Besökarna .....

När solen gassar som mest kan man få  se sådant som man tror ska tillhöra nattens och mörkrets händelser.

I eftermiddags såg jag en liten grabb som gick vägen fram.. hand i hand med farfar och både bar de varsin säck och såg glada ut.  Ingen av dem tillhörde detta livet. 

 

  Många som har förmågan ser knappt någonting alls  och det tror jag beror på att de tror det ska vara så jäkla mystiskt..  att andar och demoner eller vad man  nu ser… bara finns till beskådan i mörkret.

Så är det ju naturligtvis inte alls.

Man ser flest andeväsen i dagsljus. Och varför ?

Jo, för att det  svårare att se  mörker så klart.

Och våra besökare brys sig inte  om ifall det är natt eller dag.  Ibland kan de smälta in i en folksamling och det blir lite svårare att få syn på dem..  då får man titta en gång extra och  man upptäcker kläder som inte passar in.. ett rörelsemönster som inte riktigt stämmer— och många av oss ser en speciell aura kring de icke jordelevande.

Likaså kan de ibland bli lite suddiga i konturerna.

 

Så håll ögonen öppna också i strålande sol och dagsljus !!

Kramar & ha en go start på veckan

1 Hundflickan:

skriven

Jo visst är det så att man ser bättre i dagsljus. Vad är det med mig? Jag har allt och ändå känner jag mig ur balans? är jag för negativ och vill för mycket eller är det något annat? Har svårt att "ta" på det? Och vad kan jag själv göra för att ändra på mig? Tack för en bra blogg och Grekland är bäst!

2 Linda:

skriven

Hej Esmaralda!
Finns det någon chans att jag och J börjar träffas igen?
Kram Linda

3 55:

skriven

Vilken gåva du har. Vad skönt att vara trygg i det. Har jag bara en känslighet eller kan jag utveckla någon trygghet i att jag kan. Vad tror du?

Svar: Ja, du har en hel del att utveckla.. kram :)
Esmaralda

4 55:

skriven

Vilken gåva du har. Vad skönt att vara trygg i det. Har jag bara en känslighet eller kan jag utveckla någon trygghet i att jag kan. Vad tror du?

5 Cazzandra:

skriven

Är så vilsen när det gäller mitt yrkesliv,några råd?

6 Skorpan:

skriven

Ja inte mig emot, alla besökare är så välkomna så. Fast dom får gärna meddela lite på förhand, så att jag hinna städa först ;).

Besök ska det bli denna vecka o vem har väl inte sparat allt görande till det sista... Nej just det, men det liksom bara blir så...

Jobbet, närmar det sig med små eller stora steg? Eller har jag ännu sommaren ledig?

Hoppas hostan gett med sig o ni orkar dra ut på flera äventyr!

Kram Skorpan

Svar: Inte har hostan gett med sig inte....men till Aten blir det idag under alla omständigheter... kram )
Esmaralda

7 cc:

skriven

Önskar dig en skön dag och vecka Es! Jag ser inga andar eller något annat som inte hör hit... men nu skall jag börja ta tag i mitt liv, kanske de snart ljusnar även för mig, och jag hittar lyckan! Kram!!

Svar: Ja, du tänker rätt och du ska se att mycket positivt följer på vägen. kram :)
Esmaralda

8 Anna.L:

skriven

Hej! Jag undrar vad han A tyckte och tänkte om mig när vi träffades i Lördags?
Stor kram! :)

9 Cat vän:

skriven

Tack för att du tar upp det här. Jag har som du redan vet sett dessa "andar" sedan barnsben.

Min dotter är ännu känsligare och kan inte ens gå på museum, men det kommer hon att kunna hantera så småningom, det är jag säker på. Hon kommer inte få stryk som jag fick i alla fall!

En fråga kring detta Es; går detta i arv? Min morfars mor var "tattare" och jag vet att hon var en klok gumma.

Tack för ditt senaste svar.jag blev mkt lättad över att jag hade goda energier att utveckla :-) vet bara inte när, var o hur. Men det kanske du vet?

Kramar från skåne

10 Anonym:

skriven

Kommer min man att finnas hos mig inom tre år?

11 Anonym 14:

skriven

Hur går det för H's sambo, är hon på bättringsvägen?
Tänker på dom båda.
Kram

12 A:

skriven

Hej Esmeralda! Hur tror du han reagerar om jag kontaktar honom? Vill han bli kontaktad? Vad skulle det leda till? Tack!!! Kram

13 Anonym:

skriven

Hej E!
Tycker hans kompisar bra om mig?
Kram

14 Rebecca:

skriven

hej! Tyckte killen som jobbar på bibblan att jag var söt? Kram

15 Häxtanten:

skriven

Hej Ezmaralda. För många år sedan satt vi, min man och jag i köket och pratade om och sörjde vår älskade lilla hund som gått bort. Plötsligt får jag se en stor ljus rundel i dörröppningen mot den mörka hallen och där stod vår lilla hund så leende och glad och ung och fin i kroppen och alldeles utan de krämpor som hon fick dras med på ålderns höst. Det kändes som hon kom tillbaka för att visa sin kärlek och att hon nu hade fått det så bra utan det som var jobbigt för henne mot slutet. En tid efteråt kunde vi också emellanåt höra hennes tassar som när hon gick på golvet. Att hon kom tillbaka och visade sig för oss var till en mycket stor tröst och är fortfarande när vi tänker på henne. Världens goaste och egensinniga lilla tjej var hon. En liten chihuahuatjej som blev 16,5 år. Är hon fortfarande med oss och hälsar på, eller har hon gått vidare.

Kram

16 Carina ST:

skriven

Jag håller ögonen öppna men ännu har jag inte sett något varken på dagtid eller när det är mörkt. Skulle nog föredra att få se på dagen :)

Esmaralda ser du någon liten ljusning kring min ekonomi inom det närmaste?
Kram, Carina ST

17 Lena:

skriven

Finns det någon man som kommer in i mitt liv som jag kan ha en bra relation med?

Svar: Ja absolut sker detta.. kram :)
Esmaralda

18 Angeli:

skriven

Ja jag har alltid funderat på varför det måste vara mörkt/natt för att dessa besökare ska titta fram?? Alla urdåliga tv-program där det ska vara nattsvart och specialkaeror gör att allt känns så fejkat! Och att dessa besökare dessutom ska vara onda elaka hemska hm..

De som besökt mej har nästan bara varit när det är ljust men det kan ju vara för att på natten så sover jag eller så är de så snälla så de inte vill störa. :)

Hoppas du och din Eva får en härlig dag!
Kram på dej och Allihopa :)

Svar: jaaa.. sådana program är fejkade även om somliga av deltagarna själva tror på vad de gör.. och springer där i mörkret o skrämmer upp varann o sig själva... stor kram o Eva hälsar :)
Esmaralda

19 Anonym:

skriven

Hej!
Ser det ut som om hans vänner tycker något illa om mig?
Kram

20 just:

skriven

Godmorgon!

Jag har haft väldigt svår period nu och mars månadvar nog värst i hela mitt liv och motgångarna bara fortsatte.
Men nu plötsligt från ingenstans när jag bara gav upp,så kommer jag i kontakt med världens underbaraste kille! Allt går i rasande fart och känns overklig.
Börjar äntligen tro på det blir bättre :)
Är han J den soulmate du såg i seans?

Soliga kramar:)

21 Carina:

skriven

När min farfar dig för cirka 10-15 år sedan så tyckte jag att jag såg han lite då och då i andra personer på stan. Det var nog bara inbillning men det kändes så i alla fall.
Några andra andar har jag inte sett men hoppas få se några någon gång.

Tänk att jag fick en ångestattack går efter att jag träffat den här mannen i helgen, tar på mig att han har stora sömnsvårigheter, vill så gärna hjälpa han.
Han kommer att stupa på sin post, jobbar i hjäl sig.
Usch säger jag, nu ska jag släpa mig iväg till jobbet.
Ha en bra måndag
Carina F

22 Anonym:

skriven

Hej! är T avensjuk på mig? kommer hon nånsin förändras och ska jag ta avstånd från henne? tänkte om du kunde se om hon försöker förstöra någo för mig? kramar

23 Cat vän:

skriven

Tack för att du tar upp det här. Jag har som du redan vet sett dessa "andar" sedan barnsben.

Min dotter är ännu känsligare och kan inte ens gå på museum, men det kommer hon att kunna hantera så småningom, det är jag säker på. Hon kommer inte få stryk som jag fick i alla fall!

En fråga kring detta Es; går detta i arv? Min morfars mor var "tattare" och jag vet att hon var en klok gumma.

Tack för ditt senaste svar.jag blev mkt lättad över att jag hade goda energier att utveckla :-) vet bara inte när, var o hur. Men det kanske du vet?

En väninna till mig är väldigt mörkrädd när hon går kvällsrindan men sin stora schäfer. Jag brukar fråga henne vad hon tror finns i mörkret och som inte finns på dagen? Spöken svara hon då, men nu ska jag visa henne dagens bild. Kanske tror hon på mig efter alla dessa år när jag sagt att det finns inget i mörkret som inte finns när det är ljust:-)

Ha en fin dag.
Kramar från ett soligt Skåne

Svar: ja det kan gå i arv men inte alltid och somliga har förmågan helt utan att någon annan i släkten har den... jag tror det handlar mer om karmaarv.. kram :)
Esmaralda

24 cajsa:

skriven

Hej Es,

Kommer vi att hitta tillbaks till varandra jag om Mr Right ?

Kram

25 Anonym:

skriven

Hej E!
Är jag berörd av honom än han av mig?
Kram

26 Emi:

skriven

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag!!
Ser du vem den nya butikschefen blir, har jag någon chans att bli de?
Ha en bra dag!

Svar: Grattis på din dag och ja, chansen finns.. kram :)
Esmaralda

27 Anonym:

skriven

Hej! Händer det något roligt snart???

kram

Svar: Ja och håll ögonen öppna så du inte missar det.. kram :)
Esmaralda

28 Anna:

skriven

Kära Esmaralda! Du skrev min kille är inne i en "emotionellt orolig" period. Vad kan jag göra för att stärka vårat förhållande? Min oro att han egentligen vill ha sitt ex tebax hindrar mig från att ha tålamod o vara lycklig. Älskar honom högt! Kram

29 Anonym:

skriven

Hej es
I vilket sammanhang möter jag min stora kärlek.? Dröjer det?

30 Anonym:

skriven

Hej es
I vilket sammanhang möter jag min stora kärlek.? Dröjer det?

31 Anonym:

skriven

Hej Es! kan du möjligen se vilket yrke jag kommer att jobba med om jag får ett jobb igen?

kram

32 Anonym:

skriven

Åh vad jag är arg på J just nu!!!

Kommer vi att träffas när han har flyttat?

33 Anonym:

skriven

Hej E!
Får jag barn inom 1-3 år?

Känns det nära?
Kram

34 Anonym:

skriven

Hej E!
Möter jag någon ny i vår/sommar som jag går in i ett förhållande med?
Kram

35 Anonym:

skriven

Hej E!
Går jag in i ett förhållande snart?
Kram

36 Anonym:

skriven

Hej E!
Ser du mig gå in i ett förhållande snart?
Kram

37 Monica:

skriven

Hej Esmeralda,

Undrar om jag ska träffa riktig kärlek snart? Kan.det vara någon via jobbet? Jag Önskar o Önskar, men det dyker bara upp killar som jag inte är riktigt förtjust i.

Tack på förhand,
Kram

Svar: Kärleken kommer det kan jag lova dig.. dock osäkert när.. kram :)
Esmaralda

38 31:

skriven

Är han min framtida man? Vi har pratat i 4 år nu ... :S

39 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Du lägger in söta bilder på sköldpaddor hela tiden. Minns när jag var liten, då hade jag en bok om Hajar och ett kapitel handlade om några personer som räddade sköldpaddor. En av tjejerna i räddningslaget var ett barn, en tjej, äldre än jag var då men ändå tillräckligt ung för att jag skulle identifiera mig med henne och börja drömma om att själv få rädda sköldpaddor.
För många år sen blev jag spådd av en spådam att jag skulle åka till Grekland. "Vad ska jag göra där?" tänkte jag. Jag har aldrig haft någon dragning till Grekland. Men nu har jag tittat runt lite på var i världen man kan jobba som volontär med något djurrelaterat. Plötsligt fick jag syn på att man kan rädda sköldpaddor i Grekland. Måste säga att jag faktiskt blir lite sugen. Så om den där spådamen får rätt någongång så är det säkerligen för sköldpaddornad skull i så fall.
Kram Therese

Svar: Men så kul - klart du ska komma hit o rädda sköldpaddor.. kram :)
Esmaralda

40 Carina:

skriven

Andarna har även humor.
Detta visade sig för några helger sedan i min pojkväns hus. I hans kök finns plastskålar som står på köksbänken,(tre stora högst upp, sex små i mitten, tre stora längst ner). En av dessa stod öppen på eftermiddagen. Jag petade in den.
På kvällen stod den åter öppen. Frågade då J om han hade öppnat den, nej vart hans svar. Jag petade in den. Så där höll det på under hela kvällen när vi satt i köket,alltid samma plastskål (och det är inget klapp i den).
Detta hade även hänt för J före detta sambo, men aldrig för j själv.
Vi skrattade gott åt det för vi förstod att det var någon på andra sidan som ville visa sin närvaro.
Huset har gamla anor, och det finns väldigt mycket andlig aktivitet. Så vi får se vad som händer härnäst;).



Svar: javisst kan de ha humor.. kram :)
Esmaralda

41 David:

skriven

Hej ES!

Jag undrar vad HON känner för mig? Finns det känslor med i bilden?

Kram :)

42 And:

skriven

Okej kan du förklara på vilket sätt balans mellan mörker och ljus? Är mörker en den onda världen?Blev lite orolig...

43 V:

skriven

Så ardiani q älskar inte mig och har han läst dem meddelande som jag har skrivit för några dagar sedan??

Kram !

44 V:

skriven

Så ardiani q älskar inte mig och har han läst dem meddelande som jag har skrivit för några dagar sedan??

Kram !

45 D:

skriven

Jag saknar han B mycket drömde t.o.m om honom tänker han på mig också eller saknar mig?

46 Anonym:

skriven

Hej Es! idag känns allt så hopplöst, blir det bättre snart??

47 Fanny:

skriven

Es,
Jag undrar om du kan se om jag har ngn från andra sidan vid min sida. Min bästa vän...min hund är där borta. Brukar han hälsa på ? Vad gör han för tecken så jag vet att det är han?

Kram

48 Helena Ir:

skriven

Ja,i dagsljus hoppas jag på att se något/någon :)

Jag har funderat några dagar,det känns som det
kan lura en hemlighet i släkten som jag ännu inte
känner till..vad får du för känsla angående det?


Kram :)

49 Mareli:

skriven

Hej! Ser jag ut att klara tenten? Kram

50 Jennifer:

skriven

Hej, hoppas du mår bättre nu, krya på dig!!

Själv är jag hemma igen efter en helt fantastisk resa.... Jag var rädd att det skulle kännas jobbigt att vara tillbaka, men det känns faktiskt väldigt bra. Som om det är precis här jag ska befinna mig nu och ett tag framåt.

Det enda som oroar är ekonomin - ser du om jag på något vis kommer att klara det, ordna upp det? Kram

51 kate:

skriven

Hej
HAr fått kontakt igen via nätet med en kille som jag kände i ungdomen, jag letade efter en annan sak på nätet och fick upp hans sida,
hade ingen tanke på honom då, så jag skickade iväg ett mail för att säga hej.
samtidigt berättar han att han i dagarna hade suttit och sett på kort på mej, Jag tror inte på ngn slump, vad vill detta säga mej? vad behöver jag lära mej av honom? Det har ju ändå gått över 30 år sen sist vi sågs.. tack ..

52 Anonym:

skriven

Hej! Kommer jag in på högskola till hösten?

53 MK Gbg:

skriven

Hej E.
Är såå ledsen och chockad att jag inga tårar har kvar.
Min bästa väninnas hund, en underbart speciell liten dam, gick bort igår morse. Min väninna är själv medial - men jag skulle vilja be dig ge henne några tröstande ord en dag som denna. Allt gick fort.. igår fanns hennes underbara livskamrat här - imorse var hon inte kvar bland oss. Hon fick fatta det svåra beslutet att låta henne somna in då det inte gick att rädda henne efter stroke? tumör? eller liknande...
Kan du se något kring detta. Hade hunden ett bra liv? Finns det något jag bör förmedla. Är själv helt slut idag och har ätit både värktabletter och Stesolid för att kunna stå ut med smärtan. 11 år fick hon vara med oss - delade liv med oss och sin underbara matte. Jag kommer aldrig att skaffa ett husdjur, det gör alldeles för ont att mista dem.
Kram M

Svar: Den fine lille lille hunden är glad och tacksam att hon fick somna in och nu är hon frisk, stark och glad på andra sidan och mår så väl.. och kommer att besöka sin matte då och då i stor kärlek... kram :)
Esmaralda

54 Frida F:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag var nyss ute på promenad, och då kom min gamla katt Tusse och hälsade på mig. Tusse låg med mig i vaggan och vaktade mig sedan upp till 10 års ålder. Nu gick han på min högra sida och spann högt, gned nosen mot mitt ben. Det har alddrig hänt förut, jag blev så glad att det kom en liten tår!
Jag har ibland fått kontakt med andeväsen, men jag ser dem inte för ögat och inte i färg, utan med i min fantasi och hur de rör sig. På kroppsspråket läser jag ut vad de vill säga mig.

Nu undrade man om Tusse ville komma tillbaka till mig på något sätt, men jag är ju allergisk nu så det går nog inte...
Kram Frida

55 Anonym:

skriven

Hej E!
Har D känslor för mig?
Kram

56 Vår:

skriven

Hej, jovisst rör sig de från andra sidan här även dagtid. Kan bli lite psykad av det ibland, att det man gör eller inte gör observeras av någon..

Ibland tycker jag att jag att jag känner av energierna av det framtida barnet. Tolkar jag detta rätt?

57 Anonym:

skriven

Hej!
Har g något intresse av mig?
Kran

58 E (som skrev E från början):

skriven

Hej igen Es!
Jag undrar bara om du ser möjligtvis om det jobbet kommer innan eller efter sommaren???
Kram

59 E (som skrev E från början):

skriven

Hej igen Es!
Jag undrar bara om du ser möjligtvis om det jobbet kommer innan eller efter sommaren???
Kram

60 Mareli:

skriven

Hej! Tror du det skulle bli en lyckad resa om jag skulle komma med?
Kram

61 Anonym:

skriven

Åh vad jag är arg på J just nu!!!

Kommer vi att träffas när han har flyttat?

62 Sepp:

skriven

Hej ES!
Ibland känns det som jag får besök från andra sidan? Att ngn passerar framför mig väldigt snabbt som enbart jag ser och ingen annan. Kan du förklara det för mig?
Kram

63 Liina:

skriven

Hej ES,
Ser du om jag får barn inom 1-3 år?
Kram

64 BMarie:

skriven

❤️

65 Esso:

skriven

Hej ES,
Träffar jag min nästa kärlek på jobbet?
Kram

66 Anonym:

skriven

Hej! Fick en del information till mig. Verkar det vara så eller ska jag ta det med en nypa salt tro?

Kram!!

67 Pid:

skriven

Hej ES!
Finns det ngn chans att jag och M börjar om? Får en ny start?
Kram

68 förvirrad:

skriven

Hej Esmeralda! Är hennes och min relation helt slut? Är hon nöjd med det? Kram

69 H:

skriven

Hej!

Är riktigt ledsen, men känt på mig detta på något sätt, an av mina yrkesroller (den jag gillade mest) kommer försvinna ifrån mig. Den bit som är kvar känns ok, men kag känner mig överkvalificerad. Ska jag söka nytt jobb, kommer jag få det? Kram

70 Vic:

skriven

Hej ES,
Min man påstår att han har speciella krafter. Att han är lite medialt. Kan du se om det stämmer? Borde jag tro det han säger?
Kram

71 SFA:

skriven

Hej ES,
Kan du se vad min mans X har för karma? Är hon mest pos eller neg?
Tacksam för svar
Kram

72 hoppfull:

skriven

Hej Esmeralda! Tänker hon på mig, kommer hon att höra av sig? Kram

73 Jobb:

skriven

Hej Esmaralda! Dyker det upp något jobb snart eller kommer det att dröja länge till???

kram

74 Anonym:

skriven

Hör han av sig igen?
Kram

75 Anonym:

skriven

Hej E!
Ser du om G tror att jag har något intresse av honom? Har han några tankar angående detta?
Kram

76 Tjejen:

skriven

Andar finns med oss dygnet runt. Ibland ger dom oss små spratt som att trixa med ens syn så saker försvinner men sedan dyker upp igen. Lite lustigt att ett föremål kan försvinna på en dammig hylla men det dammfria märket där föremålet ska stå syns tydligt. Efter en stund så kan föremålet vara tillbakaställd, även den dammig och inget ser rört ut. Andar, dom kan dom! Och lite medial lär jag vara när allt kommer omkring. Jag chansar på lite för när är man mycket medial?

Jag provar igen med min fråga, det är kanske så att du inte ser något. Hej, jag känner mig som ett frågetecken. Efter turbulenta samtal igår (känslorna hänger i luften) undrar jag vad J egentligen vill med mig? Eller är jag ett spelkort i hans konstiga spel. Eller vet han vad känslor är? Jag ser ingen grund till att han måste "leka" med mina känslor/tankar/liv/tid. Han har erkänt att han gillar att reta mig men knepen är fula och skadar mycket. Och han får igen av mig med råge. Är det någon J borde tala ut med? Mig, hans ex eller någon annan? Lämnar han mig ifred nu? Det kanske finns någon annan bättre lämpad kille i min framtid, som kommer visa sig tids nog?

77 LUR:

skriven

Ska jag provocera fram något så jag får reda på vad som gäller och kanske göra ett avslut, eller är det bättre att avvakta?
Är så frustrerad att jag inte vet var jag ska ta vägen - hur släpper jag frustrationen???

78 Im:

skriven

Hej! Blir det någon förändring i tillvaron snart?

KRAM

79 Hedwig:

skriven

THERESE,
Om du gillar sköldpaddor, då har jag en tips till dig! I Holland, mycket nära Leiden (där du vill plugga)finns ett räddningscentrum där misskötta sköldpaddor har hittat ett hem. Det finns massor av olika sorters sköldpaddor där, det är mycket fint och verkligen värt ett besök. Se: http://www.schildpaddencentrum.nl/

80 ThereseC:

skriven

Tack för svar Es!
Idag träffade jag Niels. Gudars vad han är snygg :). Jag får vårkänslor av att titta på honom och prata med honom. Jag undrar om han är singel men vet inte hur jag ska kunna fråga utan att jag verkar som om jag stöter på honom. Jag kanske träffar honom imorgon igen, på språkcafet. Kram

81 Hedwig:

skriven

Jag har aldrig sett andar och det är jag egentligen bara glad för. Jag skulle bara bli mycket rädd tror jag. Att se andar är inte något som är lämpligt till alla. Jag har faktiskt en kompis som ofta såg andar runt omkring och bakom människor och hon blev så deprimerad och rädd på grund av det att hon har ´stängt av´ knappen nästan helt. Jag skulle dock vilja känna mer och vilja förbättra intuitionen. Sedan skulle jag också vilja kommunicera med djur. Min mamma såg tomtar när hon var i tonåren. Det kunde vara spännande också!

Esmaralda, jag tittade i helgas på en lägenhet i Groningen som ligger på ´Moesstraat 9 P´. Jag har inte varit inne i lägenheten än. Jag är dock mycket tveksam om lägenheten, trots det fina läget, vore lämpligt för mig. Känner du något? Tror du att det blir en annan lägenhet (som inte ligger så högt uppe i höghuset) ledig i samma område snart? Tusen tack för ett eventuellt svar.

82 Anonym:

skriven

Hej E!
Ser du en flytt till annan ort efter examen för mig?
Kram

83 Sandra :

skriven

Hej Ez, ser du om jag och D ses snart? Blir det lyckligt? Kram

84 Flugan:

skriven

Hej Es!

Vem skall jag hålla utkik efter i kärlek?
kram

85 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda! I min kommun finns det lärlingsutbildning för vuxna tror du att det är något för mig, kan det bli bra med en lärlingsutbildning????

86 Anonym:

skriven

Går jag på rätt utbildning? Ordnar det sig med mina studier?

87 Utbränd :

skriven

Svimma jag idag pga utmattning?

88 Anonym:

skriven

Hej!
Har min man träffat någon annan?

Kram💕

89 Anonym:

skriven

HeJ Es!

Ser du mig tillsammans med den rätta mannen detta året?

90 Orolig:

skriven

Hej Esmeralda! Kan du se om mötet denna vecka blir lyckat? Kram

91 G I N A ~:

skriven

sjukt intressant! Skönt att du inte mår dåligt av det du ser. Kram!

92 Anonym:

skriven

Hej E!
Kommer det ordna sig med boende och arbete i stockholm? Och ser du om jag flyttar dit?
Kram

93 Hemliga H:

skriven

Hej Es! Varför har B blivit så annorlunda mot mig har jag gjort nåt fel? Har försökt anstränga mig men hon verkar ha fastnat i nåt som hon missförstod så jag har tagit ett steg tillbaks och vet inte vad jag ska göra. Känns svårt bara att vi var så pass nära vänner bodde ihop och nu så hälsar vi bara på varandra när vi träffas på jobbet. Vad ska jag göra?

94 Skorpan:

skriven

Nåt nytt på gång i Aten idag? Strålande sol o värme hoppas jag.

Igår sände jag iväg en ansökan o på förmiddagen fick jag kallelse till intervju, wow... Ser du om jag har chansen att få jobbet?

Borde söka in till skolan nu men är lite i valet o kvalet... Så lite som jag har läst, men visst, jag är ju anmäld till prepkursen... Svårt.

Kram Skorpan

95 Flytten?:

skriven

Hej Esmaralda


Hur stor är chansen att en flytt sker i år?
tacksam för svar:)

96 Myggan:

skriven

Hej Esmaralda!

Har jag någon i min närhet som är förtjust i mig?krm

97 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda :)

... frågade dig häromdagen om ett hus som vi funderade på att köpa eftersom vi var lite tveksamma över läget.
Du svarade att om vi hade is i magen kunde vi hitta ett annat bra hus med bättre läge :) ... nu tyckte vi så mycket om detta och min magkänsla sa att vi borde köpa det - så det gjorde vi igår!! Och hoppas att det kommer bli kanonbra, för det känns verkligen så!!! :)

Ha en bra början på veckan och hoppas whiskyn hjälpt!

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: