NETTAN SPÅR OCH GER REGRESSION

Som ni nog alla vet så tar jag och Nettan emot personliga besök under vår vistelse i Gargnäs
Vi åker dit på torsdag, Och stannar i tre veckor. I Trollstugan.
Och vi är fullbokade.
 
MEN - jag håller emailseanser som vanligt... och Nettan  håller regressioner via telefon OCH spår er via telefon.
Under Gargnäs vistelsen kommer hon att spå med kort varsel..som ett "försök"
 
// HÄr har vi Nettan... som varit mitt bollplank och samarbetspartner i spådom sedan VÄLDIGT många år tillbaka//
 
 
Samma dag som du ringer kan du få din spådom. Av Nettan.
 
Mer om detta sedan
 
Vill du   däremot BOKA en telefontid till henne för spådom eller regression så ring henne nu på:
070-6661570
 

Kramar
1 DarkSideOfMe:

skriven

Kanske lite vågad fråga, men kommer jag hamna i säng med nån vacker man inom snar framtid?

2 55:

skriven

Har sökt jobb på boende kommer jag att få det? Vill sluta inom hemtjänsten. Längtar eller får jag vänta flera år

3 Mia Pettersson:

skriven

Hej! Hur kommer kärleken att gå för mig?
Ser du några barn i framtiden?
Kram och tack!

4 Yvonne:

skriven

Hej!

Kommer du att blogga och spå så här nu när du är bortrest?
Kan du se om jag möter någon man snart?.

5 Fråga:

skriven

Hej ES!
Kommer det att bli jag och D igen?
Kram

6 Fråga :

skriven

Hej ES!
Kommer det kunna bli han och jag?
Kram

7 Osynlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Är mitt ex M och O rätt för varandra?
Var en sådan rörig historia det där.
Kram

8 Inte lätt alla gånger:

skriven

Hej!
Är jag och min kille D rätt för varandra?
Ser vår framtid ljus ut?
Kram på dig :)

9 Orolig matte:

skriven

Hej!
Min katt har magproblem med en inflammerad tarm. Han har spytt och varit förstoppad. Nu går han på allergifoder men är fortfarande hård i magen. Tycker det är så synd för han är en så otroligt fin och snäll katt!
Kommer han att bli bra i magen tror du?
Lider han något av sina magproblem just nu?
Kram

10 original Nelly:

skriven

Hej Ezmaralda! Gott nytt år till dig och alla här på bloggen!!

Jag skulle precis mejla angående när ni åker till Lappland då jag tänkt beställa seans. Så trist att jag inte kan kunde boka personligt besök men får vänta tills ni förhoppningsvis besöker oss i mellan sverige eller i stockholms området.

Ezmaralda, igår kväll när jag precis skulle somna, kändes jag som om någon ryckte/tryckte ner min kudde. Jag fick en känsla av att jag inte var själv i rummet men det kan ju också varit ren inbillning från min sida. Ser du vad eller vem detta kan vara eller varför?

Kram

11 Ensam.:

skriven

Hej. Ser du om jag snart kommer att träffa någon? Har sett en blond kille som intresserar mig.

12 Ensam.:

skriven

Hej. Ser du om jag snart kommer att träffa någon? Har sett en blond kille som intresserar mig.

13 Ensam.:

skriven

Hej. Ser du om jag snart kommer att träffa någon? Har sett en blond kille som intresserar mig.

Svar: Visst träffar du någon.. alldeles speciell..kram :)
Esmaralda

14 Krilla:

skriven

Skaffar vi häst inåt? Köp eller hyr? Ser du något?

15 G:

skriven

Blir han å tørre å komme på besøk til meg i løpet av uka?

16 Fråga :

skriven

Hej ES!
Verkar han ha pratat på ett lite "förnedrande" sätt till andra om att jag har skickat sms till honom?
Kram

17 Anna:

skriven

En liten fråga... Varför känner jag sån dragning till Skottland? Kommer jag någonsin åka dit?

Kramar från Anna!!

Svar: Ja, dit kommer du och du kommer att känna dig hemma.. här har du levt i ett tidigare liv.. kram :)
Esmaralda

18 Carina ST:

skriven

Vilken fin bild på Nettan. Lycka till med er vistelse i Gargnäs. Ska bli spännande att höra om den när ni är där.
Kram, Carina ST

Svar: Tack ska du ha.. ja själv är jag full av förväntan :) Kram :)
Esmaralda

19 Anonym:

skriven

Hej!
Jag gjorde faktiskt en telspådom hos Nettan o jag blev lite småbesviken :(
Det va t.om så att hon själv bad om ursäkt för att hon inte kunde se så mkt.
Du har spått mig och sett betydligt mer...är man mer svårspådd ibland eller vad hände med Nettan den gången...jag hade verkligen sett fram emot spådomen men fick som sagt vaga svar?
Kram

Svar: Ja, ibland kan det bli så... att man inte ser så mycket... och trots allt ska du ta detta som ett bra tecken.... de oseriösa hittar på och kan ge massor av information som kanske känns jättebra för stunden men som sen visar sig vara värdelöst. Det är ju alltid en chansning att spå sig... ingen seriös siare kan i förväg lova och garantera svar.... kram :)
Esmaralda

20 Kalhua:

skriven

Jag fick en regression på telefon av Nettan och är riktigt impad. Det fungerade över alla odds. Längre tillbaka var jag på besök hos henne för spådom och fick veta att jag skulle få FISK, ha ha ha, och jag fattade inte barret men när jag fyllde jämna fick jag ett akvarium med fisk. Synd att jag inte kunde komma till Norrland och träffa er två.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: