En viktig hälsning.....

Nu är vi på plats och här i lilla Krogsered-Boa är det alldeles underbart.
Hett som i helvetet.. men så är det nog på de flesta platser just nu !
 
Vi har packat upp, bott in oss lite och under helgen ska vi undersöka  omgivningarna.
 
 
Nettan har en viktig hälsning till er alla.
 
Hon är 100 % fullbokad vad det gäller personliga besök här hos oss och hur gärna hon än vill så kan inte ge plats åt en endaste kotte till - och det är trist !
 
MEN - det positiva är att hon kan bereda plats för några regressioner och några  spådomar via telefon/ skype eller liknande.
 
Vill du boka tid för spådom via telefon då är kostnaden 350 kr för 30 minter och 500 kronor för en timme.
 
Vill du ha regression så är kostnaden 800 kronor och en regression brukar vara ca 2 timmar och de flesta  får uppleva flera liv. Regressionen hålls via skype eller Facetime så ni kan se varann.. och detta brukar fungera alldeles utmärkt.
 
Vill du ha både regression och spådom så är kostnaden 1000 kronor.
 
Nettan kan inte lova hur länge hon kan hålla undan tider så passa på .
 
Vill du veta mer eller vill du boka så kontakta Nettan här:
 
Telefon: 070 889 8733
 
 
 
Kram & kärlek från både mej och Nettan 💖
 
 
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag behöver få svaret så jag hoppas det var bara tillfälligt med Abbe som finns där men inte för alltid? Jag känner mig inte ju tryggt med honom för jag vet inte vad han kan tänker sig att gör.

Om du ser något som jag borde var försiktigt eller tar avstånd eller något annat?

Ha det bra

Svar: Ingen varning kommer till mig, kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Igår känner jag tröttnar på att var snälla mot alla andra och var moget inför andra. Jag glömma bort mig själv. Varför är jag så snälla mot andra och accapterar varje personer oavsett vad. Det sårar mig själv mest som jag önskar mig att få känna att jag är också människan och någon ska förstår mig även med min mående.

Jag är som privatperson och varför jag är såna fina människan. Så jämfört med arbetsroll är helt annat.

Jag vet inte hur ska jag hitta den väg som jag går för känns det är rätt. Men lite vilse men inte så utan lite typ snurrar och osäker bara. Jag behöver typ vägledning och förstår ju nu ska jag tar den vägen och rulla på

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Känns som om jag är besviken och jag vet inte vad jag vill just nu. Men med C kvinna att det var hennes skämt inför mig på hennes inlägget. Gud... men jag hoppas inte ju hon har felet tankar om mig. Men jag accapterar henne ändå oavsett vad hon gör och vad hon tänker och vad är hennes perspektiv om mig.

Men ändå... samtidigr nu känns jag bara att köra på oavsett vad som kommer och jag tänker gör allt med C kvinna oavsett vad är rätt eller fel från min sida.

Jag är så tröttnar på allt just nu. Men jag vet inte vad ska jag gör... få glädje och få tillbaka energi. Allt ska känns bra... jag bryr mig så mycket och har tänker tankar även koll på allt att få känner mig säker.

Ha det bra

Svar: Jag kan inte se att hon fel eller negativa tankar kring dig.Gör henne inte alltför viktig i ditt liv, gör ingen alltför viktig utan försök att själv vara den som är viktigast för dig.. kram :)
Esmaralda

4 Lilla jag :

skriven

God morgon,

Jag blir frustrerad!

Ser du om vi kommer flytta innan jul?


Kram!

5 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag gör ett nytt försök...du svarade "att jag ska göra så om jag känner så", men du ser inte om de blir så? Att vilja saker e en sak men att de sen händer e en annan sak. Ser du ifall jag kommer ha en liten fest å ifall några gäster dyker upp dagen före bröllopet? Kram Shenzi 🌹

6 Sara:

skriven

Hej! 💕
Har han tänk på mig nu när jag varit sjuk denna veckan? Varför tänker han på mig?

7 En trevlig prick:

skriven

Godmorgon till er,
Vilken fin hälsning.. ja varmt är det minsann :)
Det är så fint att vi som inte har möjlighet att komma och träffa er får ändå följa med på er resa här, önskar er fina dagar!

Es tankarna snurrar här..När man funnit intresse för någon är det svårt att bara stänga av. Intresse fanns hos båda, iaf något, men sen kom `något`emellan och jag är en aning förbryllad..
Dock undrar jag ändå, finns fortsatt chans att utveckla något här med T, hur går tankarna?
Är det is i magen och tålamod som gäller kanske..
Stor kram till er båda! :)

Svar: En liten chans till utveckling finns men får en känsla av att det kanske inte blir rätt på sikt, kram :)
Esmaralda

8 Orolig:

skriven

Finns det en risk att mina föräldrar skiljer sig efter detta som hänt?

9 Jossan :

skriven

Äntligen fredag!!

Ska bli så skönt med helg!! Allt är kaos hela tiden och livet känns skit. En dagen känner jag mig tom och nästa dag har jag grov ångest..

Nu har mina vänner som varoit ett par i 3 månader köpt en lägenhet tillsammans..
Vad händer liksom i mitt liv? Jo jag backar kommer ingen stans allt.
Folk säger att jag ska leva livet. Hur ska jag göra det mer än vad jag gör? Är knappt hemma. Känns mer som det är fel på mig.. men men…

Koppas allt bara löser sig snart i mitt liv med allt…

Japp jag är så bitter på livet och att det känns som någon är ute efter att skada en..

Kram

Svar: Gör så bra val du kan... ha fokus på vad som får dig att må bra... saker och ting kommer lösa sig.. kram :)
Esmaralda

10 J:

skriven

Gomorgon,
Är ledsen och trött inombords. Fick veta att sonen inte åkte till den plats han ska vara på. Vad händer de närmaste dagarna?
Du och Nettan få ha jätte fina dagar.
Kram

Svar: Blir lite röriga dagar närmast men det kommer rätta till sig, kram :)
Esmaralda

11 Lotta S:

skriven

Sommar i september!
Nu har vi satt ner priset på pappas hus igen, vi är nere på I princip hälften det var från början. Kommer köparen i höst?

Svar: Bör komma en köpare rätt snart, kram :)
Esmaralda

12 <3:

skriven

Godmorgon Es, det är så underbart att vakna i värmen. David L som är från min stad. Han bor i Spanien nu. Vi skrev igår och ska höras av idag. Han har följt min rehabilitering på fb. Tror det inte blev någon date tidigare för mitt ex och han känner varandra. Och han orkade inte då ta fighten. Menade han att han vill att jag hälsar på honom ? Fyllesnack kanske men tror inte det. Skulle D kunna vara något för mig? Varför gillar han mig?
Kram

Svar: Jag tror han menade vad han sade.. men tveksamt om ni skulle passa samman på ett mer seriöst sätt, kram :)
Esmaralda

13 .:

skriven

Hej Es!
Löser sig det sig?
Jag mår så dåligt av allt just nu. Jag önskar att jag fick ligga i sängen och ruttna. Jag orkar inte. Jag känner sån oro.

Svar: Andas lugnt, det kommer lösa sig och framöver ser det betydligt lugnare ut för dig, kram :)
Esmaralda

14 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Ser det ut att bli en till kanin för oss?

Ser det ut att gå bra?

Kram

Svar: God chans att det blir en kanin till... på det stora hela kommer det gå bra även om det kan bli lite rörigt initialt, kram :)
Esmaralda

15 Bjork:

skriven

Hej blir det en liten cavalier vi köper när jag är sambo?

Älsakr den hundrasen :) hoppas jag kommer få ha många cavalier genom åren:)

Kram

Svar: Cavalier kommer du att ha så småningom, kram :)
Esmaralda

16 Mercan:

skriven

Så roligt med allt Esmaralda🤭🙂‍↔️🤗drömde att mina tänder är sönder, vad kan det betyda ,ser du något spontant om oss Esmaralda🤗pch Esmaralda jag undrar om det finns fara framöver att vi blir sparkade av våran lägenhet, mest att jag går ut röka ibland, men lång borta från bygnaden och det tänker jag sluta med🙂💕🤗🙂‍↔️

Svar: Lösa tänder kan betyda pengar.... men samtidigt ser jag inga oväntade eller stor pengar på väg, kram :)
Esmaralda

17 Skorpan:

skriven

Ni kom er fram, inget fel på era kartläsartalanger då ;). O vilken härlig färg på klänningen Nettan har, en sån kunde jag också ha ;). Blir absolut en bra vistelse för er, med eller utan tv, o nätet funkar ju så allt är i sin ordning... Eller?

Vilken usel natt, somnade mitt i bokläsningen o drömde en massa konstigt bl a satt jag i stolen hos en kändissminkös o plötsligt var stolen en toastol o jag satt där o sket bland allt folk :D. O aldrig kom hon o sminkade mig heller, vilken besvikelse. Varifrån kom alla dessa drömmar, från melatoninet med örter som jag tar ;)? Trött är jag...

Tur att det är fredag o man får vila i helgen. Mina helger kan vara rätt händelselösa, oftast, o det här hoppas jag att kommer att "rättas till" då jag träffar mannen ;). Månne vi träffas varje helg då vi äntligen har hittat varandra Es? O kommer vi att umgås mycket med hans kompisar o släktingar o kommer de att välkomna mig i gemenskapen? Jag har ju inte många kompisar att umgås med ;)...

Oj om det redan vore eftermiddag...
Ha en bra dag i urskogarna!
Kram Skorpan

Svar: Tackar gudarna för GPS !! Utan den så vete 17 om vi hittat rätt här bland skogsvägarna.Nätet funkar fint och TV:n fick vi igång igår kväll... peppar .. peppar...
Ha ha ha, ja förlåt men kan tänka mig känslan när stolen hos sminkösen förvandlades till en toastol :)
När ni träffats så kommer du och mannen att tillbringa så mycket tid tillsammans som ni bara kan.. kram :)
Esmaralda

18 AnnaK:

skriven

Härligt att ni är på plats 😊

Fick en oväntad räkning på väldigt mycket pengar. Löser jag det? Ångesten är på topp nu. Blir det nånsin bra?

Kram 🤗

Svar: Det är en orolig tid nu men det kommer lösa sig och framförallt så kommer det lugna ner sig.. kram :)
Esmaralda

19 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Härligt att ni är framme i värmen . Finfina erbjudande per telefon ,förstår att IRL-möterna är slut. Ska bli spännande att följa er <3

Här blev det klippt lugg ! och nya vattengympapass inbokade vid sjukgymnastbesöket. Det hade öppnat en ny frisör på sjukhuset som stod alldeles sysslolös och som av en händelse fick jag luggen klippt ;-)
Är helnöjd !

Nu ut med Mira innan värmen slår till .
Trevlig Fredag !

Kram Anki med flock

Svar: Vilken tur du hade med frisören..som precis råkade vara ledig.Här trivs med med skogen inpå alla knutar... och snart ska vi ut och bekanta oss med omgivningarna... vem vet vad vi ka träffa på... kram :)
Esmaralda

20 Vännen:

skriven

Min kompis blev precis singel och pratar med en kille som hon verkar få känslor för. Är detta riktigt eller är det en rebound för henne?

21 Dunegull :

skriven

Ser du något speciellt positivt på ingång?

Ha en fin vistelse!

Kram

22 V❤️:

skriven

Hej Esmeralda ❤️

Ser du när min man A får uppehållstillstånd för att komma till Sverige?

Kram kram 💖

23 Mercan:

skriven

Esmaralda du såg ingen räjel vinst från euro jackpot under Oktober,blir det liten vinst ändå🤗💕🙂‍↔️

Svar: Något smått kan det bli men ingenting av ekonomisk betydelse, kram :)
Esmaralda

24 Jen2:

skriven

Både lättad och lite besviken att alla tider är bokade. Ville så gärna, men har inte riktigt vågat. Får hoppas på att det blir fler tillfällen som inte är alltför långt bort geografiskt.

25 Ullie:

skriven

Esmeralda
Det är så ofarttbart så man tror han kommer hem snart 😓
Gick allt så fort som han ville?
Va de där och mötte honom ?
Så orolig o ändå ….
Hur länge innan han kan besöka mej tror du ? Glömde fråga hur 😞🥹
Ha en jätte härlig helg här nu då
Kram ullie

26 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du smått från eurojackpot idag på våran fyra rader, om inte ska inte spela🙂‍↔️blir byxa istället från andra hand butiken🥹

27 TjejenO :

skriven

Hej älskade Es,

Nu när vi tagit över chefens uppgifter och fått mer ansvar så uppmanade en kollega till mig i ett annat bolag att vi borde kräva mer i lön (vi är en person mindre med mycket mer jobb nu och ansvar).

Tror du att vi kan ta ett sådant samtal och få mer lön?

Kramar

Svar: Gör ett försök, chansen finns, kram :)
Esmaralda

28 Lillan:

skriven

Det gick fort att bli fullbokat och jag var för seg med att boka tid. Nu får det bli telefon istället och jag tänker mig regression och spådom. Jag vet att regression fungerar bra på skype för det har jag haft förut. Finns det tider kvar om man vill ha både regression och spådom via telefon ? Kram

Svar: Ja, kontakta Nettan och jag tror hon kan ge dig en dubbeltid för såväl spådom som regression.. kram :)
Esmaralda

29 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Där får ni säkert många mysiga dagar tillsammans. Bara njut!

Förstår inte varför jag inte kommer igång med mitt program som jag skulle ta del i, upplever mig bara högirriterad på det och mycket annat. Blir jag mig själv någonsin?
Tack och kram!

Svar: Det blir du men just nu är en orolig period... det blåser dock över, kram :)
Esmaralda

30 Mercan:

skriven

Esmaralda🤭en kvinna i turkisk tellwe spådde mig nu att det kommer pengar under Oktober och att jag ska träffa kärleken i18 de den här månaden🤭ah🤭ska jag tro på henne Esmaralda träffar jag honnom här jag bor i centrumet kanske🤭ha det så roligt med bloggfamiljen med fina Nettan Esmaralda ha ha🤭🙂‍↔️🤗💕😁😎

31 Dunegull :

skriven

Vad är det som gör att kollegan inte tar intuitiv full ut? Nu har han dragit sig undan igen.
Går fram och tillbaka.


32 Mercan:

skriven

Tack så hemskt mycket söta Esmaralda🤗jag är glad🤗🙂‍↔️🤭

33 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja inget vidare att sitta på toa bland alla fina människor ;). Tur att det var bara en dröm. Fortsätter att drömma mig bort till ett kommande partnerskap då... O låt det komma bums ;D.
Kram Skorpan

34 .:

skriven

Tack för svaret, Es!
Jag behövde verkligen läsa det nu.
Ha en fin helg!
Kram

35 <3:

skriven

Har K förstått att jag blev besviken att det inte blev spa i sommar för oss ?

36 Lilla jag :

skriven

God morgon,

Jag blir frustrerad!

Ser du om vi kommer flytta innan jul?


Kram!

37 en trevlig prick:

skriven

Jag tänkte mest det kan bli en härlig höst tillsammans om han vågar satsa lite..
Tänker han något på mig och saknar? kommer han höra av sig eller behöver jag... han borde veta att jag har intresse..
Tack o kram :)

38 smulan:

skriven

Hoppas ni får en härlig vistelse.

Äntligen har barnet fått sin avlastning verkställd. Kommer det att gå bra när han ska sova där ?

39 en trevlig prick:

skriven

Funderar på att ställa frågan att träffas idag.. hade frågan uppskattats eller sätts som påträngande.. Eller rättare sagt, vill han träffa mig?
Kram :)

40 Sara:

skriven

Hej! 💕
Har han tänk på mig nu när jag varit sjuk denna veckan? Varför tänker han på mig?

41 T:

skriven

Vilken härlig bild på Nettan! Ni ser ut att ha det gott! 😊

En fråga es; på min nuvarande arbetsplats , som du snart sett mig lämna, finns det egentligen utvecklingspotential om jag skulle kunna gå mot. Men känner ändå i magen att det inte är vägen framåt att vara kvar där inne. Stämmer det??

Tack!!!

Svar: Lita på din egen känsla, kram :)
Esmaralda

42 Misstjejen:

skriven

Hej

Ja det försöka jag just nu att var den person som viktigaste är mig själv. För jag är så tröttnar på allt som händer i vecka. Så vill jag går vidare och fokus på mig själv. Som tur att jag har andra gör i helgen också.

Jag tänker ju släppa allt bara...

Ha det bra

43 Hedwig:

skriven

Jag skulle så gärna vilja träffa er någon gång..Hoppas att ni kommer att ha en jättetrevlig och givande vistelse i det lilla huset i skogen!

Helt otroligt...Jag har vunnit högskolepriset 2024! Jag har satt upp en fikacirkel för äldre och människor med en distans till arbetsmarknaden (tillsammans med en studiekamrat) på min praktikplats..Det gick så fel förra året på en annan praktikplats och med en lärare på högskolan och det här känns som en väldigt bra kompensation. Ja fick även vägleda min studiekamrat och fick kämpa så hårt för det här.

Jag känner mig dock mycket osäker när jag tittar på filmen som finns på flera olika medier nu (som nedan, jag är den ljushåriga kvinnan). Jag pratar så fort (på grund av stress) och ser så konstig ut tycker jag. Jag är även rädd att jag gjorde ett dåligt intryck på lärarna igår som bjöd på fika. Jag är alltså glad och samtidigt ledsen. Men kanske har jag inte gjort ett dåligt intryck ändå och kommer det här att leda till bra saker?

https://www.hanze.nl/nl/nieuws/hanze/2024/09/de-koffiekring-wint-hannie-schaftprijs

Svar: Men herregud så roligt, stort grattis !Släpp tankarna att du gjort något fel... det har du alls inte gjort... tvärtom !
Var stolt ! Det här är fantastiskt. Kram :)
Esmaralda

44 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Dröjer det tills jag får skaffa en cavalier?

Kram

45 Helena Ir:

skriven

Ha en fin vistelse tillsammans!
Nettans klänning gillade jag också. Gillar rosa..köpte själv en linneklänning i den färgen till sommaren.

Förstår att ni har det varmt. Det är rätt varmt här också..men jag njuter av sköna promenader i vädret.

Allt gott till er båda. Vad ser du bakom knuten för mig..För något är nog på G 😀!

Kram

46 Emmis:

skriven

Vilken känsla uppstår när vi inte ses?
Trevlig helg me' alla besökare. Levande som icke levande😇🤗

47 Mikero:

skriven

God eftermiddag E!

Kan du se om hon har dåligt samvete att hon pratat till andra , nu när vi inte har kontakt ? Eller spelar hon offer i att allt blivit som det blivit ? Kommer man få en ursäkt på något sett närmsta tiden.? Vill gärna att det löser sig men vill inte som alltid sopa problemet under mattan och hon får då att hon inte gjort något fel och allt blir vårt fel som vanligt ?

Kan du sta r även hur andra ser på oss? Eller skyller dom allt på mig ? Kram

48 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag gör ett nytt försök...du svarade "att jag ska göra så om jag känner så", men du ser inte om de blir så? Att vilja saker e en sak men att de sen händer e en annan sak. Ser du ifall jag kommer ha en liten fest å ifall några gäster dyker upp dagen före bröllopet? Kram Shenzi 🌹

Svar: Ja någon form av fest lär det bli, kram :)
Esmaralda

49 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Du har nämnt att min blivande man har en utländsk bakgrund samt att han och jag har levt ihop i flera liv tidigare. De ja undrar är om de är därför jag alltid planerar stort vid fester då utländska brukar har stora fester eller har de med något annat att göra??? Kram Zoey 💕

Svar: Jag vet inte om det är därför du planerar stort.. men jag ser ju att dina gäster uppskattar detta, kram :)
Esmaralda

50 Mercan:

skriven

Esmaralda😁ser du någonting om jag ska träffa mannen med gott hjärta här jag bor i köpcentrumet den här månaden, bor han nära ,blir det på Onstag den 18 de som kvinnan sa i morse ha ha😁annars en annan spådde mig för flera år sedan att det blir i stor köpcentrum ah Esmaralda🤭🤣😁😎ser du om svarta hope byxan blir kvar tills dess som jag gillade inte prövade har ingen tållamod tills dess ha ha😁😎😁

51 Mikero:

skriven

God eftermiddag E!

Kan du se om hon har dåligt samvete att hon pratat till andra , nu när vi inte har kontakt ? Eller spelar hon offer i att allt blivit som det blivit ? Kommer man få en ursäkt på något sett närmsta tiden.? Vill gärna att det löser sig men vill inte som alltid sopa problemet under mattan och hon får då att hon inte gjort något fel och allt blir vårt fel som vanligt ?
Snälla ser du något kring situationen?

Kan du även se hur andra ser på oss? Eller skyller dom allt på mig ? Kram

52 Mercan:

skriven

Ja Esmaralda jag tror jag kan övervinna idiotiska sigaretterna🤭💕🤗🙂‍↔️🙏

Svar: Går du in för det kan du slita röka, kram :)
Esmaralda

53 Mercan :

skriven

Esmaralda jag undrar om tjejen som är rätt har funnits i samma skola min bror hade funnits i fjol om demvsåg varandra men har laggt inte märke på🤭🤗🙂‍↔️🤔🙏

54 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Ser du om jag kommer ha den låten som jag gärna vill ha som ingångsmusik på mitt framtida bröllop eller kommer någon av mina kusiner ha samma låt?? Kram ❤️

55 <3:

skriven

Har K förstått att jag blev besviken att det inte blev spa i sommar för oss ?

Svar: Ja, det tror jag faktiskt, kram :)
Esmaralda

56 Bjork:

skriven

Hej kommer jag kunna åka hem på kvällen samma dag som kick offen?


Kram

57 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Ser du om jag kommer ha den låten som jag gärna vill ha som ingångsmusik på mitt framtida bröllop eller kommer någon av mina kusiner ha samma låt?? Kram ❤️

58 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Ser du om jag kommer ha den låten som jag gärna vill ha som ingångsmusik på mitt framtida bröllop eller kommer någon av mina kusiner ha samma låt?? Kram ❤️

59 E:

skriven

Kolla han efter mej när de satt i trädgården och grillade?

60 Dani:

skriven

Hej!
Känner mig ensam har inga vänner på uni. Några jag är i grupparbeten med men inga vänner. Är väldigt blyg som person. Brukar har lätt att få folk att tycka om mig i början, men börjar dra mig ifrån på grund av min plugget. Så mitt egna fel!! För jag är rädd att folk inte ska tycka om mig.
Kommer det se ut såhär för resten av mitt liv ensamhet

61 Magdalena:

skriven

Kärleken kommer! Buummm! Smäller de för oss båda😍 allt är perfekt, allt känns så bra.. det har gått 1,5 år men han är så rädd.. han vill men är rädd.. han blev väldig sårad tidigare.. kommer han släppa sitt förflutna för att bygga framtid med mig? Kommer han flytta med mig och bekräfta sin kärlek? ❤️🫶🏽

62 Magdalena:

skriven

Kärleken kommer! Buummm! Smäller de för oss båda😍 allt är perfekt, allt känns så bra.. det har gått 1,5 år men han är så rädd.. han vill men är rädd.. han blev väldig sårad tidigare.. kommer han släppa sitt förflutna för att bygga framtid med mig? Kommer han flytta med mig och bekräfta sin kärlek? ❤️🫶🏽

63 Misstjejen:

skriven

Hej

Känns så besviken över C kvinna. Förstår hon inte att det är min dold önskan och jag vill gör saker med henne än driva med mig om såna? Jag vill egentligen bada med henne men jag vill inte dela med henne så mycket av min sann sida.

Så ska jag avslöja allt tills hon förstår det?

Ha det bra


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: