Direkt ut livet...

 
Och här har vi Nettan - i färd med telefonspådom !!
Direkt ur livet... för en liten stund sedan... i vår Lapplandsstuga !!
 
Som sagt - vill du ha spådom/seans omgående så ringer du henne på:
070 6660761 från kl 10  på morgonen till klockan 21 på kvällen är hon redo!
 
 
 
Visst ser det väl mysigt ut ?
 
Vi har fått besked om att ÄLGARNA ska man se upp för.. dom är rätt sura och har som nöje att jaga folk på snöscooter ....
 
Handelsboden säljer mask & maggot och vi tänkte att norrlänningarna har lite udda matvanor.. tills vi fattade  att de udda inslagen  ska använad för PILKNING !!
Kram
1 Anna:

skriven

Hej Esmaralda!
När får jag en pojkvän? hur kommer han se ut? Kram Anna

Svar: Det dröjer inte så länge innan det blir en pojkvän.. han ser fin och gullig ut.. kram :)
Esmaralda

2 Kärleken:):

skriven

Ser du vem min nästa pojkvän är & hur vi möts?
kram

3 Sheri:

skriven

Hej Es
Hur mycket kostar en spådom av nettan??

Kram

4 Sheri:

skriven

Hej Es
Hur mycket kostar en spådom av nettan??

Kram

5 Sheri:

skriven

Hej Es
Hur mycket kostar en spådom av nettan??

Kram

6 Sheri:

skriven

Hej Es
Hur mycket kostar en spådom av nettan??

Kram

7 Anonym:

skriven

Hej Es
Hur mycket kostar en spådom av nettan??

Kram

8 CeCe:

skriven

Den där kort-stjärnan som hon har lagt ser ut som en som finns i en gammal bok som jag har!

9 Anonym:

skriven

Hej! Undrar vad er husvärd tänkte när ni inte fattade vad mask och maggot används till?

Ha det så mysigt

Svar: Ja herregud...
Esmaralda

10 Lillis:

skriven

Känner jag av saker vad som ska hända och ske emellanåt tro? Kram

Svar: Ja, det händer att du gör det.. kram :)
Esmaralda

11 Nattois:

skriven

Hej E,
Testar igen skulle verkligen veta om du kan se varför jag och S har spänt emellan oss??

12 Nattois:

skriven

Hej E,
Testar igen skulle verkligen veta om du kan se varför jag och S har spänt emellan oss??

13 Anonym:

skriven

Hej E!! Vet en kille som e intresserad av mig på jobbet, men han har slutat nu ...men fins det någon annan som e intressrad av mig på jobbet?? kramar!!

Svar: Kanske inte just nu.. men det kommer.. kram:)
Esmaralda

14 Anonym:

skriven

Hej! OJ vad mycket snö ni har! jag befinner mig i södra Norrbotten och här är det nästan ingen snö bara is väldigt halt på vägarna. Hoppas att snön kommer hit också.

kram på er

Svar: Ja.. här säger man att den här platsen är liksom en gryta.. alltid kallt och massa snö om vintern och sol och varmt om sommaren.. kram :)
Esmaralda

15 Fråga:

skriven

Hej Es!
Kommer mina hudproblem att försvinna helt? Det har gått mycket upp och ner med finnarna!
Kram

Svar: Det blir bra men kan ta ännu en tid.. kram :)
Esmaralda

16 CeCe:

skriven

Känner mig lite otålig, har jag kommit närmare mitt mål än? Något jag kan göra för det?

17 Vinterväder:-):

skriven

Mys nu i stugan, med vin och trevligt sällskap. Undrar om jag snart oxå får en man att göra så med? Kram

Svar: Ja, det får du.. ingen tvekan alls.. kram :)
Esmaralda

18 E-L:

skriven

Ser fantastiskt mysigt ut. Snö är allt bra vackert. Speciellt i solsken :)

Svar: Ja, det är underbart..kram :)
Esmaralda

19 Lavena:

skriven

Åh, vad skulle man inte ge för lite snö! Det är ju så MÖRKT, utan den! Hoppas ni får en underbar vistelse, bland maskar och böghus, de är ju kåta däruppe, har jag hört:) Jag funderar på den fas jag befinner mig i just nu... Jag får mer och mer kontakt, både med min inre Källa och den som vi alla kommer ifrån, och det är sprudlande, underbart och kör slut på en totalt:) Det känns som om de viktiga vändpunkterna är inom räckhåll, både vad gäller min fortsatta utveckling inom det andliga, men också hela min livssituation... Nu har jag iallafall en STOR hjälp i min ängel, som ser till att jag inte tappar kontrollen precis innan mållinjen, vilket ju varit det stående hittills... Jag har en känsla av att även JAG kommer dra mig uppåt landet inom kort, men permanent - vad säger DINA vibbar om det? Ge Nettan en kram och tala om hur mycket jag ÄLSKAR den tavlan hon målade när hon hälsade på dig utomlands i somras, du lade ut en bild på den på Passagen, silvriga färger... Du får också en STOR kram! Har haft sjukdomar i familjen, så jag har läst ifatt en månad nu här! Agnes: tänker på dig och önskar dig allt gott! Kramisar till ALLA fina människor<3!

Svar: Ja, jag ser att det blåser omkring dig... ett starkt sken.. du är i en otroligt mottaglig fas.. och din ängel hjälper dig med styrfarten. Änglarna är viktiga. Och ja. du kommer norröver.. så är det menat att bli och så blir det !! Kul att du tittade in.. har saknar dej.. kram :)
Esmaralda

20 Helena Ir:

skriven

Snö är helt okej,om det inte är slask och halt.
Varma kläder är givetvis en nödvändighet..
Pilka var roligt när jag var barn..så mycket
som var roligt som barn..snölyktor..
och allt bus i snön!
Jag tror vintern är vacker uppe i Norrland..
Akta er för älgarna..

Känner mig lite småhängig..kroppen
bråkar..kanske är det förkylning på gång.



Agnes;KRAM!

Kramar

Svar: Drick hett honungsvatten & ta hand om dig.. kram :)
Esmaralda

21 Fråga:

skriven

Hej Es!
Går jag in i ett förhållande snart? Finns det något som utmärker honom eller hur ser han ut?
Kram

Svar: Du går in i ett förhållande.. och det blir riktigt bra.. kram:)
Esmaralda

22 Marielle:

skriven

Hej Ez!

Ser du arbete & en ny kärlek för mig i år?
kraam:=)

23 kärleken:

skriven

Ser du vem min nästa pojkvän är & hur vi möts?
kram

24 Anonym:

skriven

Hur mycket kostar det att så sig hos nettan?

Svar: Hon tar 450 kronor.. och då samtalar ni i MINST 30 minuter.. du får ställa alla dina frågor..
Esmaralda

25 Snöflingan:

skriven

Vilken årstid möter jag HAN & hur ser miljön ut?

26 anki:

skriven

Ååå va härligt det ser ut !
Vi har fått lite snö här i Stockholm oxå
och nu fryser det på så även om det slaskat
lär det bli isgata i morgon...
Njut Esmaralda och hälsa Nettan
Kramis Anki

Svar: tack och Nettan hälsar tillbax.. kram :)
Esmaralda

27 Anna:

skriven

Så mysigt :) Tjatar lite...men du behöver ju inte svara.. Händer det något roligt, positivt eller avgörande för mig snart?

Kramar från Anna!!

Svar: Ja..något bra är på väg.. håll ögonen öppna..kram :)
Esmaralda

28 Jo:

skriven

Hej ES!
Har inga speciella förväntningar på honom, men han har skrivit ett tag, vi har inte träffats något på tu man hand än! Har han ett seriöst intresse? Eller vill han bara ha "lite kul"?
Kram

29 Ljuset:

skriven

När ser du mig lycklig & glad igen?kram

30 Star:

skriven

Hej E. Vill V inte träffa mig längre?

31 BARNKLÄDER BORTSKÄNKES:

skriven

Ja en sådan annons 'sprang jag på' tidigare idag. Det tyckte jag är otroligt hjärtevärmande att jag kände att jag 'måste' skriva till henne och säga det.
Hon vill inte ge barnkläderna till föreningar utan direkt till en person i nöd. Kan inte låta bli att tycka att det är oerhört fint gjort. Toppenfina kläder oxå så inga 'schabbiga trasor'

Kjam

Miltons Mamma

32 100:

skriven

Hejsan E Vad mysigt ni verkar ha det där i stugan! Ser du någon graviditet för mig?
kram och trevlig kväll

33 Skorpan:

skriven

Försigkomna älgar det finns där uppe. Jagar folk på snöskotrar, eller vem är det som är på skotrarna, älgarna eller människorna ;)?

Härlig stuga, en sån skulle jag vilja tillbringa julen i. Vem vet, kanske jag får göra det nån gång? Ser du flirten närma sig eller har jag missat nåt?

Njut, kram Skorpan

Svar: Flirten är på väg och jag tror inte du missat något.. och älgarna här verkar väldigt skärpta...dock inte så att de kör skoter.. :) Kram :)
Esmaralda

34 Emma:

skriven

Hej

Undrar när kommer min kärlek och längtar efter det. Kom det på nu termin eller? När kommer det?

Kram på er:)

35 IM:

skriven

TILL FRÅGA (15) Som har hudproblem med finnar, det har jag också haft men blev betydligt bättre sen jag började med zinktabletter 30mg per dag men man måste komma ihåg att ta tabletterna varje dag. Efter ca 4-5 månader var min hy nästan fri från acne, det tar lite tid men ge inte upp.

KRAM

36 Lavena:

skriven

<3<3<3! TACK!!!

37 Vinter:

skriven

Stugan ser verkligen mysig ut! Och lagda stjärnan verkar avancerad!

Har min blivande man blivit singel ännu? Vad uppehåller väntan?

38 Lina:

skriven

Hur betalar man till nettan?

Svar: Man sätter in kostnaden på hennes konto och mailar henne en skärmdump av insättningen och kan sedan få sin spådom direkt.. kanske bara tio minuter senare... Nettan hälsar.. kram :)
Esmaralda

39 IM:

skriven

Hej Esmaralda! Jag känner mig så trött på allt ingenting känns roligt. Urless på att sitta hemma på dagarna och bara hoppas på att jag får ett jobb snart. Kommer det att hända något positivt snart??

ha det bra

Svar: Ja, det kan du lita på att det gör.. positivt är på ingång..kram :)
Esmaralda

40 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Tur att jag inte missat det Mitt liv är inte alls så aktivt som jag önskar att det vore. Vet inte riktigt var jag ska börja.

Kram

41 Orolig:

skriven

Hej ES!
Jag blev gravid när jag och min förra pojkvän var tillsammans! Vi gjorde abort eftersom det var i samma veva då vi gjorde slut. Vi gjorde slut för några månader sedan och han har nu en ny tjej. Ibland blir jag så orolig och tänker att, tänk om dem får barn och får det barnet som skulle vara "mitt" det är hemskt att tänka så! Men hur är det ES? Om ett par blir gravida och gör abort vem får barnet sen? För visst är det så att även om man gjort abort så kommer barnet oavsett! Är det alltid kvinnan som får "sitt" barn? Jag har verkligen känt av det här barnet efteråt, har jag känt rätt? Kommer jag att få det här barnet igen med samma man?

42 Min tur nu?:

skriven

Es:När blir det min tur att hitta kärleken?

43 åh:/:

skriven

Hej! kommer det bli av att jag o T träffas när han kommer tillbaka? känns som vi måste få en ny chans, så att jag kan bestämma hur jag ska göra med allt...

44 Anonym:

skriven

Går den närmaste framtiden mot det positiva eller negativa hållet?

45 åh:/:

skriven

Hej! kommer det bli av att jag o T träffas när han kommer tillbaka? känns som vi måste få en ny chans, så att jag kan bestämma hur jag ska göra med allt...

46 Natalie:

skriven

Hej E!
Förlåt att jag tjatar men skulle verkligen bli sååå glad om du kunde besvara min fråga.
Men jag förstår att du har mycket att göra också...
Men jag är så himla orolig och tänker mycket på honom S och undrar ofta vad som gick fel i vårt häng.
Och nu när vi stöter på varandra ute så är det en spänd känsla emellan oss??
Kan du se varför? finns det ngt otalat?
Kram O JÄTTE tack på förhand

47 Natta:

skriven

Hej!
Förlåt om jag frågar igen, men jag skulle verkligen bli super glad om du kunde se varför det blivit så spänt emellan mig och en kille jag träffade i Sommras och vad som gick fel?
KRAM

48 abc:

skriven

Hej Esmaralde, jag testar att skriva igen och ser om du kan svara :), jag undrar om du kanske kan se ifall jag kommer få en flicka eller pojke nästa gång jag blir gravid.

49 Therese:

skriven

Är jag gift med rätt man?

50 Anna:

skriven

Tack Esmaralda för svar!! Du ger en alltid en liten boost så man orkar lite till :)

Skulle beställa en seans om ekonomin tillät...

Kramar från Anna!!

51 Anonym:

skriven

Hej ES!
Jag blev gravid när jag och min förra pojkvän var tillsammans! Vi gjorde abort eftersom det var i samma veva då vi gjorde slut. Vi gjorde slut för några månader sedan och han har nu en ny tjej. Ibland blir jag så orolig och tänker att, tänk om dem får barn och får det barnet som skulle vara "mitt" det är hemskt att tänka så! Men hur är det ES? Om ett par blir gravida och gör abort vem får barnet sen? För visst är det så att även om man gjort abort så kommer barnet oavsett! Är det alltid kvinnan som får "sitt" barn? Jag har verkligen känt av det här barnet efteråt, har jag känt rätt? Kommer jag att få det här barnet igen med samma man?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: