Eller hur !

 
Eller hur !!
Ta hand om dej och de du älskar !!
Kram
1 E:

skriven

Hej!

Jag undrar om den mannen jag träffade för drygt 2 veckor sen är en jag kan bygga en framtid med? Det är nästan lite för bra för att vara sant. Vågar inte öppna upp mig om jag ska bli sårad igen. Känner han något? Finns det en framtid med denna stenbock som är lika gammal som jag?

Tack på förhand

2 Miltons mamma:

skriven

Inget nytt av att min cykel är stulen. Har svarat på en annons på Blocket ang 2 cyklar i Malmö. Undrar nu om de är ok och inte stulna. Orginalkvitto står det men man vet aldrig. Och är det cyklarna på bilderna?

3 Agnes:

skriven

Keep on rolling!

Det växer ingen mossa på en rullande sten...så sant, så...och vem fan vill bli mossig?

We are family...*visslar under tiden som jag rullar*

4 A.L:

skriven

Hej! Jag är väldigt nyfiken på mitt tidigare liv, så jag undrar om du kan se hur de var? Kram och ha en trevlig eftermiddag!

Svar: För att jag ska kunna det krävs en personlig seans...kram :)
Esmaralda

5 Jennie1:

skriven

Ja så sant... Egentligen så självklart, men ändå så svårt att tillämpa i egna livet ( åtminstone för mig). Men tänkvärda ord.

Menade han verkligen allt han sade idag?

Kram

6 E:

skriven

lärlingsutbildning i Tyskland, kan det vara något för mig?

Svar: Ja, det kan det vara.. kram :)
Esmaralda

7 En fråga?:

skriven

Hej E!

Jag undrar om det är denna "M" som du sett för mig i kärlek?

8 F.B:

skriven

Fina Esmeralda, ser du om det kommer lätta för mig snart..?

Svar: Ja, det lättar och det bör inte dröja så länge.. kram :)
Esmaralda

9 Livia:

skriven

Hej E! Undrar om du vill känna in om vi kommer att bo kvar länge i vår bostadsrätt?

10 Susan:

skriven

Så sant så!
Väntar tålmodigt (oftast..) o hoppas att det är värt väntan, att allt händer av en anledning ... och det gör att jag oftast vaknar me tanken att kärleken kan hända vilken dag som helst ;) i'm ready!

Riktigt ruggigt väder just nu..det knakar i huset, hoppas det inte blåser bort...kram

11 vicki:

skriven

Kan det ge mig någonting att börja nätdetja Esmeralda?
Kram Vicki

12 E:

skriven

Hej!

Jag undrar om den mannen jag träffade för drygt 2 veckor sen är en jag kan bygga en framtid med? Det är nästan lite för bra för att vara sant. Vågar inte öppna upp mig om jag ska bli sårad igen. Känner han något? Finns det en framtid med denna stenbock som är lika gammal som jag?

Tack på förhand

13 Mor och dotter:

skriven

Hej E!

Min mormor gick bort innan midsomnar har hon något hon vill söga till mig och min mamma <3

14 F.B:

skriven

Tack ES<3
KRAM:))

15 Ingvarsdotter:

skriven

Hej Esmeralda!

Ser du om han börjar bli seriöst intresserad?

16 Helena Ir:

skriven

Håll i dig Esmaralda!!
Och släpp inte ut Mannabonne Glenn..
han flyger väl som en vante..

Kram :)

17 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,
Kan inte låta bli att undra vad kunden J har för syn på mig. Ett tag kändes det som att sökte kontakt, sen dämpades det något. Nu är det lite trevande ibland på ett mer försiktigt artigt sätt... ett tag trodde jag att det var en person som skulle påverka mitt arbetsliv i rätt riktning, men nu vet jag inte längre om jag tror det riktigt. Så vad tror du? Vad har han för uppfattning?
Kram :)

18 Anna E:

skriven

Tycker du att jag ska tacka nej till hemtjänsten imorgon om jag får erbjudandet?

19 G:

skriven

Er det dumt av meg å sende melding til R i helga for å få han på besøk til meg?

20 Anette:

skriven

Hej! Jag är desperat och undrar om du kan se min bilnyckel? Tappade den mellan jobbets parkering och jobbet. Tack.

21 Hjärtat....:

skriven

jag ler när du skriver.Wow...Jag hoppas jag har min lilla goa ängel jag med...Undrar om det blir nått med The big O.Kramen till dig..

22 Undrar:

skriven

Hej Esmeralda! Har hon mig i tankarna idag, kommer vi att ses? Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: