Yippie.... !!!!!

 
YIPPIE.... skriker Mannabonne Glenn... det finns svanar Lindau  också !
 
Han kan sitta och studera dem hur länge som helst... när han väl insett att de varken vill hälsa,   bli luktade i baken eller brottas !!
 
Kram & kärlek från MG... och mej :)
 
.................................
 
 
 
I morgon laddar vi inför en LUGN och fridfull nyårsfest... bara vi tre i vår lilla lägenhet vid gågatan... vi har beställt lite god mat.. vinet är inhandlat... likaså champagnen... men vi börjar med att gå ut här på gatan och dricka lite glögg i julgransståndet !!
Tur att MG är helt bekväm med smällare... oavsett hur det dånar, låter och ser ut så bryr han sig inte.
 
 
1 Anonym:

skriven

Hej Es!

Hur ser den stora kärleken ut?
kram

2 Anna:

skriven

Låter som en nyårsafton helt i min smak. Lite vin och mat med någon man tycker om :) Kanske man någon gång får uppleva det med :) Usch, vad det är mycket man längtar efter egentligen!

Hoppas ni får en fin nyårsafton :)

Nu ska jag försöka fokusera på min tavla jag håller på med en stund.

Kram :)

3 Dina:

skriven

Cheers for 2016!
Det har hänt så mycket i 2015. Blir det bättre i nästa år, tror du?
Kram!

4 Helena Ir:

skriven

Ja,Mannabonne Glenn..vad härligt..lite så där som
hemma :)

Låter hur mysigt som helst med nyårsafton där borta!
Jag ska köpa mig något gott..och dricka har jag
hemma..man vet aldrig, nästa år,nästa nyårsafton
kanske jag dukar för en till..men det går ingen
nöd på mig.."den som väntar på något gott osv..
Lite spännande det här väntat också..:)))

Kram och kärlek :)

5 Hanna:

skriven

skönt att ha en hund som inte bryr sig om smällare, min hund bryr sig inte. men stackars alla djur!

6 Helena Ir:

skriven

Tryckfelnisse var i farten..det skulle stå:
Lite spännande det här väntandet också..:)

7 tessiebessie:

skriven

kan du säga något om hur min soulmate ser ut? eller i vilket sammanhang vi möts?

8 Anonym:

skriven

Härligt ni verkar ha det :-)
Kommer en förändring ske för mig 2016? Åt det positiva hållet..

Gott nytt år!!

9 Lena:

skriven

Gott Nytt År!!!!!! Fina Ez!!! Och ett jättetack för all din hjälp, du är klok som en bok. Nu hoppas jag på ett bättre 2016. Tja hoppet är ju det sista som överger en......

10 Jessica:

skriven

Hej es! Blir det något på kärleksfronten 2016? Seriöst, oseriöst eller inget alls? Kram hoppas du har det bra!

11 Anonym:

skriven

Ser fridfullt ut o sitta titta på svanarna, lyckans hund!
Låter som ni får en lugn o skön nyår. Blir lugnt här med. Lite gott att äta o faktisk lite smällare, det hör ju till liksom...
Jag har en fråga. En arbetskamrat har varit med om fruktansvärda dumheter, kommer hon tillbaka till arbetet? Tror hon får det kämpigt hur eller hur...

12 Anonym:

skriven

Lille gullevovven och inte rädder för smällare heller, härligt! ;)

Nu är det faktiskt nyårsafton för klockan är strax över kl. 24 så, gott slut och gott nytt!

Kram

13 Anonym:

skriven

Godnatt kära Es. Har UL fått mitt brev ? Positivt eller negativt....Kram 💜 💜 💜

14 Vägled mig:

skriven

Hej !
Mitt liv är fuckt up (ursäkta ordvalen) men så är det ! Jag vågar ibland inte ta mitt första steg mott friheten hjälp mig!

15 Anonym:

skriven

Kommer jag träffa Patrik 2016 blir det Love mellan oss ? Pratat två gånger på telefon lite stelt men underbara sms och mejl. Han är mycket äldre än mig.Får känslan att han ibland vill skryta lite kanske för att försöka imponera på mig. Vill han vara den som hör av sig eller att jag ska höra av mig. Han känns lite upp och ner i sina sms. Men väldigt romantiskt. Är han seriös i vår kontakt ? Kram 💜 💜 💜

16 sus:

skriven

hej
lyckan är förstås total :)....
nytt år nya möjligheter....
gott nytt år....
kan jag göra något för att det ska bli som jag vill?....
love sus

17 Skorpan:

skriven

Ett nyår att minnas minsann :)! Nya vyer, nya svanar, väl, o en massa gott att äta, mums.

Raketer blir här inga men säkert något gott i matväg. O en promenad i vintermörkret, inga lampor längs vägen och det gör ju att stjärnorna syns bra :).

Får väl se när det vänder på sjukfronten, känns som om någon basilusk försökt sätta sig i halsen på mig också, nä nä pojkar, det går inte ;).

Har nu åtagit mig ridningen, speciellt att betala då, o det är lite nervöst på den fronten, men det går väl som allt annat, helt okej, eller!?

Å en liten kompis i hindväg skulle allt sitta fint, men det kommer, tror jag också :).

Årets sista dag, 2015 är ett avslutat kapitel, så gott som...

Njut av dagen!
Kram Skorpan

18 Maja:

skriven

Hej
Hur kommer det gå med min älskade pappa? Finns det något som vi kan göra?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: