SPÅDOM PÅ TELEFON......

Jag vet inte riktigt vad som hänt men plötsligt rasslade det bara till och jag fick  massor av mail från er som vill ha personlig spådom/seans
Det kommer att ta tid för mig beta av
Och kön växer - vilket jag hoppas att ni  har förståelse för
 
Ni som vill ha spådom snabbare och via telefon - var snälla och ring min kollega Nettan !!
Hon är mycket skicklig.
 
// Och här har vi Nettan....
 
Och hos henne kan ni även boka regression via telefon.
Ring henne på: 070 6661570
Som regel spår hon dig samma dag som du ringer... från och med fredag !
 
Hon är med mig i Lappland.. vi åker ju i morgon bitti men hon har mobilen i högsta hugg .
Svarar hon inte så bara prata in ett meddelande och hon ringer upp dig
 
Och själv kommer jag att beta av seanser så  snabbt jag kan men utan att ge avkall på kvalitet
 
Efter en dag med massa jobb ska jag nu dra mig tillbaka till TV soffan...först ska jag bara packa det sista...
Kramar
1 Jossan:

skriven

Kommer J höra av sig idag eller imorgon?

2 N:

skriven

Hej Es!
Kommer D att kontakta mig igen och ser du om han vill umgås med mig igen? Kommer det att bli så?
Väldigt tacksam för svar av vad du ser!
Kram

3 Moonshade:

skriven

Jag önskar er en trevlig resa! :)

Å en fråga...
Har han tänkt i dessa banor nångång?

4 Olycklig:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag är så olycklig just nu. Jag vill bara ha honom tillbaka. Jag älskar honom och är så ledsen för allt som hänt! ES, vad ser du, ser du om han kontaktar mig igen? Älskar han mig fortfarande?
Kram

5 Vinter kärlek?:

skriven

Kommer det att komma till mig? Känner mig så ensam, alla andra har någon, och jag får alltid vara ensam. Kram

6 Ge:

skriven

Esmaralda, finns det fortfarande en chans för mig att kunna få honom tillbaka?
Kram

Svar: Det ser svårt ut..känns bättre om du går vidare.. kram:)
Esmaralda

7 kicki:

skriven

Hur ser min nästa pojkvän eller den rätta ut?
krm

Svar: Ganska lång och välbyggd.. ett öppet och trevligt utseende.. kram :)
Esmaralda

8 Hej:

skriven

Kontaktar han mig igen?

Svar: Ja men det kan dröja.. kram :)
Esmaralda

9 Ekonomin:

skriven

När ser du ett riktigt jobb för mig,vad blir det inom då?

Mycket tacksam för svar

10 Maria:

skriven

Jag har precis bokat en spådom med Nettan. Det blir min andra.Nöjd kund som jag är.
Undrar om man får en chans att säga hej till dig Es samtidigt ? Du lär ju vara i närheten.

11 Miltons mamma:

skriven

O' nooo! Jag som äntligen fick arslet ur vagnen. Och måste svara ang lgh kontraktet nu i jan. Livet är spännande :)

12 Miltons mamma:

skriven

O' nooo! Jag som äntligen fick arslet ur vagnen. Och måste svara ang lgh kontraktet nu i jan. Livet är spännande :)

13 Lene:

skriven

Har bokat in Nettan. Min arbetskamrat fick spådom av henne och var nöjd så det ska bli spännande.

14 Flisan:

skriven

Nu har jag bokat. Blev lite överraskad för Nettan pratar ju inte skånska. Men det gör väl du Es ?

Svar: Nettan kommer från Stockholmstrakten från början.. men jag pratar skånska jag.. kram :)
Esmaralda

15 Hej:

skriven

Jag fråga, kontaktar han mig igen? Ja, det kan dröja svara du, tack! Är det då bara en kontakt från honom eller vill han något mer?
Hur definerar du dröja, veckor,månader? Vad skulle du tippa på? Kram:)

16 Kicki:

skriven

Tack snälla för svaret:))
kramiz<3

17 Hoppas:

skriven

Kan jag lita på den mannen som jag har ett förhållande med?.

18 Hej:

skriven

ES, om han kontaktar mig igen? Blir det träff då också?
Kram

19 Carpe diem:

skriven

Finns det någon därute som kommer att komma in imitt liv snart? Kommer mötet att ske under vintertid ? Kram

20 Anna:

skriven

Vill bara önska er en trevlig resa :)!! Håller tummar för snö och kyla också!

Kramar från Anna!!

Svar: Tackar o kram :)
Esmaralda

21 Lars:

skriven

Har en känsla av den plötsliga ökningen av mail kan bero på det nya året som för de flesta känns som ett oskrivet blad i livet, och då blir säkert många nyfikna på vad som kommer att hamna där så småningom :)

22 Sofi:

skriven

Hej Es!

Jag undrar om mannen jag träffar idag kommer att bli den rätta för mig, och är hans känslor för mig äkta?

23 kina:

skriven

Hej! Jag plågas av självkritiska tankar, om hur jag varit förr och hur jag är nu. Jag har oxå en massa katastroftankar om barnbarnen. Plågsamt. Hur får jag bort dom tankarna?

24 Agnes:

skriven

Önskar er en trevlig resa!
När ni är förbi Stockholm, så passa på o ta en sväng på Kulturhuset vid Sergels Torg! Finns trevliga fik där!Och en massa folk att titta på!

För min egen del så är det snart jobbdax! Den första av fem nätter skall betas av...och en del av mig har inte den minsta lilla lust till detta...likväl som en del till mig inte har den minsta lilla lust till att vara hemma.
Så segt...

Försöker även att få upp osynlige sonens knapplås på mobilen...pinkoden har vi, men inte själva knapplåset...vi har kört varje upptänklig variant av kända nummerserier utan framgång...
Har även bett om hjälp "från högre makter" om att få någon liten hint om VAD som kan vara rätt sifferlösen, men icke...vi vill åt bilderna i osynlige sonens mobil...att ha något kvar efter honom...främst hans bror som vill ha något att liksom "suga på" i framtiden.
Abonnemanget måste snart sägas upp, och då försvinner ju allt som finns bundet till själva sim-kortet...vilka I-landsproblem man kan ha...

Skulle behöva en man som var som ett kinder-ägg...eller en sådan där rysk gumma...full av talanger och förmågor, men utan en massa krav och åsikter! haha, vilken önskedröm!

Åter...ha en trevligt resa!

Ha det bäst, alla, och kram!



Svar: Tack för tipset som jag suger åt mig !! Förstår att ni vill komma åt bilderna..jag har inga tips och ser ingenting åt det håller men håller tummarna... kram och tack för hälsning :)
Esmaralda

25 undrar:

skriven

Hej Esmeralda! Kommer han att höra av sig snart igen? Kram

26 En vanlig kvinna:

skriven

Önskar Dig o Nettan trevliga veckor upp i nord.

Svar: Jättetack :)
Esmaralda

27 Månskenet:

skriven

Hjälp, det är ju högt upp i Sverige ni ska google maps ;) du vet), där finns säkert snö. Tiden är ju helt urled, vi har ännu ingen snö, det som kom i november smalt bort o den som kom i början av december har dunstat o 1000-falt kommit ner i form av regn. NJUT av vintern o ljuset - jag vet, där är solen inte uppe länge men snön ger ljus. Ha det gott! Kram!

Svar: Bryr mig inte det minsta om solen just nu.. siktet är inställt på snö.. kram :)
Esmaralda

28 Frida:

skriven

Lycklig resa och hoppas att ni får det myspys och roligt i norrland!

Kram

Svar: Hjärtligt tack :)
Esmaralda

29 68:an:

skriven

Härligt!! Önskar dig och din vän Nettan, en härlig vistelse i Norrland.. :) Kram

Svar: Tackar :)
Esmaralda

30 Tror:

skriven

Önskar Er en fantastisk mysig vistelse i Norr:-) njut utav lugnet där:-) och ha roligt!! Undrar om mannen svart kommer att komma och förgylla mitt liv? Hoppas det:-) kram

31 Je:

skriven

Hej ES!
När han kontaktar mig, finns möjlighet att han vill träffa mig då också?
Kram

32 S:

skriven

Vad ska jag satsa på för jobb just nu?
Kommer mannen jag tänker på någonsin lägga märke till mig?

33 Barn:

skriven

Hej E. Ser du om det blir ett barn till för mig i år?

34 Nelly1:

skriven

Många kanske vill veta vad som kommer hända under året....men hoppas ni hinner med lite andra aktiviteter också medans ni är där uppe.

Jag har också planerat att beställa mail seans men har inte skrivit ner frågorna ännu, då passar det nog bra om några veckor när det lugnat sig hos dig kanske....

Ezmaralda, jag känner mig ofta orolig över min mor och mina syskon, kommer fråga kring detta i seansen men ser du lite kort om detta är något som jag verkligen behöver oroa mig över?

Ha det så gott!

Svar: Ja, vad bra att du väntar lite med seans. Jag ser ingen anledning till akut oro för de dina.. kram :)
Esmaralda

35 Mirran730:

skriven

Önskar er en trevlig resa :)

Agnes, pröva sista siffrorna i hans personnr. Rätt vanligt att man har dom så man alltid kommer ihåg. Eller samma pinkod som till t.ex bensinkort. Eller kontakta tele operatören :) några tips iaf. :)
Kram

36 Tro:

skriven

Hej ES!
Har han känslor för mig?
Kram

Svar: Ja det tror jag men du dina känslor verkar vara starkare..kram :)
Esmaralda

37 Hälsosam mat:

skriven

Finaste E!

Äter jag fel kost eller varför blir magen så känslig:( ?

Svar: Ja, det ser ut att vara något som du inte tål sa bra.. kram :)
Esmaralda

38 Kalina:

skriven

Jag kan rekommendera telefonspådom med Nettan. Vi pratade i en halvtimme och jag fick ställa alla mina frågor och var mycket nöjd.

39 Cilla:

skriven

JA OCH I NÄSTA VECKOR KOMMER JAG OCH MIN DOTTER FÖR SPÅDOM OCH REGRESSION. VI PRATAR INTE OM ANNAT. DET SKA BLI SÅ ROLIGT. Kramar

40 Hälsosam mat:

skriven

Tack snälla för svaret<3
kramar

41 Hit:

skriven

Hej Es!
När han kontaktar mig igen kommer han vilja att träffas då också?
Kram

42 Helena Ir:

skriven

Ha det gott nu båda två :)
Till helgen ska det bli vääääldigt kallt!!

Kram :)

43 Cat:

skriven

Till Agnrs: om du misslyckas för många gånger med PIN-koden så måste den låsas upp med en PUK-kod. Denna kod står bl.a på det plastkort där SIM-kortet suttit. Kanske finns det kvar, tex tillsammans med mobilabonnemangsavtalet? Det brukar även finnas hos operatören. Tex hos Telia hittar man sin mobiltelefons PUK-kod på Mina Sidor. Kontakta din sons mobiloperatör och förklara problemet så kanske de kan hjälpa dig. Lycka till!

44 Angelica:

skriven

Hej. Du ska bara veta hur glad jag blev att jag hitta dig. Jag skulle gärna uppskatta lite hjälp nu. Jag behöver det verkligen. Önskar er en trevlig resa :) varma kramar.

45 kaffehörnan:

skriven

Hur är de med dig

46 Hoppetossa:

skriven

Hej Ezmaralda! Har jag och A framtid ihop? Kommer vi att flytta ihop? Jätte tacksam för svar. Önskar er en trevlig resa, kram!!

47 Anonym:

skriven

Hej Ezmaralda! Har jag och A framtid ihop? Kommer vi att flytta ihop? Jätte tacksam för svar. Önskar er en trevlig resa, kram!!

48 Anonym:

skriven

Hej Ezmaralda! Har jag och A framtid ihop? Kommer vi att flytta ihop? Jätte tacksam för svar. Önskar er en trevlig resa, kram!!

49 Maria Holmström:

skriven

Hej Ezmeralda!

Jag funderar egentligen på hundra saker och mer därtill. Men främst är det kärleken - från en man - som jag tycker att jag är värd nu, efter att ha varit skild och separerad i många år nu. Jag känner mig ensam och som att jag är den enda i världen som inte lever i tvåsamhet. Saknar det vardagliga, att känna samhörighet med en person som står en nära. Visst känner jag kärlek från barnen och jag känner stor glädje och välsignelse över att jag har dem, kärleken de ger mig och kärleken som jag får ge dem. Men jag känner ändå att jag saknar något, kärleken till en man och någon som älskar mig och tycker att jag är det finaste som finns även när jag är nyvaken eller förkyld, snorig och rödnäst ;). När kommer min soulmate in i mitt liv?

Kram från Maria

50 Lina:

skriven

Hej 😊

Har en relation med en man som är yngre än mig. Vi träffas lite oregelbundet men messar och pratar nästan varje dag. Är han the one?

51 Sandra:

skriven

Hej är det någon nära som vill ha min uppmärksam het som har gått bort. Till exempel en kvinnlig eller manlig?

52 Tess :

skriven

Hej. Blir det han och jag? Känner att han är mitt livs kärlek. Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: