Nöjda kunder

Jag är så glad när våra   spådoms och regressionskunder blir glada och nöjda !
 
Två spådomskunder vill bidra med gästblogg som kommer här  nedan och en kund vill bidra med berättelsen om hennes regression och den kommer i morgon.
 
Tack för att ni delar med er 
 
 
 
 
Från Lillan
 
Hej alla och här kommer några rader från mig.
Jag missade att ni tog emot kunder personligen och när jag väl fattade då var det för sent och ni hade inte fler tider för personligt besök.
Men jag fick i alla fall spådom via telefon av Nettan.
 
Jag valde en halvtimma för 350 kronor och det var värt vartenda öre.
Nettan tog sig tid och jag fick ställa alla frågor jag hade och under  tiden som spådomen fortskred så poppade det upp nya frågor.
 
Nettan är så snäll och lätt att prata med och jag hade inte behövt vara nervös som jag var innan jag ringde.
 
Jag fick bland annat veta att en äldre, tunn och mager kvinna med mörkt hår, bruna asiatiska ögon och stark personlighet vakar över mig lite extra. Jag fick veta att hon såg mig som liten bebis men hon gick över tidigt till andra sidan och jag var bara 2 år då och sedan dess har hon vakat över mig.
 
Jag fattade inte vem det kunde vara och frågade sedan min moster och hon sade direkt att det är pappas farmor och hon såg exakt ut sådär och gick över när jag var liten.
 
Pappa har jag bara träffat ett fåtal gånger i mitt liv och aldrig någon av släkten på den sidan.
Det känns fint att veta att  pappas farmor är med mig och nu söker jag kontakt med henne och tycker att jag känner av henne
 
Jag fick veta att mitt ex och jag inte kommer återförenas men att det kommer en  blond och blåögd man in i mitt liv som gillar hästar, golf och god mat.
 
Ingen storvinst blir det heller men  ett lägre femsiffrigt belopp kommer om 6-7 år.
 
Och väldigt mycket mer.
Jag vill på detta sättet tacka Nettan för en jättebra seans  och jag är 100 % nöjd 
 
Kramar
Lillan
 
 
 
Från Carina O
 
En kort gästsbloggsnutt om det passar sig ?
Jag vill bara säga att jag fick spådom på telefon av Nettan igårkväll och det hjälpte  mig oerhört mycket. Saker och ting klarnade och jag vet nu  hur jag ska tackla ett stort dilemma i mitt liv.  Tusen tack för detta Nettan.
Genast känns livet och framtiden så mycket lättare och jag är betydligt gladare
Hälsar Carina O
 
💖
 
Som jag redan nämnt är alla våra tider för personliga  besök tagna och det som finns kvar är tider för telefonspådom och telefonregression.
 
Vill du veta mer eller vill du boka spådom och/eller regression via telefon så kontakta Nettan här:
 
Telefon: 070 8898733
Mail: [email protected]
 
Detta erbjudande med rejält nedsatt pris gäller till den 15/9
 
Kram & kärlek från oss 💖
 
1 Skorpan:

skriven

Himla trevligt att läsa om nöjda kunder. Själv har jag inte lyckats.
Kram Skorpan

2 Mamman:

skriven

Jag är också en MYCKET nöjd kund. Var på personligt besök och körde 40 mil och det var värt bilturen många gånger om. Blev ett stopp på Ullareds GeKås också. Tusen tack Es och Nettan, ni är bäst. Kramar

Svar: Massa tack och kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: