Dagen D.......

Idag är det dagen D….  och   jag & Nettan far  till Köpenhamn och intar Quality hotell.. rätt nära flygplatsen. 

Ska man bo  på hotellet inne på flygplatsområdet får man punga upp med en tusenlapp mer och  EN tusing per person/natt  kan gott räcka tycker vi. 

Hotellet är två km  från flyget och det ingår transfer till o från. 

Trodde vi.

Men så klart inte i den tidiga timme som vi måste bege oss i morgon bitti

   Sååååå typiskt. 

  Läcker frukostbuffé ingår.. men inte heller den hinner vi  njuta av.

Så därför ska vi suga ut varje droppe vi förmår… och checka in redan vid 14 tiden…. och  ha en go & slapp eftermiddag… som måste bli en tidig kväll för vid 4 är det rise & shine som gäller.

 
 

Jag har världens största hallonröda Samsonite väska…och så ryggsäck med laptop o lite krafs… och det ska bli intressant att se vad jag glömt packa ner.

 

Vi är ju vilt spända på vårt stora hus på Malta… för ingenting ser ut i verkligheten som på foton och jag brukar ha tur ( eller om det beror på positivt fokus)  på så sätt att det brukar ese mycket bättre ut i verkligheten!

Det är lovat regn på Malta hela veckan… 26 grader och regn… nåja,  är man borta i 6 veckor så hinns det med alla sorters väder.

Nu är vi alltså packade & glada inför höstens äventyr !!

Massa kram & kärlek

P.s. Varken idag eller i morgon  har jag möjlighet att besvara era frågor.

1 Anonym:

skriven

Godmorgon kära Es, kärva mannen är han fortfarande intresserad ? Han är väldigt off nu och jag förstår mig inte riktigt på honom. Vill han ses igen ? Kram <3

2 Anonym:

skriven

jag har märks att det var lite märklig stämning mellan joakim och bella. jag misstänkt något som inte är stämmer med dom. Fråga skulle jaa låta dom vara ifred? eller gör något åt det?

3 Jess.:

skriven

Hoppas ni får en trevlig start på äventyret

4 Anki:

skriven

Godmorgon Es ...och Nettan !
Man behöver bara packa de tre Pna ...Pass Pengar och..Piljett
Trevlig resa !
Ser fram emot Malta både med eller utan regn

Kram Anki

5 Susanne Amalia:

skriven

En trevlig resa önskar jag er...
Ella Bella tackar för glada tillrop ... hon skulle nog bli uppskattad av MG efterson hon LÖPER... ...
NU i dag åker vi (hundarna och jag) hem till huset och börjar repararationerna.. Får på vattnet och njuter av skogen...
Tack för alla svar.
Denna vecka varit blandad.. i helgen upplevde jag fantastisk kärlek, Blev utkastad av mitt ex (bor på hans soffa när jag är i Stockholm) för att jag hjälpte en hund med en avbruten klo. Han har fått för sig att bestämma ...över mig och det går ju inte för sig.
Sedan har jag tränat hund och försöker förtvivlat att betala räkningar beställa en stol så att jag kan erbjuda klienter behandlingar... ja livet är rörigt men jag har upplevt lycka i helgen ... och det är värt så mycket...
Jo jag har satt ner foten till min gamla mamma.. hon talade om för mig att jag föraktade henne och att jag förlöjligade henne.. hon sa att sonen fick säga vad han ville men jag fick inte säga något.. jag skulle bara bjuda henne på middagar och hon fick säga och tycka vad hon ville. Sist gick alla gästerna för att min mamma var så otrevlig vid bordet.. Det var ju inte så bra och när man berättar det så säger hon att hon får uppföra sig hur hon vill... och säg vad hon tycker...
Så sa jag till henne att om du inte kommer hit så så behöver du inte bli upprörd och sur... så för din egen del håll dig borta... ;)
Så nu säger hon att jag ska bli arvslös.. mm.. hon är inte så kul att ha att göra med... Elak som få...
FRÅGA: kommer jag att träffa den mannen som jag delade glädje och lycka med i helgen i kväll??? Det vore underbart... men förstår om du inte kan se så detaljerat... men jag hoppas lite .. <3 <3 Önskar er en fin resa.. en underbar härlig flygtur... kramar till er Båda <3

6 Livsturisten:

skriven

Åh jag vill också packa en väska och åka iväg nånstans - om så bara för ett par dagar. Har funderat på det ett tag nu, det skulle göra mig gott att komma bort lite grann i allafall.
Låter helt underbart med 6 veckor på Malta och jag har ju sett bilderna tidigare och hoppas verkligen de "gör sitt" eller ännu mera! Men ska du vara borta från MB så länge? för inte ska väl han med? (tänker på karantän o sånt) Jag skulle sakna sönder mig om jag var du. ;)
Ha det bara riktigt bra på resan ner nu!! Kram!

7 Hedwig:

skriven

Trevlig resa! Det blir spännande att läsa om era äventyr!

8 Jessica:

skriven

Hej
Kommer jag och patric pg bli ett par ?

9 sus:

skriven

hej
trevlig resa

10 Helena Ir:

skriven

Ha det så gott,båda två!
Kram :)

11 Kille:

skriven

Hej Es

Jag undrar vad hon (xxxxx) på jobbet tycker om mig?
Är så nyfiken:)

Kram

12 Anonym:

skriven

så kul E!

Tänker han på mig ofta?
KRAM

13 Anonym:

skriven

E!

är det tillfälle att ta en resa nu?

KRAM

14 Anonym:

skriven

kommer han att glömma mig E!?

trevlig resa:)kram

15 Moj :

skriven

Hej ez! Kommer jag att få jobbet? Kram

16 sophia* :

skriven

Ha en härlig resa båda två! Och sex veckor på äventyr, vilken lyx. Hoppas det blir som ni tänkt er - eller bättre. :)

Kram kram

17 anna e:

skriven

Nytt jobb såg du mig på,blir det snart? Utanför vården?

Mamma, träffar hon någon bra man snart då?

18 💕 Zoey 💕:

skriven

Trevlig resa önskar jag dig och Nettan! Kram Zoey 💕

19 Annika:

skriven

Låter härligt - trevlig resa!

20 ANNW:

skriven

Hej
Jag skrev för ett tag sen omen man som jag velat med i två år
Du skrev att jag skulle gå vidare vilket jag gjort :-)
Undrar bara om det ser om jag kommer träffa nån man snart
mvhAnn

21 Fiffy:

skriven

Ett krossat hjärta är då smärtsamt! kommer han tillbaka? Kommer det en ny? Vart är min lycka?

Kärlek och att inte veta varför denna separation skedde är frustrerande :(

Första gången jag skriver.
Hoppas du får en bra dag 1/10 :) // Fiffy

22 Nora:

skriven

Hej

Min dröm är att få jobba på en bank eller skatteverket
Kommer jag att få jobba hos någon av dem?
kram
Nora


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: