Avskedsföreställningen...

I går hade vi vår avskedsföreställning på Grythyttans Gästgivaregård... med
väldans god mat... fantastisk service och  vacker miljö
 
 
Bordet var  bokat för oss..
 
 
Sen kaffe i ett hörn av salongen...
 
 
 
 
 
Väldigt elegant...
 
Och så fick vi förklaringen vad som händer med vitmossan efter jul... den hamnar i jordärtskockssoppa...  som vi avnjöt till förrätt... huvudrätten var läcker men den glömde vi föreviga...
 
Nettan köpte sig en kanin som snabbt döptes till Gryttis och tanken var att barnbarnet skulle få djuret men Nettan blev så snabbt fäst vid honom.. att hon behåller honom själv !
 
När du läser detta är vi nog NÄSTAN hemma igen
 
Kram & kärlek
1 Skorpan:

skriven

Mysigt...
Söt mjukiskanin, barnbarnet kan väl få låna Gryttis...
Hoppas resan hem gick bra...
Kram Skorpan

2 Linnean🌸:

skriven

Väldans tjusigt och ombonat det var på gästgiveriet! Jättefint!!
Vilken supersöt kanin!! Märkte ni inte något på Guldkringlan av andevärlden? Eller det är nog lugnt nu för kan det ha varit den kringlan Birkan Tore var på och gjorde lite rent. Har för mig att det var aktivitet där som skrämde personalen...om jag inte blandar ihop det med något annat. Gick resan bra? Började den lille bebisen gallskrika av glädje? Vacker sol som Skåne bjöd på, eller hur? Önskar er en skön kväll i hemmets ljuva vrå! Kram...
/Linnean🌸

3 Kristin:

skriven

For et nydelig sted Gästgivaregården er!

Nå ønsker jeg dere en god reise hjem.

Kram!

4 Carina ST:

skriven

Vilken vacker miljö!! Tack för att vi har fått följa er igen på nya äventyr!

Vill också passa på att önska allt gott till alla på bloggen men framför allt till de två som så generöst bjöd bloggvänner på gratis regression och spådom! Härliga människor!!

Kram, Carina ST

5 Jessica:

skriven

Hej Es, åh vad mysigt ni verkar ha haft det, en fråga: kommer jag träffa någon ny i nu i vår?
Kram :)

6 sus:

skriven

hej
mysigt.....
härligt med lite lyx....
är så trött....
vad ska jag göra?
love sus

7 G.H:

skriven

Men Åhh vilken härligt miljö och fantastisk mat!!! Bara kliar i kroppen när man ser bilderna:) shit vad härligt!!
Kram:)

8 Razawa :

skriven

Hej bästa Esmaralda

Min pappa Amin har börjat bete sig lite förvirrat o allmänt skum dessa dagar.. snälla kan du se om han och kvinnan P har kontakt igen? Vilket han lovat att avsluta förut.. Blir så orolig för päronen:(

Kram 😍😍

9 Månskenet:

skriven

Hjälp, sånt ljuvligt ställe ni hittat!!!!

Tror jag det, Gryttis ser ju nästan verklig ut ;)

10 ängeln:

skriven

Åh vad härligt det ser ut! Längtar också efter att resa! Es, tror du att chansen finns att få dagisplats till december eller måste vi ta den redan till augusti? Kram

11 Anonym:

skriven

Hej Es,,

Killen R, är han jag haft förhållande med länge men han har dålig ekonomi men ändå mina känslor har minskat...


Killen B. Är min nya flirt, jag är kär ihonom och han är välutbildad men han har inget körkort pga sjukdom då de drog in det, 'men han säger att han också vill träffas men vars pappa är sjuk och han har lite andra problem som påverkat honom

Vem av de borde jag satsa på

MVH D
Kramar

12 Kanaraaaaa🎀🎀🎀🎀:

skriven

Hej Es,,

Killen R, är han jag haft förhållande med länge men han har dålig ekonomi men ändå mina känslor har minskat...


Killen B. Är min nya flirt, jag är kär ihonom och han är välutbildad men han har inget körkort pga sjukdom då de drog in det, 'men han säger att han också vill träffas men vars pappa är sjuk och han har lite andra problem som påverkat honom

Vem av de borde jag satsa på

MVH D
Kramar


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: