Mansnormativt.....

 
Jag antar att min humor är  helt up the toilet... på min privata Facebook gillar Spanska Eva and that´s it !
Men visst är det väl LITE kul ??? ( jag tycker det är  MYCKET kul... ) 
 
 
Väntat på  glöggfestgästerna... och känner på mig att det blir en fantastisk kväll!!
 
Kram igen o mass akärlek till er alla igen 
1 Tisa:

skriven

Hej!
Imorgon ska jag åka buss, första gången på väldigt längesen, vi räknar månader... För att sedan ta en fika på stan. Ångesten är den som kvävt mig. Kommer det att gå bra imorgon? jag är så nervös och faktiskt lite rädd.
Kramar

2 Rebecca:

skriven

Såg på luciamorgon i morse och tänkte då på att det nog snart kommer vara en man som står som lucia :) Man måste kunna skämta lite tycker jag! Humor är bra.
Glad lucia förresten!

Hur blir mitt 2018 på ett ungefär? Något du kan se? Kram

3 Åhh:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha ja du är för rolig!!

Ha en så himla trevlig kväll. Ska själv snart på julborg😋

Kan han komma tillbaka?
Kram

4 Sus:

skriven

Hej
Kram och kärlek till dig....
Hoppas ni får en fantastisk kväll....

5 Bluesky:

skriven

Finns det god chans för mig att få jobb inom lss/boendestödjare om jag söker?

6 My cup of tea:

skriven

Hihi gillar din humor:)


Känner att jag längtar extra mycket efter min blivande nu. Alla jag känner är gifta och har barn. Jag har alltid trott som liten att jag skulle bli först med att gifta mig, och aldrig att det skulle dröja så här länge för mig att hitta rätt. Kommer jag få vänta länge till tills det blir min tur?
kram

7 Milla:

skriven

Jag gillar också humor. Har fått en ny kompis men har han humor tror du. Har inte märkt så mycket av det. Men humor är viktigt för mig

8 Birgitta:

skriven

Tack för seansen. 😊

God Jul och Gott Nytt År!
Kram och kärlek till dig. 💕

9 AnnaK:

skriven

Kram tillbaka Helena Ir 🤗

Och jo......tycker också det var en kul bild Ez 😁

Kram 😊

10 Anna E:

skriven

Älskar min kille mig fortfarande?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: