När katten är borta...

 
 
När katten är borta.... dansar Mannabonnarna på bordet.. 
 
Som du ser så SPANAR han ut över haver.... och vill dit... igen... alldeles nyss har han
simmat med sina svanar....och det blev panik på stranden när han försvann under ytan för han TROR ju bara att  han simmar som Weisenmuller...   och han lyckades kravla sig upp på en sten och stod där och skrek efter svanarna som försvann allt  längre ut...
 
 
Min vän försökte få honom att upprepa:  Jag är ingen svan, jag ÄR en HUND.... Jag är ingen svan...
Men fan tro att det lyckades !!
 
Det känns om om han kommer ett leva sitt liv i tron att han verkligen är en svan och tillhör svanflocken... lille goe Mannabonne Glenn !!
 
kram &  kärlek
 
GrizzlyZoo
 
 
1 Anonym:

skriven

Ja,han är för söt Mannabonne!
Puss på dig lillemannen :)

Svar: Pussar tillbax gör han :)
Esmaralda

2 Linnean:

skriven

Ha ha ha 😆😆
Älskar denna underbara Mannabonne! Han är så makalöst ROLIG och...speciell!
Puss på frallenosen och klapp på den lilla runda gumpalallan!
/Linnean

Svar: Nu sträckte han stolt på sig.. kram :)
Esmaralda

3 Helena Ir:

skriven

Hmm..jag vill absolut inte vara anonym..
det var jag ju jag..som tyckte han var söt! :)))
Kram :)

4 Skorpan:

skriven

Tror ng han är en förklädd svan. Mannabonne :).
Träffade på en liten hund igår o blev utskälld enligt noter :D, fast det är jag ju van med. Hon va go o snäll o kom flera gånger till mig o ville bli klappas i skrapad. Goa hundar finns det många av... Kommer hunden före mannen eller vice versa? Kanske han har hund?
Kram Skorpan

5 Fattig:

skriven

Hej Es!
Kommer jag att bli utfattig eller kommer det att fixa sig med jobb och inkomst???

kram

6 Emilia:

skriven

Ez! Är det någon flört på g mellan T och N eller någo?! Fast hon är ju rätt så mycket yngre och han föredrar ju äldre....
Fixar jag körkortet i maj? Min magkänsla säger att det kmr gå bra!
Ha det bäst!

7 Anna:

skriven

Stackaren....kämpade för att hinna med sina vänner och så drar de bara på det där viset :)

Måste bara fråga en sak till... Hur i hela fridens dar har de lagt märke till just mig? Jag varken syns eller hörs. Har inte gjort minsta lilla för att dra uppmärksamheten till mig.

Kram!!

Svar: Du har en aura som gör att du syns... du är aldrig sådär osynlig som du tror ibland.. på gott och på ont.. kram :)
Esmaralda

8 Anonym:

skriven

Es, i vilket sammanhang bör jag ha ögonen extra öppna?

kram

Svar: Alla... kram :)
Esmaralda

9 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Kram

10 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Kram

11 💕 Zoey 💕:

skriven

Gud vad du är så himla söt Mannabonne Glenn 💖 Ja vet att jag redan har ställt en fråga här Es, men det är något som har skrämt mig lite så jag vill undra lite om detta. Det var visserligen bara en mardröm men när jag läste om drömtydningen på nätet blev ja lite rädd och jag hoppas att det inte är någon fara.

Jag drömde att det kom eld från himlen och många skrek och var rädda och försökte fly från platsen med båt. Elden stod i lågor överallt. Enligt drömtydningen skulle jag vara rädd om mig då en hemsk olycka skulle drabba mig o bara tanken får mig att rysa och skakad! 😱 Vad betydde drömmen? Ser du några varningar runt mig eller kan jag andas ut? Tack på förhand! Kram till dig och puss på din goa nos MG 💖

Svar: nej nej herregud... ingen elak olycka är på väg mot dig.... inga varningar finns så andas ut.. kram :)
Esmaralda

12 Anonym:

skriven

Dröjer det länge till tills jag gifter mig & bildar familj Es?
kram

13 Anonym:

skriven

Vad känner Han för mig? Tycker Han att jag är speciellt? Tack!

14 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Kram

15 Sommar:

skriven

Hur många biologiska barn får jag i framtiden?
kram:)

16 Jossan :

skriven

Svårt att hålla energin uppe när tenta på tenta blir misslyckad..
Nu börjar mib kärlek mer och mer hinta med sake som "om vi ska bo tillsammans får du vakna när jag går upp för att vara social. Börjar han hinta om att han vet vad han vill med oss?

Kram

17 Anonym:

skriven

Vad tycker han om mig (han har redan sagt) & vad skulle han vilja med mig när vi väl setts, något Seriöst? :)

KRam

18 sus:

skriven

hej
gulleplutten.....
underbart att vara hund och tro att man är svan....
det finns ett bra meddelande med detta.....
jag tror också han vill njuta och må bra i stunden det vill väll alla......
det känns ju som att han ångrat sig lite på sitt egna lilla konstiga vis....
love sus

19 Soso:

skriven

tack så mycket för svar!
Ser du i vilket sammanhang jag bör ha antennerna ute lite extra?

Kram

Svar: Alla sammanhang.. kram :)
Esmaralda

20 Soso:

skriven

tack så mycket för svar!
Ser du i vilket sammanhang jag bör ha antennerna ute lite extra?

Kram

21 Anonym:

skriven

Han är en riktigt fin hund den där MG :)
Tycker du jag ska vara snäll och fira hans födelßedag nu på söndag? Kommer han att uppskatta det?
Kram

22 Anonym:

skriven

Hej ES!
Känner han g något för mig?
Kram

23 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Himla fin och söt är han! Verkar go på sitt sätt!
En fråga, kommer han höra utav sig igen? Och finns det chans att jag får träffa honom igen?
Kram

24 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Saknar honom så mycket ibland! Tror du han tänker på mig också? Och kommer vi att träffas igen?
Kram

25 L:

skriven

Så fin han är Mannabonneglenn. Ser ut som han har koll på läget där på bordet 😊
Blir det Bowlingkalas för min son. Väldigt tyst i telefonen. Vill ingen komma?

Svar: I morgon bör flera höra av sig.. kram :)
Esmaralda

26 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Min pappas familj ska ev träffa min sambos föräldrar, kommer detta möte isåfall gå bra?
Kram

27 Anonym:

skriven

Ser du vad jag gör till hösten studerar/jobbar?

28 Isa:

skriven

Vad härlig han är Mannabonnen :)

Jag undrar om det är värt att försöka få det att fungera med honom igen, eller är det bättre att fortsätta gå vidare?

Kramar

Svar: Tänk dig noga för.. en hel del talar för att du vinner mest på att gå vidare.. kram :)
Esmaralda

29 Mannen:

skriven

Hej Es. Kan du se om jag snart kommer att åka till
barnbarnet och hälsa på igen, hon är 5 år och väntar
på mig... kommer jag att åka till dem snart och vara
hundvakt åt dem som vi talat om innan medans dem åker till Spanien på semester, så inte min dotter
har ändrat sig nu av någon anledning? är orolig
för detta nu... Tack för svar om du har tid över :)Kram.

Svar: jag tror inte det dröjer länge alls innan du åker dit och du är väldigt viktig för ditt lilla barnbarn.. kram :)
Esmaralda

30 Anna:

skriven

Jaha! Oj, vad intressant! Hur ser en sån aura ut? Hoppas inte på ett negativt sätt.

Kram!!

31 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Förlåt att jag frågar nu igen men jag undrar så, ser du om min oro är befogad nu? Är det som jag tror?
Kram

32 Maria:

skriven

Katter som tror att de är hundar har jag haft men en hund som tror han är en svan....det är ngt alldeles extra!

Svar: Jösses ja... kram :)
Esmaralda

33 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Kram

34 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Kram

35 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Kram

36 Anonym:

skriven

Vad är hans vilja med mig när vi väl har mötts något Seriöst? :)

KRam

37 Lite mindre generad:

skriven

Hej igen Es!
Tack så jöttemycket för ditt svar!!

Åhh vilken going MG är!! Japp han vill ju tro att han är en svan.:) Det var ju bättre än häst iaf. Har han någon leksakssvan?
Ha en fin kväll o pussa MG på nosen

38 Resa:

skriven

kommer jag resa utomlands under året?
kram

39 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Gillar han mig något?
Kram

40 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Ska jag räkna med att allt inte är som det ska?
Eller ser det bra ut?
Kram

41 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Vill han träffa mig?
Kram

42 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser du om allt verkar vara som det ska? Fick en liten blödning så jag undrar om det verkar stå rätt till?
Kram

43 Anonym:

skriven

Han måste ju ha varit svan i sitt tidigare liv, maken till roligare hund har jag aldrig skådat hahaha!
Min katt är borta nästa vecka så då ska denna råtta dansa på bordet, undrar just om det kan bli roligt...??

44 Kristin:

skriven

Det er jo klart at Mannabonne Glenn tror han er en svane. Han er jo så skjønn!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: