En magisk dag....

 
Vi la beslag på hamnen o firade äldsta dotters födelsedag idag !!
 
 
Några i gänget plockar för sig av läckerheterna..
 
 
Nån latar sig...
 
 
Och så fiskas  det krabbor.. det hör till....
 
 
Yngsta dottern....
 
 
Solen går ner.... en och annan kompis kommer förbi, stannar till och tar ett glas vin med oss
 
En alldeles underbar  eftermiddag & kväll... dottern blev så glad i Céline väskan hon fick... halsband och örhängen och kulörta lampor till sitt trädäck !!
 
Och en annan är rent slut !!  Även om det är picknick kalas så är det ändå
mycket att fixa & trixa med....
 
Någa frågor har jag inte hunnit besvara i kväll...  det får ni  ha överseende med...
kram & kärlek
1 AnnaK:

skriven

Vad trevligt :) Hoppas jag också får en ok födelsedag nästa helg!

Kram :)

2 Anna E:

skriven

huset jag svarade på nu, kan det bli vårat? Vi står inte ut här.

3 Linnean 🌸:

skriven

Åh, så mysigt det ser ut!
Härligt att kunna fira födelsedag vid stranden, el hamnen då. Det blev ju ännu en fin dag, om än inte så varm. Så lika ni är du och dotra!
Klart du behöver lite ledigt från alla frågor! Du är fantastisk som pallar! Var nöjd med dagen nu och sov så gott! Natti och Kram...
/Linnean 🌸

4 Fjäril :

skriven

Ser du något roligt o spännande på väg in i mitt liv❤️

5 Mind:

skriven

Nu har jag skickat mer information om eventuellt boende om du vill komma upp på Norrlandsresa.

Om du har några frågor är det bara att maila, och om du inte har fått nåt mail kanske det har blivit blockat pga för många länkar till bilder, säg till i så fall :)

Mvh / Mikael

Svar: Man tackar :)
Esmaralda

6 Tanten:

skriven

Ja, magiskt och mysigt med familj. Din mamma är toppen, ser fram emot att få läsa hennes gästblogg.

Har själv alltid velat ha motorcykel. I nästa liv ska jag köra Bike, vara konstnär-hantverkare och tillika häxa. Tror det blir en bra kombination. Rebellen inom mig ska förstås vara kvar.

Om jag som gift får uttala mig vad som lockar män, så tror jag att det viktigaste är att våga vara sig själv, klä sig som man vill och som känns bra. Att våga sticka ut, strunta i ålderstänk, det är ju bara en siffra. Dessutom att våga vara glad och se det positiva i saker och ting tror jag är viktigt. Jag får en hel del uppmärksamhet från män, (jag är 70 år) hehe, och även från en del kvinnor, vilket är kul, + en del sneda blickar från kvinnor som inte vågar, men klär mig på mitt sätt för mig själv, tycker att det är kul med kläder och har mitt eget stuk. Rött färgat hår har jag också och det klär mig tycker jag och också fått höra. Låt inte den där inre kritiska rösten stoppa dig från att vara den du är, och låt inte heller någon yttre kritisk röst komma till tals. Folk får helt enkelt acceptera. Våga vara dig själv, vare sig du är kvinna eller man. Maken är mer åt det konventionella hållet, men tycker att det är kul att jag är den som jag är.

Ha en fortsatt fin helg alla.

Kram

7 Browallia:

skriven

Åh, vilken härlig dag. :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: