FYNDEN.....

 
Michael Kors väska
och en rejäl Gucci bag....
 
 
 
Till det facila priset av  strax under 300 kronor.... FÖR BÅDA !!
 
Nåja nu är det ju inte äkta vara... men va tusan.....det spelar ingen roll !!
 
Huvudsaken kopiorna är snygga och hållbara.... jag var ju i  HongKong och Kina häromåret och shoppade mig blå på väskor.... som jag gav bort och behöll.. och alla lever fortfarande och är lika fina !!
 
Den här gången handlade jag från ebay... free shipping... man kan göra makalösa fynd där !
 
Om nån undrar vad jag ska med alla väskor till.. så  är jag bara sån som gillar väskor !!
 
Förrsten.. kanske jag ska lotta ut en väska ?
 
Nu ska jag  i alla fall slänga mig i soffan och se på film....  det tar på krafterna att ha roligt en hel helg...
så hörs vi i morgon
 
Ha en fin kväll
Kram o kärlek
 
 
 
1 Jessica:

skriven

Hjälp vad snygga! Dom skulle man köpa!

Es, ser du om jag träffar han igen? Och ser du om vi kommer prata vid det tillfället eller bara stöta på varann? Ska jag satsa på honom? Kram och nu får du ta och vila lite å samla krafterna :)

2 Peter:

skriven

Sådan där väska mIchael kors vill min dotter oxå ha.
När kan de blir ngt hus för oss, så trångt i lägenhet....

3 Loppan:

skriven


Vad fina väskor och billiga:)
undrar om du ser något positivt som händer i min lilla värld snart?kram

4 AnnaK:

skriven

Åhhh.....älskar M.K väskan 😍 Så fin!! Älskar väskor men känner mig fånig även med väskor numer. Trycker ner snusdosan och mobilen som har fodral med korthållare i nån ficka så är jag klar ;)

Förstår inte varför jag känner mig så fånig i allt kvinnligt nuförtiden? Klänningar, kjolar, väskor mm. Vill helst bara gömma mig. Känns som att jag är för ful och tråkig och ser dum ut i sånt. Var inte sån förr....och vet att det är dumt att tänka så om sig själv!

Ett väsklotteri låter bra tycker jag iaf!!

Kram :)

5 Linnean:

skriven

Såå läckra! Båda! Ska köpa ny så kanske ska kolla ebay. Tänkte köra m Zalando. Har för mycket i min väska för att byta ofta.
Tack, för dagens svar! Velpelle...tja, vet inte om han velar om sommaren, framtiden eller vad. Det är en väldigt bestämd man annars. Börjar inse att han har nog en hel del funderingar om mig, vilket jag inte trott utan mer att...äh, han flyttar snart! Inte helt kul! Men jag har hållt det för mig själv. Ja ja...vi får se vad som sker i helgen. Om man blir klokare på både sig själv och den här funderande, oförutsägbara människan. Hoppas solen stannar kvar...då åker vi till nakenbadet så rumpestumpen får lite färg! Sovdags här! Ska kolla på väskor och Big Bang och sova.
Suss gott...Natti! Kram.../Linnean 🌸

6 thess:

skriven

Finns det någon chans att jag och min kollega t får ett förhållande?

7 Browallia:

skriven

Jag är också en som gillar väskor och plånböcker :)En av mina arbetskamrater var nyligen till Barcelona och kom hem med en cool väska i skinn men liksom sydd av olika skinnlappar i glada färger som om man skulle ha sytt en väska av ett lapptäcke. Jag blev alldeles knäsvag när jag såg den.

Gråten som kommer när jag skriver om Narcissism känns renande och det känns så mycket bättre efteråt. Så jag fortsätter att skriva och bearbeta. Ser fram mot din planerade blogg i ämnet.

Tacksamhet glädje och kram

8 Pöm :

skriven

Hej! Återigen har jag vaknat.. Vaknar varje natt.. Tror att drömmarna gör så att jag vaknar.. Det är så mycket som går runt i mitt huvud.. Jag är ju själv, har ingen att dela mina tankar med.. Ingen jag vill dela dom med iaf.. Har de jag kan prata med men alla finns på nätet.. Hur länge kommer min ensamhet bestå? Efter all tid av negativism borde det väl vända snart.. Jag behöver så lite för att orka kämpa vidare..

9 Skorpan:

skriven

Ja det var inte dyrt o håller dom så, varför inte. Gillar själv också väskor, har väl kanske inte så många o just nu ingen speciell favorit. Litar på att jag på min resa kommer o hitta nån bra sådan :). O ett par läderhandskar och smått o gott till barnen, ja dvs om budgeten ger med sig i detta ;). Om drygt en månad bär det iväg...
Kram Skorpan

10 Dunegull:

skriven

Ser du mig med egna barn i framtiden?

11 Drutte:

skriven

Hej Ez!

Väskor:) Du har faktiskt rätt, det kan man aldrig få för många av ...Lär väl shoppa en eller annan nu när jag åker iväg till London :) imorgon !! Jag hoppas att resan kommer att bli bra?

Får väl se om jag hittar några skor också. Har ju små fötter, och oftast är minsta storleken 36 och jag har 35.

Kram Drutten

Svar: Gud vilka söta små fötter... fast jag är rätt kort i rocken så har jag 38... kram :)
Esmaralda

12 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Ja! Lotta ut en väska :) Det är en bra idé. Jag såg en reklam en gång där de sa att "Det största felet många kvinnor gör är att de bara har en väska". Det kändes fint att jag som kvinna inte gör större fel än så. Jag blev genast sugen på att skaffa mig ytterligare en väska :D. Jag minns det som att jag gjorde det också. Jag älskar att köpa ny väska.
Kram ThereseC

Svar: Ja, visst är det kul med väskor !!! Och nu bestämmer jag mig för att det kommer bli en utlottning av väska... kram :)
Esmaralda

13 Lotta B:

skriven

Jaaa! Lotta ut en väska!
Det är ju synd att du ska behöva sitta med alla dessa väskor, måste vara betungande för dig :D
Jag tycker de är jättefina och strunt samma om det är äkta eller inte.
Kram!

Svar: Ja, man kan liksom dras ner och drunkna av alla väskor... så kanske det blir en utlottning.. :) Kram :)
Esmaralda

14 Blue:

skriven

fina väskor:)

Kan du se mig gravid Es?
kram

15 Pernilla:

skriven

Halloj!

Har just shoppat på vår härliga resa.

Esmaralda...blir huset vårt som vi tittar på trots att vi måste vänta?

Varm kram

16 AGS:

skriven

Superfina väskor!
Tänk bara på att det i många europeiska länder är olagligt med kopior, så att ni inte åker på semester med nya väskan och får betala böter.
Hellre då ha en "no name" väska men som är äkta i sig.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: