad jag skall hitta på för att komma ut i arbetslivet och få förtjäna lite pengar,,, Det är svårt och tungt. Har du nåt råd till mig finaste Es?
KRAM

7 Cecilia:

skriven

Föreställer mig småfolk springsma omkring med löv över deras huvud som skydd, det måste se väldigt gulligt ut. Vilka fina och goda saker ni har fått från bloggfamiljen, det förtjänar ni.

Kommer vårt problem att lösa sig när rörmokaren installerar delen ordentligt i toaletten? Kramar och hoppas ni får en trevlig dag på Ullared

8 Jossan :

skriven

Gud vad segt med hösten! Jag älskar ju sommar och värme..

Nu verkar min kompis tröttnat på killarna vi umgicks med i somras… från att vilja göra massa med dem till att inte vilja ses..

Hur blir det? Kommer vi umgås med dem mer?

Kram

9 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron

Får man be om lite Healing idag vid 10.30 har ett tufft läkarbesök då...

Undrar också om du ser nåt positivt I mitt Liv snart nåt glädjande mitt i all sjukdom m.m.

Tacksam för svar om du har tid.

Kram☆♡☆

10 <3:

skriven

Kommer E och jag ses igen inom ett år ? Hur tänker han ? Känns som vi hade passat ihop sån fin kille man eller hur ? Han hade sparat choklad hjärtat i frysen.
Kram

11 jerseyshore:

skriven

hej Es


får jag lägenheten hur stor chans?

kram

12 Lotta S:

skriven

Kommer vi att göra en nyutgåva som säljer lika bra som förra antologin?

13 Skorpan:

skriven

Oj jösses så ni har blivit ihågkomna av era gäster, o härligt är ju det :). Håller med dig Es, plus trettio är inget vidare denna årstid o det får mig att undra vilka försämringar för naturen som detta för med sig. Ullaredo idag igen ;D...

Jäklar att jag inte förstår va det är som får mig att sova så dåligt. Tycker mig inte ha desto mera stress heller, är det åldern o hormonerna som spelar mig många spratt?

Väldigt trevlig kryss med mat o musik o nya bekantskaper, t om jag förde ordet några gånger ;). Dragspelsmusiken fick det att spritta i benen vilket spelaren också kommenterade :D. Ja jag gillar ju att dansa även om jag är usel på det, typ två vänsterben etc ;). O mannen var väl ingen dansare Es? Blir ingen bröllopsvals då ;)...

Ny dag o nya tag!
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

14 klara:

skriven

Tack för spådom och regression på telefon. Det var underbart och jag har kommit till insikt. Hälsa Nettan. Kram

15 Evig:

skriven

Kära Es,
Det verkar som att ni har det superbra. Så härligt!

Kram Evig

16 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ja jösses vad det regnade igår ...skyfallsliknande skurar . Kan se framförmig de små med löv som skydd haha . Ni är värda att bli lite bortskämda med presenter <3

Njut nu av ullaredshopping ,hoppas ni får vistas där i lugn och ro

Kram Anki med flock

17 Skorpan:

skriven

Sorry Es, såg inte din rad om att du inte besvarar frågor :(.
Kram Skorpan

18 Milla:

skriven

Tack för en fantastisk spådom Nettan, kramar.

19 Mys:

skriven

Godmorgon
Undrar mest om jag finns i hans tankar och han vill träffa mig?
Han verkar ha mycket nu så jag vill inte stressa på..
Kram o fin dag till er! 🍁

20 <3:

skriven

Såg nu att du inte besvarar frågor idag. Ibland synts inte det sista när jag är inne via mobilen.
Kram

21 Mys:

skriven

Godmorgon
Undrar mest om jag finns i hans tankar och han vill träffa mig?
Han verkar ha mycket nu så jag vill inte stressa på..
Kram o fin dag till er! 🍁

22 Carolina:

skriven

Nu har vi äntligen fått diagnos för sonen det blev adhd/autism vilket jag har misstänkt och kämpat med i flera år för att få den diagnos en mamma har alltid rätt. Och nu väntar vi på sipmöte med allt och alla och alla är på min sida för att få hem honom han e redo för det så frågan e kommer vi att vinna?

23 Trollmor:

skriven

Hur ser det ut på jobbfronten? Blir det någon fortsättning?
Ser du något positivt i övrigt?
Har varit en del tråkigheter.

Kärlek o tack på förhand!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: