Det drar ihop sig...

Jaha, då drar det  ihop sig…. i morgon far vi  typ hela  ” Taikongänget” till Älmhult i Småland och intar  Sjöstugans camping !!

 

Jag har rullat 200 köttbullar… bakat 200 kanelbullar….fixat och grejat och stått i… gjort en frågesport också minsann…   och ett musikquizz med gamla slagdängor som ska sjungas....så nu ska det bara bli  att lata sig och frottera sig med barn och barnbarn i dagarna tre !!

Min vän tar med alla sina fiskespö och de som vill - de fiskar med honom…. vi ska paddla, alla strandleksaker och spel packas in i bilen… en 10  personers bubbelpool är bokad… vi  kommer att asa ut alla borden från stugorna och göra långbord…. flaggor, champagne och servietter är  packat !!  Massa vin & & öl &  Pink Pirate   så vi själva också blir lite packade….

 

Det kommer blogginlägg alla dagarna men jag kan inte besvara frågor förrän på måndag

Och ni som mailar mig –  samma sak, jag kommer inte att svara förrän måndag.

Hela helgen kommer vi att ha dotorförbud….

Kram & kärlek och håll tummarna att  vädret i alla fall blir hyfsat !!

1 💕 Zoey 💕:

skriven

God morgon Es!
Gud vad mysigt ni ska ha det! Är faktiskt avundsjuk på dig! Sådär önskade jag faktiskt min familj hade det när jag var liten. Gillar när man hittar på saker ihop. Jag menar visst hittade vi på saker tillsammans men inte riktigt så. Man kan väl hoppas att det blir något av det i framtiden med mina barn och barnbarn! 😊🙏

Ser du om den lilla festen för mormor och min lillasyster blir bra på lördag? Det är visserligen bara mina morbröder och deras fruar som kommer (vad jag vet) men ändå. Kommer det gå bra? Tack i förhand! Kram Zoey 💕

Svar: Ja det känns som om det kommer bli bra och man kommer att trivas... kram :)
Esmaralda

2 Varis:

skriven

God morgon!

Åh vilken underbar helg ni bokat.
Jag hoppas på sol till er! Njut på alla sätt o vis!

Stor kram

Svar: tack ska du ha :)
Esmaralda

3 Tanten:

skriven

Underbart, ska hålla alla tummar och tår för att vädrets makter ska stå er bi. Grattis igen till dig och dottern.

Kram

Svar: Tack.. alla tummar behövs... på lördagen lär det kunna hänga lite regn i luften... kram :)
Esmaralda

4 thess:

skriven

Finns det någon chans att jag och min kollega t får en förhållande?

5 <3:

skriven

Härligt med gamla slängdängor. Magnus P som bor i Stockholm kan han vara min blivande pojkvän. Tror du vi kommer börja dejta ? Ser du ngn varning med honom. Känns som han är intresserad av mig.
Kram
💜 💜 💜

6 Minis:

skriven

Godmorgon Es!

Hoppas ni får en fantastisk helg med fint väder, massor av glädje och skratt!

Har legat i feber, halsont och hosta några dagar men idag känns det bättre så det är skönt.

Tog bort en tavla ur min lägenhet som jag fått av en vän (hon har gjort den själv). Jag tror att den gett mig och mitt hem dåliga energier??? Kan jag ha rätt?
Tände sedan salviarökelse och öppnade tvärdrag och bad änglarna om ny ren och lätt kärleksfull energi. Hoppas du känner att det var en bra grej.

Nästa vecka skickar jag dig förfrågan om.spådom. Åter igen ha en underbar helg du fina "trolltant".

Kram Minis

Svar: Skönt att du mår bättre... och ja, bort med tavlan... det är inte rätt i ditt hem men kan vara det någon annanstans .... du agerade rätt...och nya fina energin infinner sig.. kram :)
Esmaralda

7 sus:

skriven

hej
ha de så himla bra.....
njut.....
love sus

Svar: Tack ska du ha :)
Esmaralda

8 Mo:

skriven

Vad roligt det låter,och jag håller tummarna att ni får bra väder,just nu känns det ju som det är sommar ena dagen och höst den andra. Men har man familj och vänner omkring sig så spelar det inte så stor roll.

Ha så kul nu !

Svar: Vi håller tummarna för att det inte ska regna i alla fall... kram :)
Esmaralda

9 hh:

skriven

Hej..hoppas ni får en fin helg!

Är mina chefer T och J nöjda med mig? Något jag kan förbättra? Vet att jag sköter mitt jobb bra men vet ju inte om dem är nöjda..
Kramar!

10 Soso:

skriven

God morgon låter som en kul grej!Hur stor ser chansen ut att vara att det går väga nästa vecka och jag klarar det?

11 AnnaK:

skriven

Ja tack.....kommer gärna jag med ;)!!

Minns när jag var liten så hade vi roliga fester hela släkten med mormor, mostrar, morbröder och kusiner. Favoriterna var sommarfesterna och jularna :) Nu firar vi lite mer småskaligt ;)

Gillar dock lugn och ro mera nu och umgås gärna i mindre sällskap men kan va kul med baluns ibland också ;)

Tror du det kan bli som jag vill denna gång angående en sak eller känns det hopplöst? Om du får upp nåt....

Kram :)

Svar: ja ibland är det kul att dra ihop alla.... och nej, hopplöst känns det inte... det finns en liten chans.. kram :)
Esmaralda

12 Susan:

skriven

Njuuuuut o o ha en sjudundrandes härlig helg🍾🍴🍷🍻🎣
Kram

Svar: stort tack :)
Esmaralda

13 Helena Ir:

skriven

Härligt att få umgås med familjen..vad roligt ni kommer få! Och det är väl självklart att ni har datorförbud..jag önskar er tre härliga dagar tillsammans!

Kram..kram :)

Svar: Jättetack :)
Esmaralda

14 Dunegull:

skriven

Ha en grym helg!

Svar: Tackar :)
Esmaralda

15 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Då gör det kanske sak samma om jag skickar in mina seans frågor idag eller på måndag?
Eller tror du jag får den tidigare om jag skickar in idag ändå?
Kram


Svar: Det spelar ingen roll om du skickar idag eller måndag.. alla kommer i turordning.. kram :)
Esmaralda

16 s:

skriven

Hej Esmaralda!
Ha så jätte mysigt nu i helgen, men det är jag övertygad om att det blir! Ser fint ut där stugan ligger!

Es, verkar han vara inställd på att gå vidare från mig?
Kram

Svar: Tackar.. och ja han verkar inställd på att gå vidare.. till stor del i alla fall.. kram :)
Esmaralda

17 Höst:

skriven

Vilken helg som väntar! Helt rätt att njuta utan teknik :)

Undrar lite kring relationen till r i höst? Ser du?

Kram!

18 s:

skriven

Hej Esmaralda!
I veckan var vi hos sonens farmor och det var fler folk där, då blir han ju runt lyft lite bland alla för alla vill ju klämma och känna! Sen känns det som om han blir lite "rädd" och det är bara mamma eller pappa som duger! Tror du min känsla stämmer att han blir lite rädd?
Kram



Svar: Känns mer som att han tröttnade på nya händer som höll i honom.. kram :)
Esmaralda

19 Dunegull:

skriven

Ser du ngt mer kring flytt för min del? När i tiden och så?

20 Skorpan:

skriven

Herregud Es, hade blivit tokig om jag hade fått det jobbet ;). Vet inte ens om jag hade klarat av det. Men trevligt kommer ni att få o vädrets makter står er också säkert bi :). Vi håller tummarna för det!

Hoppas själv på att jobbet kommer snart o att barnet som ska till Spanien nästa år med sin spanskagrupp får några ströjobb så pengarna fås ihop genom at jobba ihop dom. Kan det tänkas bli så eller är det jag som ska betala för fönstertvätt o annat? I höst ska vi också komm på sätt o samla ihop pengar till den resan, men vad? Tips tages emot med tacksamhet :).

Vet inte varför rektorn upptar mina tankar? Ser ju inte det som något att bygga på, visst, en ung viril man, men en sån söker nog annat än en puma ;D, som jag blev kallad. O det är jag ju inte... Eller?

Veckan lackar mot sitt slut o sista ridtimmen står inför dörren. Ska ta med oss en extra flicka till ridningen, får se hur det går. Pappan hämtar hit henne o en kompis til mamman hämtar sedan henne från oss. Brukar ju ställa upp när folk ber mig, dock inte alltid, försöker bevara min integritet ;), om nu ordet passar in här.

Varit till gymmet från morgonen o det var skönt för jag fick vara ensam där en stund. Duktiga jag. Nå nej, men kanske har nytta av det då jag ska vara flytthjälp nästa vecka.

Kram o ha en bra dag i packandets tecken - Skorpan

21 AnnaK:

skriven

Tack för svar! Roligt att det finns en liten chans iaf. Har personliga issues som är som ett ok över mina axlar. Vet inte om det skulle vara ett hinder men gör att jag inte vågar riktigt.....är rädd att de inte går att komma förbi. Ibland känns det som att jag bara vill ge upp.

Kram :)

Svar: Du kan.. så ge inte upp... kram :)
Esmaralda

22 Anki:

skriven

Godmorgon Es !

Tack för svar igår..nu släpper jag oron om yngsta och koncentrerar mig på studenten..

Vilken underbar helg ni planerat Njut och kör hårt ! Håller tummar och tår hårt hårt ...så ni får bra väder hela helgen <3

Stor Kram Anki med flock <3

23 Skrållann:

skriven

Hej!
Åh vad jag hoppas att ni får en härlig helg!
Jag ska också umgås med familj i olika konstellationer i helgen och det ska bli så mysigt.
Det jag tycker är så tråkigt är bara att jag upplever min man så tjurig och otacksam när vi umgås med mina föräldrar och i bland skäms jag nästan. Varför beter han sig så? Att han är otrevlig mot mig kan jag väl ta men mot dom känns obefogat.

Kram❤️

24 Lena:

skriven

Vilket RÖJ ni kommer ha! Du kan konsten att njuta av livet stort tack att du delar dina upptåg! Får inspiration och glädje av dina inlägg på bloggen. Vilket driv! Önskar dig och alla andra en formidabel helg i kärleken och vänskapens tecken!

25 Moonshade:

skriven

Det kändes som något mer seriösare i hans småleksflirtande igår, kan det hända något mellan oss ikväll?

26 Jen:

skriven

Kommer allt bli bättre nu? Har jag blivit av med honom?

27 Myran:

skriven

Vad ser du kring den rätta kärleken och familj för min del.. Börjar ge upp snart

28 <3:

skriven

Hej kära Es håller F fortfarande på och funderar över oss. Den där isen i magen håller på och smälter snart....😅 jag hoppas fortfarande att han tar sig tid och kommer när jag fyller år och visar att han bryr sig. Vill han ses igen ? Han är envis och som en uggla och fick nog lite och tänka på förra fredagen när jag var ärlig vad jag känner och vill. Brukar det ta lång tid för Cat och svara på mejl.
Spöregn och rusk här hua.
Kram
💜 💜 💜

29 MIkaela:

skriven

Hej E!

Hur ser det ut för mig och min sambo? Är jag en ond själ? Jag vet att jag är negativ och tänker ibland negativt och jag har fått gå igenom mycket på kort tid. Vill vara mer positiv och jag försöker bättra mig. Ibland känns det som jag gör mer för andra en för mig själv. Eller är jag bara ego i mitt tänkande och tänker bara på mig själv? Känns inte som jag har något självförtroende kvar sen mamma dog och allt jag gör bli fel och jag känner mig sällan vacker.... Jag bara finns typ.

Mikaela

30 Solstjärnan:

skriven

Hej

Du har minsann stått i med alla förberedelser.
Ni ska ha en toppenhelg! I gott sällskap med god mat och program blir det nog bra☺
Ni har ju planerat in mycket roligt.
Hoppas ni får bra väder.
Kram Solstjärnan

Svar: tack o kram :)
Esmaralda

31 Helena Ir:

skriven

En knasig grej hände mig igår..jag satt på t-banan,en man kliver ur,lite åt det kraftigare hållet,jag ser honom bara bakifrån. Och då får jag en bild i mitt huvud på en bulle,fylld med grädde..som en croissant som man ser grädden på sidorna. Undrar om det var mannens favorit bulle :)

Onödig information..om det var det :))

Kram :)

Svar: ha ha ha... ja du fångade hans tankar.. det var vad han tänkte.. även om det kanske inte är hans favorit så var det vad som fanns i hans tankar just då.. kram :)
Esmaralda

32 s:

skriven

Hej Esmaralda!
Finns det någon risk att han blir bortskämd?
Kram

33 Skorpan:

skriven

Jahapp, nu var det gjort,, profilen bortgömd och nu styr jag mot nya äventyr, dit näsan pekar o röven styr alltså ;). Ser du några nya äventyr inom räckhåll för mig Es? Nån karl, eller ens en flirt? Torkan här borta är ju enorm ;)...
Kram Skorpan

Svar: I sommar kommer det säkert att bli en del av den varan.. så känns det.. kram :)
Esmaralda

34 Morran:

skriven

Vad härligt det låter. Hoppas ni får en toppenhelg med strålande väder. Mina föräldrar är rätt osociala av sig och undvek helst större familjesammankomster. Som barn mådde jag rätt dåligt av det osociala levernet. Ibland spenderade jag en del av sommarlovet hos en klasskompis vars familj hade ett stort sommarställe, och de hade ständigt öppet hus med olika familjemedlemmar, vänner och bekanta som kom och sov över. De somrarna är ett väldigt kärt och varmt minne för mig, betydde så mycket att få komma dit och jag kände mig precis som en familjemedlem när jag var där. (Tårarna började till och med att rinna när jag skrev detta).

Satt och skrev ett viktigt mejl tidigare, då kändes det precis som om någon pillade mig i håret. Var det från andevärlden? Tyckte de jag skrev bra eller dåligt?

Kram!

35 Misstjejen:

skriven

Kommer hon smsar mig och träffa i sommar? Som hon lovar mig?

/Misstjejen

36 Tjejen:

skriven

Jag har en konstig fråga till dig. Jag har blivit misshandlad fysiskt och psykiskt. Var det mitt fel? Eller var det hans svartsjuka som förstörde allt? Kan du se vad som gick fel och om det är mig det är fel på? Tacksam för svar. Vill aldrig ha det så igen

Svar: Nej och åter nej.. det var INTE ditt fel så känn ingen skuld.. kram :)
Esmaralda

37 Linnean:

skriven

Hejsan!
Vad härligt att umgås med sin stora familj så där. Samt i Småland! 😉
Minns med saknad vår stora släkt som samlades till fester förr. Nu har släkten liksom...tagit slut. Saknar en familj! Eller den som var min. Tror inte det blir en ny liksom.
Hoppas vädret håller bara! Det såg lite darrigt ut. Var ju en chock att upptäcka 13 fjuttiga grader i dag! Här har det legat på 26-28 i skuggan ngr dagar. Hoppas ni får en härlig helg! Här blir det nog ett litet födesedagskalas, inte mitt. Sen hoppas jag att det blir ett trevligt besök till nästa helg. Ser det ut så? Man vet aldrig riktigt här! Nu ska jag besöka en kär väninna och få nålar i öronen och njuta i hennes trädgård. Ha det så gott alla och festa loss rejält nu Es! Glöm inte flytväst till MG! I de småländska insjöarna finns det mycket spännande kräk att lära känna! Kram...
/Linnean 🌸

Svar: Flytvästen ska packas.. bar du påminde !! Något trevligt lär det bli för dig också i helgen.. kram :)
Esmaralda

38 s:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag har nu bokat mig på två lägenheter, har jag chans till någon utav de? Blir de bra? Eller får du någon känsla att jag bör vänta?
Kram

39 Peter o Milla:

skriven

Mötet gick sådär, kommer det bli värre för vår son nu i skolan.

40 MIkaela:

skriven

Hej E!

Hur ser det ut för mig och min sambo? Är jag en ond själ? Jag vet att jag är negativ och tänker ibland negativt och jag har fått gå igenom mycket på kort tid. Vill vara mer positiv och jag försöker bättra mig. Ibland känns det som jag gör mer för andra en för mig själv. Eller är jag bara ego i mitt tänkande och tänker bara på mig själv? Känns inte som jag har något självförtroende kvar sen mamma dog och allt jag gör bli fel och jag känner mig sällan vacker.... Jag bara finns typ.

Mikaela

Svar: Nej herregud, du är inte ond ! Du är en fin tjej.. som råkat ut för en hel de tråkigheter och det sätter så klart sina spår.. du bearbetar och du kommer må bra igen.. kram :)
Esmaralda

41 Soso:

skriven

Es, Hur stor ser chansen ut att vara att det går väga nästa vecka och jag klarar det?

42 F,:

skriven

Åh önskar dig och morsan en underbar födelsedag 🌹🌹 passar på att ställa en fråga ser du mig gravid inom snar tid. Kram

Svar: jag ser att du blir gravid och tror inte det dröjer så länge.. kram :)
Esmaralda

43 Jessica:

skriven

Hej kommer planerna bli av med min kompis idag?
Och en sak till hon på min skola som jag inte direkt tycker om är väldigt hur ska man säga, jobbig,dryg,spydig och ego. Jag har testat ett trick som min moster använde sig av genom att lägga en röd rosett som man själv har knutit ihop i sin plånbok. Och så skulle det på något sätt göra så att du blev av med den jobbiga personen ur ditt liv. (Hon fick det här tipset av en annan spådam) och det funkade för min moster. Hon blev av med den jobbiga person ur sitt liv. Men jag testa detta och det funkade inte. Vad gör jag för fel? Jag vill bli av med den här jobbiga personen ur mitt liv. Jag
Har testat att prata med henne och be henne att lägga av men det finkar inte att prata med henne heller så det här är min enda utväg.




Och en sak till: vad tycker han om min kompis? Är det sant att han gillar henne? Kram:)

44 Fanny2:

skriven

Det blir nog årets fest, jag önskar er en jättehärlig helg med allt det bästa.

Jag har verkligen gjort bort mig igen. Ser du om jag kommer att fortsätta plugga till hösten? Är orolig och det gör inte min mage gott...

45 Väderängel:

skriven

Hejsan Es.

Håller tummarna att "väder-änglarna" är med er!! Njut med gott samvete av en bloggfri helg :)

Passar på att sticka in en fråga, och det gäller min resevän, kan vi bli nära även på hemmaplan? Kramis!

Svar: Ja, det känns som om det är rätt förutsättningar för detta.. kram :)
Esmaralda

46 CA:

skriven

De som planerat T begravning, han blir inte begraven där som han ville.
Finns det något jag kan göra?
Är T Ok med art få sin viloplats någon annan stans?
Kram

Svar: Ja det är ok... och jag tror inte det finns så mycket du kan göra.. jag får en känsla av att det är i sin ordning för T och det är ju viktigast.. kram :)
Esmaralda

47 Michaela:

skriven

Ha en underbar helg!!

Inget flyt inom nått område för mig. Kämpa. Kriga. Börjar jobba 50% trots dåliga blodvärden. Hoppas jag orkar. Vore kul med något positivt snart så man får lite hopp och glädje. Kram till alla

48 Smulan:

skriven

Ser du en soulmate snart?... Eller något positivt alls?

49 Pöm:

skriven

Hej! Väskan jag glömde är förmodligen hittad och en kille hörde av sig till mig och han ska hjälpa mig att få tillbaka den..
Men jag hittar däremot inte min nyckel till mitt nygamla boende.. Den finns i ett blått och orange nyckelband.
Kan du se var den finns?

50 ThereseC :

skriven

Hej Es!
Rafael (kanin) var skadad i morse. Skinnflådd och bröstbenet brutet. Jag vet inte vad som kan ha hänt. Hon har varit i buren tillsammans med Isak hela natten och han är oskadd. Rafael är avlivad nu. Det känns obehagligt att inte veta hur det gick till. Kan du se något? Har hon fastnat i något. Eller har det varit ett rovdjur? Eller är det Isak som har gjort det? Eller har hon på något sätt tillfogat sig skadan på sig själv?
Det känns bara så mystiskt.
Kram ThereseC

Svar: Ja, det här var märkligt.. jag får ingen känsla av att det är Isak... det kan ha varit ett annat djur men jag är som sagt osäker... kram
Esmaralda

51 Jadore:

skriven

så härligt ni skall ha det:)

Es
Ser du något litet kännetecken på min själsfrände?
kram

52 Hönan:

skriven

Låter som att ni har en riktigt härlig helg framför er! :) Håller tummarna för att vädergudarna är på er sida också. Fast å andra sidan finns det ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder och i ert sällskap kan det väl inte bli annat än bra! Hur många blir ni? :)
Undrar om du får till dig något tips på något jag kan tänka på för att föra detta framåt snarare än att spä på förvirringen nu när vi ses?

Kram och hoppas ni får en fantastiskt helg där du njuter till max! :)

53 Mimi:

skriven

Hej Es! Kommer det att gå bra och ordna sig till det bästa eller lite bättre i alla fall???

kram

54 Nyfiken:

skriven

Kan du se om J kommer att förändra sitt beteende eller vill han inte inse att han misshandlat och är sjukt svartsjuk???

55 Jennifer:

skriven

Hej! Hoppas ni får det riktigt härligt och att regnet håller sig borta!

Fina Esmaralda, jag längtar så otroligt efter att möta en världsvan, intelligent, intellektuell och spännande man. Någon jag kan samtala om världspolitik, historia, litteratur, ja om allt... Är det att kräva för mycket? Mitt ex var så intressant och rolig att samtala med, vi kunde diskutera allt möjligt i flera timmar... Hade så spännande och insiktsfulla åsikter och tankar... Gud vad jag saknar en sådan människa i mitt liv. Kommer min livspartner att vara en sådan person? Kommer det att dröja innan han dyker upp? KRAM

Svar: Ja, din livskamrat har en hel del av de kaviteterna och det är bland annat detta som gör honom till just din livspartner.. kram
Esmaralda

56 Malin:

skriven

Hej kära Ez,

Det låter helt underbart med er familjeutflykt och de planer ni har. Bara njut av att vara tillsammans och fira 100 år!!!
Hör av mig till dig i nästa vecka för en spådom, kan behövas nu... Fick veta att jag blir arbetslös i höst, mycket fulspel här vilket inte känns ok. Känner du också av spelet? Kommer det att lösa sig med jobb för mig?

Varma kramar,
Malin

Svar: Du är välkommen för seans i nästa vecka... och ja, det är verkligen ett fulspel som pågår.. kram :)
Esmaralda

57 Morran:

skriven

Oj, min kommentar verkar ha försvunnit? Ja, jag hoppas ni får en väldans trevlig 100-års kalashelg!! Låter helt underbart och precis som en familj ska va enligt mig :-)
Kram!

Svar: Tack ska du ha :) Och så irriterande med kommentarer som försvinner... kram :)
Esmaralda

58 Skorpan:

skriven

Jippii, tack Es!
Väntar att första äventyret finns runt hörnet ;).
Kram Skorpan

59 Tildis:

skriven

Vad trevligt ni kommer ha det! :) Tycker stället ser väldigt fint ut, speciellt med sjön precis utanför. Håller tummarna för att det blir fint väder. Blir min sommar som tänkt eller dyker något oväntat upp? Soliga hälsningar

Svar: Tack.. och ja, lite bra och oförutsett lär hända i sommar så försitt inga chanser.. kram :)
Esmaralda

60 AnnaK:

skriven

Tack! Hoppas det! Vill inte dra mig undan egentligen...

Kram :)

61 Oxelina :

skriven

Önskar er en fantastiskt underbar helg! Njut, mys, umgås, sjun av hjärtats lust och sup till så får ni alla nya krafter till nästa vecka ☺

62 ThereseC :

skriven

Hej igen,
Jag är så ledsen för det här med Rafael. Det är konstigt att igår så klappade jag henne extra mycket och bjöd på äpple och hon var så glad och gjorde krumsprång och rusade extra fort runt i hagen. Det är fint att jag fick ett så bra avslut ändå. Igår tänkte jag att hon behövde extra mycket kel och gos och det är ju precis som om universum hade planerat att det var sista chansen.
Jag tror att det kan ha varit ett rovdjur för bakom buren ligger massor av pälstussar precis som när en höna blivit plockad. Men jag begriper inte hur den har kunnat komma åt henne.
Det är så hemskt. Jag har haft Rafael sen hon föddes.Gråter nu.
Kram ThereseC

Svar: Stackars dej.. du får en stor kram.. och ja, jag tror faktiskt det var ett djur och hennes kompis verkade bli ganska chockad....
Esmaralda

63 Malina:

skriven

Det låter som om du kommer att få en helt underbar helg.
Och jag önskade att jag bara hade hälften av din energi:)
Så du är verkligen värd ett rejält firande. Och din dotter och era vänner också. Skål på er!

Svar: Tack o kram :)
Esmaralda

64 Virrhönan:

skriven

Goddagens!

Vilken himla härlig helg ni har framför er. Håller alla tummar och tår att vädrets makter är på er sida, men ni får säkert trevligt iaf. MG kommer ju vara i sitt esse med all uppmärksamhet han kommer få.
Här blir det en lugn helg, tror jag ska dricka lite vin framför brasan för det var länge sen. Jag undrar lite om min flirt fortfarande har positiva tankar om mej efter mitt besök, eller vad tänker han egentligen?
Ha nu en riktigt trevlig helg, njut och krama på alla nära o kära. Kram

Svar: tack för din hälsning... och efter denna helgen lär jag behöva en stilla kväll i brasans sken jag också... din flirt vet inte riktigt vad han vill men det har inte så mycket ed dig att göra.. kram :)
Esmaralda

65 hh:

skriven

Hej!
Är mina chefer nöjda med mig? Något jag kan förbättra?
Kramar!

66 Åsa M K :

skriven

Ha en toppenhelg! ☀️👍🏼🎉
Har jag någon chans på tjänsten jag sökt?
Byte av inriktning och lite högre befattning.
Skulle vara så kul!
Kram ❤️

67 F:

skriven

Det låter som att du kommer få en riktigt mysig helg! :)

Idag har jag skrivit prov hela dagen och är helt slut! Ser du om jag åtminstone blir
godkänd på det? Jag hoppas jag hade tur med mig idag! Kram

68 Amors pilar?:

skriven

Hej

Ser du något intressant som händer på kärleksfronten i sommar?
tack på förhand

Svar: någon flirt kan det bli i alla fall.. om inte mer.. kram :)
Esmaralda

69 Fanny2:

skriven

Jag provar igen. Ser du om jag klarar skolan om jag gör mina omtentor efter sommaren? Jag ville så gärna ha det klart före sommaren men fokus och energin har inte varit på topp. Sommaren skulle bli bra om jag tog tag i saker men det känns inte så längre...




Svar: Ja om du verkligen går in för det.. då klarar du det..du har den rätta kapaciteten men måste kämpa.. så ta tag.. kram :)
Esmaralda

70 Elsa:

skriven

Vad härligt det låter! Hoppas ni får fint väder :) Är så orolig över schemat i sommar, tror du det löser sig så att inte alla helger försvinner? Kram

71 Moonshade:

skriven

Hur ser min kväll ut att bli?
Något speciellt att tänka på?

72 Rebecca:

skriven

åh så roligt :) du gör så mycket skoj verkar det som. Ha det så bra! Hoppas jag också får göra något roligt snart hehe.

Svar: Det får du.. var så säker.. kram :)
Esmaralda

73 Makaon:

skriven

Vad härligt, ha det så kul!

Svar: man tackar o bugar :)
Esmaralda

74 Skrållann:

skriven

Hej!
Ska jag ta över inrednings och presentbutiken eller är det inte min grej? Kanske ska följa min plan och hoppas på att jag kommer in på utbildningen som jag sökt till hösten?

Kram❤️

Svar: Känns som att det blir bäst om du följer din plan.. kram :)
Esmaralda

75 Cissi32:

skriven

Låter hur härligt som helst! Hoppas det blir lyckat 😄

Kram!

Svar: Tackar :)
Esmaralda

76 Hålla utkik efter...?:

skriven

Hej

vad har min soulmate för.. längd/hårfärg frisyr?
mycket tacksam för svar
kram sofia

77 Elisa:

skriven

Hej!
Ser du något kännetecken angående min själsfrände?
Kram

78 Mackan:

skriven

Hej Es

Hur ser min livsväg ut att vara?
kram

Svar: Lång och det går upp och ner som sig bör.. men du kommer i mål... helt klart och når en hel del av det du vill.. kram :)
Esmaralda

79 Helena Ir:

skriven

Tack för att du tipsade om serien "The Island",svt play..kanonbra serie..har redan sett 5 av 13.

Kram :)

Svar: Javisst är den bra... man blir liksom hooked :) Och måste se mer... kram :) Har du inte sett Mr Selfridge på SVT play.. så se den.. jättebra serie.. kram :)
Esmaralda

80 Helena Ir:

skriven

Jag älskar alla serier som liknande Mr Selfridge,
kostymserier,kallar jag dessa ..det har gått många bra serier de sista åren på svt..men vad hette den där serien som utspelade sig i början på 1900 med herrskap och tjänstefolk..du vet säkert..
Tyvärr har de slutat göra fler säsonger

Svar: Ja, allt kul har ett slut... vi får hoppas på nya i samma anda.. kram :)
Esmaralda

81 Mackan:

skriven

Tack fina för svaret stor kram:)

82 Lilly:

skriven

Hur ser det ut runt mig, finns det människor som jag bör se upp med?

83 AnnaK:

skriven

Helena Ir.....är det Downton Abbey du tänker på? Mina absoluta favoritserie! Synd att den är slut...

Kram :)

84 Tisa:

skriven

Kommer han att höra av sig eller blir det jag som får göra det?

Kram och hoppas att du får det bra i helgen!

85 Hej.:

skriven

Hoppas att ni får en kanonhelg.
Har äntligen varit och fixat så att vi kan nå ett av våra mål. Känner mig riktigt förhoppningsfull.

86 Jessica:

skriven

Ser du om det är länge kvar tills jag och min kommande pojkvän träffas? Och ser du hur? Springer vi på varann eller har vi setts innan? Och ser du om han är brunett/blond, osv?

Och en sak till, löser sig allting? Kommer det positiva tider snart eller kommer det dröja?

Hälsa MG från mig kram:)

87 Lemon:

skriven

Hej

Ser du någon varning dag/datum för mig?
tacksam för svar

88 Soso:

skriven

Hej! Hur stor ser chansen ut att vara att det går väga nästa vecka och jag klarar det?

89 Browallia:

skriven

HELENA Ir

Är det Dowton Abbey du tänker på?

90 One love!:

skriven

Hej
Hur möts jag & denna mannen du sett för mig?
kram

91 Lizette:

skriven

Hejsan!
Vilken härlig helg ni kommer få! Hoppas vädret blir kanon:) vilken fin sammanhållning ni har inom familjen.
Här känns det mer positivt med min dotter:) hon gör så gott hon kan i skolan nu, är så glad för det.
Värre med min kille.. Känner mig så negativ just nu. Ser mest hans mindre bra drag... Undrar ibland om det nånsin skulle hålla? Skulle vi klara av att leva ihop?
Kram

92 Lotto?:

skriven


Hej!Kommer jag vinna någon stor summa någon gång?
kram

93 CA:

skriven

Hej
Tack för ditt svar. Jag kände mig lugnare nu på eftermiddagen.
Men det var något som väckte mig i morse och då kändes det inte alls ok, så skönt att det blir bra.
Tack för att du finns.
Kram

94 F:

skriven

Tack för ditt svar esmeralda. Festa för mig med 😀😀😀


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: