Gunfride hälsar

 
Gunfride som ville skänka bort en massa grejor till bloggfamiljen hälsar och
 säger att  hon fått väldigt många mail och allt är bortskänkt nu
Hon tackar alla som mailat henne säger att  det  var svårt att välja men nu är det gjort och hon hoppas att ni inte tar illa vid er som inte fick någonting.
 
Hon hälsar till er alla
 
 
1 Lii:

skriven

Hej Esmaralda!
Vad fint! Hoppas de kommer väl till användning! Es, kan jag lägga till Jocke på Facebook och skulle han ha intresse då?
Kram

Svar: Han kommer nog att okeya dej men har kanske ändå inget större personligt intresse.. kram
Esmaralda

2 Natalie:

skriven

Hej Esmaralda!
Hur stor är chansen att jag möter den riktiga kärleken i år?
Kram

3 Fatima:

skriven

Hur länge till kommer vi arbeta som vi gör... Kommer det något bättre för oss. Kram

4 Skorpan:

skriven

Åh vad bra 🙂. Lättare att flytta o någon får en ny inredning.

Trött efter allt tömmande av flyttlådor, usel flyttfirma som inte var det minsta pro, o inte kunde ens ursäkta sig för att de gjort fel... Tur att det är långt till nästa flytt 😉. Ser du om det dröjer fem till sju år innan jag personligen flyttar Es?

Snöoväder här, mysigt...
Kram Skorpan

5 Fiffi:

skriven

Men kommer det ordna sig med det ekonomiska?

Svar: Ja det kommer lösa sig.. kram
Esmaralda

6 Mn:

skriven

Hej EZ !
Kommer min son och A vara vänner?

7 Carolina:

skriven

Kort fråga: Ska jag berätta till min chef om ett litet problen eller låta det vara? Känner mig inte bra där.

8 Tobbe:

skriven

Hej Es

kommer 2017 med något överraskande?kram

9 Lisa:

skriven

Skönt att läsa när saker kommer till rätt person, det behövs verkligen mer av liknande initiativ.
Lite orolig för smärta under armarna, är det något jag måste söka för ?

Kram, Lisa

10 Anna:

skriven

Kära Es!

Du sa för 3 v sen att jag skulle låta mannen jag träffat vara, då han pga boendeutredning med barnen hade det väldigt stökigt. Han valde att klippa kontakten, fast vi tyckte väldigt mkt om varandra.
Du skrev det finns chans att han kommer tillbaka. Jag har låtit honom vara, men tänker ofta på honom. Ser du om det fortfarande finns en chans? Eller kommer jag aldrig höra från honom igen?

Stor kram

Svar: Chansen minskar ju mer tiden går... du mår bättre av att blicka framåt på egen hand.. kram
Esmaralda

11 <3:

skriven

Så fint av dig Gunfride. Kärlek till dig.
Kan du se något om bitchen Julia kommer ge sig med fakturan hon inte har rätt att skicka till mig ? Mitt juridiska ombud bestrider den för andra gången nu. Tror han är kunnig med det här.
Kram

12 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det bra ut att åka på dendär resan?
Kram

Svar: Ja det tycker jag.. kram
Esmaralda

13 Boudica:

skriven

Inte är jag en sådan person, gillar inte alls att prata om mig själv!
men det är inte förbjudet att tycka att man är smartare än andra? ;) Många borde ju lära sig tänka kan man tycka!

Vad roligt med bowling, har faktiskt också lyckats med att kasta över till grannen! Men som tur var det ju med jobbet, så inte så skämmigt!

Ska börja med AIP diet på söndag. Hoppas ju inte på mirakel men att det åtminstone hjälper mig att få balans, harmoni, må bättre.
Min kropp, jag, av någon anledning verkar längta efter denna kost.
Tror du det är rätt diet för mig? Hittar jag min harmoni?

KRAM!

14 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Har haft sådan huvudbry idag!
Om du ser något är jag så tacksam för svar!
Ser han ut att ha känslor kvar för mig?
Verkar det bli något med tjejen han pratar med nu?
Kram

15 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Skulle Anders en kille jag inte känner särkilt väl vara intresserad om jag tog kontakt?
Kram

Svar: Han skulle vara nyfiken och bli glad men hurpass intresserad han skulle bli.. det kan jag inte se... men ta chansen... kram :)
Esmaralda

16 Fatima :

skriven

Provar igen 😊😊😊Hur länge till kommer vi arbeta som vi gör... Kommer det något bättre för oss. Kram

Svar: Ja det kommer att lätta... något bättre kommer absolut även om jag inte ser detaljer.. kram
Esmaralda

17 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Är jag bortglömd känslomässigt utav honom?
Kram

18 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Är jag bortglömd känslomässigt utav honom?
Kram

19 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Vi började skriva lite med varandra, Anders och jag, men så slutade han bara svara! Skrev jag något konstigt? Eller vad händer?
Kram

20 Lilla my:

skriven

Hej ES

ser du något nytt roligt som sker?
kram

21 Anna.L:

skriven

Hej! Personen i min klass. Är det meningen att ta vara på nuet när det kommer till hon? Kan det finnas något negativt eller risker med umgänge mellan oss...
Tänker på min framtid och det val jag tar, vad är menat för mig?

Kram

22 Anonym:

skriven

Hej! Personen i min klass. Är det meningen att ta vara på nuet när det kommer till hon? Kan det finnas något negativt eller risker med umgänge mellan oss...
Tänker på min framtid och det val jag tar, vad är menat för mig?

Kram

23 Anna E:

skriven

Hur visste han och sa min adress? Intresserad?

24 Fians:

skriven

Hej Ez,
Varit borta ett tag mycket jobb och en del privat som vilat tungt.
Jag undrar på en man jag mött.
Jag förstår att han kommit för att visa och lära mig att det finns gentleman kvar. Han bär på all vänlighet samt kärleksfullt handlande som faktiskt skulle få mig att släppa in. Det finns dock ingen passion men han lagar en del av mitt trasiga hjärta varje gång vi möts. Precis som jag börjat öppna mig så ljög han för mig en riktigt töntig lögn som jag inte kan acceptera. Efteråt så har jag skaffat en distans till honom som han uppenbarligen känt av.
Men i detta möte har jag vuxit så snälla hjälp mig att sortera.
Vad ska det bli av detta?
Kram och tack för alla underbara inlägg! Fians


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: