EFTERLYSNING !!

Nu har jag suttit här & knappat på datorn och hysteriskt försökt hitta ett beonde för mig till våren... mina årliga 6 veckor utomlans.... och när  jag ÄNTLIGEN hittar nåt bra... ja, då är det uthyrt
 
 
// Visst ser det väl mysigt ut ? En balkong på 20m2... i Krakow.. men den lägenheten var redan uthyrd...//
 
Så jag tänker fråga er.
Vet ni nåt bra boende ?
 
I  Vilnius, Riga, Krakow.. eller var som helst !
 
Bostaden måste ha två  sovrum och pålitligt internet.... helst  balkong eller terass...
Det ska också vara rimligt avstånd att ta sig från flygplatsen...
 
Alla förslaget mottagen SÅ tacksamt !!
Kram
1 Emma:

skriven

kommer nästa veckan blir värst?

hur går det på julavslutning skola i torsdag?

för att jag avslöja att jag var kär i en person till elevassistent?

2 Evwe:

skriven

Kan du hjälpa mig och se var min gröna bok ifrån födseln har tagit i vägen???? + hörlurarna till mobilen jag tog över från syster Annika?????

Tack på förhand! Kram

3 Ivanka:

skriven

Oj skall du ut och resa igen ES:)

Nä jag känner igen därifrån önska jag kunde hjälpa dig här:(hoppas det kommer ett ännu bättre än detta:)

ps:När tror du jag gör min nästa resa & kommer det bli med hela familjen denna gången tro:)?

Håller tummarna för dig
kram:)

Svar: Nåja, innan vår resan ska jag ju till Lappland i tre veckor... och du kommer också att resa snart och troligtvis med familjen.. kram :)
Esmaralda

4 Annelie:

skriven

Hej Es,
Du kanske kan prova denna sajten:
www.only-apartments.com/lagenheter-i-k... :)
Hoppas du hittar ngt bra.

Kram :)

Svar: Jag kom inte in på den... ???
Esmaralda

5 Tisa:

skriven

Hej Esmaralda!

Törs jag skicka in min hemtenta imorgon (efter det att jag skrivit referenslista) utan att min lärare tycker att jag är helt pantad? (Jag är väldigt osäker på om jag skrivit rätt).
Kram!

6 Boudica:

skriven

Hur skulle han ta det om jag bjöd ut honom?
På en öl eller så nån helg?

7 Anonym:

skriven

Hej! Har min lägenhet blivit drabbad av vägglöss lr skabb?? lr är det bara inbillning...har hittat 3 småkryp på soffan....

8 undrar:

skriven

Hej Esmeralda! Det finns billiga lägenheter i Alanya, ganska lagom pris!

Ska jag lägga ner den kontakten med henne, det känns nästan så men det är smärtsamt?! Kram

9 E:

skriven

Kommer jag få min kompis J att delta i det samtal jag önskar oss båda?

10 God Jul!:

skriven

Kommer jag att träffa någon under den närmsta tiden? Sker det under vinter? Kram

Svar: Jag ser inte när men någon kommer.. någon speciell.. kram :)
Esmaralda

11 Susan:

skriven

Sorry, inte så berest (än!!), men det e inte utan att man blir lite avis på dina resplaner :) Ska inte gnälla, för jag ska till alperna o åka skidor me kompisar i en vecka till våren o det ser jag fram emot ;)
Lycka till me letandet /kram

Svar: Härligt med skidåkande.. sånt är jag inte så bra på.. kram :)
Esmaralda

12 Helena Ir:

skriven

Jättefint ställe,synd att det var upptaget..
Hoppas du hittar något likvärdigt

Kram

Svar: Jaaaaaaaaaa, jag hoppas...
Esmaralda

13 in love:

skriven

hej!
hoppas det löser sig med att hitta boende:)
kan du säga om han har lika starka känslor för mig?
kvällskram :)

14 Finländskorna:

skriven

I Finland lär det ska finnas :)

Svar: Jo, där har jag ju faktiskt haft bästa boendet hittills :) Kram på er :)
Esmaralda

15 lilly:

skriven

kommer vi få fler barn tro??

16 Annelie:

skriven

Om du googlar : "hyra lägenhet i krakow" så hittar du länken på tredje uppifrån..
Lycka till! :)

Kram

17 Laila:

skriven

Hej.

Härligt med resor! Har du kollat på den här sidan
https://www.airbnb.se/. Känner många som brukar boka via den.

Må gott!
Kram Laila

18 Gabriella:

skriven

Kan rekomendera: www.airbnb.com/ :)
Kram :)

Svar: Tack ska du ha & stor kram :)
Esmaralda

19 Emma:

skriven

Hej

kan du vara snäll att svar?

jag fråga om kommer nästa veckan blir värst?

20 åsa s:

skriven

Hej e! Håller tummar för dig m boendet.

Hade samtal igår m l o det verka som han ville va fri men vacklar m han tycker om mig mkt. m kommer det att bli något i framtiden m oss ? ska fråga om nyår om ska fira den? känns som vi kom varann närmare m att nu är det en livssjäl el tvilling själ som försvinner.

tom o låg
kram å

21 Ledsen:

skriven

Hej Esmeralda! Kommer jag alltid att må dåligt i den relationen eller kommer det att bli bättre?kram

Svar: Risken finns att det inte blir så mycket bättre.. så fatta dina beslut när du känner att det är dags.. du är värd mer och det vet du.. kram :)
Esmaralda

22 Frida:

skriven

Kanske kan du hitta nåt här?:

http://www.oldcityapartments.eu/en/?gclid=CM6g9aXVrLsCFcNF3godTBEAKg

Svar: Tackar.. ska söka mig fram där genast.. kram :)
Esmaralda

23 Lufsan:

skriven

Hej Es. Kommer det bli bra mellan mig och min sambo igen eller är det dags att gå vidare??
Vet inte hur jag ska klara att va utan barnen varannan vecka men så här kan jag inte heller ha det. Vad ska jag göra?? Känns inte som han har nåt intresse för mig alls. Kramar

Svar: Det känns som att du gör dig redo att gå vidare och det kommer du att klara ur bra som helst.. kram :)
Esmaralda

24 tina:

skriven

Såg P.W mig när jag grät i hans filmer "Hours" igårs kväll??

25 tina:

skriven

Såg P.W mig när jag grät i hans filmer "Hours" igårs kväll??

26 Klara:

skriven

Hej Esmaralda! Kommer jag träffa killen jag träffade igår igen? Kram Klara

Svar: ja det tror jag du gör.. kram :)
Esmaralda

27 Bolla:

skriven

Vet ikke om noen ledige leiligheter, men har du sjekket på http://www.homeaway.se/

Der pleier jeg å finne ferieleilighet/hus. Og så er det jo greit å se anbefalinger fra andre :-)

Svar: Där har jag inte kollat men det ska göras direkt.. tack för tipset.. kram :)
Esmaralda

28 Nelly:

skriven

Hej Es!

Ser du hur föhandlngen kommer att gå?

29 Skorpan:

skriven

http://www.fritidshus-estland.eu/estland_sv/index.asp
airbnb.com...

Luciamorgon i skolan :). O höll på att bli av med bildörren, blåser såå hårt här. Tur att jag inte är ute på havet...

Exet kurerar sig ännu idag o byte först imorgon. Sen får jag åka på jullunch, härligt! Så nåt att se framemot :).

Es, hur stor är chansen att jag kommer in på nån skola i vår? Tänkte på en kurs före, där man går igenom ämnet...

Solen skiner o världen torkar upp :).
Kram Skorpan

30 sviken:

skriven

Kommer jag få upprättelse för vad jag blivit utsatt för?
Kommer det bli bättre?

31 sviken:

skriven

Kommer jag få upprättelse för vad jag blivit utsatt för?
Kommer det bli bättre?

Svar: Kanske inte den upprättelse du egentligen vill ha - men det blir bättre, mycket bättre..kram :)
Esmaralda

32 sari:

skriven

Hej Ezmaralda

Vi har gått genom massa skit ,min man o jag. Får bara konstigt känsla,,, kan jag lita att ha är uppriktig o
sann mot mig.Jag vill att vi får det bra
mvh sari


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: