TRE FRÅGOR FÖR 100 KRONOR....sista dagen...

Så här sista dagen kommer Nettan att erbjuda  dig tre frågor för 100 kronor.
 
Det magiska klockslaget är  15.00 idag och fram till kl 17.00.
 
Gäller endast idag !
 
 
 
Du behöver inte anmäla dig i förväg utan du swishar  100 kr  till Nettan innan du ringer och sedan ringer du upp på samma nummer:
 
Tel/swish : 070 889 8733
 
Du ställer tre korta och specifika frågor och får tre korta svar.
 
Det här blir ett alldeles perfekt avslut på vår vistelse här !
 
Tack för att ni följt med på vår resa.. för att ni läst bloggen.. för att ni kommit på besök och för att ni  bokat spådom och regressioner.
 
I morgon är vi hemma igen och livet kommer lunka på som vanligt
 
Kram & kärlek  från  mig och Nettan💗
 
P.s.  Mår inte så bra av den räliga bältros som jag drabbats av så idag fixar jag inte att besvara frågor.
 
1 Misstjejen:

skriven

Upprepa fråga från igår...

Hej

Jag vet att jag var lite hårdare igår mot C kvinna och säger något som jag borde inte få sagt. Dessa var en bra beskriva men typ "du rädda min livet från skola" och "annars har jag inte uppleva 30 år utan henne"

Jag hoppas inte ju hon tänker felet om mig men det är sanningen för jag vill ju hon ska förstår hur ledsen jag blir för det.

Jag hoppas att det kan blir förbättras med tider som stärka våra relation.

Jag hoppas ju hon bryr sig om mig också och gillar mig även vill gör saker med mig också. Och en största är jag hoppas att hon inte sårar mig så mycket.

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Upprepa fråga från igår

Hej

Jag vet inte om det finns något speciellt som C kvinna vill gör med mig också. Jag vill inte ju hon ska trodde att "jag vill bara lekar med henne" våra relation ska tas på seriöst och det ska var en riktigt bra relation. Och vi ska utvecklas våra relation för det finns anledningen att varför det blir vi och vi ska använda våra relation för syfte också till andra uppdraget.

Jag vill inte ju hon ska tror att "jag vill bara leka med henne" utan jag tar det på seriöst...

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Upprepa fråga från igår

Hej

Jag vet inte om det finns något speciellt som C kvinna vill gör med mig också. Jag vill inte ju hon ska trodde att "jag vill bara lekar med henne" våra relation ska tas på seriöst och det ska var en riktigt bra relation. Och vi ska utvecklas våra relation för det finns anledningen att varför det blir vi och vi ska använda våra relation för syfte också till andra uppdraget.

Jag vill inte ju hon ska tror att "jag vill bara leka med henne" utan jag tar det på seriöst...




Ha det bra

4 Misstjejen:

skriven

Upprepa fråga från igår

Hej

Jag vet inte ju hur mår C kvinna just nu som har gör med mig. Jag hoppas inte om att hon inte bryr sig om mig och bara gör annat. Utan tänker på hur jag mår och för C kvinnas mående också.

Jag hoppas det blir förbättras med tider.

Tänker hon ens på mig? Känns som jag skriva så hårdare igår på sms. Men jag hoppas inte ju att hon blir ledsen.

Jag hoppas bara hon förstår min känslor.

Och jag kan gärna förlåta henne genom hon får välja på vad hon vill med mig.

Ha det bra

5 Misstjejen:

skriven

Upprepa fråga från igår

Hej

En sista fråga är att jag vill ju min önskningar och C kvinnas önskningar ska var rättvisa och få lika uppleva för båda. Oavsett hur är det och vad man vill. Så bara köra på det.

Om något som jag är obekvämt eller hon är det då tycker jag att det ska var jämlikhet och rättvisa för bådas sidor.

Jag hoppas det blir så i framtiden...

Ha det bra

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Förlåt för mycket att frågor men det kommer blir lugnt under vecka.

Men en tillägga fråga är att jag tänker på min och C kvinna roller som jobbet och privat. För jag har sett en serie är från Kina och serie heter only for love och det finns på youtube. Då tänker jag på min relation till C kvinna är något speciellt.

För det finns något anledningen i våra relation som kommer vi märker sen?

Ha det bra

7 Helena Ir:

skriven

Hoppas ditt mående lunkar på bra också, med ett snabbt tillfrisknande!
Kram

8 Skorpan:

skriven

Du skriver igen Es, hur mår du nu? Fick du nån hjälp igåt, ordentlig medicin? Det är ju för j*ävligt att inte kunna sova o ha värk hela tiden. O orkar du göra nåt alls? Skönt att komma hem o vila...

Tre frågor räcker inte åt en som har trehundra ;). Så inget samtal från mig, vilken tur ;D. Linjerna lär nog gå heta ändå...

Drömmer om att förnya hemmet lite, nya möbler o så, men tror inte det blir så på en lång tid. Kanske ska göra sånt först då den andra människan har dykt upp i mitt liv o samboskapet är ett faktum fast det är nog en himla lång tid att vänta ;D. Superlång...

Höstregnet har slagit till, dripp dropp låter det o nu vore det minsann mysigt med öppna spisen ;).

Krya på dig Es!
Ha en bra dag.
Kram Skorpan

9 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Hoppas du mår bättre idag!

Som du vet skulle jag helst vilja skippa julen då den innebär så höga krav och mycket stress för mig. Det är jag som måste fixa allt, annars blir det ingenting.

Har drömt om att få skippa julen ett år och nu kanske jag skulle ha chansen. Har hittat en liten kortare resa som är över julen, och vill boka resan åt mig och dottern.

Tror du jag har råd? Blir resan bra isåfall om jag bokar den?

Kram

10 <3:

skriven

Sa JS något dumt om mig till J i fredags ? J är det en bra kille ?Kram

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har en tanke som jag kan driva med C kvinna om det blir badhuset i här höstterminen också igen. Det är inte bestämt än... jag tror att hon tror så jag vill det men jag vill var lite skitung mot henne. Att busa och driva lite med henne för bara gav tillbaka på annat sätta. Som lite att leka "good cops, bad cops" kan man säger.

Ska det går bra? Kommer jag våga att gör det?

Ha det bra

12 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Våra grannar ovanför ta aldrig hänsyn till andra. Barnen stampar i golvet vid 7 på söndagar. Vill inte prata med som för det märks att de inte har förmåga att förstå eller anpassa sig. Men vad ska man göra? Stör mig något otroligt på dem. De lämnar grejer i oordning överallt. Vet inte vad jag egentligen vill fråga. Mest om du ser en lösning som inte involverar direkt konfrontation? Tack!

13 Jossan :

skriven

Godmorgon
Redan söndag.. helgerna går så snabbt vilket är helt sjukt..

Fick gjort lite ärende igår och pluggat.. idag blir det både att tvätta och plugga och förhoppningsvis blir det en promenad med en kompis. Om hon kommer hem i tid..

Vi pratade om att ha en spelkväll med killarna nästa helg men helt plötsligt har hon tvär vänt och börjar prata om att hon har andra vänner som är roliga. Jag vet att hon mår bra av att umgås med dem så vad hon håller på med vet jag inte.

Kommer vi umgås med killarna vecka eller någon gång under hösten?

Kram

14 Vännen:

skriven

Hej
Jag har en fråga om min vän som nyligen blev singel. Hon kastar sig in i något med en kille nu för att han visar något som den andra inte visat. Är detta något som kommer hålla på sikt? Hon lyssnar inte om någon säger att hon borde vara singel ett tag. Mon menar på att hon varit singel hela livet.

15 G:

skriven

Det var ett bra erbjudandet… ska se om jag kanske kan försöka ringa. Hur gick det på akuten igår? Fick du medicin för din bältros? 😰

Es, ser du om jag blir gravid denna månaden?

Kram :)

16 Lotta S:

skriven

Hur har det gått i natt, fick du hjälp igår mot den hemska värken?

17 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Hoppas du mår bättre idag.
Har du slutat med storhealing?

Kram 🐈‍⬛

18 Mercan:

skriven

Esmaralda fick du hjälp i akuten igår🥹har du smärtor nu🥹💕🙂‍↔️🙏

19 Bjork:

skriven

Hej fick du hjälp på akuten igår?

Får jag träffa mamma snart?

Kram

20 Anonym idag:

skriven

Godmorgon på er,
Så fint erbjudande..
Hur gick det med bältrosen Es, fick du något läkemedel mot smärtan? har tänkt på dig...
Ni får njuta sista dagen där uppe, god färd hemmåt sen :)

Igår när jag körde hemåt från ett kalas, var det en fantastisk solnedgång och den stora halva månen var uppe, så magiskt vackert. Började tänka på meningen med livet, vad är mitt syfte här, hör universum när jag pratar med henne (alla mina upprepande önskningar och frågor) varför blir inte livet som man önskar sig... osv..
Någonstans vill jag tro på att alla dom frågorna blir hörda..
Idag hoppas jag på en bra Söndag i alla fall ;-)
Kram till er! :)

Svar: Tack, jag nu lagt till på dagens blogginlägg att jag inte besvarar frågor idag... känner att jag inte funkar så väl med den hemska bältros jag fått,, hoppas vara lite piggare i morgon... kram :)
Esmaralda

21 Lilla jag :

skriven

God morgon!

I morgon börjar hon nya skolan. Hur kommer det bli för henne? Kommer hon trivas och få bra kompisar?

Kram!

22 Bjork:

skriven

Hej bor min blivande själv när vi träffas?

Ser fram i mot framtiden:)

Kram

23 L:

skriven

Ja, det är nog dags att packa ihop butiken. Ringde och betalade 500 igår. Ett mycket märkligt samtal. Hon ställde motfrågor hela tiden men jag hade ju inte svaren, det var därför jag ringde. Fick inte ut något alls av detta och vi pratade bara halva tiden. Jag fick inte svar på mina frågor och det kändes bara förvirrat alltihop. Jättekonstigt. Ursäkta kritiken men jag betalade mycket och så blev det såhär.

Kram

24 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag får tacka Nettan för djurhealingen i fredags. Man märkte på syrrans hund dom första 10 minuterna då hon blev lite orolig av sig men sen la hon sig och reste sig inte förrän fem minuter efter healingen var över. Vi får nu hoppas de hjälper lite grann.
Kram Zoey 💕

25 Berg:

skriven

Krya på dig! Bältros är besvärligt och tar sin tid! Hoppas smärtan ger med sig!

26 Solstjärnan:

skriven

Krya på dig Es!!🌺
Hoppas verkligen att det lättar på fort så du slipper ha värk.
Styrke kramar🌺
Solstjärnan

27 Mercan:

skriven

Krya på dig Esmaralda🥹💕🙂‍↔️🤗🙏

28 L:

skriven

Ja, det är nog dags att packa ihop butiken. Ringde och betalade 500 igår. Ett mycket märkligt samtal. Hon ställde motfrågor hela tiden men jag hade ju inte svaren, det var därför jag ringde. Fick inte ut något alls av detta och vi pratade bara halva tiden. Jag fick inte svar på mina frågor och det kändes bara förvirrat alltihop. Jättekonstigt. Ursäkta kritiken men jag betalade mycket och så blev det såhär.

Kram

29 Linda N:

skriven

Bra m tillägget på dagens blogg. No questions, you guys!! Give the lady same rest💞

Har tänkt mycket på dig. Öser på m goda tankar o healing så mycket jag förmår.❤️

Sen frukost/brunch i dag - varma mackor, sedan lite jobb o förhoppningsvis balkongmys därefter.

Kramar (cybervarianten som inte riskerar nudda bältroseländet, vet inte om de drabbade områdena gör galet ont.)

30 Anonym idag:

skriven

Stort krya på dig Es, skickar den healing jag kan så du mår bättre snart (vet att bältrossmärta kan vara hemske)
Ta hand om dig!

31 Anki:

skriven

Go´förmiddag EsoNettan
Så fort tiden gått !
Hoppas nu du fått lite lindring <3
Vila nu och ta hand om dig

Kram Anki med flock

32 Till Alex (12) :

skriven

Om det var du som störde dina grannar, hade du velat att de tog kontakt med dig och förklarade läget så du fick chans att bättra dig, eller att de ringer störningsjouren direkt? Vilket då ger dels en saftig böter och dels anmälan till hyresvärden och påverkar om du får bo kvar.

Jag tänker att du får antingen vänja dig, läsa på vilka klockslag/regler som gäller för ditt boende och knackar på dörren med en öppen inställning. Hur de reagerar är inte ditt problem. Då har du gett dem chansen och fortsätter de, prata med hyresvärden. Dessutom knske grannarna visst förstår mer än du tänker! Barn är ju barn



Lycka till :)
/ Ghostwriter

33 Piggelin:

skriven

Har han gett upp oss nu? Vägrar prata, lyssna, se vad jag gör, straffar mig? Vad sker

34 Till Alex (12) :

skriven

Om det var du som störde dina grannar, hade du velat att de tog kontakt med dig och förklarade läget så du fick chans att bättra dig, eller att de ringer störningsjouren direkt? Vilket då ger dels en saftig böter och dels anmälan till hyresvärden och påverkar om du får bo kvar.

Jag tänker att du får antingen vänja dig, läsa på vilka klockslag/regler som gäller för ditt boende och knackar på dörren med en öppen inställning. Hur de reagerar är inte ditt problem. Då har du gett dem chansen och fortsätter de, prata med hyresvärden. Dessutom knske grannarna visst förstår mer än du tänker! Barn är ju barn



Lycka till :)
/ Ghostwriter

35 Cecilia:

skriven

Krya på dig Es! Hoppas det snart går över. Kramar

36 emiza:

skriven

hoppas att du mår bättre snart


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: