Spådomsvarning...

Hur vet man om en  sierska/siare / astrolog  osv.. är äkta och sann ?
 
Det finns några hållpunkter och en av dem är att man ska vara vaksam om  en siare skräms och sätter press på sina kunder om att något hemskt är på väg att ske och bara siaren kan varna och tala om vad.
 
I början kanske de inte är tydliga med kostnader men när allt ställts på sin spets och kunden ska få veta "viktiga" ting, då dyker en stor kostnad upp och många som redan är uppskrämda väljer att betala trots att ekonomin inte tillåter detta.
 
 
 
Jag minns för några år sedan  den person som gjorde en hemsida nästan exakt som min och som kallade sig samma som jag.. det var bara någon bokstav som skilde och samma sak med emailadressen.. den var nästan identisk som min.
 
Allt var en kopia och herre gud så obehagligt det var.
 
Jag hotade personen  att anmäla och jag menade vartenda ord och hade också anmält och då  tog han bort sin sida och  försvann från  alla sociala medier.
 
Men han kan mycket väl vara igång igen - på andra sätt.
Den gången var det en man som gick under ett kvinnonamn.
 
Flera av mina kunder hade fått seans av honom och skrev till mig och klagade och var missnöjda över den seans som de trodde sig ha fått av mig.
 
En sund misstänksamhet måste man ha !
 
 
En varning också för telefonlinjerna där du kan bli spådd för typ 19.90 i minuten.. det låter billigt men brukar bli väldigt dyrt...och man drar ut på samtalen. 
 
Aftonbladets reporter som inte är det minsta medial ringde en telefonrekryterare  och efter fyra minuter hade han fått jobbet som medial siare via betalsamtal. Dessutom konstaterades att det var falska foton på telefonsierskorna.
 
En spådom kostar alltid och ingen jobbar gratis varken inom detta område eller något annat område... men kostnaden ska vara tydlig och man ska veta om den från början.
Man ska veta vad man får för pengarna och ingenting ska tillkomma.
 
Det förekommer så mycket lur inom denna bransch men det finns också ärliga och bra människor som verkligen gör sitt bästa för att hjälpa och bistå.
 
Kram & kärlek💖
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag drömmar om dig inatt... för jag var med andra "ungdomar" och gör något tävling. Då du var som en kock i köket efteråt andra går ifrån så vi sågs då vi prata något om dom att jag var irriterar på en viss attityd och du känner av stämningen var stökigt. Då fråga jag dig om ses något gång I min stad. Sen fråga jag om få rabatt för det. Efter du går ifrån.

Jag vet inte vad det beror på den drömmar. Vet du något om det?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer här månaden september dyker upp om den 14 november blir inte av att ses för mig och C kvinna.

Kommer det dyker upp i här månaden och kan du ser om vilka sida kommer ifrån? Mig eller hon

Ha det bra

Svar: Jag ser inte hur eller när men det ser ut som om ni kommer träffas i höst, kram :)
Esmaralda

3 Ingela:

skriven

Godmorgon!

Trist med människor som lurar och utnyttjar andra, förstår inte att man har samvete till det.

Es, kan jobbet på Nexus bli mitt?

Kram Ingela

Svar: 60-65 % har du att få jobbet, kram :)
Esmaralda

4 L:

skriven

Ja, det är svårt att veta så jag håller mig till dig och Nettan om och när jag vill bli spådd 😊

En fråga. Jag vantrivs så på jobbet. Hur och kommer jag hitta ett nytt jobb där jag trivs och får utvecklas?

Kram

Svar: Ha ögonen öppna och sök sådant som intresserar dig.. det kommer nytt jobb... kram :)
Esmaralda

5 Sara:

skriven

Hej! 💕
Kommer jag och han ha något?

Svar: Ser inte riktigt så ut,. kram :)
Esmaralda

6 Sara:

skriven

Hej! 💕
Varför öppnar han bara det jag skickar till han?

7 H:

skriven

Detta är ett problem för mig…. Inte att jag vänt mig till oseriösa, det hoppas jag verkligen inte. Men typ att det blir som ett beroende att vända sig till mediala människor för råd om livet när man har det svårt. Det är sällan saker stämmer som jag får höra, men just i stunden kan det vara hoppfullt att höra att allt kommer bli bra.

Bra att du tar upp det här. Kram Ez

Svar: Ja, det gäller att sätta stopp när man känner att det är dags, även om man är nöjd, kram :)
Esmaralda

8 She:

skriven

Hej,
Upplever han nästan lite obehaglig ibland, han säger att han tycker att jag är intressant och komplex.. men något känns lite off.. ser du nån varning här?
Kram

Svar: Han ser inte ut att vara rätt för dig, kram :)
Esmaralda

9 Bella:

skriven

Godmorgon..
Har blivit lurad av min chef på min lön, först har det dröjt en vecka tills han betalat ut (fick tjata på honom) och sen igår skrev han att han betalat ut och när jag kollade va det inte ens i närheten av den fulla summan. Kocken hade bara fått lite pengar han med, inte full lön.. Är så otroligt förvirrad och deppig och arg, ska åka tillbaka till Irland på måndag igen men kommer inte klara mig på denna summa 😭😭😭😭 han har ett rykte om sig att han inte betalar löner, åker in och ut från fängelset pga hans företag och precis gått i konkurs i fyra av dom.. blä.. kommer det lösa sig tillslut? Vet inte hur jag ska gå tillväga. Påtal om att bli lurad i ditt inlägg 😂❤️❤️

Kram

Svar: Känns inte som stor chans att du får den summa du ska ha.... man blir ju så förbannad... kram :)
Esmaralda

10 Berg:

skriven

Sant som du skriver! Synd om folk som förlorar pengar för ingenting!

Konferens i fin miljö, och hade igår lite spaning på folk omkring. Ingen soulmate i sikte tyvärr.. hoppades förstås nu när det var nytt folk i rörelse. Jag noterar hur olika folk kan se ut efter 40. En del män ser ut som gubbar och andra forsätter med hoodies och ungdomligare stil.. Kan du se något om min kommande, är han sportig, skägg och mage, äldre än jag? Något du ser måntro? 🤗

Ha det fint!

Svar: Din kommande ser ut att vara den mer sportiga typen, kram :)
Esmaralda

11 <3:

skriven

Godmorgon Es, vad är Barbros problem? Hon går runt och snackar skit om mig. Har hon försökt gjort det till Erik med ? L försvarade mig en äldre go dam. Ignorera eller ta upp det med henne ? Det lyser avundsjuka i hennes ögon när hon tittar på mig.
Kram

12 Lucia :

skriven

God morgon,

Bra och viktigt inlägg 👍.

Är det köparna som kommer imon på visningen?

Kram!

Svar: Runt 50 %, kram :)
Esmaralda

13 Lilla jag :

skriven

Hej,

Nu blir jag orolig att vi inte kommer kunna köpa loss lägenheten utomlands. Kommer det ordna sig?

Kram!

Svar: På något sätt verkar det lösa sig, kram :)
Esmaralda

14 T:

skriven

Hej es! Låter läskigt med människor som utger sig för att vara spådamer som inte är detta.

Vad tror du om jobbet min men hittade i Västervik? Är det något för honom att söka eller ska han kika vidare. Jag skulle vara glad om han bytte jobb men känner mig tveksam att flytta till Västervik med hela familjen och från min gamla mamma.

Tack!

T

Svar: Känns inte riktigt som om Västervik är rätt i tiden för dig att bo just nu, kram :)
Esmaralda

15 a88:

skriven

Hej!
Försöker få till förändringar i mitt liv inom flera områden, men det är en uppförsbacke just nu.

Tror du att det kommer någon förändring?
Jag vet att det blir en flytt ganska snart och undrar inget om det, utan om det kommer någon förändring inom något annat område, som inom jobb eller privatliv.

Kram och önskar en fin dag

Svar: Inom arbetet ser det ut att komma en förändring ganska snart, kram :)
Esmaralda

16 V❤️:

skriven

Hej Esmeralda💖


Kommer min man A flyga med mig till sverige nu med 13sept?

Tacksam försvar❤️
Kram 💖💖💖💖☕


Svar: 75 % att det blir så, kram :)
Esmaralda

17 Jossan :

skriven

Godmorgon
Mådde skit när jag åkte hem från jobbet igår. Min kollega drar all energi från mig. Bara jag ser henne vill jag typ spy. Riktigt dömande och otrevlig. Kommenterar andras kroppar och ser sig själv som jobbets viktigaste person. Något har hoj emot mig för hon avbryter alltid mig när jag pratar med någon och hon har inte ens hälsat på mig sen vi börja jobba..

Livet känns verkligen upp och ner..

Som jag önskar kärleken stod framför mig snart… längtar så!

Kram

Svar: Förstår att du önskar att kärleken ska komma nu... och hade jag kunnat påverka detta så hade jag gjort det.. kram :)
Esmaralda

18 V❤️:

skriven

Hej Esmeralda❤️

Ser du om min man A kommer få tillåtelse att flyga med mig till sverige den 13sept?

Kram kram 🥐☕❤️💖

19 Skorpan:

skriven

Ja lurendrejeri finns på många håll o har väl bsra haft tur som inte trampat i nåns fälla...

Det var lite högtidligt att få vara med på en tillställning där t om en minister deltog. Skulle ju inte ha varit där om inte den "rötta" skulle ha varit frisk, men så var det nu inte. Kaffe med bakelse, som jag åt fastän jag kanske inte borde ha gjort det ;). O de flesta var karlar ;D, vilken tur man kan ha. Dessvärre var ju mannen inte bland dom, attans ;). Nu ska jag bara svarva ihop några ord om denna tillställning o det är jag nu inte så bra på, men ska ju göras.

Är något energilös, har du något tips på vad som kunde få energinivåerna att stiga Es? Kan avsaknaden av karl tära på energinivåerna månne?

Förresten, några spontanisar på kommande?

Måndagen avklarad o det är ju bra ;). Mot veckoslutet...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja, världen är full av lur !Vilken tillställning du varit ! wow !
Bra mat, tillräckligt med sömn och sådana aktiviteter som får dig på gott humör och din energi stiger.. kram :)
Esmaralda

20 zita :

skriven

Hej Esmaralda tror du jag kommer få en bra höst ? Har lont i ett knä gör sjukgymnastik Jag Hoppas att det blir bättre
🤗 ☀️🌸

21 Nenna:

skriven

Hej,
Det är fult med människor som vill utnyttja andra.

Det har dykt upp reklam för Psychic Marie som påstår sig kunna rita ett porträtt av din själsfrände. Det låter värdigt konstigt. Får du någon känsla kring det?

Kram

22 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du vilken månad ska vi resa hamma i Bulgarien ,ska vi resa alla🙂‍↔️blir det gnäll med Hörü😡😤🫣jag undrar ser du arv något Esmaralda för oss🙂‍↔️

23 Bjork:

skriven

Hej sover så skönt om nätterna igen:)

Blir det mycket kompis häng i höst?

Kram

Svar: Skönt att du sover gott... lite häng med kompisar kan det bli, kram :)
Esmaralda

24 Lotta S:

skriven

Så sant som det är sagt, vi har tur vi som hittat dig!
Min man är ju inte alls lagd åt att tänka på det andliga, men också han lyssnar numera med öppet sinne eftersom din träffsäkerhet är så pass stor.

Undrar vad du får till dig om eventuellt byte av försäkringsbolag för allt utom egna och mannens hälsoförsäkringar? Bra eller dålig idé?

Svar: Kanske avvakta lite ... kram :)
Esmaralda

25 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es o alla andra...

Dagens ämne har jag råkat ut för precis utan att jag har kontaktat henne själv!! Hon har kontaktat mig på Messenger - väldigt märkligt eftersom jag har en privat sida!!

Jag är själv Medial sedan barnsben och har hjälpt många jag med precis som Esmaralda, men som Medial har man svårt att få reda på det som rör en själv ibland därför har jag rådgjort med Es!

För några dagar sedan skrev en kommentar kvinna till mig på Messenger att hon var astrolog o hade så viktig info till o om mig o att det var bråttom för det var konfidentiellt o jag skulle klicka på en länk " ring nu" där skulle hon ha spelat in ett röstmeddelande till mig. Men... Jag behöver inte hennes "hjälp" vet inte ens vem hon är! När jag såg hennes foto på messenger tänkte jag det här är något mysko!! Igår skrev hon för fjärde gången att jag skulle skynda mig att ringa för det var bråttom!! Enligt henne skulle det hända mig nåt hemskt o att jag skulle få massor med pengar också idag. Hon skrev också att en man med en viss hårfärg i min närhet är hemligt förälskad i mig o att "du vet inte vad han kommer att göra med dig" jag skulle passa mig för att prata med en kvinna med annan hårfärg för hon kunde man inte lita på! Det skrevs mkt mer i 4 dagar o så avslutade hon med "Jag vill ditt väl" även om du inte tror på Astrologi...."

Nu vill jag varna för denna kvinna vid namn Elsa Stenberg Astrolog!! Som Medial kan jag inte ens få till mig hur hon har fått tag i mig!?! Jag har ju en privat sida på Facebook o vet inte ens vem hon är eller vad hon vill, men jag känner obehag för henne därför varnar jag alla härinne för denna fruktansvärda "kvinna"!!

Kram ☆♥︎☆

Svar: Bra att du delar med dig av denna varning.... det är typiskt när det är scams att de går ut till många människor via Facebook... en seriös astrolog skulle aldrig bete sig så här, kram, :)
Esmaralda

26 Dunegull :

skriven

Hej E,
Jag mår så dåligt av kommentarer från mina chefer. Det är rena mobbingen. Blir så ledsen men det är ingen annan som går in och stöttar.
Vad ser du kring detta? Hatar dem mig så mycket? Igår bad jag en kollega om hjälp vilket inte va några konstigheter såklart men cheferna va snabba med att kommen att be om hjälp ska man inte göra. Suck…😔

Hinner jag säga upp mig själv innan den säger upp mig. Är det de dem vill nu?

Kram

Svar: Ta ett seriöst snack med chefen... och ligg på vad det gäller att hitta nytt jobb.. kram :)
Esmaralda

27 Fanny2 :

skriven

Spådomar som är för sugarcoated eller där det pratas för mycket om negativa energier som demoner har jag också märkt är vanliga redflags. Det är synd för dessa människor vet oftast vad andra vill höra och de kommer tillbaka för att höra mer. De som ska ha betalt mer och mer för att avslöja fler detaljer känns också oärliga.

Ser du något om hur min höst blir? Kommer jag att nå mina mål? Kanske någon flört? Min soulmate verkar dröja ytterligare år iaf. Jag ska satsa på att nå mina mål och gå ner i vikt.


Kram 💜

Svar: Något av dina mål när du snart nå... din soulmate kommer men inte riktigt än, kram :)
Esmaralda

28 TjejenO :

skriven

Bra inlägg i vanlig ordning Es!❤️ Så sant som det är skrivet! Jag tror också att man ska ta en spådom som en guidning och för att få pepp, inspiration och energi. Men inte att man ska leva sitt liv efter det som sagts - som vissa gör och därmed missar det som faktiskt spåtts och som skulle kunna hänt. 😅 du har alltid gjort ett väldigt bra jobb! Ger mina varmaste rekommendationer till dig, också ett plus att du kan förmedla på ett klokt sätt - i och med att du dessutom har en terapeututbildning så att det som förmedlats kommer fram på ett ”bra” sätt!🫶❤️

Undrar hur det kommer gå på jobbet, vi är utan chef och har tagit över ”skeppet” själva. Jag tror på företaget men är beroende av två andra parter. Jag gör allting i min makt för att de ska känna sig peppade! Kommer det vända och gå så som jag tror och hoppas?

Stor kram till er alla!❤️

Svar: Så snälla ord, tusen tack !God chans att det vänder mot det bättre.. men det kan bli lite segt längs vägen, kram :)
Esmaralda

29 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du något spontant om oss🙂‍↔️💕🤗

30 Mamman:

skriven

Jag råkade ut för en siare som spådde sjukdom och död och som sade att han kunde fixa detta för en 2000 kronor. Helt klart oseriöst och jag klippte kontakten direkt

Svar: Tur att du klippte kontakten, kram :)
Esmaralda

31 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Det gäller nog att kolla upp personen väldigt noga innan spådom men dej vet jag ju att man kan lita på, du är bäst👌🏼🥰
Back to work igen och det är segt, det tar på krafterna att åka på semester även om det alltid är allra skönast att komma hem till sitt igen😊
Mannen min söker jobb för fullt, får han komma på intervju snart? Hamnar han i bilbranschen igen eller blir det nåt helt annat? Han söker både och!
Ha en finfin dag🥰

Svar: Kan bli en annan bransch för din man.. men oavsett så kommer jobb, kram :)
Esmaralda

32 Lenafena:

skriven

Jag har haft väldig nytta av dina seanser och vet att du är både ärlig och generös med din tid. You are the real thing. Flera av mina vänner har efter min rekommendation kontaktat dig också och varit nöjda. Dom vet ju att jag aldrig skulle vända mig själv till någon annan än den bästa! Sitter i rullstol numera och har en kille som ledsagare som säger att han är mycket andlig-är han det? Finns det ett ”andligt band” mellan oss?

Svar: Tusen tack och jag är glad att du är nöjd med dina seanser !Din ledsagare önskar nog att han vore mer andlig än han är.. men jag ser honom inte som en lurendrejare... kram :)
Esmaralda

33 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Så viktigt att ha sunt förnuft och ta allt med en nypa salt. Att du är en äkta spådam är det nog ingen som tvivlar på, men så obehagligt att ha en som kopierat dig ! Tur han la av !!!
Att göra pengar på andras oro och osäkerhet är inte ok ! Men de som kan se och har förmågan ska naturligtvis ha betalt för de timmar de lägger ner .

Här läggs timmar ner på att hitta en snickare som vill ta sig an mitt lilla översvämmade toagolv...utrymmet är litet 1 kvadrat och det ser ut som att det är ett hinder att det är litet.
Inget snickar napp så här långt...
Idag står handling på agendan
Trevlig Tisdag önskas alla !

Kram Anki med flock

Svar: Han lyckades lura till sig en i bloggfamiljen som sedan kontaktade mig och tyckte hon fått en konstig spådom av mig.. och när vi nystade lite i det så upptäckte jag hur det låg tillSnickare hittar du även om det tar lite tid... kram :)
Esmaralda

34 Lilla m:

skriven

Hej Es! ♥️ Fungerar min Pellefant nu? Allt känns lite bättre nu men undrar ändå varför jag är så ledsen jämt? Hormoner? Livskris? Åldern?
Kram♥️

Svar: Jadå, nu är din Pellefant verksam och har börjat jobba för dig, kram :)
Esmaralda

35 Mercan:

skriven

Ska jag känna mig lugn Esmaralda eller kommer min pension av paykos avbrytas någon gång, jag vill fråga dig igen🙂‍↔️🤗🥹🤔

Svar: Jag ser inga tecken på att det kommer avbrytas, kram :)
Esmaralda

36 Doris:

skriven

Hej!
Jag kommer ihåg den hemsidan såg nästan exakt ut dom din.Beställde ingen seans som tur va.

Något budskap från universum i dag Es?

Kram

Svar: Ja, herregud så upprörd jag var med tanke på mina kunder som kunde bli lurade... budskapet idag är att se dig omkring... kram :)
Esmaralda

37 Dunegull :

skriven

Jag har sagt till vid flertalet tillfälle. Men de är psykopater. Jag vill mest få lite andrum samtidigt som jag söker.
Ser det ut som de säger upp mig?

38 Mimi:

skriven

Hej!

Ser du någon ljusning i mitt liv? Försöker att komma ut bland folk och få ett jobb och ett rikare liv.

Kram

39 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag vet inte om det bara e jag som inte får upp gårdagens kommentarer å ser ifall du har svarat. 29 kommentarer e allt som finns så jag ber om ursäkt om du får samma fråga igen från mig. Jag har uppdaterat sidan flera gånger å de hjälper inte.

Min fråga; jag skulle vilja ha en liten fest för gästerna dagen före mitt framtida bröllop då man inte hinner prata med alla gäster på själva bröllopet. Ser du om de kommer att bli så lr e de en dum ide??? Kram Shenzi 🌹

Svar: Ibland blir det lite konstigt !Ungefär som i USA, där har man ofta en middag dagen före bröllopet... du ska göra det du känner är bäst... kram :)
Esmaralda

40 Mercan:

skriven

Tack så hemskt mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss🤗💕🙂‍↔️🙂

41 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Får jag firanyrår med kärlek i år?

Kram

42 Mimi:

skriven

Hej!
Ser du någon ljusning för framöver?

Kram

Svar: Absolut, det gör jag, kram :)
Esmaralda

43 Mimi:

skriven

Hej!

Ser du någon ljusning i mitt liv i år?

Kram

44 Anki:

skriven

Tack för svar Es <3
Tid har jag gott om ;-)

Kram Anki med flock

45 Sara:

skriven

Hej! 💕
Hur kommer min framtida pojkvän se ut? Var träffar jag han?

46 Lucia :

skriven

Visningen ställdes in pga förhinder. Mitt tålamod börjar verkligen svika nu. Kommer vi få bostaden såld nu i september?

Kram!

47 Helena Ir:

skriven

Usch för människor som försöker tjäna pengar på folks rädslor. Det som är bra med dig tycker jag är att du oftast säger till någon att inte beställa en seans om inga nya frågor ät aktuella.

Svårare att komma upp på morgonen..men blev glad att jag tog mig till gymmet. Humöret åkte upp!

Jag skulle så önska att min yngsta dotter fick ett mer socialt liv och även träffade en man, om det nu är det hon önskar. Jag är ingen sån mamma som frågar ut henne om förhållande mm. Vet att hon är så trött av sitt jobb. Mycket att bolla med som förskollärare. .
Tycker ju att jag själv är nöjd med mitt liv. Men om jag fick önska såsom säkert många fler föräldrar med mig. Om bara barnen har det bra!

Kram och ha det så gott!

Svar: Respekt och ärlighet, det är viktigt för mig.Ser positivt och bra ut kring din dotter... inga varningar kommer till mig och nog kommer hon träffa sin kärlek också, kram :)
Esmaralda

48 Anonymus:

skriven

Hej Esmaralda,
Har han tankar på mig och saknar mig? Blir det en middag snart, så jag får fira hans dag?
Kram :) 🌷

49 vb:

skriven

Hej goda Es,

hur stor är möjligheten att jag får jobbet på sparbanken Syd

50 Mamma:

skriven

Usch vad obehagligt :(
Min dotter Camilla beter sig inte som jag skulle önska.
Vet att hon haft det tufft men blir så orolig att hennes ibland infantila beteende ska skrämma bort hennes sambo.
Hon är ljuvlig när hon mår bra men fy vad hon kan reta gallfeber på mig när jag ser hur hon gör fel val och beter sig illa.
Kan du se om hennes förhållande med sambon ändå är så stabilt att det kommer att hålla.
Har god lust att ruska om henne och säga att nu får du faktiskt växa upp men vet inte om det bara gör saker värre.
Hon är ju trots allt vuxen.
Många kramar <3 <3 <3

Svar: Nej, ruska inte om henne, det faller inte i god jord och påverkar inte hennes beteende positivtLåt det vara en sak mellan henne och hennes sambo... jag ser en god chans att de kan reda ut de problem som uppstår, kram :)
Esmaralda

51 <3:

skriven

Godmorgon Es, vad är Barbros problem? Hon går runt och snackar skit om mig.Har hon försökt gjort det till Erik med ? L försvarade mig en äldre go dam. Ignorera eller ta upp det med henne ? Det lyser avundsjuka i hennes ögon när hon tittar på mig. Kan du se bad hennes problem är. Hon är inte snäll i gruppen🥲
Kram

52 She:

skriven

Tror du det kan vara bäst att avboka kommande aktiviteter med honom, då det ändå inte känns rätt?
Kram

53 Mil:

skriven

Oj oj
I natt var jag och reste. Grinade av glädje när jag vaknade.
Har precis skrivit ned min dröm och jag fattade då att jag faktiskt inte bara drömde... Jag reste till DEM och den jag reste med är min skyddsängel.

MAMMA, MILTON och min älskade svarta Schäfer BITSIE.

Jag pratade Helt klart med mamma. Och Milton var med mig hela vägen. Från drömmens början till slutet. Jag fattar.. Vilken enorm känsla...
TACK älskade skyddsängel, Tack, älskade Milton, Tack finaste Mamma och Bitsie. Och Tack att polletten trillade ned och jag fattar. Min reskompis i drömmen var min skyddsängel. Förstod inte det i drömmen. Det kom när jag skrev ned drömmen + mkt mkt mer.


Vilken aha upplevelse.


Det kommer Es 😃🥰
Yaaay


Kjam

Svar: Det är därför det är så bra att sätta sig och skriva ner... då kan speciella insikter komma.. och det här var en fantastisk och underbar upplevelse för sig och visst var det på riktigt.. kram :)
Esmaralda

54 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Blev så till mig att jag missade fylla i hela aliaset. Hahaha!

Kjam

55 en trevlig prick:

skriven

Ja det gäller verkligen att inte vara naiv när man väljer vad siare talar om, lite sunt förnuft gäller ju.

Hoppas han blir glad av överraskningspaketet idag i sin låda, vad tror du? Undrar han inte hur mina tankar går nu när han är borta med hen (gillar det inte)
Kanske jag som övertolkar mina tankar.. :(
Kram :)

56 Hönan:

skriven

Finns det fortfarande chans till en framtid?

Kram

57 Jojo:

skriven

Många oseriösa i spåbranchen.
Bra att du varnar Ez👌 Händer det att hen tänker på mig under dagarna el innan hen somnar?😉🧡

Svar: Det händer, kram :)
Esmaralda

58 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ibland har man tur o får vara med om nåt nytt o det försöker jag med så ofta det går...

Mat igen, o jag som är så led matlagning o allt som därtill hör... Kanske borde gå med o beställa en matbox som kommer hem en gång i veckan o man kan beställa mat
för tre eller fyra
dagar. Det tar ju
inte bort behovet av
att laga maten
förstås. Borde ha en
egen kock ;).
Kram Skorpan

59 Shenzi:

skriven

Tack för ditt svar tidigare idag!

Du skrev "att jag ska göra så om jag känner så", men du ser inte om de blir så? Att vilja saker e en sak men att de sen händer e en annan sak. Ser du ifall jag kommer ha en liten fest å ifall några gäster dyker upp? Kram Shenzi 🌹

60 Helena Ir:

skriven

Tack snälla. Det känns gott att höra.

Och ärlighet är så viktigt. ❤️

Kram

61 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Att jag har full tillit till dig är för att du är ärlig med allt du får till dig inte stämmer. Du siade för flera år sedan att jag hade så mycket positivt som väntar på mig i framtiden men inget av det har slagit in så det kanske är dagas att inse att alltihop fallit under din felmarginal?

Kram 🐈‍⬛


Svar: Nix, det tror jag faktiskt inte.. somligt kan ligga en bra bit in i framtiden och det känns, ärligt och bestämt som om en hel del kommer att ske, kram :)
Esmaralda

62 <3:

skriven

Har jag någon beundrare? Börjar mötet närma sig med min soulmate/ varaktig kärlek ? Hur kommer vi träffas ?Ligger här på säng nu och solar får en feja vu känsla.
Kram

Svar: Du får ofta lite distansbeundrare som kanske inte närmar sig rent fysiskt men som ger dig uppskattande blickar... dock kommer den som är rätt att ta kontakt med dig, kram :)
Esmaralda

63 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Jag skickar och skickar ansökningar men får inget napp. Ser du om det blir någon intervju åtminstone snart? Tappar motivationen när det är så här.

Svar: Det kommer rätt tillfälle och då faller allt på sin plats så ge inte upp, kram :)
Esmaralda

64 Hon:

skriven

Hej,
Ser jag ut att bli nöjd om jag köper dendär något begagnade laptopen?
Kram

65 Signe:

skriven

Hej!
Hoppas att allt är fint med dig! Läskigt det där med oseriösa siare, som förskansar sig på människors oro, och tar betalt för någonting utan substans. Lurendrejeri.

Själv undrar jag om det skulle kunna bli bra, det jobbet jag uppmanades söka?

Kram ♥️

Svar: Ja, det har faktiskt potential, kram :)
Esmaralda

66 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Tack för det tröstande och hoppingivande svaret :)
Stor kram 🐈‍⬛

67 <3:

skriven

Har jag hört det sista från J nu ?
Blockerade honom efter att han varit inne på min fb och kikat med sin andra fb profil.
Kram

68 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Tack för det tröstande och hoppingivande svaret :)
Stor kram 🐈‍⬛

69 Lydia💕:

skriven

Du är bäst finaste du och dig litar vi på till 💯
Kramar
Lydia 💕

70 Hanna:

skriven

Hej!

Jag har haft en fin visa i huvudet i två dagar. Helt plötsligt var den bara där och den går inte att få bort. Har en känsla av att det är ett budskap från andra sidan, men från vem och varför?

Kram

71 Shenzi:

skriven

Du skrev "att jag ska göra så om jag känner så", men du ser inte om de blir så? Att vilja saker e en sak men att de sen händer e en annan sak. Ser du ifall jag kommer ha en liten fest å ifall några gäster dyker upp? Kram Shenzi 🌹

72 Shenzi:

skriven

Du skrev "att jag ska göra så om jag känner så", men du ser inte om de blir så? Att vilja saker e en sak men att de sen händer e en annan sak. Ser du ifall jag kommer ha en liten fest å ifall några gäster dyker upp? Kram Shenzi 🌹

73 Signe:

skriven

Hej!
Tack snälla för svar 🙏. Kanske söker ändå, så får vi se vi om jag blir kallad till intervju. Man kan hoppas!
Kram 💕

74 JustMe :

skriven

Hej Ez, ja man får verkligen vara noga innan man sätter tillit till alla som påstår sig kunna spå. Jag har stått mig endast hos dig och allt har nästan stämt varje gång. Snart dags för en ny 🙂

Jag saknar att jobba i kommun, statligt är inget för mig har jag insett. Sökt jobb som verksamhetschef i den kommun jag jobbade innan detta. Ser du om jag har någon chans att faktiskt få jobbet? Mim förra kollega har sagt att det troligtvis blir den som är tf nu som ska få jobbet. Att det typ redan ör bestämt sen innan.

Kram!

75 Rädd:

skriven

Kommer saker ordna sig bra på jobbet? Oroar mig.

Kram och kärlek

Svar: Det ser ut att ordna sig, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: