Manlig vän i sängen...

 
Ja, så här kan de se ut om natten  när Mannabonne Glenn brer ut sig och snarkar så kinderna fladdrar !
 
Och när det blir så.. då får jag kånka ut honom på soffan.... för jag får ju inte en blund i ögonen och han ser så förorättad ut.. vilken han ÄR men se , det tar jag ingen hänsyn till !
Mitt lilla snark & fismonster !!
Ha en go lördagskväll
Kram
 
1 Jossan:

skriven

Vart träffas jag den nästa flirten? Hoppas jag slipper bli sårad..

2 Tiina:

skriven

En sådan lite goding hade jag minsann också velat ha i min säng. Tack igen alla som kommenterat min gästblogg. Det gör mig så glad. Plötsligt känner jag mig synlig och sedd av er. Det berör så djupt. Kram Esmaralda och kram alla !!

Svar: Stor kram tillbaka :) Det var ditt mod att skriva gästbloggen som gav dig gensvar och det var starkt och modigt av dig att skriva ! Du är sedd. Verkligen. Stor kram
Esmaralda

3 Helena Ir:

skriven

Mannabonne ditt charmtroll :)
Man kan ju bara leee :)

Tiina, jag tänker på dig!
Kramar till dig vännen

Svar: Jo, och Mannabonne ler tillbax med sin breda käft :)))) Kram :)
Esmaralda

4 Louise:

skriven

Och en stor kram tillbaka från oss alla till dig fina
Tiina<3

5 Lollo:

skriven

Hej Ez:)

Är det en fling eller något mer som kommer härnäst för mig?
kram:)

6 Aprilfågel:

skriven

Hur fångar jag MAs intresse?

7 Skorpan:

skriven

Nej gud, snarkar han!? Förstår att du kånkar iväg honom till vardagsrummet :D.

Var på jullunch o det var riktigt trevligt. Massor med mat och trevligt sällskap. Undrar nu lite om han som var mitt "par" kände något intresse? Antar att jag bara har för livlig fantasi...

Kram Skorpan

8 Carina ST:

skriven

Vilken sötnos!!!
Kram, Carina ST

9 G:

skriven

Kommer jeg til å ha en bedre uke neste uke, eller vil den føles like tom som denne uka her har vært?

10 Jolanta:

skriven

Hej!
Hoppas att du kan besvara min fråga.
Kommer vi att sälja våran hus nästa år, så som vi vill?

Kram

11 Jolanta:

skriven

Hej!

Kommer vi att sälja våran hus nästa år, så som vi vill?

Kram

12 Jolanta:

skriven

Hej!

Kommer vi att sälja våran hus nästa år, så som vi vill?

Kram

13 Annika L:

skriven

Hej Ezmeralda! Jag hittade nyligen din blogg och den är suverän! :)
Jag tänker mycket på barn och både jag och min man vill så gärna snart få ett.. jag undrar om du kan se ifall jag kommer att bli gravid inom kort eller om det dröjer och isåfall hur länge? Jag längtar så <3 många kramar Annika

14 Anna:

skriven

Vad go han är :)!! Önskar så ibland att jag kunde ha ett hårigt pälsdjur men är allergisk. Är mer en kattmänniska tror jag dock. Finns ju allergivänliga raser men törs inte chansa...är ju ingen garanti. Tror du det skulle kunna funka? Min 6-åriga dotter har bestämt att hon ska spara till en sphynx...en hårlös katt iaf men hon lär nog ha glömt målet innan hon når dit. De är ju svindyra men ganska söta ändå :) Finns ju div allergivänliga kissar med päls också förstås...

Klia Mannabonne bakom örat från mig :)!

Kramar från Anna!!

15 sari:

skriven

Hej Ezmaralda

Vi har gått genom massa skit ,min man o jag. Får bara konstigt känsla,,, kan jag lita att ha är uppriktig o
sann mot mig?Jag vill att vi får det bra
mvh sari


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: