HITTAT !!

Nu har jag hittat mitt vår-boende !! Och inte blev det  i Polen.. ej heller Litauen eller Riga... för det blev GREKLAND !! Jojomen.
 
Jag halkade in på en sajt... såg hela härligheten och bestämde mig på två röda sekumder... att detta vill jag ha!  Och nu har jag bokat.
 
Har ju varit så mycket i storstäder... och tänker att varför inte landsbygden.. en by där mycket finns och boende på  vingård.... känns lite extra !!
 
 
 
Visst ser det mysigt ut ?
 
Och som grädde på moset har jag TVÅ våningar... och varje våning har eget kök o sovrum och  badrum och det betyder att jag kan bjuda hit familj o vänner under mina sex veckor !!
 
Ägarna verkar vara hur goa som helst och bistår  med bilskjuts  och hämtar och  lämnar  i stan och vid varuhus... det ingår i  hyran !! Lyxigt värre ju.
 
Och  jag är redan bjuden att delta i deras stora PÅSKFEST där det helgrillas lamm.... sådärja... nu känner jag mig blessed igen...
 
Nu ska jag slå in klappar o  dricka lite glögg...
Kram på er
 
1 Gabriella:

skriven

Nääää vad kul! Och väldans vad snabb du är på att ta beslut ;)

Ser helt underbart ut, vilken natur, kommer med all säkerhet att bli kanon! ... ser fram emot att hänga med, utgår i från att du fortsätter blogga mellan seanser och vintrampningar ;)

Kram!

Svar: Ja, somliga beslut fattar jag bara sådär direkt.. bang bom... ibland är de bra och ibland mindre bra.. men just nu känns det riktigt bra.. kram :)
Esmaralda

2 :):

skriven

Kommer jag vara ensam på alla hjärtans dag eller kommer jag mött kärlek tills dess?

3 J:

skriven

Kommer jag och H fortsätta som vänner eller vad händer med oss?

4 Yvonne:

skriven

Sååå mysigt det ser ut! Var i Grekland ligger detta?

Ha en fin helg!

Kram. Yvonne.

Svar: En liten by strax utanför Aten.. kram :)
Esmaralda

5 G:

skriven

Er alt håp ute for meg og R?

Svar: Det ser så ut.. kram :)
Esmaralda

6 sviken:

skriven

ES, kan du snälla berätta, om du kommer få upprättelse för det jag fått utstå av det jag trodde var min kärlek. Kommer det bli bättre?

7 Helena Ir:

skriven

Så roligt för dig Esmaralda :)
Kanske blev det som jag tänkte igår
om det boende du inte kunde hyra.
Att det blir något bättre..

Funderar på att kontakta en homeopat
ang mina besvär..Vad tror du om det?
Eller fortsätta som det är idag?

Gott med glögg..
Kram :)

Svar: Ja, det här känns ju onekligen som något bättre.... kram :)
Esmaralda

8 Ecaj:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer Diana svara på mitt brev eller mitt julkort?
Många vänliga hälsningar,
Eva

9 Nelly:

skriven

Hej!

Ser du hur förhandlingarna går?

10 Anonym idag:

skriven

Underbart Esmeralda!!
Det ser ut som rena drömmen, ni (du och dina vänner) kommer att ha det fantastiskt, rena idyllen.
Får man fråga var i Grekland, ngn av småöarna?

Förlåt att jag frågar igen.. Men min stora drömresa avgår om en vecka och min dumma MS ställer fortfarande till bekymmer med djävulsk smärta till och från, tar just nu högdos kortison för att hålla den i schack.
Behöver jag oroa mig gällande min smärta under denna resan?

Kram

Svar: Alldeles nära Aten.. jag tror du ska klara resan hyfsat bra.. kram :)
Esmaralda

11 Finland:

skriven

Kul att du har funnit ditt vår paradis:-) där kommer du att få mycket ny energi:-) kommer jag att träffa en riktig man under min Sälen resa? Kram

12 Singel tjejen:

skriven

Jättefint är det,vad roligt att det blev Grekland:)

Fina Es
Tror du jag hittar en ny kärlek inom kort,vill inte vara singel mera:(
kram:)

Svar: Ja, du hittar kärleken.. kanske inte allra närmaste tiden men den kommer.. kram :)
Esmaralda

13 Ingvarsdotter:

skriven

Först läste jag om Tiina nu om detta, bara att gilla läget- att så här är livet. Det är varvat av glädje och sorg, livet erbjuder både tråkigheter och roligheter. Du verkar ha hittat det perfekta boendet:)

14 jc:

skriven

oj vad mysigt det ser ut!:)
vad känner han för mig? jag blir inte klok på han.kramar :)

15 Jeanette:

skriven

Vad mysigt ställe! Var det dyrt?

Svar: Två jättefina lägenheter i sex veckor och sammanlagt 18.000.. man kan ju dela med annan familj och ta varsin lägenhet.. finns kök & sovrum & badrum både uppe o nere och då blir det plötsligt vara 9000 för sex veckors semester.. och det är ju väldigt överkomligt kan jag tycka.. kram :)
Esmaralda

16 ivanka:

skriven

Där fick du något ännu bättre som väntade på dig:)
Jag har vart i Grekland & tyckte det var så roligt att jag vill tillbaka dit igen<3

ps: Ser du något trevligt som väntas hända mig under vintern:)
kram från mig

Svar: Ja, fattat ett beslut om något som du verkligen vill och genomför det.. och detta kommer att vara nyckeln till en hel del positivt.. kram :)
Esmaralda

17 Anna:

skriven

Wow,det ser helt underbart ut! Längtar till våren och värmen.

Kram

Svar: Japp:) Fast jag gillar ju det här mörka o ruggiga oxå.. kram:)
Esmaralda

18 Kicki:

skriven

Kommer det nya året att innehålla något av dessa tre nytt: jobb/vänner/kärlek?
kram:)

19 Ivanka:

skriven

Ok tack,men ser du om detta beslut sker ändå,fast jag ännu inte vet vad det är?

kram från mig:)

20 Lil:

skriven

Åh så härligt! Hoppas på att komma iväg med mina småtjejer och min syster på lite semester i vårvinter. Grekland har ju lockat länge... Men när blir det varmt egentligen? När ska du åka?

Kram :)

Svar: Ja,jag åker redan första veckan i mars och då är det inte så varmt... lite off season men det är okey för mej.. billigare boende och ingen trängsel nånstans :)
Esmaralda

21 Anita:

skriven

såg jättemysigt ut. Hoppas du får 6 härliga lyxiga veckor! :)

22 tammi:

skriven

Härlig äng! Den ser så fridfull ut :)

Jag undrar om det finns en chans för mig och N? Ska jag fortsätta försöka i hopp om att det blir vi eller är det dött lopp? Jag har svårt att tolka om han känner något mer för mig än bara fysiska begär.

23 Pinsamt:

skriven

Hej Es! Hur reagera han på meddelandet han fick? Skickades i lite onyktert tillstånd...

24 zita:

skriven

Oj.. vilket fantastiskt ställe . Som en dröm Dit skulle jag vilja åka någon gång i livet. Tror du det dröjer innan man kommer i väg på en semester tripp . trevlig helg kram. :)

25 Micke:

skriven

Åh så underbart det ser ut! :D. Så skulle jag nog vilja bo. Så härligt!

Kram

26 undrar:

skriven

Kan du se om det kommer ske nå positivt snart som livar upp ens enformiga liv?? Vill månens inverkan säga nå speciellt till mig eftersom jag känner liknande känslor varje gång det blir fullmåne?

27 Anonym:

skriven

Kan du se om det kommer ske nå positivt snart som livar upp ens enformiga liv?? Vill månens inverkan säga nå speciellt till mig eftersom jag känner liknande känslor varje gång det blir fullmåne?

28 Anonym:

skriven

Kan du se om det kommer ske nå positivt snart som livar upp ens enformiga liv?? Vill månens inverkan säga nå speciellt till mig eftersom jag känner liknande känslor varje gång det blir fullmåne?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: