EXTRAPRISER på spådom & regression !!

Glöm inte bort att det IMORGON… fredagen den  26:e som Nettan besvarar 3 frågor på TELEFON för 100 kronor.

Klockan 15-18 !!

Alla är välkomna att ringa under den här tiden och ställa sina frågor

100 lappen swishar du till Nettans mobil: 070 6661570 antingen nu direkt eller precis innan du ringer i morgon.

Har du inte swish så ring Nettan fråga efter hennes kontonummer och du kan sätta in pengarna på henne konto.

Är det upptaget när du ringer.. då försöker du bara en stund senare

Ni  är alla hjärtans  välkomna !!

..................................................................................

 

 

 

Vill du ha omfattande spådom av Nettan där du får  ställa ALLA dina frågor ?

Då ringer du eller sms:ar henne och ni bokar en tid/dag. Ofta kan du få tid samma dag.

Vill du ha regression via telefon… då gör du samma sak… kontakta Nettan för tidsbokning.

Under veckan i Småland har Nettan extrapris både på spådom & regression så passa på !!

Tel: 070 6661570

 

 

Glöm inte mi storhealing på söndag…. Kostnad  100 kr… anmäl dig redan nu… kontonr finns på bloggen från den  23/8

 

 

Ni är alla lika viktiga för oss och vi gör vårt bästa oavsett viket alternativ ni väljer

Och självklart får ni välja alla alternativen om ni skulle vilja !!

Nu är vi på väg mot Gula huset i Småland.... och i morgon hörs vi därifrån !!

Kram & kärlek

1 ThereseC :

skriven

Hej Es!
Tack för svaret igår. Jag tror jag vet vad det rör sig om.
Kram ThereseC

2 Nn:

skriven

Hej Es :) Jag undrar hur mina chanser ser ut på att få det där jobbet jag vill ha? Kram

3 Susanne Amalia:

skriven

För mig finns inget annat än kärlek till universum värden och omgivningen ...
kärleken är ett mirakel kärleken är ett universellt sätt att länka trådar i .. men kärlek är respekt ..

Det finns mirakel och för mig är det faktiskt sant ...

önskar dig en underbar dag en underbar vistelse.. i det gula huset.. kärlek glädje och respekt.. jag skrev ett inlägg på förra men tror att det har kommit bort .. men det gör ju inget i det stora hela ..
sol i hjärtat sol i sinnet..
kramar <3 <3

fråga.. kommer jag att bli älskad.. jag har förstått att det bekymrar mig i botten ... kommer jag att bli älskad för den jag är... inte för den de vill att jag ska vara <3 <3

önskar dig och MG en underbar dag och en underbar vistelse i det gula huset .. kram <3 <3



Svar: Ja, du kommer att bli älskad precis för den du är... det tar lite tid innan du hittar rätt... men när det sker ja då VET du snabbt och starkt att du hamnat rätt.. kram :)
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Tack för svaren igår Es :).

Önskar jag kunde unna mig en spådom, men nu är det tajt och det gör mig väl till en del stressad också.Känner mig dränerad på energi, orsakas det av allt som nu ska fixas o det nya jobbet o ekonomin o bristen på sex ;)? Hoppas på ljusare tider allt eftersom hösten framskrider? Eller ja, ännu är det förstås sommar, skulle jag tro ;).
Kram Skorpan

5 Sus:

skriven

Hej
Kanske skulle fundera på en healing....
Har ju bara en fråga å man vill ju inte tjata ihjäl er😀.....
Love sus

6 Cissilisko:

skriven

Hej,

I dag är det tre veckor sen pappa somnade in.Förra fredagen åkte mamma och vi barn till sjukhuset och klädde själva på pappa hans favoritkläder, lade med blommor och brev i kistan. I morgon är det så dags för det tredje och sista avskedet, i kyrkan med släkt och vänner, sedan bara familjen vid graven (på en annan kyrkogård), därefter minnesstund. Jag har aldrig mist en förälder, vet inte hur man gör.Jag har skrivit ett tal, som jag hoppas pappa kommer att tycka om. Det känns som han är med mig,känner lugn, ro. Är han med i morgon? Blir det en fin dag? Håller syskonen sams..?

Kram
Cissilisko

Svar: Javisst kommer din pappa att vara med.. och han kommer vara så stolt och tycka det är så vackert... och ha vill förmedla att han har det så bra nu.. kram :)
Esmaralda

7 Lizette :

skriven

Hejsan:)
Hoppas ni får en riktigt skön helg i stugan o trevligt besök oxå☺️ Så härligt att ni finns och kan besvara våra aldrig sinande frågor, hihi
Kan du ge mig nåt litet om hur han är, min rätte som jag ska träffa nån gång☺️ Förhoppningsvis
Kram

8 CA:

skriven

Hej
Har ögongodis på jobbet, attraktiv man.
Han kanske inte är mister right i längden men skulle kunna önska det.
Är han mer än en flört eller får jag nöja mig med att flirta lite?
kram trevlig kväll

9 Hönan:

skriven

Ett nytt namn arbetades fram igår, tror du att det kan vara något? Rätt spår iaf?

Kram

10 Bli rik?:

skriven

Hej Es

kommer jag vinna någon stor summa pengar?
kram

Svar: En ganska stor summa i alla fall men det lär dröja.. kram :)
Esmaralda

11 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det ut att vara negativt för mig att gå med på detta?
Kram

12 Frida:

skriven

Hej såg att man kunde ställa korta frågor här så ja jag gör det till att börja med!:)

1. Ser du om det blir en lyckad graviditet denna månad?

2. Om nej på 1, kommer det bli en lyckad graviditet detta år?

Super tacksam för svar, håller tummarna att det blir ett ja!:)

13 Bli rik?:

skriven

Åh tack för svaret:)
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: