En hälsning...

 
En hälsning till er alla från Spanska Eva... ni som  minns , ni vet ju att det var hon som grejade mitt
boende i Spanien när jag skrev klart min första bok :)
 
Vi hade en underbar dag   & kväll.. såååå mycket att prata om och ventilera.. och kom fram till att
vi båda vill besöka Taj Mahal .. så kanske det blir en resa åt det hållet...
Gokäll o kram  :)
 
1 Nours:

skriven

God kväll Esmaralda!

Har precis fått veta att min bror träffat en tjej. Ser du om hon är rätt för honom och om det kommer hålla eller verkar det mer vara något tillfälligt?

Kramar

2 Anonym:

skriven

God kväll Esmaralda!

Har precis fått veta att min bror träffat en tjej. Ser du om hon är rätt för honom och om det kommer hålla eller verkar det mer vara något tillfälligt?

Kramar

3 Makaon:

skriven

Åh, Taj Mahal är något som jag skulle vilja åka och titta på, kan bara hoppas att det blir så.

4 <3:

skriven

Klart ni ska till Agra och vackra Taj Mahal.
Menar han att han vill skaffa ett barn till med mig och gifta sig ?
Kram

5 Helena Ir:

skriven

Och en hälsning tillbaka :)

Kram :)

6 Browallia:

skriven

Tack för hälsningen! :)

Hur går det med din andra bok?

Tacksamhet och glädje

Svar: segt. väldigt segt... kram :)
Esmaralda

7 Li:

skriven

Vad roligt. Var där för 30 år sen samt en del andra ställen i Indien och Asien. Finns många vackra platser, bl a många ställen i Rajastan och en utdöd stad Hampi mot Goa-hållet och så grottorna i Ajanta och Ellora. Boka en låååång resa!

8 Anna.L:

skriven

Det har hänt några gånger nu att en man/kille/gubbe sjungit, nynnat utan för mitt hus på natten. Kring 1-2 tiden mitt i natten. Hör jag någon som nästan skriker/ropar ibland. Men mest nynnar på ett orientaliskt sätt, så märkligt! Blir alltid tyst när det sker, oftastast när jag har tändlampa hörs det utanför. Vad kan det vara? Kram!

9 G.H:

skriven

Vad kul att det blev så lyckat!!

Åh följa dina resor är alltid kul!!
Go for it:)

Kram ☀️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: