Idag är dagen....

Idag är dagen när jag drar iväg till Island... tre veckor på sagoön tror jag blir alldeles underbart !
Och redan i början kommer det att bli storhealing... jag meddelar datum så snart jag kan !
 
 
Keflaviks flygplats.. här har jag mellanlandat åtskilliga gånger på väg till USA
 
När sonen var liten rusade vi ut.. fick tag på en taxi... kastades oss i Blå Lagunen och sen snabbt taxi tillbaka och kom med andan i halsen till anslutningsflyget. Varenda gång. Och det var värt all stress.
 
Blå Lagunen är nåt för sig själv...ett hallelujamoment av rang... och  särskilt under vintern när
isvindarna biter !!
 
 
Första veckan bor vi inne i Reykjavik ... sen blir det ut i ödemarken en knapp vecka och tillbaka till stan igen.
 
 
Visst  ser det  väl magiskt ut ?
 
 
Och helt underbart....
 
 
Eller hur ??
 
Nu får ni ha det riktigt bra... håll tummarna att internet funkar... så hörs vi så  snart
jag  hittat rätt...fått kläm på nätet och ätit lite sälspäck... ( eller inte... )
 
kram & kärlek
 
P.s. Och som ni förstår så besvarar jag ju inga frågor idag...
 
1 Tanten:

skriven

Ja, det ser helt otroligt ut, verkligen MAGISKT och TROLSKT. Vilken speciell plats. Känns som healing därifrån måste bidra med extra stark kraft.

Kram

2 Nettan:

skriven

Jag önskar er en trevlig resa!

3 W:

skriven

Jösses, vad vackert det är!

Jag hoppas att ni får en fantastisk vistelse på Island och jag ser fram emot att följa era äventyr på bloggen :)

Kram

4 Carina ST:

skriven

Önskar er en riktigt härlig resa och vistelse i Island! Det ska bli spännande att följa era äventyr där.
Kram, Carina ST

5 Malina:

skriven

Helt magiskt!
Ha en bra resa!
Kram!

6 Susan:

skriven

Önskar en go tur till de varma källornas land😊

7 Miltons Mamma:

skriven

WOW! Otroligt vackert 😃
Önskar dig en superb resa 💖

Kjam

8 Dunegull:

skriven

Ha en grymt trevlig resa!

9 Helena Ir:

skriven

Helt magiskt..helt underbart..njut av tiden i sagolandet.
Kram :)

10 Hönan:

skriven

WOW vad vackert! 😱 Vilka miljöer!!

Hoppas ni får en fantastiskt resa med vackra vyer och spännande dagar! Ska bli kul att läsa om vad ni hittar på :)

Kram

11 Agnes:

skriven

En trevlig och missödesfri resa önskar jag er!

Hm...ska bli intressant o veta, om det gick som på räls för er fram till målet...ni har ju en tendens till att liksom få till en smula mer äventyr än vad det var tänkt, när ni skall resa!

Ha det bäst, alla, och kram!

12 Cecilia:

skriven

Fantastiskt fina bilder! Man blir ju lite avundsjuk. Hoppas ni får en trevlig resa! Kramar

13 Browallia:

skriven

Önskar er en trevlig resa! Hoppas att jag kan vara med på storhealingen. Behöver den mer än någonsin. Det började med influensan i jul som gick över i luftrörskatarr som nu har blivit bakteriell bihåleinflammation. Känns som det aldrig tar slut...

Tacksamhet och kärlek

14 Hedwig:

skriven

Trevlig resa och jag ser fram emot att läsa om era upplevelser!

15 Angeli:

skriven

Helt sagolika bilder!

Ha en härlig rolig resa!

Ska bli så spännande att få ta del av denna resa oxå! :)

Kram till dej o Nettan!
O Kram Allihopa! :)

16 Sara:

skriven

Hej Es,

Hör han av sig igen?
Finns det en chans att det kan ordna sig?

17 Förvirrad:

skriven

Hejsan es, vad är det R vill exakt? Känner han samma sak eller är det bara jag som känner såhär? Du sa att det finns en möjlighet, kan det verkligen bli något mellan oss? Jätte tacksam för svar!

18 Förvirrad :

skriven

Hejsan es, vad är det R vill exakt? Känner han samma sak eller är det bara jag som känner såhär? Du sa att det finns en möjlighet, kan det verkligen bli något mellan oss? Jätte tacksam för svar!

19 Skorpan:

skriven

Så fint!
Tror det blir o sätta Island på to-do-travel-listan ;).
Ha det gott!
Kram Skorpan

20 Förvirrad:

skriven

Hejsan es, vad är det R vill exakt? Känner han samma sak eller är det bara jag som känner såhär? Du sa att det finns en möjlighet, kan det verkligen bli något mellan oss? Jätte tacksam för svar!

21 Förvirrad:

skriven

Hejsan es, vad är det R vill exakt? Känner han samma sak eller är det bara jag som känner såhär? Du sa att det finns en möjlighet, kan det verkligen bli något mellan oss? Jätte tacksam för svar! Kram

22 Pia1:

skriven

Men å vilka bilder!

23 Tisa:

skriven

Ser otroligt vackert ut! :)
Hoppas ni får det toppenbra!
Kraaam

24 Susanne Amalia:

skriven

Jag skulle vilja åka med er .. men jag vill ju rida runt ön på Islandshästar... <3 <3

Njut nu i fulla drag... kramizar <3 <3

25 Lilla My:

skriven

Magiskt!

Önskar er en härlig resa och tack än en gång för din hjälp

Kram💕

26 Anna L:

skriven

Ha en trevlig underbar resa!! 😊 Kram!

27 sippan:

skriven

Vilka härliga bilder! Gla' & trevlig resa! kram

28 Anna:

skriven

Hoppas resan gått bra och att ni får en stoooor dos norrsken därborta!!

Kram :)

29 TinaMartinsson:

skriven

herre vad fina bilder i vinter deppet, ljusa och glada bilder är alltid roliga.

Es vad ser du mellan mig och H*di, han har gett upp 2 gånger, jag är så kär jag vill verkligen ha honom jag mår sämre över alla mina senaste förhållanden som tagit slut trots att jag varit så nöjd, varför måste jag bli lämnad när killarna själv tar första steget, jättekonstigt att 3 olika killar kallnat på mig och lämnat mig vid olika tillfällen...
Tror du att han här är den rätta? jag känner så starkt för honom obeskrivtligt.
kom gärna med råd, du har hjälpt mig i somras, tack för att du är här och lyssnar på oss och ger råd.
Du förtjänar guld

30 Kristin:

skriven

Tusen takk for at du deler vakre bilder og flotte reiser med oss, Esmaralda! Jeg ønsker deg et flott opphold på Island. Kram!

31 Åsa M K:

skriven

den healingen ska jag inte missa! :)

32 Ebba:

skriven

Kommer jag snart träffa någon och bli lyckligt kär?

33 sus:

skriven

hej
kommer det att bi bra?
känner mig helt förvirrad....
love sus


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: