Det finns ett liv.....

 
Det är inte första gången som Mannabonne Glenn har tratt  men han tycker det är lika räligt varje gång!
Allt blir fel... tratten skrapar och tar emot... och när man ska bita tag i ett saftigt ben  så skjuter man det bara framför sig med den eländige  tratten.
 
Just nu suger livet, hälsar MG !!
 
Jag försöker tala om för honom att det finns ett liv efter tratten också.... redan på onsdag ska han bli av med den... men för MG är onsdag  hur långt som helst fram i tiden och han suckar djupt !!
 
Glöm nu inte att boka in er för ett besök hos mig & Nettan i i oktober.
All info om detta finns på bloggen från den 18/8
 
Kram & kärlek
 
1 S:

skriven

Ja, det är långt till onsdag, till livet efter tratt.
Nu har det kört ihop sig lite då mannen jag träffar har en sambo som lyckats få reda på att vi träffats i hemlighet o att känslor uppstått. Kan du se hur det kommer gå nu?

2 Susanne Amalia :

skriven

God Morgon... Stackars MG.. Onsdag är lååånnnnggggt borta det kan man ju nästan inte räkna.. 💕. Jag ska ringa i morgon. EllaBella sänder glada svansviftningar.. . . . Fråga:kommer sanningen av dödsorsaken av min bekantas man komma fram?

Önskar er dig en fin dag

underbar dag.. 💕

3 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Har svårt att sova...kan man ha ngn form av separationsångest när ens nästan vuxna barn lämnar boet mån tro...
Det är tvetydigt detta med barn som ska bli "vuxna"
Har ju två pojkar som är varandras motsatser...
Stora killen som bor kvar hemma har jobbat sen han var 14 och skapat sig ett "vuxenliv" själv Han klarar sig själv...medans "lillkillen" inte haft samma driv utan mer vart hemma..Så svårt det är att inte oroa sig...och inte visa det !
Men nu är han nerskjutsad och installerad av äldsta sonen och skolans nollning har tagit vid...
Sakta men säkert vänjer man sig nog...

Hoppas MG oxå har vant sig ... med tratten...de brukar lära sig sin begränsning rätt snart och snart är han ju av med den

Kram Anki med flock

4 Partyt:

skriven

Hej Esmaralda.
Ja jag förstår mg ser så himla oskönt ut och bökigt, en det är ju för en god sak! Han kanske ska få lite leverpastej på onsdag för han vart så duktig och stått ut med tratten. Då blir det extra firande att han får ta av den!

Es, jag har trots allt ångest över festen sist. Tror du det var han som är svartsjuk av sig som uppfattade och har pratat om att jag stötte på J?
Eller var det en man som börjar på P?
Eller handlar det mer om att hans flickvän tyckte det?
Kommer det att lösa sig eller kommer de inte vilja umgås med mig nu?
Kram

5 Mama:

skriven

Åh fy lilla söta mg... snart ska det bli bra.
Esmaralda,
Provar ställa frågan igen, när barnets pappa ringer handlar det bara om att han vill höra om barnet? Eller känner han en saknad till mig också?
Ser du oss som fortsatta separerade framöver och i framtiden?
Kram

6 Linda N:

skriven

Hej MG! Krya på dig. Be din mamma kolla om det finns uppblåsbara kragar i stället. Samma funktion, men mindre i vägen. Skickar kel och gos.💓

7 W:

skriven

Stackars liten!

Kram

8 <3:

skriven

Godmorgon kära Es kommer jag och UL mötas igen ? Drömde om honom inatt. Brydde han sig ngt om brevet ?
Kram

9 Skorpan:

skriven

Nej det är inte lätt stt vara liten o hund ;). Inte lätt att vara stor o människa alla gånger heller...

Som nu då jag försöker dteka bacon o fet fastnar i pannan, dålig panna eller dtekare? Skyller på pannan men.. Kanske mannen är en hejare på att steka bacon?

Drömde on en butik där jeansen alltid packades in i paket till natten, intressant, gör jag det också, packar in nåt?

Promenad med kompis idag o sen försöka få bukt med jobbtankarna...

Kram Skorpan

Svar: Ja somliga pannor är rent omöjliga !! Och det kan vara så att du packar in nåt... kram
Esmaralda

10 Gumman:

skriven

Lilla vovven. puss på nosen
Har nyligen hittat din blogg och blev så glad att jag kan få läsa om dina och andras liv och den andliga delen. En fråga som jag undrat i många år. Är det möjligt för en avliden som höll på med svartmagi att även bruka den på levande fast den själv är död? När jag var liten sa ett medium att vi skulle sälja ett hus pga det och aldrig tala tänka på det för då skulle det hända massa elände. Och det har hänt. Men även innan det huset så. Jag har svårt att skriva om detta pga vad mediumet sa. Vore väldigt tacksam för din syn på det.

Svar: Vad detta medium sade ska du ta med en STOR nypa salt.. bara släpp det.... kram :)
Esmaralda

11 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Hoppas att det finns ett liv efter simningen i eftermiddag också!
Vad har jag gett mig in på!
Simma en km i en sjö i typ 17 gradigt vatten! Fy! Jag är lite nervös nu.

Jag skulle pratat med E igår kväll angående nästa vecka då jag börjar arbetspröva. Hon måste tala om vilka arbetsuppgifter jag ska göra. Men hennes telefon krånglar. Jag är lite nervös inför detta också. Men vi ska höras nu under förmiddagen.
Igår kväll började hjärnan spinna igång av all nervositet. Men jag lyckades stoppa det hela. Är riktigt nöjd med att jag fixade det utan lugnande medicin. Sen drömde jag massor på natten, bland annat att jag hade lärt mig att flyga och att jag hoppades att jag skulle bibehålla den förmågan och kunskapen.

Kram ThereseC

Svar: Så himla tufft av dig !! Du ÄR en tuff tjej ! Oroa dig inte för arbetsprövningen.. det kommer gå bra.. kram :)
Esmaralda

12 Misstjejen:

skriven

Hej

Är det 100 procent säker att jag kommer dit till skola i hösten och kommer det var positiv?

Låter som om hösten vill inte berätta något för mig om det är förändringar men har sett fjäder varje dagar i ute när jag förbi dessa. Svart och vita fjäder från änglarna som tala för mig...

Är det positiv?

Ha det bra 😊

Svar: Det du upplever har positiva tecken.. kram :)
Esmaralda

13 J:

skriven

Sötaste MG🐶💕.. men som sagt livet måste få vara besvärligt, för att man ska uppskatta det roliga👍.
Är det inomhus eller utomhus jag stöter på min soulmate? Är jag ensam eller med vänner? Kram och njut av söndag😄

14 Mimlan:

skriven

Krya på dig MG!
jag själv mår inte heller toppen,

Jag har ångest över en specifik sak, ska jag ta tag i situationen och se om det kan lösa sig eller är det dags att släppa det och gå vidare?
Kram

Svar: Ta ett tag och reder det sig inte då... gå vidare och känn frid i detta .. kram :)
Esmaralda

15 Sus:

skriven

Hej
Förstår dig MG inte kul....
Håll ut bara.....
Vad är haken?
Eftersom jag inte själv kommer på de?
Love sus

Svar: Handlar nog mycket om att du ska se din egen styrka och ge dig det du mår bra av.. fatta beslut som kanske tar emot.. kram
Esmaralda

16 Isa:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ser det ut för mig i kärlek framöver? Är något påväg inom närmaste halvåret som leder till fast förhållande?
Kram

17 CA:

skriven

Hej
Min Gabbe har fått himalayasalt, det gick bra, tror han trivdes görans bra, höll på att inte få upp honom :o)men sa till slut att nu får det vara bra.

I morgon är mötet.
Kram

Svar: Ja ibland måste man vara bestämd ! Kram :)
Esmaralda

18 💕 Zoey 💕:

skriven

God morgon ... eller kanske inte ... Vad har hänt, älskade lilla MG? Har du haft otur nu igen? Förstår dig att det inte kan vara roligt att ha den runt huvudet. Vara i vägen när man ska äta ben dessutom, Gud vad jobbigt! Förstår om du blir irriterad på den. Hoppas dagarna går fort så du blir av med den där jäkla tratten. Krya på dig puss från mig! 😘

Es, jag tyckte de såg ut som flera lyckade parningar igår när jag parade om kaninerna. Ser du om de kanske blir några små kaninungar för mig nu under hösten och kommer dessa överleva?
Tusen tack för svar! Kram från Zoey 💕

Svar: Jo han har brutit sin tumme och fått dra ut klon där...måste ha fastnat i någonting med klon ! Ser ut som om det kan bli ungar.. kram :)
Esmaralda

19 Kristin:

skriven

Kjære MG :)

Ja, denne trakten er pyton.
Jeg heter Taxi og har sett en av mine venner ha en slik. De følte at alt som var godt, bare ble skjøvet foran trakten og det var veldig vanskelig, nesten umulig å få tak i det.
Jeg er sikker på at din Mamma hjelper deg slik at du får det.
Jeg skal fortelle deg noe. Jeg får ikke noe som er godt, jeg. Må spise en spesiell mat som ikke smaker på langt nær så godt som den vennene mine får. Mamman min som har vært så nøye med å behandle oss likt, har nå blitt helt annerledes.
Du forstår det MG, at for 2 uker siden ble jeg veldig syk. Fikk store problem med magen og tarmene mine, slik at all maten bare gikk rett igjennom meg. Mamma var veldig fortvilet og kontaktet din Mamma. Din Mamma var til så stor hjelp for meg, så nå er jeg fin i magen min. Jeg vil så gjerne si Tusen takk!!!! Men, og det er et stort MEN. Jeg får bare kjedelig mat og ikke noe annet og slik må det være, sier Mamman min.
Om noen dager er du heldig, MG, du kan få tak i akkurat det du vil.
Jeg vil si god bedring til deg og tusen takk til din Mamma. Hilsen fra Taxi

Svar: MG hälsar och säger stackar dej Taxi som inte får godbitar, han vet hur det är ! Han skickar massa pussar både till dej och till din mamma !!
Esmaralda

20 Skrållann:

skriven

Hej!
Stackars MG.
Min man har fått någon tråkig torrhosta utan att ha några förkylninstendenser. Är det något han bör söka för eller ser det ut att gå över av sig självt?

Kram❤

Svar: God chans det går över men håller det sig kvar ska han söka läkare.. kram :)
Esmaralda

21 Umgänge:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer inte jag att umgås så mycket mer i det gänget nu när det inte blev något mellan mig och den mörkhåriga mannen? Har de någon negativ uppfattning om mig?
Blir det att jag umgås i det gänget mer?
Kram

Svar: Känns som om du kommer vara i ett annat gäng framöver faktiskt.. kram
Esmaralda

22 Delfina:

skriven

Stakkars guten. Synd i han nå.
Men fra alvor til spøk....har du gitt hunden din en megafon?

https://youtu.be/yL4bmGYuH2A

Svar: Ha ha ha :)
Esmaralda

23 Nola:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag börjar ge upp hoppet. Känns som om jag alltid är själv och singel. Problem och trassel. Ser mitt kärleksliv bara trassligt ut framöver? Med flörtar som inte leder till något seriös? Kan det vara trassligt för mig ett tag till? Eller kommer något fast, stabilt ganska snart där jag verkligen känner mig nöjd och glad?
Kram

Svar: Ja det ÄR trassligt och fel ett tag nu men det kommer att rätta till sig.. tiden arbetar för dig på ett bra sätt.. kram
Esmaralda

24 lillanilla:

skriven

Lille vovvsingen<3
Tur att det inte är längre än till onsdag. Inga kan se så lidande ut som ens husdjur när de är sjuka.
De behöver tyckas synd om :)
Tack Esmaralda för svaret jag fick häromdagen!
Kram och ha en go söndag.

Svar: Ja, vi hoppas allt är ok på onsdag så han slipper eländet.. kram :)
Esmaralda

25 Tratt traumat:

skriven

Ha ha.
Lille gosegrisen ❤️
Min katt kämpade också tappert med tratt ett tag.
Han sov liksom med huvudet hängandes utanför sängen.
Ligga ihopsnurrad som han brukar kunde han glömma pga tratten.
Sannerligen inte lätt för de små..
En annan liten själ undrar i vilket sammanhang hennes tillkommande dyker upp?
Hade varit spännande när ögon och öron ska spetsas lite extra.

Kram!


26 lars:

skriven

Hej Ezmaralda

Stackars MG, men snar blir det bättre.
Tyvärr kan jag inte komma på er träff utanför Ullared i Oktober
Men Talismanen kommer du att erbjuda senare också? eller??

Svar: Jadå det kommer jag att göra men det blir inte förrän senare i höst... efter Ullaredsresan.. och då kommer erbjudandet här på bloggen o du är välkommen att beställa.. kram :)
Esmaralda

27 Smöla:

skriven

Något positivt som händer i höst för mej?

28 Jag:

skriven

Godmorgon mg och Esmaralda.
Vill han inte vara med mig för att han är rädd vad sina kompisar ska tycka? Påverkas han?
Ser han ut att fortfarande vara säker på att han inte vill vara med mig?
Kram

29 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ser du cu ska planera in januari eller augusti är bäst för B?
Tack!

30 Helena Ir:

skriven

I MG:s fall är nog onsdag väldigt långt..stackarn!

Allt gott önskas denna söndag!

Kram :)..

31 Bolla:

skriven

Stakkars MG 😊 Sender en trøsteklem 😙

Ser du om det tar lang tid før lillebroren min og samboeren flytter fra hverandre? (Om de noen gang blir enige).

Ha en fin søndag alle!
Klem Bolla 😊

Svar: Än verkar det inte som de är redo.. men det kommer... kan bli en ganska långdragen och påfrestande process.. kram :)
Esmaralda

32 Lycklig:

skriven

Igår kväll fick jag äntligen en hälsning ifrån någon som stod mig nära ❤ äntligen vad jag längtat efter detta❤ det var så magiskt esmeralda jag är så glad , ❤ skickar en Styrke kram till mg

Svar: Underbart och det ÄR alltid en mycket speciell känsla.. kram :)
Esmaralda

33 Mg:

skriven

Hej!
Är chansen stor att jag möter min soulmate 2018?
Kram!

34 Mikael:

skriven

Ett liv efter tratten haha

Hälsa MG att du hört talas om en katt som hade tratt i 5 eller 6 veckor och fick inte gå ut på hela tiden!, så ska du se att han genast kommer till mods.

Påminner mig om en gång när jag hamnade i en situation som blev för mycket för mig och jag kände att var tvungen ställa in nästa dags arbete, hur det skulle gå för kunden hade jag inte en aning om, detta hade jag inte råkat utför tidigare så det var väldigt olustigt, hade min hälsa att tänka på så tänkte att det får bli så att jag ställer in.

jag hade fått en bok i gåva som fortfarande var oläst och jag började läsa boken, så kom jag till ett kapitel där han berättaren berättar en episod där han hade ett framträdande nästa dag inför en stor publik, det hela skulle inte gå att ställa in då det hela var för stor apparat att ställa in, så fick han beskedet kvällen innan framträdandet att hans bästa vän hade tagit livet av sig, som en blixt från klar himmel då bästa vännen inte hade nämnt ett ord hur det var ställt och tankarna snurrade hur han kunde hjälpt bästa vännen osv.,men det gick som sagt inte ställa in och han genomförde framträdandet, jag tänkte lyckades han ta sig upp på scen precis efter att bästa vännen tagit sitt liv, som en blixt från klar himmel, så klarar jag ta mig genom nästa dag med, så jag steg upp nästa dag och gjorde det som var inplanerat.

Är bra med perspektiv ibland, så MG, 3 dagar till är iiiingenting :)

Kram
Mikael


Svar: Han ryser rejält när han hör talas om 6 veckor med tratt ! Jättebra tänk det där... jag tänkte samma när jag besökte förintelselägret i Polen nu i sommar... att här har människor tvingats leva och då ska jag fixa att vistas där.. för det är ju ingenting i jämförelse.. ibland är det bra om man skaffar sig perspektiv till saker och ting och inte enbart navelskådar... kram :)
Esmaralda

35 Solstjärnan:

skriven

Hej☉

Stackars fina MG.
Klart livet suger när man måste gå omkring i tratt.
Det förstår väl alla!

Hur länge ska den sitta kvar...? funderar du...typ en halv evighet..🙁
Att matte försöker förklara att den tas bort onsdag...tröstar ingen..nepp..

MG, förstår att du funderat på om matte och du liksom kunde turas om att ha den...
Kunde vara lättare så.

Men du ,MG ,om matte inte går med på ditt förslag så finns inget alternativ än att försöka stå ut och lita på att dendär "onsdagen" nog kommer och att du kommer att klarar det!

Unna dig att ta det lugnt och njut av att du blir ompysslad😊❤!

Kram Solstjärnan 🌟

Svar: MG fnyser rejält och säger att mamma så gärna får ha tratten hela tiden nu eftersom hon envisas med att den ska vara i huset.... kram :)
Esmaralda

36 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda tror du det kommer gå bra för mig på castingen. För ett modeföretag?
Kram 😃

37 Hmm:

skriven

Drömde inatt att vi skulle bo i ett hus , men sen såg jag att huset var flyttbart vad kan det betyda, men känslan kändes som en besvikelse och att jag sprang in till de som bodde där och berätta detta besviken ?

38 Vän:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om jag kommer ha fortsatt kontakt med de två tjejkompisarna K och C som jag umgåtts lite mer med på sista tiden? Tycker de båda bra om mig?
Kram

39 Hmm:

skriven



Drömde inatt att vi skulle bo i ett hus , men sen såg jag att huset var flyttbart vad kan det betyda, men känslan kändes som en besvikelse och att jag sprang in till de som bodde där och berätta detta besviken ?

40 Alie:

skriven

Ja MG det blir bättre, å vips e det onsdag.. Hang in there! ❤️

Livet känns gött, önskar alla en strålande Söndag, kram på er! 💕

41 Smöla:

skriven

Ska jag bo kvar där jag bor eller söka mej vidare? Kommer jag klara ekonomin om jag flyttar?

42 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
När barnets pappa ringer handlar det bara om att han vill höra om barnet? Eller känner han en saknad till mig också?
Ser du oss som fortsatta separerade framöver och i framtiden?
Kram

Svar: Ser mest ut att vara intresset för barnet.. kram
Esmaralda

43 Linnean 🌸:

skriven

Inte lätt att vara en liten olycklig fralla med en svidande kliande tass som man inte kan gnaga och slicka på. Trattar är jobbiga saker!
När min lilla katta blivit steriliserad och narkosen släppt så mycket så hon kunde röra sig så utbröt värsta gatloppet. Hon for som en studsande kanonkula från rum till rum och upp på möbler och runt, runt. Trodde hon skulle dö! Innan jag fick fast henne. Hon hade en puls som var skrämmande. Struten åkte av och katten blev lugn och såret läktes. Det var en hemsk stund! Du vet att jag har frågat om min hälsa flera gånger. Du har peppat mig att söka och söka. Mm! Nu föll det sig så att en skolkompis hade en kompis som börjar skriva med mig. Av en händelse nämner han en kompis till...en "klok gubbe" djupt i den Jämtländska skogen. Tja vad fan! Nyfiken är man ju! Säger bara oj! Denne goe gubbe börjar rabbla upp varenda åkomma jag har...bara på mina födelsedata. Jag sa inte ett ljud! Blev stum! Han såg mellan vilka kotor problem satt! Det stämde ju eftersom jag har MR utlåtande på det. Han såg precis ALLT! Jag ramlade nästan av stolen! Fick tips om homeopatiska medel. Kommer absolut att testa detta!! Men man åker ju ner i en rejäl dal innan det vänder. Måste ändå fråga...känns detta som rätt väg att vandra? Är han den jag sökt? Fast jag sökte på fel ställen. Du känner nog av denne mediale man. Tydligen en "kändis" i skogen där uppe.
Jag är omtumlad än! 😀 Men det kändes bra!!
Nu ska det fortsättas med denna jäkla städning! Blir nog aldrig klar!
Hoppas lille MG kryar på sig nu! Och jag kunde inte låta bli att skratta lite åt att han illvrålat innan veterinären ens petat på honom! Känner likadant ibland! 😂 Ha det så gott!!
Kram.../Linnean 🌸

Svar: Vilken gubbe !! Heja honom !! Klart du ska pröva medikamenterna och du får meddela oss hur det funkar ! Jag känner inte till honom.. jag känner inte många som arbetar med din förmåga... har bara blivit så... idag var MG med mej på loppis och han höll på att riva ner varenda pryl på prydnadshyllan.. med sin stora tratt !! Kram :)
Esmaralda

44 Anonym :

skriven

Hej älskade Es varför lämnade min mamma mig ? Vill hon träffa mig igen ?
Kram

Svar: Hon kände det som om hon inte hade något val och hon tyckte hon var skyldig dig att försöka ge dig ett bättre liv så det var av kärlek som hon lämnade dig... kram :)
Esmaralda

45 Party:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du det var han som är svartsjuk av sig som uppfattade och har pratat om att jag stötte på J?
Eller var det en man som börjar på P?
Eller handlar det mer om att hans flickvän tyckte det?
Ser du om folk vänder sig emot mig för detta?
Kram

46 Michaels:

skriven

Stackars MG 💕 Livet är inte lätt när man är hund. Minns när min Baloo gick runt och smällde den där i alla dörrar hemma. Snart onsdag så blir livet lättare igen för honom☺

Kommer perdonen kontakta mig igen nån gång?

Kram

47 I wonder :

skriven

Hejsan!
Krya på hälsningar till MG!

Jag har haft min talisman i ca 1,5 mån. Oftast i bh-n i en typpåse och under kudden när jag sover. Dock vet jag inte ens om det är vaken...? Hur länge ska jag bära på den? Kanske är den inaktiv eller gjort sitt utan att jag vet om det. Hur vet man när det är dags att kasta den? Eller kastar man inte den?

Es, seriöst på riktigt, jag träffat aldrig ngn man. Får sagt att snart, åtminstone en flört, hej o hå... men iiiiinget händer.
Så uppgiven. Tråkigt.
Ser du ngt att meddela mig för stt rycka upp mig?

Och just d, vrf spår inte du nu när ni åker till Ullared?

Kram kram
😊🌸

Svar: Jag tror att din talisman verkar fortfarande.. det är svårt att känna när den dör... lägg den i havssalt några timmar för då brukar den få nya krafter.. känns som om den verkar lite då och då... och vad det gäller kärlek så kommer det... var så säker.. kram
Esmaralda

48 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Nu har jag ingen flört, ingen alls som hör av sig eller liknande. Tänk om man hade en fin kille vid min sida. Är något påväg? Flört eller förhållande?
Kram

49 Lotta:

skriven

Lite för stor tratt, tycker jag till en så liten hund. Stackarn :(

Har sökt ett nytt jobb. Hur ser mina chanser ut? Skulle verkligen vilja bli anställd där.

Kram Lotta

Svar: ja den är jättestor... han känner det som om han bor i en parabol !! Beror på att hans huvud är så stort så han måste ha en tratt till större hund.. stackaren ! Chansen till nya jobbet är runt 70 %.. kram o håller tummarna !
Esmaralda

50 Madeleine :

skriven

Hej ez!
Hoppas du har en bra dag.
Jag undrar om jag någonsin kommer resa till Irland? Och kommer jag någonsin träffa Moe D?

Ha en fortsatt trevlig dag och till dig MG håll ut. Onsdag kommer fortare än vad du tror.

Kram

Svar: Till Irand kommer du men vem du möter ser jag inte.. kram
Esmaralda

51 Anony:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag skickade till en tjejkompis om hon ville att vi skulle ses för vi pratade om det sist. Ser det ut som om hon vill det?
Kommer jag ha kvar de tjejkompisar? Eller har de vänt mig ryggen efter festen?
Kram

52 Vi:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser han ut att fortfarande vara säker på att han inte vill att det blir vi? Blir det vi något mer?
Kram

53 Drutten :

skriven

Krya på dig MG. Själv njuter jag av mitt nya liv med underbar pojkvän. Imorgon börjar jobbet och vardagen igen. Kram Drutten

54 Milla:

skriven

Hej
Kan du skriva om HSP högkänslighet o sensitivitet människor som är extra sårbara i t ex arbetslivet o hur man kan sätta gränser. Sådant är svårt för mig.
Nu bytte jag alias då fler hade samma som jag.
Kommer hans sambo att flytta? Att det är över o slut på riktigt. Jag ömmar ju för den här mannen, mkt, o vill inte att han ska bli för ensam och hoppas att allt ska lösa sig till det bästa för alla parter.

Svar: Detta ska jag lägga på minnet... tack för tipset... och för mannen kommer det att lösa sig.. kram :)
Esmaralda

55 Familj:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att jag möter min stora kärlek i år? Eller under nästa år?
Kram

Svar: Chansen finns redan i år... håll ett öga öppet... kram
Esmaralda

56 Undris?:

skriven

Men stakaren:( det blir bättre snart lilla mg<3

Es finns det något min ängel vill meddela mig?
kram:)

57 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det ut att kunna bli bra trots att jag beter mig som jag gör emellanåt?
Kram

Svar: Möjligheten finns och blir det så.. då bör det ske snart.. kram
Esmaralda

58 Bi:

skriven

Hej Esmaralda.
Har p.w inget intresse för mig längre? Han hade förut..
Kram

59 Elisa:

skriven

Hej!
Har jag rätt i att han pratade om mig?
Kram

Svar: Det tror jag han gjorde.. kram
Esmaralda

60 Ledsen tjej:

skriven

Es!Jag gillar inte min svägerska alls. Jag hatar henne. Hon pratar en massa skit både hon och hennes dotter.Jag vill att hon snart flyttar ut med hela familjen till ett eget boende . Ser du att dom flyttar
//

Svar: De flyttar men det kan ta sin tid.. kram
Esmaralda

61 Sockergrisen:

skriven

Lider med Mg.. tänk själv förödmjukelsen av att gå på Ica Maxi eller fika i en tratt :-)

Du Es! Nyfiken på i vilket sammanhang min segis till kärlek dyker upp? Kul om du såg något litet där.

Stor kram på dig och söta "trattgrisen" 💕

Svar: Ja huva så hemskt ! Kärleken dyker upp när det finns en hel del människor omkring dig som du inte känner.. kram
Esmaralda

62 Barbie:

skriven

Hej es jg blir ofta orolig från ingenstans om att min dotter tas ifrån mig utan någon blekning ser du att det händer ?

Kram


Svar: Nej några sådana tecken kan jag inte alls se.. kram :)
Esmaralda

63 Mina synska drömmar- Ghostwriter:

skriven

Jag som också är synsk och mestadels i mina drömmar...så är det en sak som alltid fått mig må dåligt. Jag drömmer sällan att något bra ska ske, utan oftast får jag veta saker som ska ske snart inpå och det har hitills bara varit negativt. Någon månad eller några månader innan min sambo var otrogen så drömde jag om det. Flera veckor efter det drömde jag att han skulle kanske komma tillbaka. Dagen innan eller samma dag han skulle åka från mig så hade jag drömt om att han inte skulle komma tillbaka, han ångrade sig - att det bara var så det skulle vara. Allt slog in.

Jag undrar varför jag får veta av universum att sånt där ska ske, liksom hur ska det hjälpa mig? Att vara förberedd? Att förstå att det var meningen eftersom jag fick en hint?



Hoppas vovven blir kry.
Kram

Svar: Ja jag håller med... det är ganska meningslöst men kanske bra att vara beredd... någon djupare mening annars kan jag inte finns.. kram :)
Esmaralda

64 <3:

skriven

Hej!

Är J min skyddsängel eller en av dem?

Kram

65 My cup of tea:

skriven

Krya på dig söta mg<3


Es ser du hur jag kommer möta min nästa pojkvän och vem skall jag hålla ett öga efter då?
kram

66 S:

skriven

Hej Es

kommer jag möta min soulmate i år?
kram

67 Smöla:

skriven

Längtar efter äkta kärlek...när kommer han?

68 Ghostwriter:

skriven

Tack för ditt svar! Ja, väldigt meningslöst egentligen att drömma om sådant. Men samtidigt har jag ändå varit tacksam för min förmåga :) Jag får ju veta sanningen förr eller senare och det är något jag litar på om något i världen!

Ser du om jag kommer möta någon ny under året?
Jag är inte desperat men det hade inte varit fel att faktiskt få det liv jag behöver och vill ha samtidigt.






Kram!

69 Anonym :

skriven

Tack 🙏

70 Helena:

skriven

Kan verkligen rekommendera gummiringarna som finns att köpa nu istället för trattarna.
En helt annan upplevelse för vovvarna och funkar minst lika bra om inte bättre..
❤️🐶

Svar: Hade jag ingen aning om att sådana fanns.. kram
Esmaralda

71 Life:

skriven

Hej Es

ser du någon positiv förändring komma för mig?
kram

Svar: Ja det kommer en hel del positivt... kram
Esmaralda

72 Life:

skriven

Tack för svaret Es kram<3


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: