Alfahannarna...

Dagens gästbloggare är: Maggan

Kära alla ni bloggläsare och Ez.

Jag har varit med från allra första bloggen men kommenterar inte så ofta. Läser dock allt med stort intresse. 

Jag lovade mig själv att när jag hittar kärleken ska jag meddela er alla eftersom jag förstår att många är ute och söker och hoppas. 

Jag har en hel del brustna förhållande bakom mig och har alltid i efterhand insett att jag satsar på fel sorts killar. I en seans kallade Ez dem för alfahannar av aggressiv sort och just få förstod jag inte vad hon menade men nu har polletten trillat ner. Det VAR fel karlar.

 

Som tänkte på sig och sitt i första hand och som inte empati så det störde precis.  Så jag gjorde som Ez föreslog och kollade efter en ny sorts män och det blev som ett helt nytt tänk för  mig.

Ju mer jag tittade desto mer fattade jag. Att jag sökte de stöddiga och kaxiga var med all säkerhet  för att min pappa var sådan och jag sökte alltid hans bekräftelse, som jag heller aldrig fick. Och nu försökte jag upprepa detta i en relation. Tur jag fick upp ögonen .

I våras var jag  på Knutpunkten i Helsingborg och köpte båtbiljett över till Helsingör .

 

Det stod en kille före mig i kön som tappade en tjuga och som jag plockade upp till honom. Jag tänkte inte mer på det. 

Sen på båten satte jag mig i cafeterian och köpte en röd pölse och någon sa hej, och det var kille från biljettkassan. Han satt också ensam vid sitt bord. Vi började småprata lite.

Han skulle snart fira 45 års dag och åkte över för att handla vin.  Han undrade om han fick bjuda mig på  lunch och jag tackade ja. Så vi käkade lunch och promenerade lite omkring i Helsingör och samtalet flöt så lätt. 

 

Jag insåg snabbt att vi hade precis samma typ av humor.  När vi skildes åt växlade vi mobilnummer och han ringde redan nästa dag. Då gick vi på promenad och fika och följande fredag bjöd han hem på middag, thaimat som han själv lagade. Och vid det laget var jag  upp över öronen förälskad

Och nu har vi varit tillsammans sedan dess.

 

 

Det är så rätt och jag vet att han är den soulmate jag skulle träffa och som skulle vara helt annorlunda mot de andra karlarna som jag bara  haft problem med. 

Jag ville att ni alla skulle veta detta.

För själv har jag kastat mig över berättelse som denna och det har gett mig hopp.  Nu är det min tur att skriva och berätta om kärleken. Och snart blir det säkert din tur också.

Kramar på dig goaste Ez och tack för all hjälp och kram på er alla

Maggan

1 Skorpan:

skriven

Härligt Maggan!!
O romantiskt, något som jag också hoppas att mitt möte med honom ska bli :), åtmintone sen då jag senare tänker på mötet så upllever jag det som ett romantiskt möte. Jag vet, flamsigt o inte rationellt heller, men är förälskelsen rationell? Tror inte det...
Es, tonårstjejen ska till doktorn inom kort, ser du om hon får hjälp? Kan det vara mineralbrist eller något sådant? Hon är så ledsen för att folk tittar på henne pga detta :(..
Kram Skorpan

2 Lillis:

skriven

Maggan vilken solsken historia.Underbart att läsa.Grattis!! Ez kommer läkaren att hitta felet i min vänstra hand tro?Kram

3 Lena:

skriven

Kära Ez! Allt händer av en anledning men så mycket jobbiga saker dottern får genomgå, tar så mycket energi...Företaget, blir hon lurad på pengar eller går det bra till slut? Och pojkvännen som visar otrevliga sidor numera. Höll det inte längre?
Mvh en stöttepelare

4 marie:

skriven

Hej Esmeralda! Hur skall jag ta mig ur det här hel skinad? Kram

Svar: Gör upp en bra planering.. ta de kontakter du behöver.. och ta det steg för steg.. du klarar det.. kram :)
Esmaralda

5 Anonym:

skriven

Hej es.
Min sambo och jag bråkade igår igen,
Är det här slutet på relationen?
Kram

6 Anonym:

skriven

Hej es!
Jag har bakom mig en rad brustna förhållanden! Jag har ofta haft en vana att bli tokförälskad i de som inte ger mig mycket uppmärksamhet tillbaka, och jag kan lägga all min energi på dessa killar! Jag har lärt mig en del genom åren eller iallafall fått vissa insikter!
Tror du ES, att jag nu söker efter rätt killar?
Kram

7 Susan:

skriven

Härligt Maggan, alltid lika roligt att läsa om o hur kärleken har dykt upp. Precis som du skriver så ger det hopp till oss som fortfarande står i kö...💘

Kram o lycka till 🍀

8 Yvonne J:

skriven

Så roligt Maggan, jag önskar dig all lycka.

Jag har nog också valt fel sorts man som jag varit tillsammans med länge fast han nu gjort slut. Han har ett stort bekräftelsebehov och flörtar med kvinnor som verkar intressanta så fort det finns en chans.
Får jag någon ny typ av man och vilken sorts man skulle det i så fall vara?.

Svar: Ja, du får en ny sorts man.. och det blir en man som är såpass trygg i sig själv att han inte söker andra kvinnors bekräftelse.. nu har du lärt dig att känna igen " fel typ" och du kommer att undvika dem.. kram :)
Esmaralda

9 anki:

skriven

Grattis Maggan ! och du har helt rätt !
Din historia ger hopp !
Kram Anki

10 Tildis:

skriven

Hej hej! Ser jag ut att få några Goa studiekamrater till hösten som jag kan plugga tillsammans med och så? :)

11 Det jag tänker mycket på :

skriven

Får jag stöd med ekonomin för Augusti?
Finner jag lägenhet inom några få månader?
Och kommer jag bli kär och få en rätt partner för mig snart? Kram

Tack Maggan för ditt inlägg. Det stämmer att man oftast får göra en förändring i sitt egna tänkande, för att finna den rätta. Lyckan är oftast rakt framför än! Det gäller bara att våga ta steget ur sin "trygghetszoon".

12 Svartsjuk ... :(:

skriven

Hej Esmeralda! Jag har fråga om en vän. Jag vet att det är jätte, jättefånigt men jag känner att hon "stjäl" andra vänner från mig, medvetet eller omedvetet, det vet jag inte men jag gillar det i alla fall inte. Jag förstår inte varför hon inte nöjer sig med sin redan enorma vänskapskrets... Vad tror du?

Svar: Hon menar inte som det blir... och jag tror inte att dina vänner försvinner till henne.. man kan ju ha många vänner och på olika sätt.. kram :)
Esmaralda

13 Smöla:

skriven

Ser du va de blir för kön på mitt underverk i magen?:)

14 V:

skriven

Morgon!

Om han läk har intresse. kan de va därför han inte gav mig nån svar med meddelande för att han har känslor eller inte ?

Kram

Svar: Det ser jag inte.. men jag ser inget fortsatt intresse.. kram :)
Esmaralda

15 Klara:

skriven

Hej Es!! Var det en sanndröm dom hände igår?? Allttså hade jag drömt det där innan? Kram Klara

16 Anonym:

skriven

Hej!
Känns som det var min soulmate jag mötte.Får jag en andra chans,möts vi igen?

17 Anonym:

skriven

Skam den som ger sig ☺️

Får han info via ngn av mina 'vänner' eller kommer han åt den själv?

Kram

18 cc:

skriven

En härlig berättelse!! Jag har också hittat bara fel sorts killar enligt dig Es, men kanske det är påväg att vända snart även för mig? Kram!!

Svar: Klart det vänder :) kram :)
Esmaralda

19 Helena Ir:

skriven

Grattis Maggan..till att ni nu träffats!
Härlig berättelse som ger hopp om framtiden :)

Kram och ha det bra :)

20 Moonshade:

skriven

Finns det en chans att det händer något mer intimt mellan mig och han?

21 Synkronicitet:

skriven

Tack för att du delade din berättelse! och Grattis till att ha funnit din soulmate, väntan är över! Det är som du skriver hoppingivande att höra om att det faktiskt kan hända, och att spådomarna stämmer in. Universum måste vara i högaktivitet för att ordna ett dylikt sammanträffande.

Min soulmate är inte spådd att bo i närheten av mig, samtidigt som mötet troligen sker i vardagen. Det blir att få igenom kamelen i nålsögat för att ordna med detta möte.. Kan du se något hoppingivande Es? Är han redo, eller handlar det bara om att få till omständigheterna?

Svar: Jag ser ju att mötet kommer & närmar sig hela tiden.. inga andra detaljer tyvärr.. kram :)
Esmaralda

22 Anonym:

skriven

Hej es!
En spådam sa till mig att hon inte såg barn för mig på ett år framåt!
Men då tänker jag att jag har ju ett eget val, om jag bestämmer mig för att skaffa barn då får jag ju det? Men då blev jag orolig när hon sa så att det ska vara något "fel" på mig och att jag kanske ska ha svårt att bli gravid eller så?
Behöver jag oroa mig för detta? Eller vad ser du?
Kram

Svar: Ta det sagda med en nypa salt... kram :)
Esmaralda

23 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag känner en viss känsla eller hur jag ska förklara till "g.l"
Jag brukar drömma om honom även när jag sover även fast jag inte träffar honom ofta. Vi har aldrig haft någon relation med varandra eller så. Men vi har träffats genom gemensamma vänner och ibland har jag sett att det finns en glimt mellan oss, eller att det iallafall har funnits det!
Du har tidigare sagt i en seans att jag kan känna in mina tidigare "relationer" att jag har den känsligheten!
Har han känt samma sak? Har han den?
Har vi levt något tidigare liv eller så?
Kram

24 Jossan :

skriven

Gud vad roligt att du träffade honom :)

Jag känner nästan att jag har träffat rätt. Han är så söt och snäll och helt underbar. Han har fått mig att öppna ögonen om hur jag har låtit mina ex göra med mig. Tänk att jag inte kommer träffa honom på 3 veckor usch vad jobbigt det känns. Jag känner verkligen att jag inte behöver någon bekräftelse som jag behövt av de andra nu när jag träffat L. Hoppas han bara känner det samma..

Idag blir det malmöfestivalen med min syster och hennes barn :) och imorgon blir det tenta :(

Kram

25 Anonym:

skriven

Hej es!
Nu är han sur igen, tror du han vill avsluta relationen?
Kram

26 <d:

skriven

Får jag stöd med ekonomin för Augusti?
Finner jag lägenhet inom några få månader?
Och kommer jag bli kär och få en rätt partner för mig snart? Kram

27 Anonym:

skriven

Sån härlig berättelse!!
Får man en andra chans ifall man träffat på sin rätta men att man aldrig
fick kontakt första gången?
Kram

28 Anonym:

skriven

Hej es!
Hur får man bättre självkänsla?
Kram

29 Emmi:

skriven

Tack för ditt svar igår :) Dagens fråga som jag här är följande... Ringde på en fin lägenhet igår och jag undrar om jag har nån chans att få hyra den? Det lät och kändes tveksamt men hoppas kan man alltid göra :)

30 vilsen:

skriven

Känns som kaos på alla områden. Har en relation med en man som inte är bra för mig. Kommer ekonomin att tillåta mig gå de kurser jag vill och resa mera? Har varit deppad i sommar och utan energi, vet inte helt varför? Tacksam för svar :)

31 Mimmen:

skriven

God dagens Es :)!
Kommer någon att vilja anställa mig i framtiden eller kommer jag att starta nåt själv (igen). Ska jag satsa på min nya idé?
Vad ser du att jag arbetar med i framtiden? Känns som jag aldrig kommer att få ett riktigt jobb, har ingen alls tur inom yrken :(.
Ha en härlig dag!
Kram

32 Första :

skriven

Hejsan E.

Vad får du för känsla kring "dejten" jag ska på nu till helgen? Nervöst som sjutton..

Kram! :)

Svar: En bra dejt men jag tror inte du blir kär... kram :)
Esmaralda

33 Louise:

skriven

Härlig berättelse.

Jag har jobbat en del nu i augusti och det har känts bra.
Men jag undrar om jag kommer fortsätta som vikarie då det var klagomål från andra när jag jobbade sist som vikarie.
Jag har fått beröm att jag är duktig osv att jag tar egna initiativ och så.
Jag försöker vara mig själv och jag har bett om feedback på de ställena men har inte fått något.
Blir det fortsatt jobb i vikariebanken även under min studietid? Jag är bara orolig att jag inte ens ska klara nästa VFU tillfälle. Gör jag inte det så får jag inte längre gå på skolan och då kommer jag känna mig så skamsen.
Hoppas på svar.

Ha en bra dag nu ska här plockas undan och tvättas lite. Kram

34 Lillis:

skriven

Kommer min hand att bli bra snart? Kram

35 Höst:

skriven

Hejsan Es. Ser nått positivt som jag har framför mig i höst?
Kram

36 Dag:

skriven

Go dag esmaralda. Kommer hon att höra av sig nått mer?

37 moncan:

skriven

Hej Esmeralda. Undrar om jag kommer att bli återanställd på mitt nuvarande arbete. Har bara nästa vecka också där. Trivs mycket bra på jobbet. Allt gott till dig/moncan

38 moncan:

skriven

Hej Esmeralda. Undrar om jag kommer att bli återanställd på mitt nuvarande arbete. Har bara nästa vecka också där. Trivs mycket bra på jobbet. Allt gott till dig/moncan

39 Anonym:

skriven

Tack .men borde jag skriva till honom om han har haft intresse för mig . eller är det dumt ? :/

40 Anonym:

skriven

Hej :) Jag är sugen på att åka utomlands till ett varmt land.. och kom att tänka på din resa du gjorde för ett tag sen, när du va i ett hus? skulle gärna få veta mer om det:)kram

41 Jen:

skriven

Hej Es! Jag börjar en utbildning till hösten och är väldigt nervös för hur det ska gå och så. Ser du om alting kommer flyta på bra? Kram

Svar: Javisst kommer det gå fint.. det blir lite hinder ibland men det är naturligt.. och dessa hinder tar du dig över.. kram :)
Esmaralda

42 McAber:

skriven

Hej.
Sällskapade fem år med en kvinna som jag uppfattade som min soulmate även om vi hade det jobbigt. För ett år sedan gjorde hon slut.
Har sällskapat med en jättefin tjej det senaste halvåret men jag gjorde ändå slut för en vecka sedan av olika orsaker.
Hur ser mitt kärleksliv ut framöver.

Svar: Du kommer att söka vidare... ingen av dessa två var din sanna soulmate.. men hon kommer så småningom.. kram :)
Esmaralda

43 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag känner en viss känsla eller hur jag ska förklara till "g.l"
Jag brukar drömma om honom även när jag sover även fast jag inte träffar honom ofta. Vi har aldrig haft någon relation med varandra eller så. Men vi har träffats genom gemensamma vänner och ibland har jag sett att det finns en glimt mellan oss, eller att det iallafall har funnits det!
Du har tidigare sagt i en seans att jag kan känna in mina tidigare "relationer" att jag har den känsligheten!
Har han känt samma sak?
Har vi levt något tidigare liv eller så?
Kram

44 Jennifer:

skriven

Grattis Maggan till kärleken!

Kära Esmaralda, jag är igång med att planera båda mina resor. Dock är jag lite tveksam när det gäller resan till USA. Hade tänkt åka i september, innan dottern fyller 2 år, men blev spådd av en annan person att vänta med resan till årsskiftet eftersom att han då är mera "medgörlig". Jag vet att du inte spår kring tid, när något inträffar, men jag undrar ändå om du tror att det har någon betydelse om vi åker i september eller december/januari? Då dottern fyllt 2 år blir det dyrare med hennes flygbiljett. Kram

Svar: Helt ärligt så tror jag inte det har någon betydelse... kram :)
Esmaralda

45 Esso:

skriven

Hej Ez,

Åh så underbart Maggan, grattis :)

Kära Ez är Moh rätt man för mig eller finns det någon annan?
Kram

46 Dinara :

skriven

Hej Ezmeralda! Kommer jag klara av tentan i ekonomi nästa vecka? Är jätte orolig. Kram!

47 Vera:

skriven

Hej!
Kommer han att höra av sig tror du?.

48 Hg83:

skriven

Stort Grattis Maggan, åhh så kul!

Kommer jag få behålla jobbet? är så jäkla orolig...

Kramar!

Svar: jag ser ingenting sm pekar på att ditt arbete är i fara - i alla fall inte under närmaste tiden.. kram :)
Esmaralda

49 Anonym:

skriven

Hej ES!
Kommer jag att kunna hjälpa honom? Jag vill verkligen få honom att må bättre och känna kärlek och harmoni?
Hur kan jag gå tillväga för att få med honom?
Kram

50 Anonym:

skriven

Hej ES!
Kommer jag att kunna hjälpa honom? Jag vill verkligen få honom att må bättre och känna kärlek och harmoni?
Hur kan jag gå tillväga för att få med honom?
Kram

51 Lisa:

skriven

Åhhh Maggan vilken härlig berättelse, jag fick gås hud :-) Jag väntar åxå så... Den som väntar på nått gott, väntar aldeles för länge ;-)

52 34:

skriven

Asså jag kan inte sluta vara ledsen över honom. Varför är det inte meningen att det ska vara vi?
Är det pågrund av mig, eller för att jag kommer träffa nån som är på samma nivå i livet?
Kram

53 Elise:

skriven

Återigen lika upplyftande att få läsa en solskenshistoria, önskar er all Lycka till i framtiden!

54 Anonym:

skriven

Hej!
Jag fick ett brev från en man som vill lära känna mig. Ska jag svara eller är han suspekt?

Svar: Svara du och känn dig för.. jag tror inte det bli kärlek från din sida.. men jag kan ha fel.. kram :)
Esmaralda

55 Ha:

skriven

Hej Es!
Ser du nån man för mig i framtiden eller går jag igenom den här jobbiga separationen för att sluta upp helt ensam?
Kram

56 Ha:

skriven

Hej Es!
Ser du nån man för mig i framtiden eller går jag igenom den här jobbiga separationen för att sluta upp helt ensam?
Kram

57 Anonym:

skriven

Hej Esmeralda!

Kommer våran relation att fortsätta? Är det värt att kämpa för den? Kram

58 Mimi:

skriven

Hej Esmaralda! Förlåt mitt tjat men ser du om jag kommer ut i arbete inom de närmaste halvåret??

kram

59 Lillis:

skriven

Ska till doktorn snart.Kommer dom att hitta felet i handen tro? Kram

Svar: Ja, de kommer i alla fall att misstänka vad det handlar om..kram o lycka till :)
Esmaralda

60 Makaon:

skriven

Vad härligt, det är så kul att läsa om seanser dom slagit in.
Lycka till med kärleken!

61 sus:

skriven

hej

hur ska jag tänka?

62 Anonym:

skriven

Hej es!
Jag tycker ju att han Gustav är så söt! Jag blir berörd bara av att se honom!
Blir han inte ens lite berörd utav mig?
Kram

63 Anonym:

skriven

Hej es!
Jag tycker ju att han Gustav är så söt! Jag blir berörd bara av att se honom!
Blir han inte ens lite berörd utav mig?
Kram

Svar: jag vet inte om han blir berörd men han tycker du är söt.. kram :)
Esmaralda

64 Anonym:

skriven

Hej Es!
Han kom emot mej men sen bröt vi igen. Allt är så känslomässigt jobbigt på grund av saker som händer omkring oss. Kan du se mej bo tillsammans med Micke i framtiden?

65 Anonym:

skriven

Hej Es!
Han kom emot mej men sen bröt vi igen. Allt är så känslomässigt jobbigt på grund av saker som händer omkring oss. Kan du se mej bo tillsammans med Micke i framtiden?

Svar: nej, så småningom väljer du en annan och det blir riktigt bra.. kram :)
Esmaralda

66 Tjejen:

skriven

Vackra es,

Tänker han fortfarande på mig (jag gjorde ett avslut, fast jag inte ville innerst inne).

Kram

67 Anonym:

skriven

Tror du Calle hör av sig?

68 Rebecca:

skriven

Hej! Jag har tappat bort en ring jag fått av min pojkvän för ett tag sen som verkligen betydde jättemycket för mig. Kan du se vart jag ska leta eller om jag kommer att hitta den igen? Kram

69 Hur kunde jag. :

skriven

Det gör ont i mitt hjärta, extra ont för att det var 4 år sedan sist jag kände sådär för någon, på ett äkta sätt. Men nu ligger jag här med tabletterna & bara tycker synd om mig själv, för att jag hatar att jag gjorde ett val att sluta träffa honom. Och han har rätt, jag har bara mig själv och skylla på. Jag hatar mig själv just nu. Och förstår inte varför jag berörs så mycket. Det är inte likt mig. Fast samtidigt jo.

Svar: Och ändå känns det som om du då var tvungen att göra de val du gjorde.. kram :)
Esmaralda

70 Emma:

skriven

Hej!

Är någon kär i mig? är den en kvinna eller?

Kram :)

71 CeCe:

skriven

Härligt att nån har träffat kärleken!
Även jag har lovat mig själv att berätta när jag träffat han som tillhör mig, som förhoppningsvis inte dröjer så länge till! Det är ju dags att han söker upp mig snart! ;)

Es... Finns det något jag kan göra för att övertyga min chef att jag kan mer än vad han tror?

72 Vännen:

skriven

Har han några känslor för mig?

73 Anonym:

skriven

Hej Es, tänkte han något speciellt när vi stötte på varandra idag?
Kram :)

74 Anonym:

skriven

Är någon kär i mig?

75 Anonym:

skriven

Vad tycker hon Frida om mig?

76 Didi:

skriven

Hej vad tycker philip om mig egentligen?

77 Didi:

skriven

Hej vad tycker philip om mig egentligen?

78 Anonym:

skriven

Hej es!
Är han intresserad utav att utveckla något med mig? En relation?
Kram

79 Anonym:

skriven

Hej es!
Är han intresserad utav att utveckla något med mig? En relation?
Kram

80 Agnes:

skriven

Grattis Maggan!
Med önskan om ett långt, lyckligt tusamt liv för er!

Och tack Es, för ditt svar föregående inlägg!

Har nu kommit till insikt, att jag helt enkelt ska lita på att de personer som kommer i min väg, och som jag nu väljer att släppa in i mitt liv, har ett syfte för min fortsatta utveckling.
OCH även min nu förmodade medialitet...

Har en känsla av att det liksom hör ihop...att jag har en förmåga att känna in energier, det vet jag redan...vad det kallas, vet jag inte riktigt...att ligga på en sensibel frekvens, kanske...
Mitt jobb nu är att helt enkelt stämma mig själv...att se mig som ett instrument som helt enkelt behöver finjusteras mot universum....

Och för att nu flumma runt lite till...det är där de där romanserna kommer in...haha...för de är de nycklar jag känt att det är meningen att jag ska finna...för att få tillgång till det det är tänkt att jag är satt här att utveckla...

Herregud, Es...folk måste tro att det nu slagit runt helt mentalt för mig...men jag vet att du förstår vad jag nu menar med detta...

Allt har en mening...oavsett vad som nu sker...och jag känner livslust...och förtröstan...och faktiskt en smula tillit...

Som i dansen...jag måste släppa, och låta mannen föra...det är då det flyter...minsta lilla, och dansen blir en strid mellan två viljor...precis som livet...

Så enkelt, och så svårt....

Ha det bäst, alla, och kram!

Svar: Javisst hör det ihop...och du är på rätt spår !! Och klart jag förstår precis hur du menar.. kram :)
Esmaralda

81 Anonym:

skriven

Hej igen,
Jag kan inte läsa alla kommentarer, det står 72 men jag ser endast till 33... :(
Har inte haft problem tidigare med denna nya bloggsidan...
Kram

82 En livsturist:

skriven

Hej! Halkade in på sidan som på ett bananskal och kan nu inte låta bli att fråga om en "vän" jag har sen en tid tillbaka. Vi är liksom i ett "svårt läge" för att umgås normalt och jag vet inte om jag egentligen kan lita på denna "vän" till 100%. Finns det något du kan berätta för mig om honom eller mig själv för den delen, som gör att jag vet åt vilket håll mitt liv är på väg? Tack på förhand om du tar dig tid att svara. :)

83 Anonym:

skriven

Hej es!
Vad ser du för förändringar i höst för mig?
Kram

84 yvonne:

skriven

Testar igen😊 ser du någon flytt för mig ,nu i höst/vintern ,vill bara flytta .eller när kommer jag att flytta

85 moncan:

skriven

Hej Esmeralda!
Härligt att se att andra kan finna kärleken.
Efter 28 års äktenskap lämnade min man mig. En månad senare dog min mamma. Ytterligare en månad senare opererades jag. Jobbigt..
Träffade nyligen en kille som jag tycker mycket om.
Kan det bli vi två......

86 moncan:

skriven

Hej ez!
Skriver nu igen.
Vill bara veta om det blir han o jag...
Eller ska jag bara vara ensam.. O gå vidare försöka glömma honom. Allt gott till dig. Trevlig helg.
Kram moncan


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: