När katten är borta....

 
 
 
Fick den här bilden hemifrån... mina två pågar tar sig rejäl sovmorgon... ser ni den lille ludne som sticker ut vid fotänden ?
Är nu på resaande fot.. och skickar er alla en stor & redig kram !!
1 Anni:

skriven

Hej Es!
Jag har hittat ett bra hus, får jag min egen bostad såld och så att jag kan köpa just det huset eller något annat hus?

Tack och kram

2 Helena Ir:

skriven

Nu saknar du allt dina pojkar :)

Kram :)

3 Viv:

skriven

Hihi

4 KP:

skriven

HejE.

Har två viktiga samtal på fredag vilket jag känner lite oro inför, är både privat och jobbrelaterat.
Vill att båda ska gå bra naturligtvis men speciellt det första. Blir det som jag önskar och hoppas?

5 Anonym:

skriven

Jag var ute i lördags så fanns det en kille ,A.B kollade han in mig? Jag tyckte så men vet inte

6 Lillis:

skriven

Kommer min son att bli arbetslös nu? En stor kram till dig. Kram

7 mormor:):

skriven

Välkommen hem till ett snöande Ängelholm...tja tror jag får jag väl säja, när jag bor en bit ifrån :)
Dina pågar ser ut att längta efter mor sin o det ska väl bli gott o få krama om de små, hel o halvludna "Kain o Abel"...hoppas de har hållt sams bättre än de iaf :D

Ha det så gott nu o jag kan riktigt känna känslan av lycka att komma hem till egen säng :)

Grisörskramar till ene pågen, highfivekram till stordansegossen för han va väl med på filmen??
Goa kramar till dig o Nettan!!

KRAAAM <3

8 Bodil Johansson:

skriven

Hej Esmeralda,så roligt att läsa på din blogg! En fråga som du säkert får hela tiden men som är nog så viktig för oss människor, kommer jag att möta kärleken?

9 S.T:

skriven

Hej Ez
Ser du något som kommer hända mig snart på kärleks fronten... Allt känns så trist och grått just nu:(
Kram

10 Jenny:

skriven

Hej! Vilket budskap har den ljusgestalt som har visat sig för mig vissa nätter? Varför och hur kan jag bli av med mitt magont? Må gott!

11 åsa s:

skriven

Varmt välkommen hem igen!

Mkt att smälta o minnen att bära med sig i hjärtat.
Hm... vila ditt tempel nu,o gosa med hunden din o resten av din fam ,när orken är tillbaks igen.

kram åsa s


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: