Inför stundande förlossning !

 
Smulekisen.. la sig tillrätta på Legobordet... gravid som hon är och barnbarnet Ozzy  gör vad han kan för att förbereda henne  inför stundande förlossning .
 
 Han ropar på sin mamma och säger att det blev tre dinobebisar  för så kan det gå om förlossningen kommer igång lite för tidigt.
 
 
En  puss på den nyblivna dinomamman !!
 
Kram & kärlek
1 Tanten:

skriven

Hur gulligt som helst med små kattbebisar. Hoppas MG ser hur små och ofarliga dom är och slipper rädslan för tissetatter.

Ha en fin helg alla.

Kram

2 MissTjejen:

skriven

Hej

kommer folk var där som jag känner och har träffa förut på föreläsning?

Hoppa inte F kvinna ska kommer på föreläsning...

ha det bra

3 mm:

skriven

Hej!
Är det farligt o spela anden i glaset? Kan du ge någo bra tips hur man går tillväga för att spela? Vet att man ska ha alfabetet på ett stort papper, glas o värmrljus. .
Är nyfiken o testa..
Kramar!

Svar: testa du bara och ta det för den sällskapslek som det blott och bart är.... kram :)
Esmaralda

4 Skrållann:

skriven

Hej!
Vilka fina, både kissen och Ozzy.
Känner mig känslomässigt lite ur balans och undrar om jag snart kommer känna annorlunda? Ska i helgen till Malmö med hela familjen och det blir nog mysigt även om jag bävar lite inför det. Vad är det som händer med min man? Han verkar så missnöjd men pratar inte med mig?

Kram:)

Svar: Han är i en negativ period... verkar som om han ältar en hel del inom sig.. kram :)
Esmaralda

5 Hemliga H:

skriven

Hej Esmeralda!
för ca. 1år sedan fick jag en seans av dig..
Du beskrev om min soulmate, att jag skulle träffa honom väldigt snart , en äldre man som är mörkhårig.. Du sa att jag skulle känna på mig om han var den rätta. Jag har träffat någon nu i 4månader ungefär vi blev vänner först sedan så fick..

Och jag tycker om honom väldigt mycket att jag blir förvånad men det är en bra känsla. Är han den mannen som du beskrev till mig?
Av en konstig anledning jag kan till och med se mig själv längre fram med honom även om jag har känt honom på korttid.. Jag har inte känt så med någon förutom mitt ex som vi hade en väldigt lång relation förut. och även det så kan jag inte jämföra.. Kram

6 Toni:

skriven

Hur länge får jag sitta i fängelse?
Mvh toni

7 Skorpan:

skriven

Ja vissa kan det där i ung ålder ;). Grattis till nyblivna mamman.

Fick hjälp med vindrutetorkarna av en annan manlig gtanne o nu är det en fröjd att köra ;). Tror du Rs att min kärlek är en som tycker om att syssla o pyssla?

Ppausen över o bak ratten igen..
Kram Skorpan

Svar: Tur att det löste sig !! Du ska ha någon som gillar att pyssla och det får du !! Kram :)
Esmaralda

8 Madeleine:

skriven

Hej! Skulle betyda fruktansvärt mycket om du skulle kunna svara på denna frågan:

Kommer jag få tillbaka min partner igen och om, kommer vi få det bra?

Tusen tack <3

Mvh Madeleine

Svar: Jag tror faktiskt det blir en helt annan kärlek för dig framöver.. kram :)
Esmaralda

9 Helena Ir:

skriven

Så söt bild !

Kram :)

10 EPM:

skriven

Kära Es!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Pga R så vet jag inte längre vad jag har för styrning i mitt liv. Jag tappar mig själv och vet inte riktigt vad som händer... Kastas mellan fnittrig ungdomlig lycka och krasst sunt förnuft.
Ser du något om vad som kommer ske?

❤️

Svar: lev klart det du känner nu... och sedan kommer du in i ett nytt skede i ditt liv... kram :)
Esmaralda

11 Resa:

skriven

Åh vad gulligt<3

Es:Kommer jag att resa bort nåt snart? Kram

Svar: Japp, det kommer du att göra.. ser ut att bli ett par resor ganska tätt.. kram :)
Esmaralda

12 Resa:

skriven

Åh tack snälla för svaret:)kram♥

13 Blomman:

skriven

God kväll esmaralda

Är lite nyfiken kring den mörkhåriga tjejen som du såg skulle möta kärleken snart. Hur kom den informationen till dig? Höll du på med en seans eller kommer bara plötsligt? Såg du då tjejen alltså en bild på henne eller hur går det till? Blir helt fascinerad av att du fått till dig informationen spontant

14 Shirin:

skriven

Jobbet jag har sökt, ser du om tjänsten blivit tillsatt eller finns det chans att jag får det? Hur stor är chansen?

15 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,
Någon på jobbet sa idag att hon inte sett mig blomma någongång. Jag blev såhär iefterhand ställd- hur ska hon kunna ha gjort det när vi inte ens jobbat nära varandra. Hur kan man då ens få för sig att haspla ur sig det till någon? Det kanske är i all välmening men det har landat fel hos mig. :( vad menade människan?

16 Agnes:

skriven

Tack för ditt svar...även jag undrar vad det är som gör, att män väljer att undvika mig...jag har inte märkt att de ser mig som attraktiv...jag tycker mest att de undviker mig...är själv en smula förvånad över att det inte blir något sex...

men som sagt, nu har jag tröttnat på torkan...men det där med yngre män...är ju inte så road av yngre män...kanske för att de är i större behov av bekräftelse, än jämnåriga män, och att de kanske tror att en äldre kvinna skall försörja dem?

Får väl sätta ner foten redan i början...o pröva mig fram...jag borde ju vara rena kapet, med tanke på att det är sex det är frågan om...det där tramset med att hålla handen och flytta ihop, är ju inte något för mig!
För så är det ju...jag är inte skapt för att vara ägd av en man...

Men först skall det jobbas...och jag hade verkligen velat haft en fast punkt att åka till...till skillnad från nu, när jag inte vet vart jag ska vara förrän samma dag jag ska jobba...men det ordnar sig nog, det med...gäller att göra det bästa av situationen...typ, haha!

Kram!

Dinobebisar...så festligt! =)

Kram!




Svar: Ja, vad det gäller sexet så tror jag på lite yngre män för din del... du ser bra ut, du har en fin kropp... ditt goda intellekt är inte lika viktigt i detta fall... och du vet vad du vill. Känns som att det bli bäst om du själv tar initiativ !! Sexet är INTE över för din del.. kram :)
Esmaralda

17 Maria:

skriven

Hej bästa Esmaralda!
Nu är det inge bra mellan mig och sambon.. Kommer det bli bättre eller kommer jag att träffa en ny man? I så fall när..?
Hoppas du har en skön kväll!
Varma hälsningar Maria

18 AnnaK:

skriven

Verkar vara en go pojke det där 😊

Kram 😊

19 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Himla tur att den grannen råkade komma just då. Tackade honom så mycket o han sa att jag kunde ju nämna åt hans sambo hur bra han är på bilar, vilket hon inte tycker, o det ska jag ju göra :). Med en eventuell gåva därtill. Och vad bra att mannen kommer att gilla att syssla, kanhända jag kommer i gång då också ;).
Kram Skorpan

20 Drutten:

skriven

Men så söt kattmamma (och barnbarn oxå).Både mysigt och jobbigt med små Kissemissar. Kram Drutten

21 Drutten:

skriven

Men så söt kattmamma (och barnbarn oxå).Både mysigt och jobbigt med små Kissemissar. Kram Drutten

22 Drutten:

skriven

Men så söt kattmamma (och barnbarn oxå).Både mysigt och jobbigt med små Kissemissar. Kram Drutten


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: