Förberedelserna......

 
Mitt liv har ju helt gått i stå sedan jag fick bältros & hjärnhinneinflammation... så att mammas ankomst igår blev en stor grej
 
Vi började med fika och jag bakade en citronkaka
 
 
Jag fattade inte varför den blev tunnare på ena sidan.... tills jag tittade in i ugnen och såg att gallret var fel isatt... smeten hade liksom kanat ner i ena hörnet !
Men den får duga i alla fall
 
När kvällen kom , strax innan Idol åt vi papas arougadas.. en av mammas och mina favoriträtter.
 
Recept ( igen.. för jag vet att ni fått det förut)
 
Mixa 1 burk äkta majonnäs med 1 stor vitlök i klyftor  och 1  avocado.
Kör i mixern 10 minuter på hög hastighet  så det blir fluffigt och såsen är klar.
 
koka små potatis med skalet på  plus  ett kilo havssalt.
När postatisen är klar har de ett tunnt saltlager och är skitgoda till vitlökssåsen.
 
Det är typ hela rätten... man köper den så  på Kanarieöarna.
 
Men jag brukar stoppa  kött av något slag i stekpåse och låta det bakas sönder i ugnen och det blir perfekt till... plus en krispig sallad.
 
 
Så grejade jag rabarberkräm av frysta rabarber och massa vanilj
 
 
Rabarberkräm med en skvätt grädde i , herregud så gott !
Smakar sommar året om.
 
Och så gjorde jag iordning gäststugan till mamma
 
 
Favoritgodsakerna på soffbordet
 
Och såklart Hemmets Journal som varit mamma favorit sedan jag hade min spalt där " Fråga familjerådgivaren "
 
 
En kasse med lite överraskningar  till mamma, sedan jag var på Ullared.. och en  ny adventsstjärna...
 
 
Sängen är bäddad och klar
 
Mamma stannar till torsdag och själv hoppas jag att jag ska piggna på mig lite mer för varje dag som går !!
 
 Mamma i myskläder som tar för sig av sin favoriträtt och hon hälsar så gott till er alla.
 
 
Låter kanske inte så lockande  men tomten kan konsten att pissa  ett riktigt  gott vin !
 
I dag har vi minikalas... det är makens födelsedag !
 
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Ska det vara bra när jag och C kvinna ses i oktober eller november så kan det var bra att vi är hos mig. Så får hon ser en annan sida av mig och bjuda på en fika kan var trevligt också? Få bättre förstår att ser det verkligheten än videosamtal... så det kan var bra?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer det blir ändrar datum i oktober när jag och C kvinna ska ses I november?

Kan du ser vilka vecka kommer det var. Dessa första två veckor eller dessa sista två veckor av månaden oktober?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag undrar hur ska jag beskriva för C kvinna att jag har haft jobbigt i sommar, augusti och september ocksä. Ska jag var ärligt. Exempel med måndagar som en handledare heter danne men vi har en janne för längesen men hur ska jag uttala den namnet för C kvinna vill inte höra det? För hon borde förstår hur det påverkar mig så mycket.

Jag hoppas hon vill förstår hur jag mår på riktigt... ska jag berätta allt om hur har jag det så jobbigt för henne.

Ha det bra

Svar: Det kan bli för mycket om du berättar allt.... försök ha balans... ge också henne en chans att berätta och varva pratet med lyssnande, kram :)
Esmaralda

4 Frida:

skriven

Låter som en härlig helg. Skönt höra det går framåt. Inte kul drabbas av sådant skit du fått
Jag var och kollade mitt öra för jag har ensidiga besvär som läkaren inte visste vad de vad så han skickar på röntgen.... Då slänger jag ut men det kanske bara sitter i huvudet... han ler och säger ja det gör ju det 😅. Så det är nog bara bagatell då haha...
En annan vän som också har problem med ryggen hade sagt till sin yngre kollega... bli inte så här gammal .... så när orden kommer ut hör hon hur fel det låter 😅. Man får överleva med humor så har man iaf lite kul.
Ha en skön söndag med firande och massa god mat. De måste vara lyckliga som har dig .
Stor kram 💜💛💜

Svar: Humor är en viktig egenskap !!Tänk så trist det vore om inte humor fanns... och en sund självdistans !
Kram :)
Esmaralda

5 MalinS:

skriven

Så mysigt ni verkar ha det. Potatis och såsen måste jag pröva mums.

Grattis till mannen!!

Hoppas verkligen du får bli bättre snart.

Vi har sjukstuga här hemma. Hoppas verkligen jag kan jobba imorgon. Måste distrahera mig med annat inför torsdagens gravtest.
Oroar mig över hur jag ska gå vidare när testet är negativt. Detta var vårt sista försök och det gäller att komma till insikt i att jag inte kommer lyckas.
Men tänk om,tänk om ett mirakel händer...

Kram


Svar: Tack för hälsning :)Inget kul med sjukstuga men det är sådana tider nu och jag tycker var och varannan är sjuk !
Mirakel kan hända och om inte, så kan du hantera detta och nytänk kommer... kram :)
Esmaralda

6 Skorpan:

skriven

Oj så du ordnade o lagade till mycket inför mammas besök. Hur orkade du det? O efteråt, helt slut? Men gott såg det ut o kul för mamma med presenter :). Hälsa mamma!

Grattis till maken, bästa herr Google!!
Ni får fira så taket lyfter...

Så är det söndag igen o i övermorgon oktober. Tre fjärdedelar av året har gått o inte mycket har hänt i mitt liv. Gissar på att det är så då man blivit gammal, allt lunkar på ;). O så ser det väl ut för resten av året, förutom ett par jobbresor då, det är ju något utöver det normala för mig, eller hur Es ;)?

Ingen kyrkogång för mig idag heller, får se vad det blir, om nåt alls ;).

Ha ett fint kalas o en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Tack för hälsning till maken :)Tiden bara flyger iväg... men det känns som om du kommer planera en resa snart.... som kommer bli riktigt bra... kram :)
Esmaralda

7 Ellen:

skriven

Hej,
Ser vi ut att kunna passa ihop sexuellt, trots min bmyghet?
Kram

Svar: Ja, jag tror inte det blir några problem, kram :)
Esmaralda

8 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Receptet tåls att ta igen ! Låter såå gott men här har det inte blivit av att göra rätten.
Mysigt att ha mamma hos dig ett tag . Fint har du gjort för henne
Gratulera maken ! Ha ett fint firande

Här ska det åkas på kalas med !
Yngsta sonen fyller år i morgon och vi firar idag.
Äldsta sonen var förbi igår och slog in ett jättepaket med en liiten grej i haha ngn datorpryl..
Frost i morse halt på farstutrappan när jag släppte ut lilla mamman Mira.

Trevlig kalassöndag önskas alla

Kram Anki med flock

Svar: Tack för hälsningHärligt med kalas för sonen din :)
Men att du hade frost i morse.. dröjer nog lite innan kylan kommer så här långt söderut till mig
Kram :)
Esmaralda

9 Ångest tjejen :

skriven

Har min. An rakat om hela sanningen att han blivit lurad på pengar för han ville investera? Nu ligger har i ekonomisk kris och det drabbar heja familjen. Kommer vi klara oss ? Kommer vi få bo kvar ? Det som sårat mig mest att bli så sviken av någon man älskar som man litat på till 100. Hur kommer detta sluta. Snälla E Ser du något kring vår an situation ? Kram

10 Rädd:

skriven

Hej!

Kommer jobbveckan bli okej? Oroar mig, så många saker som hänger i luften som verkligen kan gå åt båda hållen. Men känns bra att jag varit öppen mot min chef angående min kollega. Ser du något angående kommande veckan?

Kram och kärlek

Svar: Känns som att det blir okey men finns sådant du behöver ta tag i, kram :)
Esmaralda

11 💖:

skriven

Godmorgon ☀️
Så mysigt med din mamma på besök och lagom firande med maken 🥳🎉 ibland är det de lilla som blir bäst.
Njut av dagen och grattis till din make o hälsa din fina mamma.

Här blir det också kalas med familjen ( då jag fyllde i fredags)
Mysig lunch ska vi ha och sen får vi se vad Söndagen mer kan bjuda på..
kram :) 💛

12 Ellen:

skriven

He,
Tror du han skulle vara okej med hur jag fungerar och ser ut där nere? Samt skulle han vara okej med att jag snart ska göra ett ingrepp där? Eller skulle han bara tycka allt sku va motbjudande..
Kram

Svar: Han skulle vara helt okey med denna sak, kram :)
Esmaralda

13 Solstjärnan:

skriven

Mysigt att din mamma kommer på besök😊Du har gjort det så välkomnande för henne med hennes favoriter och färdigtbäddat😊Hälsa mamma!😊 Helt förståeligt att du varit på stå o stopp läge o bra att ni firar i det lilla lugna😊 Grattis till maken!😊Mycket gott ni har att mumsa i er😊.Ha en så bra dag med kalasandet!😊Miniformat kalas är bra!😊
Es, kommer jag att få trevliga kollegor på nästa jobb? Kommer det att vara både män o kvinnor?Är min kommande förman kvinna eller man?
Kram Solstjärnan 🤗

Svar: Ja, minikalas är mysigt och kräver inte så mycket förberedelser :)Det kommer bra kollegor för dig, kram :)
Esmaralda

14 Mercan:

skriven

Ah din fina mamma har kommit att hjälpa dig Esmaralda🙂‍↔️💕😌grattis på födelsedagen till din man🤭💕🤗och jag blev så glad när jag läste ditt svar från igår nu ska jag vara självsäker i mig, tack Esmaralda😌💕🤗🙂

Svar: Tack för grattishälsning, kram :)
Esmaralda

15 Naturvän:

skriven

Hej!

Grattis till maken och rabarberkräm som är så gott.
Brukar koka med hel kanel och krämen blir godare om den får stå och dra sig ngn dag.

Handla lite extra gott att ta med hem..bl olivpasta som jag har ett vansinnigt sug efter.

Kameran är full av bilder och det blir en skatt att ta med hem. Vet inte om jag kommer tillbaka hit.. får se. Hotellet helt ok med fin utsikt men när grannarna är kjedjerökare störs jag rejält...

Idag fylla på med en massa god energi från omgivningarna och försöka simma så mkt som möjligt.

En fråga..ser du om akupunktur kommer göra mig gott? Gäller min rygg. Ortopeden kommer utföra 10 behandlingar och jag har tackat ja

Halsen ännu ej röntgad.. blir i november.... känns lite långt dit men måste ha tålamod.

Krya på dig kära Esmaralda och ett trevligt födelsedags kalas önskar jag er!

Undrar om soulmaten också i grund och botten är trött på ensamheten...blir att man funderar mkt och speciellt i takt med att man piggar på sig!

Kram

Svar: Akupunkturen kan göra nytta... kanske inte fullt ut dockHa nu en bra hemresa !
Din soulmate vill ju också hitta rätt... kram :)
Esmaralda

16 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Min tandläkarskräck har blivit värre på sistone, vilket gjort att jag inte förmått boka tid till tandläkaren fast jag borde dit

Av olika skäl kan jag inte längre gå till min vanliga bekanta tandläkare

OM jag lyckas förmå mig till att boka en tid till en annan tandläkare, kommer besöket att gå bra då?

Stort grattis till din make! 🎉

Kram

Svar: Jag tror besöket kommer gå bättre än du kanske tror... tack för hälsningen... kram:)
Esmaralda

17 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Imorgon ska jag till en ny kurator. Jag har träffat många i mitt liv och många som stjälper än hjälper. Jag är öppen men undrar ändå, hur kommer det att gå? Kommer jag komma bra överens med henne? Kram Zoey 💕

18 Mercan:

skriven

Esmaralda du såg att jag hittar min byxa att jag ska gå dit då och då🙂min fråga🤭är den byxan som jag hittar den söt rosa blå randiga tiger som jag missade som kommer söta Esmaralda en dag snart,min önskan🤭och kanske ska dit idag ,hittar jag svart byxa i stället för sigg ha ha eller ska jag vänta Fredag den 18 de🤭ha det så roligt med dina nära och kära söta Esmaralda🤭💕🤗🙈

Svar: Då får helt enkelt gå till butiken ibland och se, kram :)
Esmaralda

19 Bjork:

skriven

Hej är det vanligt att man kan höra sin inte röst som säger något och sedan slårr det in?

Har hänt mig 2 gånger.

Kram

Svar: Ja, nog kan det hända då och då, kram :)
Esmaralda

20 Helena Ir :

skriven

För att ha varit så sjuk som du varit..jösses vad du orkar igen! Allt ser dessutom gott ut! Tänk att kunna äta rabarberkräm ..så gott! Det fanns en tid när jag tillagade det ofta själv. Men då fick jag rabarber av de som hade det växte i sin trädgård.

Hemmets Journal har jag läst sen unga år. Den fanns i mitt hem och säkert finns en prenumeration av denna ännu. Kanske har jag läst det du skrev :)

Igår fängslades jag av Notting Hill..Inte var det första gången jag såg den. Idag undrar jag vad och vem som skulle få mig på andra tankar..Att byta ut mitt singel liv..Där jag gör som jag vill! En sådan explosion tror jag dock inte på. Och händer detta! Då ska jag ta tillbaka allt och skriva härinne..

Ha en riktigt fin dag och grattis till din man ☕️🎂🍾

Kram

Svar: Jag tror nog att du så småningom kommer att skriva och berätta :)Jag har inte sett Notting Hill, kanske är det dags !
Tack för grattishälsningarna, kram :)
Esmaralda

21 Vännen:

skriven

Jag är lite orolig för min och min kompis vänskap. Sedan hon träffa den killen som hon "dejtar" pratar hon knappt med mig. Vi har inte hörts på flera dagar och absolut kan jag också höra av mig men nu har det bara varit jag som gjort det. Hon är mer egoistisk och bryr sig knappt om mig. Du sa att det inte kommer hålla mellan dem men jag blir orolig att vår vänskap kommer försvinna på vägen.. Vi har redan planer inför nästa sommar. Men vi får se hur de blir

22 Fitnesskillen:

skriven

Hej ez

Vad kul att ni har varit där och köpt saker, ni har verkligen haft en helt fantastisk helg 😍🙏🏼

Jag har en fråga eller ja två frågor kanske

Första frågan är lär hon som var min bästa tjejkompis, kommer hon att höra av sig fortfarande eller hur ser det ut?

Andra, kommer jag att kunna klara av hela utbildningen?

Tack i förhand och ha en fortsatt fantastisk underbar och fin helg 🥰🙏🏼

Stor kram

Svar: På något sätt kommer du att ha tillfälligt kontakt med henne.. men inte mer... och går du in för utbildningen så grejar du den.. kram :)
Esmaralda

23 LottaS:

skriven

Du sköter så fint om de dina! Jag håller på att bryta ihop - hur ska jag tänka för att komma framåt på ett bra sätt?

Svar: Sätt prio på dig själv.. och ge dig det du behöver för att må så bra du kan, kram :)
Esmaralda

24 Dunegull :

skriven

Hej E,
Nu har jag bokat flygbiljetter till Mallis men fortfarande inte hittat något hotell. Tror du jag hittar något bra för rimliga pengar?

Åker redan på tisdag.

Ha en fin födelsedag för mannen.

Kram

Svar: Du kommer hitta hotell, kram :)
Esmaralda

25 Evelina:

skriven

Hej, har han tänkt på mig? Kram

26 Bjork:

skriven

Hej är det så att min kusin som har skiljt sig inte mår så bra inombords?

Hon Har ställt till det rejelt för sig själv kan man säg.

Kram

27 Jossan :

skriven

Godmorgon

Grattis till din man!

Söndag och en dag med städande och planering av veckorna till höstlovet. Känner att jag är lite ur funktion just nu.

Jag har tänkt på det du alltid säger att jag är så omtyckt av mina vänner. Ofta känner jag ju att jag inte är det. Är orolig att jag kommer sluta ensam helt och hållet i framtiden.
Vill ju att alla vänner jag har ska följa mig resten av mitt liv. Har min nyaste vän som jag faktiskt känner att jag vill att hon ska vara min brudtärna på mitt bröllop.
Får ju dock hoppas att hon finns kvar i mitt liv och att jag faktiskt träffar någon snart!

Kram!

Svar: Tack för hälsningen :)Vänner kommer stanna kvar men inte alla.. och nya kommer också då och då genom livet, kram :)
Esmaralda

28 Anette:

skriven

Åh vad mycket gott! Skönt att se att du mår bättre. Mannen i väntrummet på blodprovstagningen, såg han mig? Kramar till er ❤️

Svar: Ja, mannen såg dig och gillade vad han såg, kram :)
Esmaralda

29 J:

skriven

Hej🌸

Jag hoppas att du piggna till dig mer för var dag som går🌸

Mysigt att ha din mamma hos dig. Jag saknar min mamma så mycket 🌸

Citronkakan, arougadas och rabarberkrämen ser väldigt gott ut 🌸

Något budskap till mig?

Kram 🌸

30 fluffviol:

skriven

Oh så härligt du piggnat på dig och gör mysiga saker <3
Stort Grattis till makens födelsedag också <3

Vet inte om du kommer svara på frågor med tanken på dagens firande men utifall att..

Det där med flytt.. Blir det till ny lägenhet i samma stad eller kanske lite längre bort i närheten? För något eget som hus eller stuga blir det väl knappast? ;D

Kram och ha det kalasroligt idag <3

Svar: Lite piggare är jag men fortfarande räliga nervsmärtor.Flytten kan bli en bit bort.. kram :)
Esmaralda

31 .:

skriven

Hej Es!
Kommer hennes man vara hemma när jag kommer eller är han bortrest?

32 <3:

skriven

Börjar T tycka om mig mera nu ?
Kram

33 Skorpan:

skriven

Helena Ir, ser framemot ditt inlägg om soulmaten sen ;D.
Vem vet kanske det blir snart...
Kram Skorpan

34 Jossan :

skriven

Nu blir jag lite orolig. Kommer min senaste vän finnas kvar i mitt liv?
Jag har känt att hon kommer finnas där alltid men nu blev jag lite orolig..
Kram

Svar: Jag ser inte vilken vän som stannar och vilken som försvinner... men oroa dig inte.. så länge allt känns rätt, så länge är det rätt.. kram :)
Esmaralda

35 Rädd:

skriven

Hej!

När du säger att det finns saker jag behöver ta tag i. Är det saker som kommer strula? Som behöver göras om? Eller nya saker som kommer upp?

Kram och kärlek

36 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Satt på en bänk o väntade på mamma fick flytta på mig kom en märklig människa och tittade på mig ush.

Kram

37 Naturvän :

skriven

Hej!

Tack ..ja röntgen får visa mer och jag har bara att följa ortopedens råd...har förtroende för honom. Klart jag är orolig om det kommer till operation.

Hursomhelst...min vän i byn hörde av sig..han betyder så mkt för mig och han har hjälpt mig med att slipa ett antikt skrivbord som blev så fint .. lyfter upp humöret...och jag saknar honom. .

Säker 40 gr på balkongen och jag njuter... snart plurret

Kram

38 Bjork:

skriven

Hej är jag forfarande vikgtig för g?

Det märktes nämligen i fredags? När hon hjälpte mig:)

Kram

39 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Imorgon ska jag till en ny kurator. Jag har träffat många i mitt liv och många som stjälper än hjälper. Jag är öppen men undrar ändå, hur kommer det att gå? Kommer jag komma bra överens med henne? Kram Zoey 💕

40 Vännen:

skriven

Jag är lite orolig för min och min kompis vänskap. Sedan hon träffa den killen som hon "dejtar" pratar hon knappt med mig. Vi har inte hörts på flera dagar och absolut kan jag också höra av mig men nu har det bara varit jag som gjort det. Hon är mer egoistisk och bryr sig knappt om mig. Du sa att det inte kommer hålla mellan dem men jag blir orolig att vår vänskap kommer försvinna på vägen.. Vi har redan planer inför nästa sommar. Men vi får se hur de blir

41 AnnaK:

skriven

Grattis till maken 🥳

Har haft en skön helg då "sambon" varit i stugan men nu är han på väg hem och humöret droppade. Så jobbigt ha honom hemma liggandes i sängen och glor på tv. Jag somnar och vaknar till tv. Längtar tills allt är klart och jag får ett eget rum så jag kan dra mig undan när jag behöver. Har inte haft det på många år. Känns dock som att han utnyttjar min mesighet och förhalar allt. Vill inte behöva flytta nu själv men känns som att det kanske blir så. Vet inte vad jag ville med detta egentligen. Men blir det bra nån gång?

Kram 🤗

42 Helena Ir:

skriven

Tack Esmaralda :)

SKORPIS: Jag hoppas mer på din..Mycket Snart!

Kram

43 Evelina:

skriven

Hej, har han tänkt på mig? Kram

44 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag försöka tänker om som du säger att jag kan ge det balansera och berätta i en kort sammanfattning om hur är det för mig och jag behöver inte berätta så detaljer och djupare utan lagom som Sverige bruka säger.

Så jag vet att C kvinna bruka dela med sin problem för mig. Jag kan tänker mig gav henne min råd och tips även ge bra förklaring så hoppas hon får den feedback som hon behöver få från mig också. Så kanske får hon annan perspektiv på en viss som hon kan förbättra för om hennes egen problem som hon har.

Låter det bättre så?

Ha det bra

45 Mirre:

skriven

Godmorgon Es,

Inatt hade jag en riktigt rälig mardröm som det var svårt att vakna ur.. kämpade emot i drömmen och lyckades till slut vakna. När jag vaknade så hörde jag konstiga ljud i min lägenhet, och visste direkt att något var här. Kände mig dock inte rädd men undrar om du kan se vad/vem som var i min lgh och om det påverkade min mardröm? Känns som att sånna mardrömmar inte kommer hur som helst😅

Hoppas ni får en trevlig dag idag med firande🎉

Kram🍂💜

46 Berg:

skriven

Perfekt med din gäststuga och så fint du ordnar det för gäster som kommer! Något att ta inspiration av!

Tack för svar jag fått om den kommande! Det ante mig på ett sätt att han inte skulle vara så andligt intresserad, det är ok så länge han respekterar mitt meditationsbehov och lite intuitiva infall ibland. Någon som får en att skratta låter befriande! Det behövs! Att du ser honom så tydligt känns bra! Tack igen!

47 J:

skriven

Hej,

Trevligt med kalas! Grattis till din make på hans födelsedag.

Fick sms idag angående sonens hund. Hittas det ett nytt hem till honom? Hon som har hunden nu kan inte längre så ett nytt hem behövs.
Kram

Svar: Det kommer finnas ett hem med krävs aktivt sökande, kram :)
Esmaralda

48 Maria :

skriven

Hej!
Så mysigt du gör för din mamma.
Åh rabarberkräm som är så gott, min mormor gjorde ofta det som efterrätt.
Nu har min son vart hos specialist och har troligtvis en ledsjukdom, den kan hållas i visst schack med mediciner 💊
Blir det bättre? Kommer han kunna leva ett hyggligt liv?
Kram 🥰

Svar: Jadå, allt pekar på att han kommer leva ett riktigt bra liv.. medicinerna är bra och de förbättras ständigt dessutom , kram :)
Esmaralda

49 Skorpan:

skriven

Tack Es!
En resa, lpter kul ;).

Trampat på i närskogen idag i äntligen hittat lite trattkantareller, regnet som öste ner gjorde gott med tanke på svampen :). O nu drömmer jag om framtida svampexpeditioner med mannen, tänk vad allt man kan göra i skogen ;). Krama träd t ex...
Kram Skorpan

Svar: Gud så gott, trattkantareller...i skogen kan man göra mycket :) kram :)
Esmaralda

50 A:

skriven

Har aldrig hört talas om den rätten,men låter gott. Men godast låter citronkakan! Grattis till maken din! Jag hoppas du snart blir bättre, så jobbigt med att vara så sjuk så länge.

Här har varit en lugn dag, legat och läst bok. Ska ta ett fotbad sen och äta tacos. Känner mig trött. Har ju precis börjat nytt jobb och är mycket nytt, med nytt system. Men jag tänker på vad du sagt, att hålla i för blir bättre med tiden. Det positiva är att alla är så trevliga och stämningen är god! Kan detta vara platsen jag stannar till min pension? (20 år....)

Känns det som jag kommer få en summa pengar inom snar framtid? Jag vill gärna resa och ser framför mig mer och mer att jag kommer åka till New York. Vill dit och många andra ställen men känns som det ligger som närmast resa (bortsett från London vid jul).

Kram!

Svar: Kommer nog andra arbetsplatser för dig men blir inget som du söker i panik utan en dag dyker rätt jobb upp och det faller sig naturligt, kram :)
Esmaralda

51 Dani:

skriven

Får reda på min tenta nästa vecka ser det ut som den blir godkänd?☘️😅

Kram

52 <3:

skriven

Varför vill BO träffa mig för middag ?
Tänker han vän eller något mera.
Kram

Svar: Han tänker nog mer än vän, kram :)
Esmaralda

53 Hanna:

skriven

Hej Ez!
Minikalas är dom bästa kalasen. Skönt att du är såpass bra att du kan fixa lite hemma.

Vill min andliga guide säga mig nåt? Jag tror jag drömde om honom i natt. Som vanligt infann sig känslan av trygghet.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kram kram

54 Brittis:

skriven

Hej!
Hoppas att du mår bättre nu.
Kommer jag och Peter starta en relation?
Kram och ha det gott <3

55 Basiluskan :

skriven

Tänk om kaklukten kunde kännas över skräm..
Såg ruskigt god ut 👍😍

Tror du ett prov på vc skulle kunna ge något större svar/hjälp kring mina återkommande sjukdomssänkor?

God bättring bortåt dig kära Es!

56 emiza:

skriven

Hej JAg har inte träffat min fina vän på två månader. kommer vi träffa snart igen?

57 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Imorgon ska jag till en ny kurator. Jag har träffat många i mitt liv och många som stjälper än hjälper. Jag är öppen men undrar ändå, hur kommer det att gå? Kommer jag komma bra överens med henne? Kram Zoey 💕

58 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Imorgon ska jag till en ny kurator. Jag har träffat många i mitt liv och många som stjälper än hjälper. Jag är öppen men undrar ändå, hur kommer det att gå? Kommer jag komma bra överens med henne? Kram Zoey 💕

59 Basiluskan :

skriven

Tänk om kaklukten kunde kännas över skräm..
Såg ruskigt god ut 👍😍

Tror du ett prov på vc skulle kunna ge något större svar/hjälp kring mina återkommande sjukdomssänkor?

God bättring bortåt dig kära Es!

60 Anonym i frågan:

skriven

Har han förlovat sig eller?? Såg han hade en ring på vänster finger.. ( eller såg jag fel)
Nu vände det sig i magen på mig…
Kram

61 Charlotte :

skriven

Grattis till maken och citronkakan låter jättegod! 🥳

Vad är hans avsikter, mannen jag haft på besök i helgen? Är det rätt eller fel att våga hoppas på en framtid tillsammans?

Tack och ha en fin kväll! 🌞

62 W:

skriven

Varma gratulationer till maken och ett fortsatt gott tillfrisknande av dig.

Kram

63 T:

skriven

Hej es! Nu i veckan ska vi ha gemensamt kategori möte igen, vi ( b) och p. Hur kommer detta förlöpa? Det har aldrig funkat särskilt bra förr så känner mig inte vidare hoppfull. Som att jag har en klump i magen. Känns som att vi inte förstår varandra. Förut har vi kunnat hålla oss var för sig men nu ska vi fösas ihop. Kommer de gå? Eller är detta dödsstöten som visar att det verkligen är dags för jobbbyte? Några tips på hur jag ska förhålla mig på mötet?

Tack!

64 Brittis:

skriven

Hej!
Hoppas att du mår bättre!
Kommer jag och Peter starta en relation?
Kram och sköt om dig <3

65 Rädd:

skriven

Det jag måste ta tag i gäller det mobilappen, filmen eller ett av de två större projekten?

Kram och kärlek.

66 T:

skriven

Hej es! Nu i veckan ska vi ha gemensamt kategori möte igen, vi ( b) och p. Hur kommer detta förlöpa? Det har aldrig funkat särskilt bra förr så känner mig inte vidare hoppfull. Som att jag har en klump i magen. Känns som att vi inte förstår varandra. Förut har vi kunnat hålla oss var för sig men nu ska vi fösas ihop. Kommer de gå? Eller är detta dödsstöten som visar att det verkligen är dags för jobbbyte? Några tips på hur jag ska förhålla mig på mötet?

Tack!

67 Anonym i frågan:

skriven

Nu har jag fått svar och jag kan andas ut., tror jag iaf. Ärlighet är det viktigaste ( vilket jag tror han är) sen får jag förhålla mig till hur jag vill ha det framöver..
Tiden får utvisa, det har du sagt Es att det kommer..

Hoppas ni haft ett mysigt firande av maken idag 🎉🥂
Kram :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: