Flap your arms...

 
På väg hem !!  Flyget går  1.20 på natten Hongkong tid... herregud vilken orkristlig tid att  resa !
Taxi till flygplatsen.... sen 11 garanterat sega flygtimmar inna jag landar i Helsingfors... 1 1/2 timmes flyg till Köpenhamn... där väntar bilen.... och jag kör över   bron mot Malmö... och hemma väntar min goa mamma med en tidig lunch !! Och lille Mannabonne Glenn... honom längtar jag efter !!
Kram
1 Linda:

skriven

Hej Esmaralda!
Du ser ut att ha haft en toppenresa men borta bra hemma bäst brukar det ju heta. Skönt att komma ut och se sig om lite så att man uppskattar och ser det man har hemma på ett annat sätt. Finns en man som jag är lite intresserad av, T. Vi har inte träffats utan bara pratats vid. Är han något för mig?
Kram Linda

2 G:):

skriven

Kjenner jeg den jeg en dag gifter meg med?

3 Lillan:

skriven

Hej Esmeralda, ser du någon kärlek för mig i vinter? kramar

4 Mikro:

skriven

Go morgon E!

Kan du se om min älskling får ett jobb snart ? Se du något hus och bebis för oss nästa år ?

Kramar om

5 lilleba:

skriven

Ja sånt är så strängt.

Kan du se om min vän har känslor för mig?

6 E:

skriven

Kära Es!
Jag undrar vem utav mig och min yngsta kusin får barn först; hon eller jag??
MYCKET tacksam för svar!
Kramis

7 E:

skriven

Glömde även fråga ... När du besvarade min fråga angående om någon spanar på mig fortfarande lite extra, sker de på dagtid, kvällstid (går på några matcher ibland på kvällarna) eller både och??
Tacksam för svar!
Hoppas resa hem går bra och jag kan gott tänka mig att Mannabonne Glenn är glad och se dig!
Kram

8 V:

skriven

Är Q kär i mig?

9 Susan:

skriven

Välkommen hem till Skåne :)

10 A:

skriven

Kära Esmaralda!
Jag undrar om jag kommer få den praktikplatsen som jag har önskat som jag kommer få svar på i januari samt just på det stället som jag så gärna vill vara på?? Ser du om jag får jobb där innan mina pengar ryker eller kommer jag få leva på socialen på heltid?? Vill inte ha med socialen och gör längre. :(
MYCKET tacksam för svar!
Många kramar

11 Zita:

skriven

Hej Esmaralda önskar dig en trevlig resa hem. Har varit roligt att följa dig och din resa . Tror du denna dagen blir en bra dag. Kände i på lördagsmorgon att det var någon från ande världen som besökte mig en märklig känsla. tror du jag kände rätt? Kramar :)

12 carina:

skriven

Flap your arms....den fick mig att skratta till nu på morgonen.
Tiden går fort när man har roligt, eller hur?
Är det skönt att vara hemma igen?

Ser nog mannen på bilden, fick fokusera ordentligt.

Ha en skön dag
Carina F

13 ledsen:

skriven

hej esmaralda, hur ska jag göra, jag har ångest över honom varenda kväll, inatt var helt fruktansvärt. Saknar han mig inte alls? det är så tufft utan honom...:(

14 Diana:

skriven

Vad ser du mig göra på nyär?

15 Blueeyes:

skriven

Precis hittat tillbaka till din blogg. Har saknat den.
Härliga bilder från din resa.

Mår jättedåligt just nu av beslut som jag inte kan påverka. Och då jag har högt blodtryck så skjuter det i höjden. Låg inne på akuten en natt förra veckan för att få ner det. Är så svag just nu. Ser du ngn ljusning för mig? Orkar inte mer.

Kram o välkommen hem.

16 Månskenet:

skriven

Kan se framför mej Mannabone Glenn som hoppas i taket av glädje ;)
Ha det gott!

17 Yvonne:

skriven

Hej och välkommen hem!
Får jag nytt jobb snart?

18 Kajsa:

skriven

Hej Esmaralda! Hoppas du har haft en fin resa!

Ser du om det blir någon flytt för mig?

Önskar alla en underbar dag! Kram Kajsa

19 jackie:

skriven

hej :-) kul att du kan spå över nätet. jag är gravid och vill gärna veta vilket kön det är. min sambo ville inte veta så jag kollade inte upp det? :-( vill även veta vilken månad jag kommer att föda? kommer jag gå över tiden? tack på förhand :-))

20 Händer ingenting:

skriven

Hej Esmaralda och Välkommen hem! Kan du möjligen se om det blir någon ljusning i tillvaron snart eller dröjer det mycket länge till??

kram

21 zara:

skriven

Hej ES! blev spådd av dig för ett par månader sen att ja skulle träffa en ny, hade en deijt i lördags som kändes helt otroligt bra, redan från första blicken :) Är de han?

22 Agnes:

skriven

Välkommen hem,Es!
Du har rest tillbaka i tiden, hihi!
Lite lustigt att man faktiskt, om man nu vill, kan fira nyår två ggr "samma" år, genom att "flyga baklänges"!

Själv är jag in i märgen trött på att hålla på som jag gör.
Min syster ser mest sina egna åtagande som viktiga, och hon har ägnat helgen åt att handarbeta, bl a...och oroligt, via sms, frågat om jag röjt undan modrens textilier, då hon nu kommit på att hon skall göra något projekt...
Suck...
Hennes oro ligger på det stadiet, att hon undrar hur hon ska hinna städa 45 kvm lagom till jul...min oro ligger på det stadiet hur jag ska hinna tömma resten av modrens lägenhet, köra skit till myrorna och sop, samt städa eländet med deadline 30 nov...
Det kanske är jag som är knäpp?
Eller kräver för mycket?
Som en idiot känner jag mig i alla fall...

Nä, ska nu fortsätta med mitt röjande, och har sakta men säkert börjat att verkligen avsky saker...och kläder, fifan för kläder...och dammsamlande prydnadsgrejer...mattjävlar som ska dammsugas...

Så nu kastar jag det jag ser...

Kram!

23 Alida e:

skriven

Välkommen hem till Sverige! Nu är det bara du börjar planera nästa resa...det har varit så rolig reseblogg som du delat med dig till oss som stannade hemma:)

24 Jenny:

skriven

Oj oj oj vad orolig jag blev att du slutat blogga. Har försökt hitta din blogg under några veckor men inget. Vet inte om felet varit hos mig? Glad att jag hittade dig igen iallafall :)

Tänkte passa på att fråga om du kan se om något roligt kommer att handa mig snart? I mitt förhållande eller kanske i arbetslivet, socialt eller nåt sånt?

Sköt om dig. Kram

25 Karolina:

skriven

Borta bra men hemma bäst :-) Välkommen hem.
Kan du se någon ljusning i min ekonomi. T ex ett extra jobb. Kramar

26 Dinara:

skriven

Va tiden gick fort och snart du är tillbaka!
Försökte många gånger se den där mannen på båten men jag ser inte han. Tror du att jag oxå har förmågan?

27 e:

skriven

Hej!

Är så förvirrad över en kille jag haft en relation med. Jag valde att avsluta då den aldrig utvecklades samt att jag kände mig ledsen och ensam över hans beteende. Han hör ofta av sig och verkar inte förstå att det är slut. Vad ser du kring detta??

28 G:):

skriven

Kjenner jeg den jeg en dag skal få barn med?

29 carinaj:

skriven

välkommen hem!!! fina du <3

30 Lollo:

skriven

*VÄLKOMMEN <3HEM<3 ESMARALDA*
Stor kram från mig:)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: