Redo för kvällens övningar.....

 
Varför ser man alltid så knäpp ut på selfies ?????
 
 
 
Hur som helst så är hummrarna klara - fisksoppan ska bara puttra en stund till - tårtan står parat  o redo i kylen och sjäv har jag också försökt att snygga till mej en aning !
Jag vet att det kommer bli en  underbar  kväll... det blir det alltid med bästa syster !!
 
kram & kärlek och ha nu alla en riktigt go fredagskväll
1 Nettan:

skriven

Det tycker man oftast om sig själv!

Var på mötet igår och det gick bra även om det inte blev heltid, till en början.

Ha bästa kvällen!

2 Linnean 🌸:

skriven

Du är såå söt! Du ser väl inte knäpp ut! Nä
då! Himla snygg tunika!!
Här blir det ingen hummer! Vare sig snuskhummer eller vanlig. Har golven kvar att städa. Lite mer adventspynt. Men i morgon ska jag ut och smörja kråset och fira sonen.
Ha en magisk kväll med söstra di nu!
Kram från Linnean 🌸

Svar: Tack så hjärtligt och ha du en fin kväll i morgon... kram :)
Esmaralda

3 Helena Ir:

skriven

Håller med dig,varför ser man så konstig ut på selfies..men NEJ DÅ..det gör inte du! Jättefin ju :)

Tack för ditt tidigare svar!

Kram :)

Svar: Man man SER konstig ut.. det är nog nåt med vinkeln.. kram
Esmaralda

4 Agnes:

skriven

Tjusiga du, Es! =D
En fantastisk kväll skall ni ha!

I onsdags köpte jag en triss...vann 2x30 spänn! Alltid något!
Tog en dust med exet...som att köra huvudet i en vägg...han såg lite skakad ut när jag gick...faktiskt.

Finns ju ett talessätt som säger..."success is the best revenge"...och det ska jag sträva efter.

Känner mig rätt säker på att det blir så, men Rom byggdes inte på en dag, haha!


I går så sålde jag av några av modrens gamla vinyl. 350 spänn där! Köpte en morgonrock på IKEA till familyrabatt...

Så idag däckade jag rejält...sov till 15-tiden...men inser, att min ork tar slut då o då...och låter det vara så...sorgearbete gör en trött...även arbetet med att ta mig framåt, är tröttande...men i morgon så tar jag nya tag...och min kväll går i fortsatt röjande av lägenheten!

För nu har jag ju kommit igång...YEY!

Däremot så ligger jag fortfarande i torrdocka som ett skepp på renovering...förvånar mig, då jag vet att jag är jävligt "hot" som kvinna...kanske är det som skrämmer män...jag är helt enkelt för snygg och för medveten med vad jag vill, för dem...men vem vill ha en karl som inte vågar? Typ...

Och ett råd från en ärrad och väl-levd kvinna till er som önskar gamla sambos tillbaka...VARFÖR vill ni ha en man, som helt uppenbart inte vill ha er? Har ni ingen självrespekt och kvinnlig stolthet?
Ni blir bortvalda, slängda på sophögen, ratade...och ändå så förnedrar ni er med att vilja ha kräken tillbaka?

Ni gör som ni själva vill, men kom ihåg...ingen man är värd att slicka gatan för...man klarar sig själv...jag lovar...

Gör inte ett kräk till en kung i era liv...det är han inte värd...kom ihåg...

SUCCESS IS THE BEST REVENGE!!!!!

Kram!


Svar: Ja, du går igenom en stark process nu som är sund och rätt men också tröttande.. ge dig tig att sova.. skramla omkring i dun nya goa morgonrock i lugn och ro med en kaffe,,, och vad det gäller gamla ex har du helt rätt... fast jag själv just nu lever med ett... kram :)
Esmaralda

5 Queen:

skriven

när rycker min syster upp sig och börjar leva??

6 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Hoppas du får lika kul ikväll men de tror jag nog ni får. 😊

Fick besked tidigare idag att vännen J har gått över till andra sidan. Hon var ung - skulle fyllt 34 år imorrn. 😢 vet inte hur hon dog, kan du se ngt kring hennes död? Hade hon någon sjukdom som ledde till det? Har så svårt att tro att hon valde ta sitt liv. Kan du se något? Kram Zoey 💔😢

Svar: nej tyvärr.. jag ser ingenting.. kram
Esmaralda

7 Mo:

skriven

Du ser inte alls knäpp ut,jättefin på bild. Ha en härlig helg med syster.Här blir det lugnt,sen startar alla fester i december så det gäller att vila upp sig hehe.Kram

8 Lena:

skriven

Du är het!!!!! Snygg!!!!

Svar: Oj, tack :)
Esmaralda

9 Skorpan:

skriven

Ja det blir säkert en superkväll! O selfies är, selfies :). Här ska handlas o förberedas inför julen.
Kram Skorpan

10 Mellissa:

skriven

Hej Es

Ser du någon positiv förändring på väg?
kram

11 Emma Broberg :

skriven

Selfies är svåra, men du lyckades bra!

12 Agnes:

skriven

Tack Es!

Kommer ihåg när du skrev om din vän som är ett ex...människor förändras över tid...det som inte fungerade då...med tiden, så fungerar det nu!

Ibland så är exet en människa som inte inser, att det är hos dem, som orsaken ligger...de vägrar att inse att de måste förändra sig...de vill endast att andra skall förändra sig...för att de själva ska kunna försätta att "vara sig själva"...

När ett ex säger..."Jag känner mig själv"...det är då man vill skrika..."NEJ! Det gör du INTE!"

Trevlig kväll!

Kram!

13 Sophia* TACK :

skriven

Tack så himla Mycket för ditt svar!

Ha det så himla bra.

Kram

14 Linda:

skriven

Hej
Dyker den stora kärleken snart upp?
Kram

15 Desp:

skriven

Jag blev faktiskt väldigt ledsen av svaret idag.. Men jag bars understimulerad du ser om det är där jag kommer jobba? Kram

16 Zuzeee87:

skriven

Hej

Är min chef irriterad på mig?

17 Lena:

skriven

Det är för telefoner har vidvinkellins. Det förvränger ansiktet. Prova att ta selfie med en vanlig kamera så får du se skillnaden. :)

18 Helen:

skriven

Då skulle du se mig, om jag tog :-). Trösta Dig med tanken. Sen ser vi väl oftast inte ut som vi tror, men framförallt så låter vi inte som vi tror. Jag känner ju inte igen mig själv om jag lyssnar på jobbet telefonsvarare. :-).

Skall inte dra hela min vecka. Men min kollega o jag har beslutat lägga ner företaget då min kollega blivit pensionär. Jag själv har inte åldern inne för det ännu men vårt företag är beroende av bådas jobb och det är inte lätt att sätta in någon annan i stället. Ser du något om vad jag gör framåt i tiden.


19 G.S.H:

skriven

Själv skall man ta det lugnt ikväll, slå på någon film eller så!

Es, ser du hur många poäng jag får på min tenta, eller möjligtvis om jag kommer klara den? Man börjar ju bli lite nervös och tycker att inget fastnar när man läser!

Kram :)

20 Sus:

skriven

Hej
Du är vrål snygg Esmeralda.....
Fy va han bråkar....
Va fan vill han....
Love sus

21 Sus:

skriven

Hej
Du är vrål snygg Esmeralda.....
Fy va han bråkar....
Va fan vill han....
Love sus

22 Queen:

skriven

när rycker min syster upp sig och börjar leva??

23 TjejenO:

skriven

Du är såååå vacker!!!😻✨👌🏼

Njut av kvällen!

Stooor kram!❤️

24 V:

skriven

Kanske blir en liten tröst att jag också oftast ser tokig ut, men så länge det är på ett bra sätt spelar det väll ingen roll 😂

Själv är jag precis hemkommen från barnens pappa, hade lite fredagsmys tillsammans. Pappahelg men pojkarna vägrade bli lämnade, hysteriska att få följa med mig - vilket de givetvis fick.

Kan du se varför de inte vill vara där?
Och kan du se om vi kommer att bli en samlad familj igen eller kommer det bli på skilda håll för alltid? :(

Massa varma kramar från en förkrossande mamma.

25 HS:

skriven

Es, du ser fin ut! Inte knäpp. Hoppas du får en riktigt kul kväll!

Har läst seansen nu, stort tack! Hjälper mig en bit på vägen i några processer. Hade möte på kontoret idag och det slutade i ett gräl. Tog en del energi men samtidigt bra att alla kort hamnar på bordet. Vilar upp mig hemma i soffan ikväll...

Kram & trevlig helg

26 Livsturisten :

skriven

Du får se hur konstig ut du vill (även om jag inte tycker det) men en sak är då säker, du har en sprudlande energi runt dig. Bara man ser dina ögon så blir man ju klarvaken o vill boka tvättstugan...haha nä kanske inte men en positiv energi suger jag åt mig.
Har varit ensam ikväll men ändå inte o det värmer så gott i hjärtat "det lilla jag kan få". Ingen förälskelse har infunnit sig från hans håll men jag är snarare fundersam till om han ens vågar erkänna det för sig själv eller om han inte ens förstår hur det är man känner då. Han ger mig allafall något gott o det ska jag vårda o sluta skynda mer med. Kram i natten!

27 <3:

skriven

Fina selfis på dig kära Es 💗💗💗


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: